MotorGuru  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  ČasProŽeny


Nalezeno 89 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (GrétaRP (14.10.2021 17:26) reagovat
@everis možná by jako pomohlo nezbavovat vírobce vodpovědnosti by si nemohli dovolit pustit stroje nad projektovanou zátěž jak se jako děsně rychle snažej dobejvat miliardovej trch a vakcíny by třeba jako nebyly plný nerezový vocely [odkaz] hele třeba :-D :-D

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (everisRP (24.3.2021 14:35) reagovat
meanwhile in 2021: vakcíny fuj, to přece nejde vyrobit tak rychle, je to podvod! Dejte mi ivermektin :-D

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (22.3.2017 9:49) reagovat
K článku by som dodal, že ak by okolie toho dieťaťa bolo očkované, pravdepodobnosť nákazy osýpkami do očkovania by bola blízka nule. Je tam jeden komentár, že za to môže očkovanie, lebo jeho matka osýpky neprekonala, čo nedáva zmysel, pretože keby sa nimi nakazila v detstve, tak by sa to dieťa ani nemohlo narodiť. Pokiaľ viem, prenesená imunita je aj po očkovaní, ale aj tak je medzera medzi tým, kedy vyprchá a kedy sa očkuje. A presne v tomto období sú antivaxeri najnebezpečnejšia biologická zbraň.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (22.3.2017 9:45) reagovat
http://www.stuff.co.nz/national/health/9732648/Measles-myths-blamed-for-outbreaks Dole je interaktívna mapka, zvoľ si osýpky a roky a uvidíš že sa pohybujú v treťom svete kde nie je očkovanie často dostupné a v oblastiach kde existujú aktívne antivaxerské hnutia. https://www.vaccinestoday.eu/stories/how-measles-can-change-a-life/ Prečítaj si, čo môžu urobiť dieťaťu obyčajné osýpky, keď sa zdá že boli prekonané a potom zhodnoť, či by si tot chcel vo svojom živote ;-)

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (22.3.2017 9:39) reagovat
..po chorobe a je pravda, že v tomto je veľa lekárov ignorantských a ide podľa príručky, hoci by mali zvážiť zdravotný stav pacienta. Ale celkový koncept očkovania nie je zodpovedný za diletantstvo individuálnych lekárov. Aj keď máš AIDS a spávaš s inými ľuďmi bez gumy alebo picháš ľuďom striekačku so svojou krvou, tak ťa zavrú. Je to jednoducho vec čo sa v spoločnosti netoleruje. Prenesene je to to isté ako keď neočkovaný človek prenáša chorobu v majoritne očkovanej spoločnosti.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (22.3.2017 9:34) reagovat
Videjko z jutubu si v práci nepozriem, ale čo som vytušil, tak ide o nejaké vyplácanie kompenzácií za komplikácie pri očkovaní - načo by do ľudí pichali nejaké látky, za ktoré by potom museli platiť kompenzácie, keby aj tak nefungovali? Čakal by som aj nejaký validný zdroj, ktorým sú tie tri miliardy podložené, inak by ma zaujímalo, koľko dostal jeden človek a či bolo reálne medicínsky (nie súdne) dokázané, že komplikácie boli spôsobené vakcínou. Napr. mne odložili očkovanie, lebo som mal oslabenú imunitu..

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (22.3.2017 9:30) reagovat
...a očkovanie nemusí byť 100% účinné, preto je nutné aby boli očkovaní všetci a jedinci ktorým nezabralo, by boli chránení kolektívnou imunitou. Práve malé deti sú náchylné na osýpky, preto sa očkuje v tak nízkom veku. S tým autizmom si ma fakt dostal, akurát že vo vakcínach býva zlúčenina thimerosal a nikto nikdy nedokázal jeho spojenie so zvýšeným výskytom autizmu, to je čisto tvoj dojem, ktorý si zase ničím nepodporil (čakám link na antivaxerské stárnky, kde do niečoho pichli smrteľnú dávku ortute)

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (22.3.2017 9:26) reagovat
"ignorujes ze nemoci prakticky zmizely driv nez se zacalo vakcinovat" toto je totálny argumentačný fail, ani nevieš čo ukazuje ten tvoj graf. Ukazuje ÚMRTNOSŤ. Oýpky, okrem toho že ani s dnešnou medicínou nevieme zabezpečiť prežitie nakazených hlavne malých detí stopercentne, Môžu spôsobiť encefalitídu a tým pádom trvalé poškodenie mozgu, aj pokiaľ sa človek vylieči. V tom článku z antivaxerského konšpiračného blogu akosi zabudli poukázať, že išlo o deti ktoré ani nemali kompletné očkovanie za sebou...

