HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  Pravda24


Nalezeno 183 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetosm:
   

Strana 1/4. 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (RK) (29.11.2014 16:52) reagovat
a co přesně je ten problém? že většina lidí měla stejné karty? Většina lidi přišla bez karet, případně se nachomítli až na místě a karty se tam rozdávaly převážně z jednoho zdroje ;) jednoduché jak facka ... jen to chce použít mozek ;)

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Zemanoff) (29.11.2014 14:46) reagovat
skor stratila sa sudnost....kurva sak tam mate na cele statu ozrateho kokota, ktory sklada komplimenty Cine a kritizuje sankcie voci Rusku.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (whynotzoidbergRP (28.11.2014 17:23) reagovat
všichni zasraný komunisti by měli chcípnout!

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (28.11.2014 12:53) reagovat
Tys tam asi nikdy nebyl. Lhostejnost je vysoká i na západě. Spíš je rozdíl města - vesnice, ale to máš asi všude.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (archerr) (28.11.2014 12:11) reagovat
fuuu tolko komentov to tu asi nebolo...neznasam ameriku ale mozte mi osvieteni vysvetlit co pozitivne vidite na rusku? este som nepoznal cloveka co by zahlasil ze tuzi ist do ruska lebo su tam super ludia a prostredie...aky je taky strasny rozdiel medzi ruskom a USA? okrem toho ze rusi su tak 100x vacsi moralny odpad a ovela lahostajnejsi voci druhym ludom? neviem preco by sme sa mali priklanat k jednej alebo druhej strane ked obidvoje stoja za hovno len jedna o dost viac...

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (28.11.2014 10:18) reagovat
c) pokud by měl každý člověk stejné potřeby

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Abdul_HasanRP (28.11.2014 10:12) reagovat
Masterjedi: komunismus by byl dobrá ideologie, pokud a) každý člověk udělá stejnou hodnotu práce (tj. pokladní bude za pokladnou 40 hodin denně, aby aby kostruktér mohl odpracovat osmihodinovou směnu) a b) pokud každý člověk pracuje jak má (tj. ne jako za minulého režimu, kdy na jedno pravovní místo byli 2-3 lidé kteří se v podstatě flákali (ne všude, přirozeně))

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (28.11.2014 9:54) reagovat
456: To je jeden z důvodů, proč nejsem demokrat. Demokracie je furt jen forma utlačování. V tomto případě menšiny (a tím nemyslím nutně etnickou) většinou. A navíc ta většina to dělá za slib něčeho. (Např. sebereme parazitům živnostníkům peníze a dám je vám.)

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (28.11.2014 0:04) reagovat
Komunismus je v zásadě špatná ideologie. Z principu nemůže fungovat, protože nedokáže reagovat na rozdíly a potřeby lidí...

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (XC) (27.11.2014 23:52) reagovat
456: ano máme kapitalizmus 25 let a vůbec u západních sousedů nemají 3x větší platy, a když přes tvůj pozemek půjde dálnice tak ti seberou i s kvérem v ruce

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (456) (27.11.2014 23:48) reagovat
Ostatně navrhuju zcela jistě demokratické hlasování o tom, jestli má být Radim Jančura popraven. Hlasovat může každý zaměstnanec ČD. Když odhlasují popravu, bude to demokratické rozhodnutí a bude tedy vykonáno. Nebo to bude politická vražda?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (XC) (27.11.2014 23:46) reagovat
komunismus není špatný, špatně se chovali lidé v něm, myslím že komunismus má budoucnost ale to by se nejdřív muselo dramaticky změnit přemýšlení lidí

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (456) (27.11.2014 23:46) reagovat
Jo a proto z té šťastné země uteklo 250.000 lidí, jelikož kapitalista vykořisťovatel nabízel 3x ale i 10x větší platy. A záruku, že pozemek Vám nikdo nesebere ani s kvérem v ruce. Ten Ráj na zemi měl taky pracovní tábory pro nuceně nasazené - to když se komunistům nechtělo zaměstnance platit - navyráběli si otroky.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (MasterjediRP (27.11.2014 23:39) reagovat
Komunismus jako ideologie není nějaká špatná ve své podstatě. Myšlenka přerozdělování a solidarity bohatých s chudými - proč ne. Nicméně komunismus byl stejně jako i některé další ideologie častokrát zneužit což je podle mě případ i např. ČR. ( Stb, vykonstruované procesy, kdo nebyl ve straně nemohl často na vysokou atd... ). Pokud si lidé v ČR budou přát komunismus tak jako dřív a zvolí si to demokraticky, tak to je podle mě ok. To ale většina teď dle volebních výsledků nechce.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (XC) (27.11.2014 23:35) reagovat
modrými myslím opak rudých :D

