NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  VipShow


Nalezeno 72 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátšest:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (náklady) (19.9.2014 12:06) reagovat
Jak na to: hej, ale predpokladom na šetrenie je to, že ti nejaký peniaz po zaplatení účtov zostane. Mne sa už stalo, že náklady na bývanie boli vyššie ako môj príjem. Každý deň dochádzať 150km z domu by ma vyšlo lacnejšie. Ale inak postup schvaľujem a snáď sa mi raz podarí ho zrealizovať...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (19.9.2014 10:08) reagovat
Jde o to, že stačí aby někdo byl "trochu pomalejší" a měl smůlu a je v p....i. A nezáleží na tom, jak moc chce makat. A takových lidí znám bohužel hodně.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (19.9.2014 10:05) reagovat
Boobaloo: ano, tohle jsou oblíbené fráze ortodoxních pravičáků. A přiznám se, že bych s nimi i celkem souhlasil. Zásadním problémem ale je, že to prostředí (když už jsme u těch přirovnání) by měla být zemědělská krajina, kde "nepřežije" jen naprostý odpad. V současné době jde spíš o drsnou džungli, kde na normální život má šanci nějakých 10-20%. cca 60% žije ze dne na den a minimálně 20% je odsouzeno k smrti (čísla prosím berte s rezervou). A teď dilema: My jsme ti chytří a úspěšní.Ale co když naše děti ne?

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Boobaloo) (18.9.2014 15:59) reagovat
starají sami. "Zajišťování důstojného" (nebo jakéhokoli) života je věc toho minulého režimu. A zjevně se to moc neosvědčilo. Vinit za svou špatnou ekonomickou situaci vládu je v drtivé většině případů nesmysl. Stejně jako ji vinit za to, že mě nenakrmí. To je právě ten háček. Málokdo si uvědomuje, že po 89. se hlavní úloha státu změnila z mámy, která nám připravuje večeři a utírá prdel na pouze jakéhosi tvořitele prostředí, ve kterém si večeři připravíme a prdel vytřeme sami.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Boobaloo) (18.9.2014 15:57) reagovat
To že někteří a je jich dost chtějí návrat komunismu není ani tak jejich vada charakteru, jako velká chyba vládnoucí garnitury. Pokud tato nebyla schopna zajistit důstojný život většině obyvatel. ---- Ty to říkáš pozpátku. Pokud to chápu správně, tak vládnoucí garnitura nemá dnes v programu se o někoho starat a někomu zajišťovat důstojnost. Tu si musíme zařídit sami. Vláda, stát je tu od toho, aby fungovala určitá pravidla a aby tu byla určitá záchytná struktura pro lidi, kteří se o sebe a svou důstojnost

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (18.9.2014 7:51) reagovat
Jak na to: vcelku souhlas, ale na tohle musíš mít příslušný IQ. Bohužel 90% populace ho nemá. Já bych na venkově/v baráku bydlet nechtěl a jedu stylem koupit byt (garáž) -> pronájmem ho splácet, koupit další... A předpokládám, že až půjdu do důchodu, budou byty vynášet 10x víc než 3 důchodvý pilíře dohromady :-)

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (chr) (18.9.2014 0:37) reagovat
v mnohych pripadoch je to uplne opacne: ked ma niekto take male ambicie ze mu staci len "pre niekoho pracovat" tak si zariadi byvanie a stravu tak ze mu to pokryje akurat ten plat co za to ma. Strava a byvanie sa totiz da zariadit aj skromnejsie a potom by mu zostalo aj nieco navyse.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Jak na to) (17.9.2014 22:49) reagovat
Recept: Nejdřív makat a neutrácet za iPhony, hadry a podobný p-čoviny. Za 10 let koupit pozemek, nejlíp se studnou, a další tři roky na něm postavit barák a založit zahradu. Odejít na volnou nohu a živit se jen tím, co tě baví. Zbytek času mít na rodinu, pěstování jídla na zahradě, zvelebování baráku aby byl samostatný (solární plotny na střeše, akumulátor ve sklepě, takže komp, topení a pračka jedou na slunko. A nějaký režim mít v p-či.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (náhodný kolemjdoucí) (17.9.2014 20:31) reagovat
wp +1, ale to vy náctiletý holobrádci nikdá nepochopíte

