MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení


Nalezeno 8 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicettři:
   


Odebírat

Obrázek 'laratits' Obrázek 'laratits' (anonymousseRP (13.7.2016 11:12) reagovat
A věděli jste, že sněhový pusinky se dají upéct i úplně bez vajíček, jenom z vody z fazolí?

Obrázek 'laratits' Obrázek 'laratits' (fff) (25.6.2016 10:47) reagovat
a já myslel že takovýhle věci musim hledat na polycount wiki, popř fórech dedikovanejch tomu účelu jako maxarea...

Obrázek 'laratits' Obrázek 'laratits' (oYo) (24.6.2016 17:14) reagovat
honey a cecky: oba máte pravdu. Pro displace mapu skutečně potřebuješ adekvátní počet vertexů - tesselation shader. Ještě je možnost použít parallax mapping, taková trochu pokročilejší aplikace normal mapy.

Obrázek 'laratits' Obrázek 'laratits' (honeyRP (24.6.2016 17:01) reagovat
cecany: Já jsem myslel, že na displace mapu opravdu potřebuješ adekvátní počet vertexů, takže ti to ten polycount nějak nesníží, a dále že na fejkování prostoru se používá normal mapa, která jenom "ovládá" světlo tak, aby povrch vypadal plasticky, i když je to třeba jediný polygon. Ale jestli to špatně chápu, tak explain pls ;-)

Obrázek 'laratits' Obrázek 'laratits' ( . )( . ) (24.6.2016 12:54) reagovat
v oboch prípadoch sa to dá riešiť displace mapou

Obrázek 'laratits' Obrázek 'laratits' (Dežon) (24.6.2016 12:42) reagovat
Fanatik - méně než celulitidy :)

Obrázek 'laratits' Obrázek 'laratits' (fff) (24.6.2016 12:22) reagovat
Musim říct, že ty ruce maj nerozeznatelnej tvar. Obzvláště v oblasti lokte.

Obrázek 'laratits' Obrázek 'laratits' (fanatik) (24.6.2016 11:24) reagovat
Seems legit. Kolik polygonů je třeba na vymodelování bradavky? B-)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...