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Abdul_HasanRP (27.11.2014 23:35) reagovat
XC: těmi modrými myslíš euroseptickou ODS?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (XC) (27.11.2014 23:22) reagovat
presne koministi vadi kazdymu, ale ze EU se snazi o planovany hospodarstvi zrovna tak to nikoho z modrých nebere

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 23:18) reagovat
Masterjedi: No, třeba jo. Nevíš, kdo volil komunisty povinně a kdo dobrovolně. Oni pro ten stát přeci jen něco dělali, ač to bylo značně posíleno propagandou a ač by třeba soukromníci dokázali totéž, rychleji a za méně. Pořád ti komunisté byli většinou volitelní. Dneska řada z nich vidí ten bordel a přeje si je zpátky. Sice nesouhlasím s tím, jak komunisté organizovali republiku, ale naprosto je chápu. A ona ta organizace... ona se blíží zpět přes EU. Komunistické myšlení tu už v mnohém je - a ne od rudých.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (MasterjediRP (27.11.2014 23:13) reagovat
Kedluben: Ale i politika se změnila ne? Dřív tam byli jenom komunisti, teď se tam aspoň ti šašci střídaj podle toho jak je zvolíme ... nebo dřív byla taky demokracie a všichni pořád chtěli komunisty?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 23:05) reagovat
Masterjedi: To je jen věc organizace. Dnes ty firmy holt organizují práci lépe a na novou stěnu čekáš třeba jen šest měsíců. Mi šlo spíš o politiku. mrkev(): Ano, Havel jednal se všemi komunisty vyjma těch, co zůstali v KSČ.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 23:03) reagovat
@kedIuben Neřekl bych, že zrovna Havel byl komunista. Vždyť to byl prezident, který vždy vyjednával se všema krom KSČ... Spíš je realita taková, že ho jako humanisty a idealisty využili proto, aby se nemusely posty moc personálně obměňovat (viz skutečnost, že za zločiny komunismu bylo souzeno minimum lidí)... Je pravda, že by se komunismus časem zhroutil, ale věř tomu, že bez listopadu by to trvalo dalších pár let a vůbec bysme na tom nemuseli být tak, jak jsme...

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (MasterjediRP (27.11.2014 22:56) reagovat
Kedluben: Nic se nezměnilo? To je pěknej kec, naši museli na nábytek domů snad 1 rok když mi zařizovali pokojíček, teď to mám za pár dní doma :) Nejsou fronty na banány, pořadníky na zboží, elektroniku atd., otevřely se hranice - nevím jestli bych se podíval do Francie, mohl jet na brigádu do Anglie atd. atd. kdyby nepadl komunismus. Jo možná to přebrali stejní hajzlíci jako tam byli předtím, ale pro normální lidi se toho změnilo podle mě hodně.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 22:50) reagovat
Jestli chceš příklad, tak krásný příklad je Sametová revoluce. Tehdy došlo k dobře naplánovanému předání moci od komunistů komunistům v záloze (Charta 77, Prognosťák a spol.). Což geopoliticky vycházelo z podobného posunu v Sovětském svaze a z tzv. perestrojky. Ale aby to vzbudilo zdání legitimity, aby takový změna byla dobře celospolečensky přijata, proběhly demonstrace. Jinak třeba já osobně nevidím na 17. listopadu 1989 nic zajímavé a třeba Havel je jen další komunisty zvolený po Husákovi, nic víc.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 22:44) reagovat
Protože máme demokracii a nechceme, aby nám lidé utíkali nebo dělali ještě větší bordel. Nikdy zde nebyl nadkriticky velký dav, který by dokázal sám od sebe někoho shodit. Ale často zde byl dost velký dav na to, aby jakékoliv shození zákulisními hráči nabylo legitimity. Takhle to tu funguje mnoho staletí.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 22:42) reagovat
@Hoonza Nenadávej druhým do vidláků, když o nich nic nevíš; navíc s názorem vylučujícím inteligenci... Jinak děkuji, přihlášku do mensy nepotřebuju, jsem už přes pět let členem... :-/

