VipShow  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  ByznysDeník





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesát:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (nichalRP (3.12.2017 16:08) reagovat
mrkev: nevyberu si nic z toho, protoze nejsem v podruci nejake knihy.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (13.11.2017 22:30) reagovat
A stačí se podívat na reakci holanďanů-1 řádek o tom že Turecko vysláním ministryně i přes to že byla persona non grata a přiletěla překročilo diplomatické zvyklosti a následných 13 různých výhružných a hysterických Tureckých reakcí od 11 do 23 března ve stylu můžete za masakry,jste nacisti apod.To od islamistického polodiktátora,co vraždí a zavírá opozici a vyvražďuje turecké kurdy ve velkém opravdu sedí.Takže já se dívám a vidím, že čím míň, tím líp a čím silnější ocelová pěst na vaší ruce tím víc úcty.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (13.11.2017 22:05) reagovat
https://d.ibtimes.co.uk/en/full/1395377/muslim-women-veil-britain.jpg?w=1180 fotka žaček stření školy. Burky v UK zabanovali (není vidět kdo je uvnitř a co dělá) ale šátky ne. A https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Dutch%E2%80%93Turkish_diplomatic_incident#Turkish_reaction zde se člověk dočte jak probíhal spor Erdogan - Nizozemí.Holanďani neběhali po náměstích jako turci v Rotterdamu a nepíchali nože do pomerančů, když oranžová je barva Nizozemí. Je jich málo jak píšeš, tak řežou jen pomeranče,jak ohleduplné.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (13.11.2017 21:45) reagovat
@Human. Máš oči ale nevidíš... A tedy navíc projektuješ. Ne. Burky v GB nosí řádově desetina promile muslimek, do ISIS utíkalo (za údajně lepším životem) další promile a úplně stejně je to i s těmi holandksými turky. Jenomže když Human vidí každého tisícího něco dělat, tak to hned dělají všichni.... Demence na této stránce opět nabírá nové otáčky, viď, okolek.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (13.11.2017 21:19) reagovat
Tady máme krásnou ukázku z debaty muslimů v ČR k násilí na ženách. http://www.reflex.cz/clanek/komentare/83153/psychicke-zastrasovani-je-reseni-manzelskeho-sporu-tvrdi-predstavitel-muslimske-obce-v-praze.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Být muslimka tak se tetelím blahem. A to tu jsme 100 let za opicema, ženská obřízka a útoky kyselinou z Anglie nebo podříznutí příbuznými z Německa k nám ještě neproniklo.Tak se tam mrkev může zapojit když tak rád diskutuje a řeší diskusí problémy..

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (OwczaRP (13.11.2017 11:57) reagovat
Dr. Noo: Army of God, LRA (btw, větší death toll než ISIS, jenomže to nikoho nesere, protože všichni mrtví byli černí), potenciálně třeba ti polší magoři, co teď pochodovali pod křížem a vyhrožovali židům.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Dr.NooRP (13.11.2017 11:46) reagovat
Mrkev je kokot. Ktorí kresťania v mene viery vraždia???

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (13.11.2017 9:31) reagovat
mrkev:Buď jsi muslim, nebo naivní snílek.Muslimky v GB nosí burky,2-3 generace turků v holandsku na Edoganovu výzvu řve s tureckými vlajkami "řekni slovo a začne peklo,"pařížští atentátníci se v belgii promenádovali 14 dnů po ulici,chodili si pro pizzu a nikdo je neudal, novošvédi rádi jezdili za ISIS do sýrie či iráku páchat zločiny za které by se SS styděly.Ovšem když se jim pak místo Norimberku a šibenice dostane přivítání a "znovuzačleňování do společnosti" tak je to doslova zoufalé.Máš oči ale nevidíš.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Kit) (13.11.2017 8:58) reagovat
A co prosimte Mrkev delaji ti nejradikalnejsi konvertiti ke krestenstvi? Tedy jako krestan bych typoval ze budou aplikovat doktrinu Jezise Krista o absolutni nenasilnosti, protoze "nas boj neni proti telu, ale proti duchovnim zlostem!" Nebo budou nastavovat druhou tvar, a nebudou se branit, kdyz jim das facku? Ujdou s tebou dve mile? Nebo budou pomahat sousedum jako dobri samaritani? Zkratka, co si predstavujes pod zradikalizovanym konvertitou ke krestanstvi? Povidej, prehanej...

