ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  VipShow  |  MotorGuru


Nalezeno 60 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicet:
   


Odebírat

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Dr.Str.RP (20.7.2016 17:08) reagovat
Islámem je považován za jejich proroka :-)

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (letecRP (23.9.2014 6:44) reagovat
Ano, Jezis Kristus byl takovy idealni Klansmen - mlatil cernochy a vrazdil muslimy, a provolaval hesla o arijske rase :-)

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Jawohl) (22.9.2014 20:55) reagovat
Náhodou ja si myslím že tí hore sú (tiež) reprezentanti kresťanstva. Lebo sú. A rovnako si ho vyhladajú svojsky (čo samo o sebe nie je problém) ako tí dolu. Proste ako despotický KOKOTI.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrkevRP (22.9.2014 19:54) reagovat
@neutron Ano,zuřím když někdo hájí píčoviny.. 1.SZ: To je hodně velká extrapolace. NZ:CITACI. 2. Jaký článek?Na 20 znásilněných dětí u nás připadá cca 1,5chlapců! Proč lžeš? 4% menšina a zaměření na nedospělé pak nemají NIC společného... Ono dokonce 90% sexuálně násilných trestných činů na dětech nedělají ani pedofilové, ani homosexuálové.Nebuď kokot a dohledej fakta!!! 3. Jak jinak nazvat zjevně vymyšlenou knihu nereálných příběhů? 4. Že zrovna měřitelné IQ.. I když vím, že moje mensovní ID tě nepřesvědčí.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (antonymRP (22.9.2014 16:45) reagovat
@mrkev, neutron: nechcete to presunout do fora? tam bych se mozna taky zapojil...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (letecRP (22.9.2014 16:18) reagovat
mrkev - nepletes si nahodou Mojzisuv zakon s Krestanstvim? :-)

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (whynotzoidbergRP (22.9.2014 12:37) reagovat
Všichni věřící jsou retardovaný, má se cenu hádat kterej víc?

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (neutron) (22.9.2014 11:09) reagovat
celer: Argumenty nedošly a jestli tě něco urazilo, je mi to neskutečně líto, vzhledem k tomu že jsi tak oduševnělá osoba. Zuřivost ateisty is back again, nice. 1. SZ: Pokud je bráno že těhotenství je požehnání, tak potrat povolen není. NZ: Nevím kdy poprvé byla použita tato formulace, ale toto je oficiální církevní postoj. 2. Já opravdu nehodlám znovu hledat onen článek, to si najdi sám. 3. NE 4. Tvoje IQ ti neumožňuje přemýšlet v souvislostech takřka o ničem náročnějším na palici. Well, enjoy.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (oTvor) (22.9.2014 10:20) reagovat
Jako mekty všech slimaku uplne vedle, bez spojitosti, nesmyslne stejne jako jejich pedofilni vyznani. Priznat muslimskou viru je jako priznat iq 50 a neskryvanou pedofilii.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Hnidopich) (22.9.2014 9:23) reagovat
Obrazek je nesmyslny. Kdyby tam byli misonari a nasilna katolicizaace "nevericich", tak nereknu, ale tady nekdo malicko nepochopil souvislosti.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrdopuch) (22.9.2014 7:54) reagovat
pekný nikáb nosia tí hore

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (SatrifRP (22.9.2014 5:43) reagovat
Pivo ty vole, přestaň se chovat jak nereg, IS tě ohrožuje stejně jako hovno na trávníku, Muslimové v Česku jsou méně škodliví než místní náglové. A spodní vrstva společnosti odjakživa byla nasáklá kriminalitou nezávisle na beletrii, kterou čte.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Dommy73RP (22.9.2014 4:26) reagovat
mrkev, takovi uveri vsemu, co jen trochu nedava smysl, natoz knize pohadek s rozchudnyma informacema