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (22.3.2017 9:22) reagovat
Zase ten istý jeden graf z pochybného blogu bez akýchkoľvek zdrojov. Hľadal som údaje z ktorých vychádzal a nič som nenašiel. A keby aj bol blízky realite, ide len o jednu lokalitu a o ÚMRTNOSŤ na osýpky, pričom som napísal už skôr, že pri osýpkach úmrtnosť kolísa podľa životnej úrovne, ktorá v USA rapídne stúpala. Od 0,2 do 10% čo je obrovské rozpätie, aj keď ty čísla očividne ignoruješ. Taktiež sa lepšil medicínsky výskum pri liečení postihnutých.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (21.3.2017 22:17) reagovat
https://www.youtube.com/watch?v=qxr-cv-JuI8 3 miliardy dolaru rodicum za znicene deti vakcinacemi!

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (21.3.2017 22:14) reagovat
https://vactruth.com/wp-content/uploads/2016/02/us-measles.jpg

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (21.3.2017 22:11) reagovat
Measles in New Zealand: Surely, if the vaccine worked so well, we’d see the vast majority of those cases in unvaccinated people, rather than an almost 50/50 split? http://wavesnz.org.nz/lies-vaccines-and-the-new-zealand-media/

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (21.3.2017 21:59) reagovat
Argumentu mam hromadu, ale ty je systematicky ignorujes. Napises ze si to zavrhol a basta. Inu, nic neni lepsi obranou proti pravde, nez myslet si ze uz tu pravdu mam. A toho se presne dopoustis, Lemone: Ignorujes tisice ponicenych deti a jejich rodice, ignorujes ze autismus zpusobila rtut ve vakcinach, ignorujes ze nemoci prakticky zmizely driv nez se zacalo vakcinovat, ignorujes nedostatek vlastnich vedecky overenych studii. Jenom neustale opakujes tu svoji provakcinacni propagandu. Tak co s tebou?

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (21.3.2017 19:51) reagovat
Jo, štatistiky úmrtnosti na osýpky podľa WHO nie podľa nejakého pochybného videjka na yt, ktoré som už zavrhol ako validný argument, lebo sa snažia len o sledovanosť vyvolaním umelého škandálu a obyčajne to nie je ničím podopreté. Čo ostatné argumenty?

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (21.3.2017 19:20) reagovat
https://www.youtube.com/watch?v=vRU93kGmbI0 tady ma nejaky pan doktor nejake opravdove statistiky ;-)

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (21.3.2017 18:50) reagovat
podporujú to všetky štatistiky - hmm, no vis, ja od tebe zadnou poradnou statistiku ani nevidel, kdyby aspon par...