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Amos) (13.11.2017 8:48) reagovat
Spíš je to něco jako Naschledanou ne?

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (dem) (13.11.2017 8:12) reagovat
alahu Akbar použil svého času i nas president, a ten přece není špatný člověk!

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (okolek) (13.11.2017 7:12) reagovat
Napsal bych sem nejake argumenty, ale ten pakyn by je nejspis ani necetl a pripadne by je nejak demagogicky prevratil, ci odklonil debatu k jinemu tematu jak to tu predvadi bezne...proto uz mi zbylo jen : mrkev je kokot B-)

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (13.11.2017 2:10) reagovat
@brnokomouš Radši no comment... @Human Ty to píšeš, většina čechů si to, vyhecovaní mlžícími kretény jako Okamura, taky myslí, ale dosavadní zkušenosti ukazují, že je to naprostá blbost. Většina druhé a třetí generace muslimů v evropě je minimálně reformovaná, velké množství od víry odpadá úplně (nejradikálnější jsou konvertiti ke křesťanství). I ty němce (kteří si to teď posrali s přijímáním bez kontroly) vedly k podpoře přisŤehovalců převážně dobré zkušenosti s muislimy z 60 a 70 let.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (12.11.2017 23:08) reagovat
Brnonymous: Mají to tak, protože islám, to je celá společnost, způsob života i chování. Tomuto přístupu byla blízká Byzanc, kdy císař byl i nejvyšší kněz a Osmanská říše, kde sultán byl zároveň i chalífou všech muslimů. A vzhledem k tomu, jak se tato společnost chová všude kam přijde, jak se odlišuje a tvrdě potlačuje vše okolo nevěřím že kdy dojde k takové změně aby byli schopni žít s ostatními v míru. A kde nepřítele nejde reformovat aby se stal přítelem, zbývá jen poddat se mu, boj nebo vlastní smrt.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (12.11.2017 23:03) reagovat
Ad ten Ďábel Koniáš, vybarvený v Jiráskových dílech jen v nejtemnějších barvách sice spoustu knih spálil, ale z velké většiny se jednalo o dobovou "brakovou literaturu" ze Saska, šířenou protestanty ovšem také spoustu knih (těch historicky i obsahově cenných) zachránil, protože to byl také vzdělanec, což JIrásek už tak nezmiňoval. Zdaleka neházel bezduše vše na hranici jako nacisti či marxisti v dobách kdy měli moc v rukách.Ale to se pak úderka špatně píše když hlavní záporák zase až takový záporák není.B-)

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (brnonymousRP (12.11.2017 23:01) reagovat
S prosazovanim cirkevniho vlivu to bylo ruzne. Nekde toho vrchnost pouzivala jako paky na lid, ve skolach se decka ucila, ze neposlouchat slechtu a uredniky je jako neposlouchat rodice a boha, jinde byl pristup mnohem liberalnejsi. Obecne ale za poslednich par set let mel nad clovekem vetsi vliv sekularni system, nez cirkevni zakony, aby byl clovek stihan za odpadlictvi, to snad u vesnickeho soudu v roce 1830 v Alabame... Ale u muslimu je to porad jeste tvrde tema.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (brnonymousRP (12.11.2017 22:58) reagovat
Pro srovnani - cetl jsem prirucku pro katolicke duchovni (ne propagandu, ale vnitrni doporuceni) z osmnacteho stoleti, pro ceske zeme, kde se venuji otazce, jak nakladat s odpadliky od viry a protestanty. Vesmes jsou ty doporuceni mirne, zduraznuje se metoda dlouhodobeho premlouvani a apelace na moralku, co se knih tyce, doporucuje se presvedcit, aby si nechali knihy vymenit, nikoli, aby se jim knihy zabavovaly. Coz doporucoval i Konias, neblahe pameti.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (12.11.2017 22:43) reagovat
Ten fundamentální rozdíl mezi Evropou a Islámem byl v tom,že islám je spojený s řádem a vládou společnosti, je to teokracie.Církev v Evropě byla od vlády a následně státu oddělena už v raném středověku (učení o trojím lidu). Proto tam žádná taková cesta není možná, celý ten systém by se musel sám dobrovolně změnit a zrušit sebe sama, což samozřejmě neudělá.Proto taky jsou pořád mentálně ve středověku a nikdy z něj nevybřednou.Jsi idealista, který vykrvácí spolu se svými názory na ulici až bude příliš pozdě.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (brnonymousRP (12.11.2017 22:40) reagovat
Jo, mrkvologie, to je neco. Ja vim, ze odkazovat wiki neni argument, ale prvni odkaz po zadani do google je z wiki a zminuje jako priklad Rakousky zakon z roku 1852, ktery cizolozstvi klasifikuje jako soukromy delikt, zalovatelny pouze poskozenou stranou s maximalnim trestem 6 mesicu. Uplne, jako dneska za vrazdu, ze? Jinak cizolozstvi je poruseni pravniho zavazku, posveceneho zakonem, zadny div, ze kdysi aspon byla snaha to stihat - pokud tedy poskozeny chtel. To by se daly najit vetsi extremy, nez tohle