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrkevRP (22.9.2014 1:44) reagovat
@neutron Klasika, došly argumenty, začínáš urážet. 1.SZ Není to zakázáno a plod není člověkem -> je to nepřímo povoleno. NZ - tu citaci... Žádné zvratky, pokaždé když na tebe narazím, tak si vymýšlíš. Kdyby sis to alespoň přečetl a nelhal. =) 2. Většina znásilněných DĚTÍ jsou Holky. U nás je to dokonce 1 chlapec na 18 znásilněných děvčat !!! Lžeš. 4% menšina na tom pak z principu podíl NEMÁ, projdi si statistiky a posudky. Zase lžeš... 3.Jo 4. Moje IQ by ti neumožnilo psát takové sračky...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (neutron) (22.9.2014 1:18) reagovat
celér: 1. Ano, ale to neznamená že povoluje potrat, nic přímo o potratu v SZ není a to byla procedura již v té době známa a hojně využívána egypťany. NZ - na Petrovi jest postavena církev a stanovisko církve je jasné. Zvratky o tom že si vymýšlím atd. již komentovat nebudu strýčku wiki. 2. Většina znásilněných DĚTÍ jsou chlapci a opravdu ne ženami. 4% menšina má na tom z principu zásadní podíl. Tedy na lhaní a překrucování všeho si tu odborník ty. 3. NE 4. Naopak, myslím daleko víc než tobě tvé IQ umožňuje.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrkevRP (22.9.2014 0:40) reagovat
@neutron 1. SZ tvrdí, že duše je přítomna až PO porodu. NZ netvrdí nic (příp. cituj, já bibli přečetl celou a nic takového si nepamatuju. O tobě ale vím, že si to nečetl a často si vymýšlíš věci, které tam nejsou). 2. Kde se v NZ píše něco o homosexuálech? Navíc, NELŽI!!!! Vždyť je to (mělo by to být) proti tvému přesvědčení. >-O Většinu znásilnění páchají sexuální devianti. 4% menšina na tom NEMÁ žádný výrazně větší podíl a dívky drtivě převažují!!! 3. Ano 4. Ohrožuje mě že nemyslíš a že je vás víc.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (neutron) (21.9.2014 23:55) reagovat
Mrkev: Stručně - 1. Potrat - SZ nic takového přímo nepřipouští. NZ zakazuje, protože duše je přítomna od početí. 2. Sodomité - SZ trestá, NZ považuje za hřích, Buzna svatba - jak SZ tak NZ nepřipouští v žádnom případě. Nejvíce znásilněných dětí jsou chlapci, a to 4% menšinou, wait what? Plus psychologický vliv a ten je značný - adopce v žádném případě. 3. Pohádka? 4. To že v referendu bych byl proti potratům (v 99% neopodstatněných) a proti adopci dětí buznama tě ohrožuje? Njn jsem veřejný nepřítel číslo 1.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (DCRP (21.9.2014 23:31) reagovat
Pivo: A dnes se továrník netopí v penězích a dělníci nemaj co žrát? :-D Ještě si při tom přerozdělování nezapomeň zanadávat na cikány a na sociální dávky ;-) Neuvědomuješ si uvolnění mravů od počátku 1.světový války. Do tý doby bojovaly jen proti sobě armády, tady bojovaly národy. Lidi to změnilo a to, co bylo dřív nemyslytelný, stalo se běžnou věcí. Protože nevidíš ani jeden příklad, nemá se s tebou o tom cenu bavit. Něco si přečti a pak porovnávej.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrkevRP (21.9.2014 23:04) reagovat
@neutron Potrat není vražda podle SZ (SZ to dokonce připouští) ani podle NZ. Navíc zapomínáš na zdraví matky. O homosexualitě toho v NZ moc není, prakticky skoro nic... Poslední část pak dokazuješ právě těmi názory. Vzhledem k tomu, že tu muslimů moc není, právě lidi jako ty, co věří na pohádky a na základě toho volí kretény do parlamentu (kteří se pak snaží prosadit např. ten zákaz potratů nebo jdou proti zdravému rozumu u adopcí) mě ohrožují mnohem víc.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (o.o) (21.9.2014 22:27) reagovat
Tenhle obrazek je uplne mimo misu...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (PivoRP (21.9.2014 22:27) reagovat
DC: proměna společnosti po roce 1914? Dřív byla rozkastována do tříd a bylo běžné, že továrník se topil v penězích a dělníci neměli co žrát. Dnes máme minimální mzdu, odbory, masivní přerozdělování a třetí nejnižší sociální rozdíly na světě. Dřív nechala společnost nezaměstnaného chcípnout hladem na ulici - dnes máme podpory, sociální dávky, armádu spásy, útulky pro bezdomovce... v čem ti ty změny přijdou špatné, ty asociální zrůdičko?

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (neutron) (21.9.2014 22:24) reagovat
2mrkev: Potrat je vražda, tam nemám co řešit. Co to třepeš, o homosexualitě je toho dost i v Novém zákoně, a sňatek to rozhodně není. Ale je třeba rozlišovat sňatek křesťanský (nepřichází v úvahu) a sňatek státní (to je mi vcelku jedno, zda neumožní adopci, jako že umožní, což je hnus). Ježíš se k desateru stavil taky naprosto jasně, ačkoli se dá říct že ho zjednodušil. A poslední část je kokotina kalibru nevídaného, čím tebe já konkrétně ohrožuju stejně nebo více, než muslim???