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (21.3.2017 14:13) reagovat
Kit, keď si prejdeš thread a uspokojivo zodpovieš všetky tebou dosiaľ odignorované argumenty ktoré som napísal ja a Human, tak potom sa s tebou budem zase normálne baviť. Dovtedy si pre mňa spiatočnícky ignorant, nebezpečný vo svojej nebotyčnej obmedzenosti pre normálnych plnohodnotných členov spoločnosti. Howgh.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (21.3.2017 14:11) reagovat
Skôr si uvedom, že na strane doktorov s neumytými rukami stojíš ty, pretože vakcíny dokázateľne fungujú, podporujú to všetky štatistiky, ale antivaxeri tvrdohlavo dupú nožičkami a mávajú nepodloženými tvrdeniami o autizme a hádžu náhodné čísla z rukáva, lebo proste potrebujú niečo riešiť. A kapi, ak sa chceš zabiť, lebo žiješ v marazme, vždy existujú spôsoby pri ktorých neohrozíš iných ľudí a bolí to menej ako nechať sa dobrovoľne nakaziť vakcínovateľnou chorobu.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFR_) (21.3.2017 14:07) reagovat
Kit: Hej, takže ty si ignoroval všetky racionálne argumenty, vybral si si párkrát keď som už nemohol nepodotknúť, aké blbosti si schopný napísať, aké pochybné zdroje brať vážne a aké slabé znalosti máš o anatómii a to je zrazu 90% toho čo som napísal. To je asi tak presné ako ostatné čísla ktoré si si tu vycucal z palca. Potom zrazu hodíš doktora z úplne inej éry, ktorý jednoducho povedal, že doktori by si mali umývať ruky a tváriš sa, ako keby si dal drop mic, hoci to s vecou vôbec nesúvisí.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 23:32) reagovat
Ne ne Lemone, me tu jenom fascinuje ze misto nejakeho vysvetlovani mi z 90% nadavas do blbu a urazis me. Pak mi tady prikazujes napichat se nejakou srackou. A ukoncis to tim ze sem ztraceny pripad pokud ti neverim. Dobry, fakt. Presvedcil si me, ale ne uplne o vakcinach. Vidim, ze tva vira v doktory je neoblomna. Uz si slysel o tom jak doktori doporucovali tabak? Nebo i Ignazovi Semmelweisovi? Podle me jsi jeden z tech, co si pred stopadesati lety taky nemyli ruce, protoze "doktori maj prece ruce ciste".

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (kapiláraRP (20.3.2017 23:31) reagovat
Hm, takze tim tem lidem prospejes, ze je udrzis dyl nazivu v tom marastu, jeste vydelas a hezky zase odjedes. Pekne. A jeste z toho mas dobry pocit.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 23:27) reagovat
kapi: Možno preto lebo jednorázová vakcína je oveľa lacnejšia ako dlhodobé živenie a lekárska starostlivosť ;-) Každopádne sa teším až zajtra prídem a prečítam, čo tu kit nasmrdel kým som bol preč, zatiaľ teda dobrú noc :o)

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Human.) (20.3.2017 23:26) reagovat
To je jednoduchá matematika. Kolik stojí doktoři, péče a nemocnice pro milion děcek a kolik stojí milion dávek vakcíny a zbytek už není potřeba. To je celá lobby.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 23:24) reagovat
Boha jeho, ty si stratený prípad, ja to balím a idem spať :-D :-D :-D :-D Takže stačí zaočkovať bacilonosiča, lenže zabúdaš, že prenášačom sa stáva každý nakazený, takže treba skutočne všetkých ofuckovať ihlami, ak chceš vyhubiť chorobu, ale pravé kiahne sa asi zbalili a odišli na dovolenku a očkovanie s tým nemá nič. Vyjadruješ sa jak nejaký edgy teen, čo má pocit, že zožral Ottov slovník náučný, lebo prešiel pár hoaxových stránok a navyše má fóbiu z ihiel.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (kapiláraRP (20.3.2017 23:22) reagovat
Takze milion decek bude podvyzivenych, bez lekarske pece, ale na vakciny se penize a lidi jak zazrakem najdou. Pff, jeste tvrdte, ze to neni dukaz o farmalobby.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 23:21) reagovat
A nižšie som kolektívnu imunitu skúsil vysvetliť, ale očividne nemáš dosť rozumu alebo vôle na to ju pochopiť, hoci je to doslova primitívny a logický koncept. Vďaka doktorskej totalite si sa vôbec mohol narodiť, pretože podľa mojich odhadov s tým, ako klesla úmrtnosť detí po vývoji zdravotnej starostlivosti v 19. a 20. storočí by sa dosť možno nedožili dospelosti tvoji prarodičia, čím by sa nenarodili ani tvoji rodičia a ani ty a ja by som nemusel viesť v noci debatu ktorá nemá cenu.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 23:20) reagovat
Racionalni argument, Citrone, je cista jasna statistika, kterou ale nemate, protoze v moderni lecbe je toho mnohem vic nez jen vakciny. Museli byste mit dve populace zijici ve stejnem prostredi, a neporovnavat EU a USA s Etiopii a Bangladesi! Pokud je nekdo bacilonosic, tak se to da lehce zjistit. Jenze vy byste opichali "ofuckovali" vsechny lidi bez rozdilu, protoze - ach ta hruza voni nejsou navockovani takze jsou to automaticky bacilonosici... Jenze vy dva tady nejste vedci, ale sadisti s jehlama.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Human.) (20.3.2017 23:20) reagovat
Já si myslím že ještěři s ilumináty si to píšou sami aby se na to spiknutí zítra nezapomnělo a oni neměli práci s tím nás tajně ovládat :-D . Tady je to marný je to marný je to marný, rozumní info najdou a u zbytku je to stejně jedno B-) .