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (12.11.2017 22:37) reagovat
mrkev:dialog s církví:-D ty ses zbláznil:-D Dialog s církví chtěl naposled Hus a uhořel při startu.Dostuduj si přístup panovníků 18. století, heslo "absolutismus" do kterého zapadly myšlenky osvícenských filosofů. Jak hnali církev bodáky a tupé masy do škol.Nic z toho není v islámské společnosti možné, protože islám je nepřítel rozumu.NEPŘÍTEL ROZUMU,jasné? Vše a všichni jsou v Alláhových rukách. Pro rozum není místo,je jen Alláhova vůle.A smrt pro ty co tvrdí něco jiného.Pro takové nepřátele tu není místo.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (12.11.2017 22:28) reagovat
Ještě dodám, že podobně "spravedliové" soudy prováděl dle Koránu i Mohamed a taky se tím vždycky snaží smazat tu hromadu BS ve zbytku té knihy, proto opravdu nevidím propastný rozdíl. @Human To právě vůbec není pravda. Evropa měla to "štěstí", že tady byl zásadní sekulární proud už třista let zpátky. Zbytek světa tohle moc neměl. Tady se povedlo prosadit morální hodnoty navzdory křesťanství a to hlavně dialogem, proto zastávám stejný přístup i vůči islámu...

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (12.11.2017 22:25) reagovat
Do roku 1918 šlo o těžký zločin (tresty srovnatelné s dnešními za vraždu) a úplná dekriminalizece přišla až 1950. V takovém Irsku a USA docházelo k věznění takto provinilých žen relativně BĚŽNĚ ještě 40 let zpátky (poslední případy jsou z roku 1990). Tolik k tvému, očividně z historického hlediska úplně zcestnému pochopení... Ke kamenování za cizoložství a čarodějnictví s posvěcením křesťanství dochází mimochodem ještě dnes, hlavně v Africe.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (12.11.2017 22:16) reagovat
@Kit Gratuluju, že jsi jeden ze sta věřících, kteří vůbec svou svatou knihu někdy čte. Když už to ale děláš, chce to číst pořádně a taky u toho zapnout mozek. Jak argumentuje třeba Stephen James ve svém "The adulteress and death penalty" z 1979 , nešlo vůbec o zločin cizoložství ani o odmítnutí trestu smrti, ale pokrytectví svědků. Oboje tedy (dle mnoha a mnoha výkladů církve) pevně stojí. Za cizoložství se u nás popravovalo relativně běžně mezi roky 1000 až 1800. Pak čekal provinilé žalář,příp "jen" mučení

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (12.11.2017 17:23) reagovat
mrkev:Jak tvému pohledu rozumím, ty se díváš v mikrohledisku na jedince, který může být v poodě.Já se na to ale dívám makroskopicky. Kam se dostaly islámské společnosti za posledních 500 let? Technicky, společensky, vědomostmi? Pro mě nikam, protože tato společnost s ničím novým nepřichází. Původní je stan, velbloud a Korán. Teorie o bývalé velikosti neobstojí, naopak - pozorujme stav dnes. Islám je zaostalá a agresivní společnost, kterou si pustit do domu znamená existenční problémy a brzdu rozvoje.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Kit) (12.11.2017 17:13) reagovat
...to jen tak, pro Mrkev, k tomu kamenovani v Bibli ;-)

