ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  Pravda24  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky



Peugeot - Reklama 06.03.2017 
Obrázek Peugeot - Reklama
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle HospodstiHoMiluji
Komentáře (22) Komentovat Nezobrazovat

Peugeot_-_Reklama.jpg (SirIndyRP (10.3.2017 18:22)
Japonska benzinova atmosfera FTW.

Peugeot_-_Reklama.jpg (trj) (7.3.2017 18:25)
S tim 2.2Hdi je to opacne, Ford pouziva upravene HDI DW12 motory od PSA.

Peugeot_-_Reklama.jpg (brm brm brm) (7.3.2017 10:48)
@totumamja jj trnavský PSA jede trochu větší obrátky :) ale teď nevím nemají tam těch linek víc? V kolíně je pokud se nepletu jedna dvojlinka která má pak společnej výstup a dokončovací práce

Peugeot_-_Reklama.jpg (hm hm) (6.3.2017 22:47)
Sere se tam hlavně motor 2,2HDI, což je v podstatě motor od Forda. Do Ducata se dávají motory 2,3JTD z Iveca, které jsou na tom co se týče spolehlivosti lépe, až na velkou spotřebu oleje.

Peugeot_-_Reklama.jpg (totumamja) (6.3.2017 19:09)
(brm brm brm): Ja som pocul od brata co fachci v trnavskom PSA ze za 8 hodin tam vyleze z linky 450 aut (c3 p208) :-O

Peugeot_-_Reklama.jpg (Kit) (6.3.2017 18:52)
jinak zrovna u koncernovych vozu znacky VW mam nejhorsi zkusenosti typu - "lamou se z toho plastove prkotinky za 2 az 5 tisic - a to ve velkem. Packy, tahla a ruzne blbustky... Jsem presvedcen ze je to zamer a proto bych si VW nikdy nekoupil, a na moderni skodovky se koukam podobne.

Peugeot_-_Reklama.jpg (Kit) (6.3.2017 18:46)
ja te chapu, sere se i rollsroyce. Osobne jsem se uz proplatil z "chci aby to melo co nejmensi spotrebu" na "hlavne at servis moc nestoji". Proto mam taky tu jednickocou oktavku, je to o tridu vyssi felicie ale stale to je takovy sprav si sam a to mi vyhovuje. Dobry byly Volva z osmdesatejch let, najezdy klidne i milion na motor, ale zraly 12-15 a to uz je na me trochu moc. Ale clovek nikdy nevi, treba byly tak spolehlivy ze clovek nakonec usetril, protoze nikdy nic nezpravoval :-)

Peugeot_-_Reklama.jpg (..) (6.3.2017 18:40)
Ale jo, logiku to asi má. Jen jsem chtěl naznačit, že ani "prémiový" auto za X mega celosvětově uznávané značky není dokonalý, nevydrží všechno a sere se jako každý jiný.

Peugeot_-_Reklama.jpg (Kit) (6.3.2017 17:18)
Jde asi predevsim o vykon toho auta. Nektera normalni silnicni auta maji takovy vykon, ze kdyz s nimi chce clovek zkusit okruh naplno tak se ty brzdy proste musi upgradnout. A u toho "obycejneho poulicniho Porsche" to asi nekdy hrozi, rekl bych.

Peugeot_-_Reklama.jpg (Kit) (6.3.2017 17:12)
Jo no, spotrebka co dovede chytnout plamenem pokud se to poradne vosoli :-)

Peugeot_-_Reklama.jpg (..) (6.3.2017 17:09)
Kit: brzdy jsou snad spotřebka, ne? Nikdy by mě nenapadlo projet se po okruhu a pak jít vyreklamovat kotouče.

Peugeot_-_Reklama.jpg (Kit) (6.3.2017 15:43)
To s tim Porsche spis bude tak, ze skutecne zavodni brzdy a kotouce jsou z cenoveho a praktickeho hlediska velmi neprakticke pro auto v beznem provozu. Ale auto v beznem provozu zase nezvladne ten zahul brzda plyn co se deje na okruzich. Podle me maj soudruzi z DDR opravneny strach z okruhu :-)

Peugeot_-_Reklama.jpg (brm brm brm) (6.3.2017 14:48)
jo to máš jak Citroen C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - taky defakto to samý a leze to z fabriky v Kolíně - TPCA. Technická otázka jak dlouho myslíte že tam trvá přejít z výroby jednoho na druhé nebo třetí :) Ano byl to chyták - netřeba přecházet - lezou z toho na střídačku podle toho jak jdou objednávky. Při plném vytížení sjíždí z pásu jedno auto za 7 minut.

Peugeot_-_Reklama.jpg (_;_RP (6.3.2017 13:11)
jj… Fiat Ducato, Peugeot Boxer a Citroen Jumper jsou totožná auta vyráběná v italském Val di Sandro 8-)

Peugeot_-_Reklama.jpg (OyszterBangcock) (6.3.2017 12:20)
hacik je ten..ze to nevyraba peugeot..ale fiat sevel

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...