ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  VipShow  |  ČasProŽeny


Nalezeno 45 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicet:
   


Odebírat

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Human.) (17.9.2017 21:41) reagovat
Vidím že se zřejmě neshodujeme a patrně ani neshodneme a i tady klasicky kdo chce, hledá jak. Kdo nechce, hledá proč :-P Se znovuzaváděním VZS by se určitě provalily některé povedené převody státního majetku do šikovných soukromých rukou to by bylo někdy překvapení... Přesto v současném světě je opět víc a víc evidentní, že tlachání nemá síly meče a my dnes neumíme ani pořádně tlachat. Čím více času a průběžných nákladů věnuješ přípravě, tím míň to bolí finančně i silově když se holt tím mečem musí seknout

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Human.) (17.9.2017 21:33) reagovat
Ale no tak, nejsme Ruská armáda aby si na dovolenku chudší tahali minomety a ti bohatší tanky :-). Vláda teď schválila nákup spousty nové techniky v průběhu několika let a ta starší se dá určitě ve velké většině stále dobře využít k výcviku. Tentokrát by se to holt neprodalo za cenu šrotu vykukovi co to obratem ruky střelí do Afriky za diamanty ale dostali by ji VZS. Ostatně není nutné mít hned tisíce kusů skladem, stačí to rozjet pomaleji ale jistě a pak dle potřeby a situace navyšovat nebo ne, počítat.;-)

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (456) (17.9.2017 21:11) reagovat
A do ZVS si každý přinese vlastní tank, ti chudší vétřiesku. Takže náklady na techniku budou nulové...

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Human.) (16.9.2017 18:38) reagovat
Kdo bude platit? Daňový poplatník :-). Profi armáda má rozpočet momentálně 50 miliard Kč ročně, tedy 3x armáda = 150 miliard Kč. To by bylo dost peněz. Ovšem musel bys na to sehnat 3x víc profíků, což je problém už dneska, lidi nejsou. A nevyřeší to zásadní otázku přípravy obyvatelstva. Průběžný systém vojáků základní služby by otázku lidí vyřešil, mzda-služné a odškodné se dá řešit legislativně. Co se mzdy po škole týká, šlo by jen o dočasný problém - když se s tím počítá dopředu, problém už nevzniká.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (chemikRP (16.9.2017 13:50) reagovat
A kde ty lidi na ZVS ubytuješ? Kdo jim bude platit výzbroj, oblečení, jídlo mzdu (když někde pracuji mám za to dostat zaplaceno). Co lidi, co si hned po škole najdou dobrou práci (kdo jim bude kompenzovat mzdu, nebo když odejdou do zahraničí). Navíc dneska je to i nákladech za zranění. Pokud se těm lidem něco stane (jakože v práci se vždy někomu něco stane), kdo jim bude platit odškodné. Víš kolik by to dneska stálo? Za to můžeš mít tři profesionální armády.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Human.) (14.9.2017 23:54) reagovat
Pokud budou ostatní členové slabí a sami se bezmocně topící v problémech, nelze očekávat přístup odlišný od časů, kdy jistá bezvýznamná zemička uprostřed Evropy byla malou cenou za tzv. zachování míru, který ji přežil o půl roku. Konflikty mají vždy dvě strany a pokud agresor musí k dosažení svého cíle vynaložit velmi vysoké náklady, je pravděpodobné že si to rozmyslí a raději bude hledat kompromis nebo cíl opustí.Klasická ukázka je Finsko, které nedopadlo jako Pobaltí jen díky armádě a houževnatému odporu.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Human.) (14.9.2017 23:44) reagovat
A máš pravdu že je důležité se ptát k čemu armáda je a kolik peněz se do ní sype, jen sypat peníze do obří armády není příliš efektivní. Armáda ale není jednoúčelová organizace, nelze jí stanovit věčně platící specifické cíle protože vše se časem mění, povaha i intenzita hrozeb. Bránit se je třeba před každým, kdo usiluje o zničení nebo ovládnutí dané společnosti proti jejímu zájmu či vůli a NATO zcela jistě není automatická pojistka pro dosažení úspěchu v takové situaci, je silné jen tak jako jeho členové.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Human.) (14.9.2017 23:33) reagovat
Armáda sice je dle zákona určena pro boj s vnějším ohrožením státu, ale to neznamená, že v době kdy se bude lámat chleba se vojáci budou pobaveně koukat na strhané policisty jak to nedávají. A co se větru v plachtách týká, armáda slouží primárně státu, ne NATO. NATO je spolek států, které deklarují ochotu použít své armády i pro případnou obranu dalších členů. Asi se neshodneme, ale pro mě je armáda i výchovný a stmelovací prvek pro společnost daného státu sloužící k zajištění jejího přežití v čase krize.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Zahy2RP (14.9.2017 23:02) reagovat
Human: a před kým se chceš bránit, nebo koho chceš napadnou? Čobolstán možna dobijem ale to je asi vše. A rovnou ti hezmu vítr z plachet, proti migrantum ( kteří se sem stěhujou po milionech ) nebojuje armada ale policie. Profesionální armada ano, ale max pro potřeby NATO a pro potřeby pri pohromách ( to zajistí i záloha).