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Kit) (12.11.2017 17:12) reagovat
A pozdvih se Ježíš, a žádného neviděv, než tu ženu, řekl jí: Ženo, kde jsou ti, kteříž na tebe žalovali? Žádný-li tě neodsoudil? Kteráž řekla: Žádný, Pane. I řekl jí Ježíš: Aniž já tebe odsuzuji. Jdiž a nehřeš více.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Kit) (12.11.2017 17:12) reagovat
A když se nepřestávali otazovati jeho, zdvihl se a řekl jim: Kdo jest z vás bez hříchu, nejprv hoď na ni kamenem. A opět schýliv se, psal na zemi. A oni uslyševše to, a v svědomích svých obvinění byvše, jeden po druhém odcházeli, počavše od starších až do posledních. I zůstal tu Ježíš sám, a ta žena u prostřed stojeci.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Kit) (12.11.2017 17:10) reagovat
Ježíš pak odšel na horu Olivetskou. Potom na úsvitě zase přišel do chrámu, a všecken lid sšel se k němu. I posadiv se, učil je. I přivedli k němu zákonníci a farizeové ženu v cizoložstvu popadenou, a postavivše ji v prostředku, Řekli jemu: Mistře, tato žena jest postižena při skutku, když cizoložila. A v zákoně Mojžíš přikázal nám takové kamenovati. Ty pak co pravíš? A to řekli, pokoušejíce ho, aby jej mohli obžalovati. Ježíš pak skloniv se dolů, prstem psal na zemi.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (12.11.2017 16:06) reagovat
@Human Nic takového není. Přejíždění auty je pak záležitost několika jednotlivců ppm. Další jednotky procent to na základě svého zvráceného vidění světa podporují (stejným způsobem jako třeba neonacisti v USA podporují atentátníka z Charlottesville nebo slaví při každém zastřeleném černochovi). Tyhle lidi ale nepřesvědčíš tímhle nálepkováním, právě naopak...

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (12.11.2017 15:59) reagovat
@nichal A pokud se v Bibli píše, že se mají kamenovat neposlušné děti, čarodějnice a znásilněné ženy a že pokud pujdeš proti výkladu, má tě zabít každý věřící co se o tom dozví (doslova byť by to byl tvůj bratr), tak co si vybereš jako příslušník "mlčící většiny"? Muslimáci jsou půl století pozadu, to pořád neznamená, že "Pane Bože"= terorista.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (12.11.2017 13:29) reagovat
Koukám že jen pan mrkev zná ten správný Korán a muslimy. Škoda jen že když korán je "kniha mnoha voleb" si ti hloupí muslimové pořád vybírají to přejíždění auty, sekání hlav a rukou nevěřících místo toho propagovaného hlazení ostatních po hlavičce. A i kdyby korán byl tak skvělá kniha míru (což rozhodně není) tak se to s ní má jako s komunismem. V principu dobrá myšlenka, ale ty lidi, ti to pořád kazí...

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Grasak neprihl...) (12.11.2017 10:47) reagovat
Tak tak, proto jsou temer vsechny zeme ovbyvane muslimaky, oazami prava svobody a demokracie, a k terorizmu maji tak daleko ze to dal ani nejde ...

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (nichalRP (12.11.2017 10:46) reagovat
krom toho, pokud mam v koranu napsano, ze vec se ma tak a pokud se budu protivit vykladu, tak si zaslouzim smrt, tak co si vyberu jako prislusnik mlcici vetsiny?