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (...) (17.9.2014 19:51) reagovat
ffff: vyhravas cenu za absolutni neschopnost sledovat a chapat souvislosti. konkretne retezec: manko 50mld duchodoveho uctu, duchod na 1/3 rakouske hranice chudoby, poptavka po nekvalitnim zbozi, minimalni mzda, manko 50mld duchodoveho uctu lepene i z dph, spirala jeste k nekvalitnejsim potravinam

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (strcpy) (17.9.2014 13:15) reagovat
nerozumiem ako s kapitalizmom suvisia socialne davky. socialne davky by neboli treba, ak by si zdieracsky stat nevzal 50 centov z kazdeho eura, ktore plebs zarobi.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 12:16) reagovat
jinak ten NO je typickej příklad, toho o čem jsem tady psal. Ještě nedávno mu teklo mlíko po bradě a teď tady bude všechny okolo sebe přesvědčovat o svý pravdě. Vsadil bych milión, že na sociálce nikdy žádat o nic nebyl, ale ON přesně ví, jak se z těch dávek úžasně žije... ách jo :-(

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 12:12) reagovat
no: jedna jediná otázka: byl jsi někdy na úřadě o jednu z těch dávek žádat?

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Abdul_HasanRP (17.9.2014 11:11) reagovat
Wp: tvoje děcka budou mít co žrát - existují dětské domovy...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (no) (17.9.2014 11:09) reagovat
Tady jsou zase kecy, až se člověk musí smát :-D v našem sociálním státě má každý jistotu, že "jeho děti budou mít co žrát" a dokonce i tu. že to nebude jen chleba a voda ačkoliv nic jinýho než děti on a a celá rodina v životě nikdy nedělali. Máme tu spoustu sociálních dávek od příspěvků na bydlení, na děti a spoustu dalších. A to že někteří chtějí návrat ke komunismu není ani tak chyba "vládnoucí garnitury", jako spíš fakt že někteří z nás jsou holt dementní prasátka bez schopnosti vlastního uvažování.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 10:32) reagovat
ale nedělám si iluzi že by tohle většina mladých a dynamických roumenistů pochopila. A v podstatě jim to ani nemám za zlé. Já když byl -náctiletý, taky jsem měl hodně směšný představy o životě. Jen bych všem přál, aby o iluze přišli na základě okolních událostí a ne z vlastní zkušenosti.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 10:30) reagovat
neutron: naprostej souhlas. Jak říká ta známá - k čemu je mi svoboda, když nemám jistotu že budou mít moje děti příští tejden co jíst, nebo že budu mít pro ně boty na zimu.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (neutron) (17.9.2014 10:25) reagovat
To že někteří a je jich dost chtějí návrat komunismu není ani tak jejich vada charakteru, jako velká chyba vládnoucí garnitury. Pokud tato nebyla schopna zajistit důstojný život většině obyvatel. Totiž ne každý je průbojný nebo dostatečně chytrý nebo dostatečně drzí, ale to neznamená že pokud má zájem pracovat, měl by žrát suchej chleba o vodě. A kecy typu že dnes je svoboda jsou k smíchu, v době kdy tě za tzv. rasismus a islamofobii můžou doslova zavřít a zároveň se ti smějou do xichtu když tě okrádaj...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 10:21) reagovat
A pro jistotu ještě jednou opakuju - já bych neměnil - teď se mám super a za komunismu bych byl jedna ovce v davu. Ale zároveň chápu lidi, který by komunismus chtěli vrátit, protože současná společnost je pro ně horší než ztráta pár "pitomejch svobod" (citace).