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 23:17) reagovat
V ideálnych podmienkach s dostupnou lekárskou pomocou je úmrtnosť pri nakazení osýpkami 2 deti z 1000, teda pri nakazení milióna detí by ich zomreli dve tisícky! A osýpky sú vysoko infekčná choroba, ktorá sa šíri vzduchom. Pri zlej dostupnosti zdravotnej starostlivosti a podvýžive dochádza k úmrtnosti až 10 detí zo 100, teda pri milióne nakazených zomrie 100 000 detí! To, že považuješ úmrtnosť dve z tisíca za nízku dokazuje, že nemáš reálne ani tušenie, o čom sa tu bavíme.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 23:13) reagovat
A vždy sa sú podobní debili schopní vadiť do krvi a racionálne argumenty budú ignorovať, lebo nebudú mať odpoveď. To s búrkou je realita a skončilo to pri otázke, ako potom vznikla v 19. storočí slovenská hymna, čo bola asi prvá vec, čo mi napadla. To s rakovinou tiež, pričom o nádoroch sú záznamy odkedy ľudia používajú písmo a archeologické nálezy od začiatku nálezov ľudských pozostatkov. Lenže hoaxerov nezaujímajú fakty a vždy majú pocit dôležitosti, že odhalili niečo, čo im ilumináti alebo jašteri taja

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Human.) (20.3.2017 23:13) reagovat
LemonFR: na YouTube určitě najdeš i video které to dokazuje, že Down se dá tak chytit, protože matku v mládí očkovali tak je tu jasná ložená nápověda přece neasi. B-)

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 23:11) reagovat
Takze svetu nabizite "Doktorskou Totalitu" - super, fakt to bude raj na zemi, o tom nepochybuju. Komunisti davali politicke vezne na psychiatrii, moderni totalitni socialisti do nas budou rovnou pichat co je zamane. Spalnicky dneska zabijou jedno dite z tisice, vetsinou je to dnes diky moderni vyzive jenom takova slaba nemoc. Ale to nevadi - musime naockovat vsechny. Vymyslime si treba "herd imunity". Vite, ono to ockovani nefunguje, protoze ho bylo malo! Logika, fakt... Pred sto lety by bylo malo pijavic

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 23:10) reagovat
Takže dúfam, že ak raz budeš mať decko, tak sa nestane bacilonosičom. Bohužiaľ, jediný možný výsledok antivaxerskej vlny je nejaká veľká epidémia, ktorá zasiahne všetkých, ale neočkovaných najviac a veľa detí doplatí na tuposť a ovplyvniteľnosť vlastných rodičov, ktorí nedokážu uvažovať logicky. toto je presne dôsledok toho, že ľuďom je už príliš dobre a začínajú riešiť pičoviny, ako napr. to že rakovina je civilizačná choroba, alebo že búrky do 20. storočia neexistovali.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 23:06) reagovat
[odkaz] Ta dá, prečítaj si to a zistíš napr. že tie "skúsenosti reálnych ľudí" sú častokrát klam post hoc, napr. ako autizmus sa prejavuje vo veku po očkovaní, tak to neznamená, že ho spôsobilo očkovanie. Rovnako aj úmrtie po očkovaní býva častokrát úplne nesúvislé. Neviem, videl som tu dakde downov syndróm, to už je úplná kravina, ako by mohol oplyvniť ktokoľvek počet chromozómov.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Human.) (20.3.2017 23:04) reagovat
Infekce že zranění je velmi marginální cesta pro pár nemocí. Očkování umožňuje šetřit antibiotika jen na promile všech infekcí a i tak rychle ztrácí účinnost. Na viry navíc nepůsobí . Léky jsou to drahé a často jedovaté či​ karcinogenní. Evidentně vůbec netušíš která páčka. Jak píše LemonFR lidi ako ty jsou ohrožením naší společnosti jako jiní blázni a je potřeba vás hlídat před vlastní hloupostí :-(