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (nichalRP (12.11.2017 10:45) reagovat
mrkev: a proto to vypada na blizkem vychode tak, jak to tam vypada. ona mlcici vetsina je totiz velky pruser. ale lide, kteri se nepoucili z vlastni historie a z toho, co se deje i v dnesnich dnech, si vlastne nic jineho nezaslouzi. a pravni stat? myslis pravo saria, ktere vcetne saria hlidek prosazuji prorokovi nasledovnici u nasich sousedu? at chces nebo nechces, vetsina lidi (jakychkoliv) v cizim prostredi bude tvorit uzavrenou komunitu.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (12.11.2017 5:33) reagovat
@brnokomouš Jasně, protože většina lidí v ČR, která v životě muslima ani neviděla, natož aby s ním ještě tak mluvila, o tom ví víc, než doslova prd... Ostražitost před muslimy je na místě, zvlášť proto, že jsou stejně konzervativně zabednění jako fundamentální křesťani. Nesmysl je ale tvrdit, že všichni muslimové souhlasí s terorismem. Drtivá většina lidí totiž chce žít v právním státě, kde mají oni a jejich děti stejné šance jako všichni ostatní.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Grasak neprihl...) (12.11.2017 1:32) reagovat
Mrkev je kokot,amen

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (DžvírRP (11.11.2017 22:53) reagovat
[odkaz] allah akbaR allah akbarr!!

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (DžvírRP (11.11.2017 22:51) reagovat
chlachkAKBarCHLAKakbarchlachakbar[odkaz]

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (brnonymousRP (11.11.2017 21:58) reagovat
Pokud se mylim ja, budu po letech moct rict "No, zmylil jsem se, nemel jsem pravdu dobre, ze tak." Rekl jsem to v zivote uz nekolikrat o mensich vecech a naposledy predevcirem v praci. Byl jsem prijemne prekvapen. Pokud se ale mylis ty (o cemz je vetsina populace CR presvedcena), pak by otevirani se islamu a neostrazitost pred muslimy vedla k neskutecnym pruserum. Ziju v zemi v EU, kde muslimove pro viru pachaji teroristicke utoky. Nechci, aby tak dopadla CR.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (brnonymousRP (11.11.2017 21:53) reagovat
Hele, Mrkva, ja sice nevim, co tim komunistou sledujes, ale pises to tak intenzivne (a jsi tu jediny), ze to zacina byt podezrele. No, ale k tematu - Ja ti verim, ze jsi o tom presvedcen. Dokonce bych byl moc rad, kdyby to, co pises, byla pravda. Svet by byl lepsi misto k zivotu. Mnohem lepsi. Bezpecnejsi. Jenze realita hovori jinak a vira, ze vsechno bude dobre nezachranila ani zidy ve tricatych letech, ani sedlaky ve ctyricatych letech. A jake jsou mozne dusledky?

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (11.11.2017 21:26) reagovat
Mrkev: Matouš 7,15-20 Střezte se lživých proroků, kteří k vám přicházejí v rouchu ovčím, ale uvnitř jsou draví vlci. Po jejich ovoci je poznáte. Což sklízejí z trní hrozny nebo z bodláčí fíky? Tak každý dobrý strom dává dobré ovoce, ale špatný strom dává špatné ovoce. Dobrý strom nemůže nést špatné ovoce a špatný strom nemůže nést dobré ovoce. Každý strom, který nedává dobré ovoce, bude vyťat a hozen do ohně. A tak je poznáte po jejich ovoci. Tolik ke koránu a zabedněncům.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (11.11.2017 21:20) reagovat
Kua, zas mi tady zabedněnci nadávají za pravdu. Co kdybyste otevřeli oči, volové. @.. Korán je úplně stejně jako Bible "book of multiple choice". Narozdíl od absurdní teorie, kterou zastává místní komunista z Brna, je naprosto propastný rozdíl mezi muslimy a lidmi co šli za radikálními ideologiemi jako nacismus.A že by se všichni muslimové mohli, navíc sami sebe, jen tak radikalizovat? To je z prdelevytažená kokotina. Je to to samé jako tvrdit, že Mormoni a protestanti můžou sami sebe zkatoličtit přes noc.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (holá_prdel) (11.11.2017 20:20) reagovat
Když sedáš za volant, i desetiny promile jsou nebezpečené ne?

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (..) (11.11.2017 18:06) reagovat
A už jsem to psal několikrát, ale musím to napsat znovu. Korán neumožňuje alternativní výklady nebo dokonce překlady. Platí pouze arabská verze Koránu a žádná jiná. Cokoli je v Koránu napsané, to platí tak, jak to tam je napsané. Takže i ten vás "umírněný" muslim bere svoje zásady ze stejné knihy, jako členové ISIS. Stačí, aby se dotyčnej cítil blbě (třeba protože je chudej a tak) a "zradikalizuje" se snadno i sám. A vy se pak divíte, kdo ty radikály "učí".