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Human.) (14.9.2017 22:16) reagovat
Ziriath: Samozřejmě to jde z daní jinejch lidí, jako ostatně všechno ve státě. Aby stát dneska fungoval musí mít i ozbrojené síly, to tak prostě je. A někdo v nich řídit musí, plat bere i voják - řidič profík. Ostatně nejen to ale je potřeba mít spoustu dalších odborností, kuchaře, skladníky, plánovače... Na jednoho bojovníka 9 zabezpečovačů služeb. Proč tedy nepomoct státu, pomoct i lidem co pro něj něco udělají a ještě získat silnější ozbrojené síly než teď? Nechceš sloužit? Ok, řidičák si zařiď sám, easy

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (flokRP (14.9.2017 18:10) reagovat
Dejte jeste sanci Babisovi. Z jeho zatim nedokazanych kradezi dotaci plynou jen pozitivni externality: koblihy atd.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (ZiriathRP (14.9.2017 17:50) reagovat
On ten něčí řidičák zadarmo není až tak zadarmo. Je z daní jinejch lidí.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (DD) (14.9.2017 17:22) reagovat
Th E: vidiš, a podle mě byla top 09 v těch reformach a škrtech ještě docela mírni, mohli seškrtat vic davek, propustit vic uředniků a tak dale

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (.:Gembler:.RP (14.9.2017 16:49) reagovat
Human. na to kapnul. To neni o tom, bejt 2 roky "zavrenej", ale mit 2 roky zkusenosti, ktery jinde neziskas.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Nemůžete použít přezdívku registrovaného uživatele!) (14.9.2017 15:36) reagovat
volte spd kokoti jestli nechcete mit znasilneni zensky a urezany hlavy

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Human.) (14.9.2017 13:43) reagovat
Tak není ZVS jako ZVS. Je málo řidičů, to by se v armádě dalo opět o něco dohnat, řidičák a praxe zdarma. Za službu své vlasti něco nazpět. A když bohatí poznají, že hovno od chudáka smrdí stejně jako jejich a chudí zjistí že i boháč dovede držkou rýt v zemi vedle nich a je na něj spoleh, to není pro společnost od věci. Trénink vůle, vytrvalosti psychické i fyzické, týmová spolupráce při řešení problémů... to vše má být ZVS. A taky vědomí že kdyby se něco stalo, jste lépe připraveni než internetoví povaleči