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 10:17) reagovat
A takovejhlech lidí jsou spousty. A právě v tom je ten problém - spousta lidí by se ráda vzdala části svobody, kdyby mohla bez strachu vychovávat svoje děti a žít aspoň trochu normální život.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 10:16) reagovat
A teď k hlavnímu bodu - Ano, souhlasím že SVOBODA je super. problém je v tom, že současný stav společnosti (zákony, chování lidí) je takovej, že sice svobodu maj, ale žijou pod hranicí bídy a NEMŮŽOU s tím nic dělat - a společnost je má v p..i. Mám kamarádku, kterou opustil manžel a zůstala se 2ma dětma. Má dvě práce, žije v suterénním bytě a přežívaj jen tak tak. Manžel výživný neplatí (a nedonutil ho k tomu ani soud)... Známýho obrala konkurzní mafie o firmu a teď je z něj bezdomovec s obrovským dluhem.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 10:10) reagovat
Nevypadá to dobře, ale když víš jak na to, dá se s tím bez problémů žít.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 10:09) reagovat
ffff: pokusím se ti to vysvětlit. Za komančů jsme se dost stěhovali, protože otce moc neměli rádi - teda ne že by byl nějakej chartista - on byl spíš takovej rebel, dělal si co chtěl a měl je u pr....e. No a díky tomu jsem poznal, že hodně záleží na místě a lidech. Někde byli fanatici, co dělali problém i když někdo jen nevyvěsil na prvního máje vlaječky, někde to fungovalo bez problémů a lidi si tolerovali hodně věcí - prostě komunismus tam byl jen jako když máš lupénku:

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (ffff) (17.9.2014 9:57) reagovat
Proč ne, můžu reagovat na sebe. Mělo to být na wp :) Kromě toho už tady byla řečena hlavní věc, a to svoboda. Radši si budu žít v nejistotě s tím,že můžu poslouchat co chci, číst co chci, koupit si co chci, vycestovat kam chci a říkat si co chci

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (ffff) (17.9.2014 9:55) reagovat
ffff: Když někdo v té době žil, neznamená to, že ji znal. A platí to i pro dnešek. Já třeba nikdy nepochopím lidi, co chtějí návrat komunismu. IMHO to jsou lidi, kteří jsou hloupý, líní, neschopní něco dokázat a tak chtějí tu takzvanou rovnost pro všechny. Nepopírám, že některé věci byly lepší, ale nakonec za současný stav těchto věcí můžou nakonec lidi narození za minulého režimu – třeba takové jídlo, to je teď tak nekvalitní jen proto, že má u důchodců a podobných ohromnou poptávku.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (strcpy) (17.9.2014 9:53) reagovat
> Ono totiz bohuzel vic jak 60 procent lidi pracuje za smesnou castku zvanou prumerni mzda (25500 CZK tedy asi 925€) zaujimave, ze stat sa nijako nehanbi vypytat si od tychto ludi DPH, dan z prijmu, zdravotne poistenie, socialne poistenie, poistenie proti nezamestnanosti, spotrebnu dan ... a potom tieto peniaze platit ludom, ktori to vobec nepotrebuju: haldam poslancov, politikov a uradnikov.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 9:51) reagovat
a podotýkám že ti "někteří lidé" rozhodně nejsou nějaký zarytý a zapšklý komančové...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 9:48) reagovat
ffff: ano myslím. Každá doba má své a kritizovat něco bez znalostí poněkud dětinské. Kde kdo si myslí, že když dvakrát zkoukne Vyprávěj, stane se z něj expert na komunismus. Já bych tu dobu vrátit nechtěl - jsem podnikavej (a inteligentní :-D ), takže se mám jak prase v žitě - o čemž by se mi za totáče ani nesnilo. Ale zároveň se okolo sebe dokážu dívat a chápu, proč některý lidi by návrat komunismu uvítali.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (brnonymous) (17.9.2014 9:46) reagovat
Gaude, ona většina starých si to pamatuje a většina mladých chápe - bohužel pro tyto lidi vesměs věci jako pravda, svoboda, přesvědčení a víra nic neznamenají. Ve srovnání s možností někoho pro své potěšení udat a sem tam si dopřát bůček to pro ně neznamená naprosto nic. A kdyby nebyli hloupí, naštvaní a neschopní, neměli by žádnou osobnost.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (ffff) (17.9.2014 9:43) reagovat
Wp: A ty si vážně myslíš, že zažití té doby je podmínkou pro její kritiku? Ve starověkem Římě jsem taky nežil a vím, že otroctví je špatné. Ono to s tím vážně nemá co dělat, většina lidí si stejně hleděla v té době sebe a nezajímalo je, co se děje jinde. Mnozí mladí mají lepší přehled, než starší zarytí komouši, kteří se teď díky Putinovi zase začali hromadně probouzet.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (gaudRP (17.9.2014 9:39) reagovat
Za socny se vetsina lidi mela docela dobre. Par lidi se melo velmi spatne. Ovsem jakmile doslo na dulezite veci jako je presvedceni, vira, svoboda, pravda, nastoupil strach. Kdo to nezazil nedovede si to predstavit. Neslo o vnejsi priciny, bylo to v nas a byl to automatismus, ktery uz jste si neuvedomovali. Z meho pohledu je to ten duvod, proc uz bych to nehctel zazit. A nechapu, jak je mozne, ze uz si to nekteri nepamatuji a dopousteji, ze se nam ten pocit vraci pri pohledu na dnesni nespravedlnosti.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 8:57) reagovat
filias: cena za druhej nejblbější příspěvek dne je tvoje. Fakt by mě zajímalo, kolik ti je let, protože na 1 000 000 procent vím, že jsi socík nezažil. OT: Ale to nijak neomlouvá tvoji blbost. Nápověda: zkus někdy vyjet z bohnic do civilizace a poptat se lidí, jak starý maj baráky ;-)