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (..) (11.11.2017 18:00) reagovat
Já si myslím, že nevěřící by neměli vůbec vypouštět z huby věci jako "umírněný muslim", "neradikalizovaný muslim" atp. Nevíte, co pro věřící jejich víra znamená. Pro vás to neznamená nic a myslíte si, že i oni budou v každé chvíli preferovat zdravý rozum před "vyčpělou" pasáží ze svaté knihy. Mýlíte se. Oni ikdyž něco zrovna porušují (uznávám, je to běžný jev), tak se u toho cítí provinile a "vědí", že by to neměli dělat. "Zradikalizovat" někoho takového není vůbec těžké ani to netrvá roky.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (DžvírRP (11.11.2017 17:57) reagovat
:DDD

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (..) (11.11.2017 17:54) reagovat
A Sieg Hail je zase neškodná fráze, kterou pouze někomu přeji vítězství například ve sportovním utkání :-P

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (FajnyBober) (11.11.2017 17:40) reagovat
(mrkev) R: Největší kokot vesmíru jsi ty přece

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (brnonymousRP (11.11.2017 17:12) reagovat
Jinak pro fajnove smekry: [odkaz]

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (brnonymousRP (11.11.2017 17:10) reagovat
Mrkvicka - Ano, v tom mas docela pravdu. S temi, kdo zdravili Sieg Heil (a Heil Hitler) je to stejne, jako s temi, co rikaji Allahu Akbar. Je to prakticky vetsinova populace, mlcky tolerujici, nebo aktivne ci pasivne podporujici jistou vlastni radikalni mensinu, ktera valci a vrazdi. A ani pred tou mlcici vetsinou neni radno priznat, ze jsi zid. A dokonce i projev souhlasu s politikou presidentu USA a Ruska muze vyvolat velkou nelibost, mnohem vetsi, nez u bezne ceske populace. Jo, prakticky zadny rozdil.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (nichalRP (11.11.2017 16:24) reagovat
mrkev: ale o tom krasnem vyznamu toho slova mluvil ten manik v tv, ne ten blogger ;-) ovsem kdyz ctu tvuj prispevek dal o tech radikalizovanych promilich, tak to asi chapu. predpokladam tedy, ze ti co se zdravili sighajl (pisu umyslne spatne), byli dle tebe take neskodni, ze?

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (11.11.2017 16:12) reagovat
mrkev, ty jsi škodná...

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (mrkevRP (11.11.2017 16:05) reagovat
@nichal Na toho kokota začínám být alergický, ty sračky co třepe, to je místy moc... @brnokomouš Fráze je neškodná a ti co ji říkají jsou taky neškodní. Škodní jsou radikalizovaní jedinci v počtu několika desetin promile.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (FajnyBober) (11.11.2017 15:50) reagovat
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (GrifitRP (11.11.2017 15:02) reagovat
největší problém se muslimákama je ta jejich výbušná a násilnická povaha :P a jak víme povaha se moc nemění :D

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Vaffan Cullo) (11.11.2017 14:58) reagovat
otázka na rádio Mekka - je dovolené kričať aj počas jebačky Allah Akbar? (keď môžu skurvení kresťania svoje OMG?)

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Baňýk Pyčo) (11.11.2017 14:52) reagovat
Mno a sighajl je něco jako pozdraf pánbůch

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (brnonymousRP (11.11.2017 14:47) reagovat
Fraze je to neskodna, ti, kdo to rikaji, jsou ale skodna. Jinak mame jine, neskodne fraze, napriklad Deus vult!, Reynald de Chatillon dindu nuffin, prorok byl praseci pedofil... Myslim, ze by ale reakce jistych lidi na tyto fraze byla... vybusna.

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Human.) (11.11.2017 14:45) reagovat
Citoslovce překvapení nebo sem tam zmáčnout spínač na vestě v davu, jen kverulant by hledal rozdíl...

Obrázek 'Neco jako' Obrázek 'Neco jako' (Grasak neprihl...) (11.11.2017 14:31) reagovat
Proto pisu plus minus - tzn neresim drobne detaily ...

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...