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 22:41) reagovat
@kedIuben Přečti si to po sobě. "dav nikdy nikoho neshodil", "Dav je jen maňáskem zákulisních hráčů" a "jakékoliv shození kohokoliv je výsledkem zákulisních her". Proč se tedy vůbec babrat s manipulací davu? Navíc takhle hloupým způsobem. Opravdu ti přijde tak ujeté, že lidi se Zemanem jednoduše nesouhlasí?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 22:34) reagovat
Znova opakuju, dav nikdy nikoho neshodil. Dav je jen maňáskem zákulisních hráčů a jakékoliv shození kohokoliv je výsledkem zákulisních her. Takhle to prostě bylo, je a bude. A pokud máme přisuzovat váhu tomuto davu a předpokládat, že Zeman skončí, je logické se ptát na detaily zákulisní hry. A totožnost i záměry zákulisných hráčů jsou důležitými detaily.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (PivoRP (27.11.2014 22:34) reagovat
Hoonza: nebudeš tomu věřit, ale já jsem Miloše Zemana volil, s jeho názory (včetně toho na Ukrajinský konflikt) souhlasím a na žádnou demonstraci jsem nešel. A dám ruku do ohně za to, že jeho vliv nikdo neoslabí a že tu bude do konce mandátu. V diskuzi ale vidim hromadu nekonzistentních, hysterických výkřiků a naprosto absurdních konspiračních teorií. Užij si svou paranoiu, ve které američani oslabují vliv prezidenta, aby dosadili do vlády Kalouska, který dá předraženou zakázku Kapschi... nemáš to lehké.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (MasterjediRP (27.11.2014 22:28) reagovat
Honza: no když stávkovaly odbory, tak tam byly desítky tisíc lidí a stejně nic moc nezmohly, proti Zemanovi jich bylo mnohem míň a nezmůžou podle mě taky nic :) , takže oslabení vlivu asi moc nezabere. Ale aspoň by se mohl zamyslet a přestat mluvit sprostě, když už nic :)

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:22) reagovat
pivo: sory ale tohle jsem ještě musel - asi ti tohle nikdy nevysvětlím. Přijde mi to, jako když ti v rámci rozboru šachový partie naznačuju, co může udělat černej šestým tahem a ty se mě zeptáš, jeslti koník jezdí šikmo nebo do stran...

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (PivoRP (27.11.2014 22:17) reagovat
Hoonza: prezident má pravomoce dané ústavou. Lidi ať se třeba poserou, stejně si bude dělat co chce a jmenovat koho chce. On je prezident, on rozhoduje o určitých věcech a odvolat ho lze pouze, kdyby se dopustil velezrady. Představa, že zrovna Miloš Zeman - který měl vždycky svou hlavu - se nechá očůrat skupinkou demonstrantů, je naprosto absurdní.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:16) reagovat
no nic, končím. fakt to nemá cenu. mrkev+pivo: užijte si svůj názor a fakt bych vám přál, abyste za pár let nebrečeli že jsme měli pravdu...

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:15) reagovat
tohle je podstata týhle diskuze. vidláci disktujou o něčem, aniž by měli sebemenší potuchy o souvislostech. Bavit se o zemanovi, jeho vlivu a třeba temelínu, aniž by vidlák tušil co všechno prezident může je jako diskutovat o kvantový mechanice s někým kdo neovládá základy matematiky...

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:13) reagovat
mrkev: ano, já mám nevalnou inteligenci a tys tu předvedl ohňostroj marnosti a ve schránce už máš pozvánku do menzy. budeš tam mejt nádobí B-)