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 8:53) reagovat
Boobaloo: dobrá poznámka. Jenže kolik lidí ví co je medián a kolik lidí chápe princip... IMHO házení perel roumenistům.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 8:52) reagovat
mno: vyhráváš cenu za nejstupidnější komentář dne. Zatímco v botswaně je VŠE jinak, v rakousku a u nás je spousta věcí podobných (případně v podobném poměru). Jídlo, nájmy, ceny za energie.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Wp) (17.9.2014 8:48) reagovat
ntvl, tady je zase moudronosů. většině z nich ještě včera teklo mlíko po bradě a dneska už rozdávaj moudra na téma ekonomická stabilita a osobnostní rozvoj. :-D

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Dežon) (17.9.2014 7:32) reagovat
Otrokem je ten, po koho je rozsah svobody dán jen obsahem peněženky. Otrokem vlastní omezenosti. Kua kam na todle chodim?

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (brnonymous) (17.9.2014 2:10) reagovat
Neměl by autor rozdávat třešně na předvolebním mítingu? Zaměstnání může být příležitostí k ekonomickému růstu, práce je cestou k vydělání peněz a když někdo všechno prožere, pak skutečně nikam ekonomicky neporoste. Poroste díky investování do sebe a dětí, ovšem nejlepší je oslabit či eliminovat toho, kdo člověka nejvíc ožebračuje. Náš sociální stát (google den daňové svobody) . Pak může kapitalismus konečně začít.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Kasuha) (17.9.2014 1:17) reagovat
Práce není příležitost k ekonomickému rozvoji. Práce je způsob jak dělat něco co zvládnu pro ty ostatní a dostat za to poukázky na to, aby ostatní dělali to co oni umí pro mě. Příležitost k ekonomickému rozvoji spočívá v tom, že si správně vyberu co chci v životě dělat, vhodně se na to připravím a pak si najdu takovou práci aby za to co já udělám pro mě ti ostatní udělali co nejvíc.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Star_emperor) (17.9.2014 0:36) reagovat
Jen pro ujasnění pojmů:Otrok je majetkem svého pána. Z toho plyne, že dnes není v ČR žádný otrok(pokud nepočítáme nelegální trh s lidmi). Jinak:ano, existují lidé, kteří bez vlastního zavinění jsou v obrázkem zmíněné situaci a nemají možnost svou situaci změnit, ale těch je docela málo. Jsou to ti, kteří nemají fyzické a psychické kapacity pro zaujmutí kvalifikované pozice, kdy budou pro zaměstnavatele něčím víc, než cvičenou opicí. Pro většinu čechů to ale neplatí. pozn. jsem IT s nadprůměrným příjmem