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (no) (21.9.2014 22:22) reagovat
Křesťani nás ohrožují stejně jako islamisti, aby taky ne, není týden aby se jeptiška obmotaná výbušninama neodpálila někde v davu lidí ve jménu Ježíše Krista, to je přece každému multikulturně uvědomělému soudruhovi jasné.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrkevRP (21.9.2014 22:12) reagovat
@Pivo V tuhle chvíli nás ohrožují křesťani prakticky stejně, jako islamisti. Nejedno rozhodnutí v parlamentu (hlavně okolních zemí) bylo motivováno debilním názorem podloženým knihou pohádek.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrkevRP (21.9.2014 22:11) reagovat
@neutron Takže předpokládám, že ti nevadí potraty a třeba sňatky homosexuálů. To první totiž není v bibli vůbec, proti tomu druhému je jen ve SZ. Desatero předpokládám taky neuznáváš, jako pochybnou část SZ.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (DCRP (21.9.2014 22:02) reagovat
Peníze jako odměna za práci tu je odjakživa. Podívej se na proměnu společnosti po r.1914.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (PivoRP (21.9.2014 22:01) reagovat
DC: kam na tyhle kecy chodíš? "Dospěli jsme do bodu..." to jako dřív peníze nebyly na prvním místě a lidé pracovali pro dobro ostatních? Kdy taková doba byla, smím-li se zeptat? A ti obohacující imigranti ze zemí třetího světa nesledují své sobecké zájmy? Ti nám přišli nezištně pomáhat? :-O

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (DCRP (21.9.2014 21:57) reagovat
Ty to bereš jako negativum, já to beru jako obohacení. Došli jsme do bodu, kdy si jsou peníze na prvním místě, sobectví je ctnost a lidé jsou k sobě vlky. Ta(k)hle společnost za pár let nepřežije ani bez islamistů.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (PivoRP (21.9.2014 21:55) reagovat
DC: já na tebe nereagoval, nečetl sem tvůj příspěvěk než sem to odeslal. Strkej dál hlavu do písku a tvař se, že Evropa je v suchu a problémy jsou daleko... povíme si za pár let.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (UjoPlynard) (21.9.2014 21:52) reagovat
pocet dislajkov ilustruje ake hovna maju ludia co som chodia v hlavach.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (neutron) (21.9.2014 21:49) reagovat
DC: Máš pravdu, ohrožujou mě méně než lidé tvého smýšlení, kteří ohrožují vždy svojí vlastní zemi.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (DCRP (21.9.2014 21:46) reagovat
Neodpověděl jsi na otázku. Jak tebe ohrožují vymaštěný islamisti? Mě třeba ohrožuje chemie v jídle víc, než tebe islamisti :-) Pokud to bereš takhle, potom tě ohrožuje jakýkoliv nebezpečí na světě, protože Irák je cca 3500km od nás.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (neutron) (21.9.2014 21:46) reagovat
Starý zákon byl určen pro Židy a ještě k tomu pouze ve Svaté zemi. My křesťané máme Nový zákon. Tam hledej kamenování. A hlavně Tora je psaná uplně jinym stylem než korán, kdy máš popisovány konkrétní situace v Toře. Heretici tvého ražení vytahují jako reakci na křesťanství nesmyslně vždy Starý zákon a nebo protestantské sekty - chápej tak že jakákoli protestantská církev je sekta, stejně jako byli hnusiti.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (PivoRP (21.9.2014 21:42) reagovat
Jako... tyhle "argumenty" mě dokážou nasrat. Až někdo přijde vyvraždit tvoji rodinu, řekneš si "to je v pohodě, však příbuzní Pepy Nováka zase v 19. století mlátili černochy" ??

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (DCRP (21.9.2014 21:41) reagovat
Jak tebe ohrožujou vymaštěný islamisti?

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (PivoRP (21.9.2014 21:39) reagovat
A co je mi sakra po tom, koho kamenovali křesťani či jakou víru vyznává KKK? Nikdo z nich nás neohrožuje. Zatímco o vymaštěných islamistech se to samé říct nedá...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrkevRP (21.9.2014 20:59) reagovat
@letec Si přečti SZ, pak k tomu přidej, že Ježíš hlásal uznávání SZ a máš výsledek... Jestli chceš, můžu pohledat konkrétní pasáže, velká kniha pohádek je toho plná... Jinak samozřejmě křesťané hlavy nesekali, o kamenování nevěřících je toho v bibli ale taky dost...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (letecRP (21.9.2014 20:46) reagovat
tak nam prosimte mrkev rekni, jak si takovy regulerni zastupce krestanstvi - klansmen - obhaji nasili proti lidem na zaklade uceni Jezise Krista, a ja ti potom reknu jak si takovy regulerni dzihadista obhaji sekani hlav nevericim na zaklade slov proroka Mohameda B-)