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (MasterjediRP (27.11.2014 22:12) reagovat
XC: já teda nevím, ale kdyby mi někdo dal červenou kartu a řekl ať ji zvednu a nevěděl bych proč, tak bych to neudělal, nejsem přece ovce. Kdyby mi ale řekl proč tak si ji s radostí vezmu a zvednu ji protože vyjadřuje můj názor.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:11) reagovat
pivo: proč by mělo jít o sesazení prezidenta? stačí jen oslabit jeho vliv. To je to, o čem tady psal ten adv. prezident jmenuje spoustu lidí s vlivem na stát. čím je silnější jeho role, tím míň si ty lidi dovolej se odchýlit z jeho politiky a naopak. Pokud ze zemana udělaj debila (což nedá až tolik práce), lze tyhle lidi (nku, ú soudce...) zmanipulovat podle potřeb.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (MasterjediRP (27.11.2014 22:11) reagovat
No spontání to podle mě úplně nebylo, někdo spontáně když šel kolem tak se přidal, protože nesouhlasil a někdo si to přečetl na facebooku a přišel na organizovanou demonstraci.Na druhou stranu téměř každá demonstrace je organizovaná ( někdo ji oznámí dopředu aby přišli všichni pohromadě ). Jen nechápu proč je zrovna kolem toho takový humbuk, vždyť demonstrací už bylo. Mě jen překvapuje kde lidi berou to napojení na USA?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 22:09) reagovat
@Hoonza O tom, že jsi ovce si nás přesvědčil dokonale... Lidi s "červenýma kartama" z toho naopak vyšli podstatně líp. Měj se hezky a užívej pokojený a jednoduchý život, který dozajista, vzhledem k nevalné inteligenci, máš.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (XC) (27.11.2014 22:08) reagovat
ja jen ze se tu lidi hadali o to jestli se to krabice dava nebo nedava ze to z fotky nejde poznat, tak mate video kde to je jasne nekdo se prijde podivat na odhaleni pamatniku, jde kolem rozdavacu, vezme si cervenou kartu a nevi co s ni ma delat, pak najednou zvednou kartu tak ji zvednu taky.. lidi proste chodili kolem a brali karty ani nevedeli na co jsou

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:08) reagovat
mrkev: přečti si co jsem napsal, najdu si ty odstíny, dej si facku a celý to opakuj 3x. pokud se ti rozsvítí, budeme se bavit dál

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:06) reagovat
užijte si to tady... doufám že vám kalousek prožene faldy. kapsch vyhraje další tendr a rozpočet bude potřebovat další prachy. A solit budou hlavně ovce s červenejma kartama :-D

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (PivoRP (27.11.2014 22:06) reagovat
Hoonza: tak to zkus naposledy a vysvětli mně - tupé ovci - jak by takové sesazení prezidenta proběhlo. US ambasáda podplatí dav, v zákulisí tajemní mužíčci připraví rezignaci... a Miloš řekne "Vážení spoluobčané, uvědomil jsem si, že mě nemáte rádi a tak to balím?" Fakt tomuhle věříš? Miloš tam samozřejmě bude do konce mandátu, toho ani ulice, ani vláda, ani parlament nemůže odvolat. Tak co hysterčíš?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 22:05) reagovat
@Hoonza Umíš číst? Asi ne... I v tom tvojem mixu je napsaná JEDNA červená; schválně najdi sadu, kde je víc než jeden odstín!!! Mimochodem, je to ta stejná, kterou mají všude jinde. Dokonce i tady, kde je 25 různých barev je jen jeden odstín červené: http://www.sevt.cz/produkt/barevne-papiry-23%C3%9733-cm-kreativni-sada-50-ks-25%C3%97-130-g-25%C3%97-300-g-41911200/ Mohlo tě taky trknout už to, že jde o "červenou kartu pro prezidenta", těžko budou lidi vybírat odstín, který neodpovídá fotbalovému standardu.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:04) reagovat
XC: ale no tak, bylo to spontánní. masa debilů v týhle banámový republice, co se nechaj okrádat a furt volej stejný strany se sešla v jednom papírnictví, koupila stejný papíry a pak spontáně vyjádřila svůj nesouhlas. A ty s těma papírama o tý spontání demostraci věděli 3 dny dopředu. Ať žije vůle lidu... a lidská blbost. hurá...

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 22:01) reagovat
jsem blbec, Adv je očividně chytřejší než já. Zabalil to včas. A měl pravdu. Zdejší kreténi absolutně netuší, že prezident třeba jmenuje ús, nkú, nebo čnb... zkrátka - jak napsal Adv - se zdejšíma vidlákama se namá cenu dohadovat. Možná až jim opadá bláto z holinek, třeba jim to dojde. Ale spíš ne. >-O

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (PivoRP (27.11.2014 21:59) reagovat
kedluben: přiznal? Copak jsem něco takového popíral? Martin Přikryl to organizoval. Zkus si někdy přečíst zprávy.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 21:59) reagovat
@kedIuben Ano, NĚKDO - parta nespokojených lidí, kteří se nechtěli jen dívat na to co Miloš provádí... Booohooo, to je mazec co?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (XC) (27.11.2014 21:58) reagovat
tady je video http://video.idnes.cz/?idvideo=V141117_115811_tv-zpravy_pid .. v 0:20 je videt jak karty rozdavaji tak uz se o to nehadejte