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (PP) (16.9.2014 22:46) reagovat
Jinak otrokem jsem, páč mám hypotéku :)

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (GrifitRP (16.9.2014 22:43) reagovat
pravdu mají všichni a nikdo :D

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (vsx) (16.9.2014 22:43) reagovat
Nerozumím, o čem se tu mluví, protože jsem fakt na mol, protože si ze svýho silně nadprůměrnýho platu žeru jak prasátko, a tak mi nejde moc přečíst, co se tu píše. Ale určitě mají všichni pravdu jak vždycky. Vysvětlí mi nějaká dobrá duše, v čem je myšlenka toho inteligentního obrázku? Strašně rád bych ze svých výšin člověka, který ne vůbec svojí zásluhou, ale díky zlé společnosti, štěstí a naprosto nezasloužené náhodě dosáhl všeho co chtěl (kromě 1 až 2 holek), pochopil, jak to vidí prostý chudý blbý lid?

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (PP) (16.9.2014 22:40) reagovat
no - já si toho naopak cenil. Dohodli jsme se velmi rozumně. Já byl povýšen do vedoucí pozice a ač mi to bylo nejdřív proti srsti, přebral jsem do rukou agendu spíš byrokratického rázu a mohl tak využít své zkušenosti bez toho, abych u té práce dřepěl a fyz. ji dělal. Můžu si tak daleko líp splňovat své představy o tom, jak má fungovat celek, než když jsem byl tím, který se snažil obsáhnout vše...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (no) (16.9.2014 22:33) reagovat
PP - pokud ti to šéf řekl takhle napřímo, tak není moc na úrovni. V zásadě platí že pro firmu je každý nahraditelný, ale ne u každého si může ta firma dovolit říct, že na tu práci čekají stovky dalších. Nelze být pro jednu firmu doslova nenahraditelný, lze ale zvýšit dostatečně svou cenu na trhu práce tak, aby bylo do určité míry výhodnější vám přidat než vás nahrazovat. Zkuste to, pokud to nepůjde, změňte obor nebo zaměstnavatele. Všechno jde jen když se chce ;-)

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (PP) (16.9.2014 22:25) reagovat
no - před měsícem jsem byl u šéfa a ten řekl, že jsem až moc nenahraditelný a to je pro něj nebezpečné. A že si buď mám vychovat náhradu, která by mě případně nahradila, nebo snad raději rovnou jít. Vychovávám si tak kluka, co mě může nahradit a poslat do prdele, ale zase si snad konečně užiju dovolenou bez milionu telefonů atp. Takže s tou nenahraditelností opatrně :)

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Tuco) (16.9.2014 22:25) reagovat
Redfags pls

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (no) (16.9.2014 22:10) reagovat
A co takhle, kdyby trochu zamakali na svých schopnostech a stali se těmi, kdo si se silně nadprůměrným platem vybírá mezi zaměstnavateli a nebyli tak snadno nahraditelní? Aha, ono je jednodušší si stěžovat u piva házet svojí neschopnost na druhé...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (kevin_mitnickRP (16.9.2014 22:03) reagovat
A rady na tema "tak at zmeni zamestnani" jsou radami hrabecimi (asi jako kdyz marie Antoanetta poradila lidu co nemel na chleb "at jedi kolace"). Polovina lidi je rada, ze vubec nejakou praci ma a vetsina majitelu firem na reci o zvyseni mzdy reaguje stylem "kdyz se ti nelibi, venku ceka 600 000 nezamestnanych, co mi za ten plat budou jeste vdecni"...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Abdul_HasanRP (16.9.2014 21:58) reagovat
"Za bydlení a stravu" = za mobil (nejméně za 7k celá rodina každé 2 roky a neomezený tarif pro dospělé), za krabku cíg a pět piv denně, za benál na jízdu do práce (2-3 km) a za počítač (laptop asus či acer, popř. hp za 25k)...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (PivoRP (16.9.2014 21:26) reagovat
Jinak já žeru fakt hodně a dost luxusně. A opravuju barák, takže narvu hromadu peněz do toho. A pak už mi z výplaty nezbude nic, takže jsem vlastně ekonomicky stagnující otrok. :-(