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (ZiriathRP (14.9.2017 12:37) reagovat
...tedy určité části starší generace. Zas nechcu generalizovat.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (ZiriathRP (14.9.2017 12:35) reagovat
Realisté těží z takové té ubrblané nenávisti starší generace k té mladší, která je samozřejmě celá mnohem horší a vyprázdněnější, než byli oni sami, protože oni si to dvouleté vězení bez soudu zažili, a my, teda spíše kluci mého věku, nikoliv.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (hovno) (14.9.2017 12:07) reagovat
(°_o) (13.9.2017 21:34) "Prosím vás, co se v tom vyznáte: Je nějaká strana, která chce opravdu a za každou cenu prosadit czexit?" - Referendum.cz, ne za kazdou cenu, ale chteji prosadit referendum o vystoupeni.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (PolicejniProvokaterRP (14.9.2017 11:10) reagovat
poprosim aj cobol verziu. dakujem

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Bakuľou PoguľáchRP (14.9.2017 8:42) reagovat
To čo tam máte za surRealistov? Toto jediné nám asi v Čobolstane chýba do mozaiky politického obludária.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (brnonymousRP (14.9.2017 3:47) reagovat
Cernoprdelnici tam nejsou, jednak nemaji zadne stabilni hodnoty, jsou naprosto ohebni a bezpaterni, druhak papez sam je hardcore vitac, takze katolicka strana je ta posledni, co by chtela branit nase hodnoty. Spis by si rozumnela s islamem.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (..) (13.9.2017 22:24) reagovat
socket: a hlavně k čemu by takoví "vojáci" pak v dnešní době byli? Doby, kdy se poslala horda traktoristů s puškama pěšky na nepřítele jsou už jaksi pryč.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (socketRP (13.9.2017 22:06) reagovat
realiste :-D boha nech si zistia kolko stalo mat povinnu ZVS :-D

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Zahy2RP (13.9.2017 21:40) reagovat
postupně se budu blbě ptát. Svobodní, první co mi vyskočilo: Snížíme a sjednotíme DPH na 14 %, zvýšíme každému výplatu o 1 000 Kč měsíčně, zrušíme daň z nabytí nemovitosti. Přinášíme balíček daňových opatření, které sníží přerozdělování o 81 miliard korun, o to více zbude lidem v kapsách.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (dada) (13.9.2017 21:38) reagovat
volit s heslem, aby moje strana byla nad tím svinksým limitem, znamená, že se nic nezmění a budou tam ti samí (nebo ti co se vynořili z prdele a najednou jsou v průzkumech nahoře - VV, Zelení apod. fiat alternativy. Piráti jsou po celém světě - stačí se podívat, co dělají tam (např. běhají s buznavlajkama) a je to jasný, jak tu většina píše.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (PEPIKULTRAKNEDLOVEP R) (13.9.2017 21:37) reagovat
U nas ve firme nejvic makaj slovaci a nejmin za to berou, koho mam volit, kdyz se mi to libi? :-D

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (autokratorRP (13.9.2017 21:37) reagovat
Svobodni mi sice můžou být sympatičtí svým pravicovým purismem, zapálením a utopickými vizemi. Pokud ale chci, aby se pravicová politika i nějak projevila na vládě v zemi, tak vychází jedině ODS. Tam mi tyto volby navíc imponují osobnosti Jany Černochové a Klause ml. Za oběma je navíc viditelná práce. Ze Svobodných znám jen Macha a potkal jsem pár mladých místních, ale jen naivní a do exekutivy nepoužitelní.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (°_o) (13.9.2017 21:34) reagovat
Prosím vás, co se v tom vyznáte: Je nějaká strana, která chce opravdu a za každou cenu prosadit czexit?