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 21:57) reagovat
mrkev: už jsem unavenej komentovat ty debilotiny co tady plácáš. nabídka on-line papírnictví: CO 44, papír korálově červený, ZR 09, papír cihlově červený, B06 Agama papír červený, VV A4 papír červený... jukni sem - i v mixu máš 3 odstíny http://www.sevt.cz/produkt/barevne-papiry-a4-130-g-mix-10-barev-100-kusu-41910500/

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 21:54) reagovat
Pivo: No konečněs to přiznal! Na FB je kampaň jak hovado. Konečně! Takže přeci jen to NĚKDO organizuje!

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 21:51) reagovat
@Hoonza Mě baví, jak se lidi tvojí inteligence naváží do druhých. Byla to akce svolaná přes fakbuk a na něm bylo napsané s čím tam lidi budou (přepůlená červená čtvrtka). Předpokládám, že si pak v papírnictví nikdy nebyl, protože většinou mívají jednu jedinou cihlově červenou barvu. Z těch fotek pak jde vidět, že ne všichni mají stejný formát a ne všichni stejné provedení. To by ale nesmělo jít o hoax a nesměl bys vycházet z jediné fotky, kde to není tak dobře patrné a kterou právě proto vybrali.. Vzbuď se

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (PivoRP (27.11.2014 21:50) reagovat
Hoonza: jasně, takže půlka národa je nasraná na Zemana, na facebooku je kampaň jak hovado, ke stažení karta v PDFku... ale né, těch pět a půl lidí co nakonec přišlo do ulice bylo z americké ambasády. Která měla adresu na krabici. To dává smysl. Proč jsem podobné píčoviny nečetl u demonstrací proti Nečasově vládě? Tam bylo lidí 100x tolik a nikdo jim nenadával do ovcí.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 21:48) reagovat
https://www.youtube.com/watch?v=nctHOtRcN8Y co víc dodat.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 21:47) reagovat
Pivo: ty seš ale expert. je vidět že nemáš děti (a nezažils situaci, kdy maj mít na výtvarku červenej papír). V papírnictví maj asi 10 odstínů červený. Když děti něco matlali ve škole, bylo tak v průměru 8 druhů papíru. A tady se všichni shodli. FAKT NÁHODA

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (XC) (27.11.2014 21:44) reagovat
chlapi tady do téhle krabice je dávali, vidítě jak jsou uvnitř rozházené? mimo to na krabici je adresa prazsky hrad, kamje milosovi poslali aby vedel co na nich je.. obrazek neni dulezitej, ale nekde jsem videl video, chvilku potrva nez to najdu, kde ty papirky rozdavaji a jeste jim rikaji nezapomnte je pak nakonci vratit .. rozdavali je u stanku kde byla nahore vyvesena velka cervena karta aby bylo jasne kam si pro to maji lide jit ... jestli trvate na odkazu na video, tak pockejte najdu ho

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 21:43) reagovat
mrkev: hmm, a všechny ty karty maj až na jednu výjimku stejnou barvu, tvar a velikost. To je fakt náhoda. Prostš se všichni sešli v jednom papírnictví. :-D no ty vole, sou ty lidi fakt tak blbý jak tady předstíraj?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (PivoRP (27.11.2014 21:43) reagovat
kedluben: a jak by ty karty asi měly vypadat? Myslíš, že když přijdeš do papírnictví a koupíš si červený papír, že ti dají pokaždý jiný? A vážně chceš tvrdit, že američani udělaj konspiraci a pak se podepíšou na krabici? Ses posral, ne?

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 21:40) reagovat
Ano, a všechny karty stejný a na demonstraci jsou (i) cizinci. Jdi se fakt bodnout a strč se do něčí prdele, mrkvi.

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 21:39) reagovat
@kedIuben Zjisti si info... Právě to je fotka kde lidi dávají do krabice vlastní karty (přepůlená A4), co si sami přinesli... Těch fotek je právě na stránce organizátora víc. Tohle jen potvrzuje, jak jsou lidi blbí, když si ani neověří základní fakta a hned věří na pohádky...

Obrázek 'ztratily se ovce' Obrázek 'ztratily se ovce' (PivoRP (27.11.2014 21:38) reagovat
[odkaz]

Strana 1/4. 1 2 3 4 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...