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (FreezeRP (16.9.2014 21:25) reagovat
hihihi:Dávat takovou velkou částku z platu za nájem je jako když si člověk co vydělává 15K "musí" koupit iphone. I když u něj je to aspoň jednorázová pladba. Obhajuj si to jak chceš ale je to debilita.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (PivoRP (16.9.2014 21:17) reagovat
Co znamená, že je práce "příležitostí k ekonomickému rozvoji"? Jak si ten nicneříkající plk mám vyložit? :-O

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Boobaloo) (16.9.2014 21:17) reagovat
25 500 je mzda opravdu jen průměrná. Ve skutečnosti ovšem vysoko nad mediánem a 60% lidí za ni rozhodně nepracuje... Buď jsi to špatně napsal, nebo plácáš páté přes desáté.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (mno) (16.9.2014 21:16) reagovat
Super, že víme jaká je hranice chudoby v rakousku. Teď nám ještě prozraď jaká je v Botswaně hranice chudoby a minimální mzda. Jinak pokud berou dva co jsou spolu kolem 19 čistýho v ČR, tak si můžou dovolit natolik luxusní životní úroveň, že se o tom 90% planety ani nezdá.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (kevin_mitnickRP (16.9.2014 21:08) reagovat
Malo z nas... Nevim koho myslis slovem nas, ale temer polovina Ceskych domacnosti ma problem splacet bydleni a normalne nakupovat. Pokazena pracka, nebo zacatek skolniho roku jsou situace, kvuli kterym musi 20% lidi volat Provident. Ono totiz bohuzel vic jak 60 procent lidi pracuje za smesnou castku zvanou prumerni mzda (25500 CZK tedy asi 925€). Jen pro zajimavost, v Rakousku je oficialni hranice chudoby 1090€ a minimalni mzda 1125€...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (filiasRP (16.9.2014 21:02) reagovat
A za socíku to bylo asi jak? Chodit do práce kterou ti přidělili a z peněz co ti za to dali jsi mohl žít v lepším případě v paneláku. Přivydělat jsi si nesměl, jen okrádat stát a korumpovat všechny okolo aby jsi něčeho dosáhl.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (LemonFRRP (16.9.2014 20:59) reagovat
Americký sen...

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (jimoRP (16.9.2014 20:50) reagovat
Pokud dobre vyuzijes potencial, co mas, tak se nemuzes _trvale_ dostat do vyse uvedene situace. Docasne ano (to i do cervenych cisel), ale pokud jsi takhle ve svrabu trvale, pak si tu otrocinu zaslouzis. A Cesi se maji naprumerne, akorat si hodne stezujou, mame to v povaze. Ale takhle blbe (vse za bydleni a _jidlo_, tedy ne chlast) se ma fakt malo z nas. Nastesti.

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (Boobaloo) (16.9.2014 20:34) reagovat
Oh, stop crying like a little bitch. Nejvíce se slovy, jako je "otroctví", "útlak" a "nespravedlnost" ohánějí lidi, kteří tyhle věci viděli max. na internetu, nebo v televizi. Co takhle uvědomit si, že i když všechny tvé výdělky pohltí náklady na bydlení a stravu, je to pořád víc, než má DRTIVÁ většina světa a myslet na to, než začnu kecat takové píčoviny? :)

Obrázek 'kapitalizm' Obrázek 'kapitalizm' (hihihi) (16.9.2014 20:33) reagovat
Freeze : Trošku jsi můj příspěvek nepochopil ale to je jedno.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...