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 23:03) reagovat
Kit Poviem to takto, smrť jedného človeka je tragédia, smrť tisícov štatistika a tak to zrejme vnímaš ty, lebo to presne otáčaš - kvôli jednej komplikácii by si kľudne nechal zomrieť tisíce - a kto je tu fanatik? Na argument s parazitom kolektívnej imunity neodpovieš, pritom ako mierumilovný človek by si sa akurát stal parazitom. Ten graf je z akejsi pochybnej stránky a navyše popisuje USA, čo je z globálneho hľadiska smiešne.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 22:58) reagovat
Zato ty, Lemone, zde zcela popiras co ty lidi v tech videich rikaji, a jake maji zkusenosti. Ty bys proste sel pres mrtvoly, jestli to chapu dobre. I kdyby to zachranilo jediny lidsky zivot. O me rikas ze jsem fanatik, a pritom jsi to ty kdo by me, mirumilovneho cloveka, nejradsi napichal jehlama! Zamysli se trochu nad tim, kde konci tvoje pravo nad mym telem!

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 22:55) reagovat
Príklad antibiotík by si tiež mohol nechať tak, lebo ich zvýšenou spotrebou sa zvyšuje rezistentnosť baktérií a znižuje ich účinok, ale to kapacita ako ty určite bude vedieť. Taktiež nové antibiotiká vyvíjajú tí istí zabijaci čo robia tie hnusné vakcíny plné chemikálií. Ale z toho čo píšeš je mi jasné že nemáš ani poriadne stredoškolské vedomosti z anatómie a opakuješ len to čo si si pozrel a prečítal na pochybných hoaxoch, lebo tieto blbosti si snáď ani nemohol vymyslieť jeden človek.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 22:53) reagovat
https://heartruthblog.files.wordpress.com/2013/08/measles-graph.jpg Osypky a ockovani - statisticky ;-)

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 22:52) reagovat
ktoré z nich to budú, stále je to pre verejné zdravie veľmi priaznivý pomer. A bezpečnosť vakcín sa s každou generáciou zlepšuje, nakoľko čím ďalej tým lepšie rozumieme fungovaniu imunitného systému.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 22:51) reagovat
Dodám, že ak odmietaš očkovanie, mal by si byť vylúčený zo spoločnosti, lebo prestavuješ riziko. Nazývaj ma fanatikom, ak chceš, ale podľa mňa si fanatik ty, lebo podmieniť existenciu osoby v spoločnosti je v podstate to isté ako podmieniť možnosť šoférovať vodičským preukazom. Postni sem kľudne nejaké ďalšie videjká z jutubu, ale uvedom si, že vakcíny taktiež podliehajú vývoju a ak máme akcínu ktorá oblíži jednému dieťaťu z milióna ale zachráni 10 000 z milióna pri úmrtnosti 1%, pričom nevieš...

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 22:49) reagovat
No a kdyz se kdysi neco spatneho dostalo do krve, bylo to zpravidla po zraneni, a zpusobilo to takzvanou "infekci" - kdysi velmi vyznamny zabijak. Infekce se nam podarilo leit pomoci antibiotik a podobnych leku - takze nejenom vakciny maji na nasem oproti minulosti lepsim zdravi - nejakou zasluhu.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Human.) (20.3.2017 22:47) reagovat
Tady nikdo nic neignoruje, já ti napsal že očkování má i komplikace, které ale bohatě vyvažuje jeho přínos jedinci a populaci. Proto se po očkování čeká 30 minut na reakce a osoby alergické či nemocné se neočkují. Očkování injekcí provádí podkožně nebo do svalu, tedy do periferie. A otravu těžkými kovy zvládneš přes všechny vstupy ne jen injekcí. Taky bych rád viděl ty tisíce rodičů, já osobně nevím o nikom takovém. Ale stát se to může, každý jsme jiný. Někdo umře i na vosí žihadlo.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 22:46) reagovat
A prirovnaj si toto - očkované boli miliardy detí, ak sú hlásené "tisíce" komplikácií, tak sa pohybujeme v milióntinách percenta. Pričom úmrtnosť pri osýpkach sa pohybuje od 0,2 do 10% v závislosti na podmienkach. Od začiatku očkovania klesol počet úmrtí na osýpky z 2.6 milióna ročne na 96 000 (zdroj WHO). Takže pokiaľ odmietneš tvoje dieťa očkovať, robíš z neho parazita na kolektívnej imunite, osobu ktorá je závislá na tom, že jej očkované okolie nedovolí nakaziť sa.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 22:45) reagovat
Nazdar Citrone, tady mas neco pre blbcov, ak umi anglicky: https://www.youtube.com/watch?v=cqsT5EoIk8U https://www.youtube.com/watch?v=eMrFV2rnHlo https://www.youtube.com/watch?v=PQsVTlMsQrI https://www.youtube.com/watch?v=BoIJCUQqB3I