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mrkevRP (21.9.2014 20:42) reagovat
Srovnání je to víc než přesné. Jen by tam mělo být, když bereme teroristy jako zástupce vyznavačů Islámu, měli by se stejně tak brát KKK, westboro baptist, mormoni a jehovisti jako regulérní zástupci křesťanství...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (neutron) (21.9.2014 20:33) reagovat
Multikulti srovnávání tímto způsobem je taková kokotina, až to není hezké. To je tu nějaká banda sluníčkářů z fyziologické pakundy.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Jirska) (21.9.2014 19:36) reagovat
No prostě obrázek o hovně ...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Čaka UngaRP (21.9.2014 19:29) reagovat
No proč? Protože islám je od začátku účelově vytvořený jako militantní ideologie.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (mxiqRP (21.9.2014 19:21) reagovat
Normální pokrytectví, co lidi říkají a co si myslí málo kdy souhlasí. Na víře nezáleží. Většina bílých křesťanů KKK aspoň tiše přála, u dnešních mohamedánů to nebude jinak. Pocit sounáležitosti s nějak definovanou skupinou doplněný o násilí zaměřené na jiné dává falešný pocit bezpečí. A navíc, když mnně chcípla koza tak sousedovi ať chcípne taky, nebo dvě! Jsme prostě lidi.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (letecRP (21.9.2014 19:20) reagovat
no myslim ze to maj klansmeni trochu popleteny, pac kdo precetl Bibli vi, ze vyvolenym narodem nejsou arijci nybrz Israelci B-) wiki: The symbolism behind the insignia, according to various KKK groups, is that the blood drop in the center of the cross represents the blood shed by Jesus Christ at the Crucifixion, for the white Aryan race, whom they see as God's master race or chosen people.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Jenda Citrón) (21.9.2014 19:16) reagovat
Na první fotce jsou duchové. Halloween, no ne?

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (peter..) (21.9.2014 19:16) reagovat
Kedluben: kresťanský kríž v kruhu s štvorcom v ktorom je uprostred slza. Na ceckoch ho majú vyobrazený. A áno, chovajú sa tak stále, kresťania.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (kedIuben) (21.9.2014 18:57) reagovat
peter...: Vidíš ho někde na té fotce? Já ho tam nevidím.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (BookBurnerRP (21.9.2014 18:57) reagovat
Možná proto že KKK nejsou náboženská skupina ale úplně obyčejní rasisté :). Moderní džihádisté na druhou stranu... ;)

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (peter..) (21.9.2014 18:56) reagovat
Takže kríž na uniforme KKK nie je symbolom kresťanstva. Povedz mi o tom viacej.

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (kedIuben) (21.9.2014 18:52) reagovat
(A to nemluvím o tom, že na fotce s KKK není žádný symbol křesťanství a na fotce s IS je v několika kopiích vyznání k Alláhovi a prorokovi.)

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (kedIuben) (21.9.2014 18:51) reagovat
Možná protože zatímco křesťanství ideologii KKK nepodporuje, IS se přesně drží Koránu?

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (LorandelRP (21.9.2014 18:44) reagovat
Ať si to rozdaj mezi sebou B-)

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (hittRP (21.9.2014 18:39) reagovat
no já nevím ale neslyšel jsem o tom, že by KKK věšela afroameričany jinde než v USA...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (cheguevara) (21.9.2014 18:36) reagovat
pokracovanie: vycítat, ktoré nábozenstvo alebo hnutie nenávidí ešte oberanie hrozna a podla toho vyhlásia v správach, že niekto vyvrazdil niekoho lebo podla nich je nejaké mäso posvätné

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (cheguevara) (21.9.2014 18:33) reagovat
oni sami to o sebe tvrdia, vies oni ked nieco velmi zlé spravia, tak sa ozvú médiám a prihlásia sa k tomu (napr. atentát), ale neviem ci volajú s novinármi, alebo poslu list, ci e-mail, alebo cviceneho holuba, su na blizskom vychode vobec vtaky? to je jedno.. no a vtedy ked novinár dostane informáciu, ze tento atentát spáchala skupina ťuťkovcov, lebo chcú poukázať nato, že sa im nepáci oberanie hrozna, tak novinár vtedy otvorí knihu, kde sú tabuky nábozenstiev a iných hnutí, odkial moze lahko vycítat,

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (jenisRP (21.9.2014 18:28) reagovat
nejak sem si nevsiml,ze kdyz KKK lincivali cernochy kriceli u toho Jezis Kistus je super

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (bubulak) (21.9.2014 18:17) reagovat
Cause, they make too much damned noise... B-)

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Blablák) (21.9.2014 18:16) reagovat
Nějak jsem si nevšimnul, že by KKK měli v názvu něco o křesťanství...

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Pan_EgonRP (21.9.2014 17:59) reagovat
Asi jsem no-one. :D

Obrázek 'Religion II' Obrázek 'Religion II' (Namysleny_hajzl) (21.9.2014 17:58) reagovat
Stahp teh propugundu



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...