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (TykeevRP (13.9.2017 21:30) reagovat
Svobodní, jako každé volby. Věřím, že tentokráte už se vše posune správným směrem a uspějí. Každý hlas je dobrý.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (ash) (13.9.2017 21:23) reagovat
Taky budu opet volit Svobodne. Sice bych asi nechtel aby se jejich program splnil na 100%, ale urcite bych chtel aby se stav veci aspon blizil tim smerem.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (dylin) (13.9.2017 21:22) reagovat
Češi: Musíme ci chránit křesťanské hodnoty před islámskými nájezdníky!! KDU - ČSL WTF? Ani do grafu je nedám. Přitom kdyby nebyli ve vládě, tak to stojí zas úplně za piču.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (komousi do plynu) (13.9.2017 20:57) reagovat
Svobodni fajn, ale neni cas vyhazovat hlasy do kanalu. Pirati mezi pravicovejma stranama... lol. To uz bychom tam mohli zaradit treba i komouse, ne? :) ODS one way.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (.:Gembler:.RP (13.9.2017 20:44) reagovat
Pirati jsou jako meloun. Zeleni napovrchu a rudi uvnitr. Jedinej, kdo jaks taks jde, jsou svobodni a realisti... i kdyz, nejdriv se mi nelibili svobodni a ted se mi zas nelibi realisti s tim svym drakem, co ohrozuje tatu... tvle to musel bejt matros, kdyz to tocili. Kostnul bych...

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (brnonymousRP (13.9.2017 20:38) reagovat
Pirati jsou katastrofa, jejich program se deli na dve casti. Radikalni eurosocialismus (vic se zapojit do EU, komplikovanejsi zemedelske dotace, 100% dotace MHD, vic podpory cyklistiky, pomoc Nemecku s migracky, statni zasahy do kultury, aby bylo vic te cizi, pry pro vyuku jazyku...) a soubor hezkych frazi o technologickem pokroku, jak to bude fajn, az bude. Bohuzel, tezko uverit, ze s jejich jinymi nazory by dovedli cokoli ve statni sprave zjednodusit. Radsi Svobodne.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (vz.58) (13.9.2017 20:23) reagovat
bla, bla, bla....kecy v kleci.....a Babis dostane 27%.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (PivoRP (13.9.2017 20:07) reagovat
VaclavTheNihilist: tak se na ten graf podívej ještě jednou ;-)

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (VaclavTheNihilistRP (13.9.2017 20:06) reagovat
Makám. Nejvíc makám já. Sice do český kasy z toho jde pramálo, ale přesto mně v tom "grafu" chybějí Svobodní.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (..) (13.9.2017 19:58) reagovat
big J: já se Svobodnýma v lecčem nesouhlasím, ale přijdou mi jako nejmenší zlo, takže je asi budu volit... znovu. S pár křesly ten divokej kapitalismus stejně nezavedou, akorát by mohli trošku zmírnit ten dnešní sociálismus a to je jedině dobře. Kdybych neexistovali Svobodní, volil bych protestně KSČM protože když už má jít ta země do hajzlu, tak teda pořádně.

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (big J) (13.9.2017 19:51) reagovat
Volte svobodný a pokud nechcete volit svobodný tak volte piráty, ale je fatk, že ti jsou trochu zelený trochu sluníčkáři a trochu socialisti B-)

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (Th E) (13.9.2017 19:37) reagovat
sTOPku může volit jedině osoba trpící dlouhou ztrátou krátkodobé a mezi-středně dlouhé paměti. Nelidskost (asociálnost) z jejich vlády a působení přímo pryštila. Tak jak se chovali oni se chovali lidé v ranném kapitalismu Dickensovy Anglie. Brrrrrrrrrr.......

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (BobsikRP (13.9.2017 19:37) reagovat
pirátí mají pár postojů co se mi líbí, ale pár zásadních, co těžce nelíbí (viz. zmíněné nastavování holé prdele opicím z jihu)

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (RadsinikdoRP (13.9.2017 19:36) reagovat
.. kek

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (..) (13.9.2017 19:35) reagovat
Piráti jsou zelení, kteří umí zkompilovat jádro :P

Obrázek 'koho volit' Obrázek 'koho volit' (vrrhafRP (13.9.2017 19:33) reagovat
piratska strana s pro imigracnim programem? To me odradilo od kompilovani jadra.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...