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 22:41) reagovat
rovnako aj prvky v rozličných zlúčeninách. Skús zožrať kus sodíka alebo sa nadýchať chlóru a zdochneš, ale kuchynská soľ, zlúčenina týchto dvoch prvkov, je pre telo veľmi prospešná. Prežeň to ale, a uškodíš si. Dokonca aj kyanidu musíš užiť pomerne veľké množstvo aby ťa zabil. Okrem toho nesúhlasím s tým o filtrovaní látok - škodlivé látky z krvi dostáva a neutralizuje pečeň, je to orgán na to určený, ak by všetko v krvi bolo za defenzívnymi mechanizmami, tak by si sme dávno vykapali všetci.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 22:35) reagovat
Kit: Toto môžeš povedať? Si prečítaj čo píšeš, drístaš piate cez deviate, hádžeš tu zaručené informácie ale nedáš ani odkaz na hlavnespravy alebo iný zaručený server s informáciami, ktoré síce nie sú pravda, ale mohla by byť. Moje tvrdenie - vakcíny neobsahujú nebezpečné látky v nebezpečných koncentráciách, vysvetlenie pre blbcov ak vedia anglicky: [odkaz] Látky v rôznych množstvách majú odlišné účinky...

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 22:25) reagovat
To je prave vono, Humane, "byt ochoten uznat cokoliv realneho". Ja nikde nepopiram urcite usmechy kterych bylo diky ockovani dosazeno, ale zato vy tady zcela popirate tisice realnych pripadu kdy rodice a dokonce doktori hlasi po ockovani vazne zdravotni problemy, a to uz vubec nemluvim o pruserech s hromadnymi vakcinacemi ktere vedly primo k epidemiim zpusobenym spatnymi nevyzkousenymi vakcinami. Vy ty problemy proste ignorujete, a jeste byste ty svinstva, ktera ani neumite vedecky obhajit, pichali vsem...

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Human.) (20.3.2017 22:18) reagovat
Lituji tvé děti pokud nějaké máš. Po tom mixu informací co jsi tu předvedl si nemyslím že bys poznal a byl ochoten uznat cokoliv reálného, co ale nezapadá do tvého vidění světa a je podloženo realitou, kterou vidět vyžaduje znalosti, které bohužel nemáš nebo ignoruješ. Kup si nějakou knihu o imunologii pro lékaře, hoaxy z ksichtoknihy vážně neobstojí...

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 22:03) reagovat
Human: dlouhé ale přesné a racionální vysvětlení pro každého kdo je ochoten a schopen naslouchat. Ale jenom nejake vedecke poznatky v tom chybi - vlastne cista propaganda bez jedineho "data".

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 22:01) reagovat
CitronFR - kdyz se ti dostane hlinik nebo rtut do plic nebo do zaludku, telo ma sve systemy jak se toho rychle zbavit. Kdyz to ale pichnes primo do zily, tak obchazis veskere defenzivni mechanismy co v tele mas, a zasahujes primo organismus. Je zajimave ze prirozena imunita se tvori prave na periferiich tela, a ze ockovani jde primo az do morku kosti. No a co se tech "studii" tyce, jen to rekni rodicum, kterych sou tisice, co jim ockovani zkurvilo deti. Ja mam nejvetsi strach z fanatiku jako si ty!

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Kit) (20.3.2017 21:57) reagovat
Kotlar General - a inkubatory meli? Umreli par tydnu po narozeni v ciste nemocnici? Kdo jim asistoval pri porodu?

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (Human.) (20.3.2017 21:51) reagovat
LemonFR: Hovoříš mi z duše, dlouhé ale přesné a racionální vysvětlení pro každého kdo je ochoten a schopen naslouchat. :-)

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 21:36) reagovat
Kotlár, to boli teda ešte dosť úspešní. Ešte v 19. storočí to bolo do roku života bežne každé druhé dieťa, tiež záviselo od ročného obdobia, podmienok v konkrétnom roku, čo zrovna frčala nejaká epidémia, či sa vo vode niečo nepremnožilo...Ja som robil rodokmeň a prišiel som na to, že zatiaľ jediné úmrtie kojenca v rodine ktoré nesúviselo s chorobami boli spojené dvojčatá, ktoré zomreli krátko po pôrode.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (generál KotlárRP (20.3.2017 20:42) reagovat
Sem se dival do rodinneho rodokmenu a deda byl asi ze sedmi deti a dospelosti se dozi 4. Ostatni umreli par tydnu az mesicu po porodu. Neočkovalo se. To byl bio život.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 20:36) reagovat
A idioti, ktorí sa vezú na módnej vlne a veria hoaxom citujúcim stále tú istú štúdiu cez rôzne zdroje, štúdiu publikovanú diletantom, miliónkrát vyvrátenú, tak ohrozujú v podstate každého. V ničom inom nesúhlasím s komunistami, ale povinné očkovanie je niečo za čo budem bojovať, lebo nenechám seba a iných normálnych ľudí ohrozovať debilmi čo nevedia identifikovať hranice vlastnej slobody.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 20:34) reagovat
Ale ľudia vtedy bežne zomierali na očkovateľné choroby. choroby ktoré očkujeme sú najhoršie svinstvá, sám som nikdy nebol očkovaný proti chrípke, lebo moja imunita je dosť silná aby si s ňou poradila a dá sa to liečiť bežne dostupnými liekmi. Očkuje sa proti svinstvám, ktoré nechávajú trvalé následky, liečba je zdĺhavá a nákladná. A ak to chce rodič urobiť svojmu dieťaťu, potom je nespôsobilý mať deti a povedal by som, že ohrozuje vlastný genofond, ale ako som písal, kolektívna imunita nie je sranda.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 20:32) reagovat
A určite viac, ako by sa dalo vpraviť do nejakej injekcie. Ďalej ti poviem, že som veľa robil s matrikami a píšu tam aj príčinu úmrtí u detí - nejde o pôdrody a komplikácie, ale najviac zabíjali choroby práve deti do jedného roka. Potom počet klesá, lebo prežili hlavne najrezistentnejší jedinci v najlepších podmienkach, ale ľudia čo sa dožili 60 boli považovaní za takmer niečo ako dnešných 100, a dnes 60nici chodia bežne do práce. Samozrejme pomáha znížená fyzická záťaž a zlepšenie stravovania...

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 20:29) reagovat
Kit: Preto je veľmi (veľmi veľmi) nízka pravdepodobnosť spôsobenia nejakej ujmy na zdraví (autizmus, down a podobné kokotiny neberiem v úvahu, lebo to nikdy nikto nedokázal) veľmi dobrý obchod proti šanci že zvýšený počet antivaxerov spôsobí šírenie nejakej epidémie (napr. teraz osýpky čo je jedno z najmenších ziel čo sa mohlo stať). Ja budem radšej zaočkovaný. Okrem toho netuším, aké vakcíny obsahujú tebou vymenované látky, ale poviem ti že v bežnej strave toho zožerieš oveľa viac, ako si myslíš.

Obrázek 'Vaccines autism aging' Obrázek 'Vaccines autism aging' (LemonFRRP (20.3.2017 20:21) reagovat
Kit: Keď chceš žiť v spoločnosti, musíš rešpektovať jej pravidlá. Jedno pravidlo je, že povinné očkovanie zvyšuje kolektívnu imunitu a preto majú ochranu aj tí, ktorým očkovanie nezabralo a tí, ktorí z nejakého zdravotného dôvodu NESMÚ byť očkovaní. Tieto dve skupiny sú tak malé, že šanca, že dôjde k nakazeniu jedného od druhého je blízka nule. Pokiaľ ich počet prekročí istú hranicu kvôli antivaxerom, potom sa ochrana kolektívnej imunity zníži a šanca nakazenia stúpa geometrickým radom.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...