ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  Pravda24  |  TechSvět  |  MotorGuru


Nalezeno 79 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátjedna:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Pavel J.RP (14.6.2018 16:59) reagovat
DD: Souhlasím. Jenže obávám se, že v té době bylo dost těžké sehnat soudce, kteří by bez problémů spravedlivě odsoudili jiné soudce.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (DD) (14.6.2018 16:51) reagovat
popravou Cauceska v rumunsku rozhodně nedošlo k vyrovnani se s komunismem, navic poprava byla bez soudu a člověku který jí nařidil ted hrozí soud. Měly proběhnout standartní soudy kde by odsoudili politiky kteří souhlasili s okupací, jsou zodpovední za střílení lidí na hranicích a kteří vydávali protiustavní zakony. taky prokurátoři, StBaci a soudci kteří posilali nevinné lidi do vezení a dřív i na smrt nebo pracovních taborů

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Pavel J.RP (14.6.2018 11:13) reagovat
Měli jsme to udělat jako v Rumunsku, tam nám názorně předvedli, jak se správně ukončuje komunistický režim.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (XZY) (13.6.2018 19:11) reagovat
neregmrdka: nechci se tě dotknout, ale jestli ti tví rodiče znechuceně odešli potom co havel prohlásil že se nechce nasilně a krvavě mstít tak budou asi trochu krvelačné svině, nebyli tě moc?

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 15:02) reagovat
a co měl přesně delat? říct tem lidem na náměstí ať vezmou vidle a jde se defenenstrovat? podle Havlových spolupracovníků se chtěl vyhnout scénáři z roku 1945 kdy byli lidovymi soudy a revolučními gardami popraveno mnoho lidí za kolaboraci, částo bez bez valných důkazů a bez soudu

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Dvacetpět) (12.6.2018 14:28) reagovat
Dež0n - nereg: to je sice hezké a nijak nerozporuji skutečnost, že za tím stálo hodně lidí...nicméně pořád to byl Havel, který svými ústy tuto větu sprostě vyblil. Mohl odmítnout, mohl se zastřelit, mohl přenechat pozici spasitele a osvoboditele někomu jinému...ale nic z toho. On to ŘEKL jasně, srozumitelně a opakovaně v mnoha rozhovorech a reportážích. Ujal se role bezpáteřního zmrda, a to snad nikdo nemůže rozporovat.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Dež0n - nereg) (12.6.2018 14:17) reagovat
...pokud si pamatuju z navýsost zajímavého dokumentu "Občan Havel", tak tehdejší "zavšechnomůžehavel" byl dost bezradná figurka, a jedním z největších vodičů byl shodou okolností jistý sympatický čilý a slušný občan, co nyní okupuje jeho tehdejší židli...

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Osmdesátsedm) (12.6.2018 13:24) reagovat
789: Ano, to se nevylučuje. Nejlepší řešení co se týče prolití krve to určitě bylo, nicméně z morálního hlediska prohlásit větu ve stylu "komunisté, buďte v klidu, nemáte se čeho bát" - to byl hnus. Nechápu, jak s tím mohl žít. A také jsem již několiktát tvrdil, že když jsme nezatočili s tímto levičáckým paskvilem tehdy, tak teď už bychom se spíše měli věnovat úsilí tomu, abychom nebyli ohrožení dalším levičáckým paskvilem tentokrát ze Západu. Možná ještě více nebezpečným.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 13:05) reagovat
o něco dřív v diskuzi jsi psal: "kladem je že netekla krev. A jak již jsem několikrát přiznal, možná to bylo i nejlepší řešení" a teď tvrdíš že Havel byl duševní mrzák protože se nechtěl krvavě mstít komunistům

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Šedesátsedm) (12.6.2018 12:28) reagovat
789: Už opět přestáváš reagovat věcně a zabrušuješ do témat, které nebyly prvoplánovým tématem této diskuze. Pronesl Havel větu nejsme jako oni ve smyslu, že se nebudeme žádným komunistům mstít? Ano. Toto mi bohatě stačí k tomu, aby morálně byl u mě duševní mrzák a zmrd nejtěžšího kalibru.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 12:11) reagovat
takže Havel nasadil komunisty do porevoluční vlady, zakázal jim prosadit zákony které by je trestaly, a vsem soudcům a státním zástupcům to zakázal taky, a to i přes to že na to nemel pravomoce, hezké, jen si to pamatuju jinak :) i pro ty některé porevoluční politiky je Havel dobrý terč na kterého mohou svést svou neochotu řešit tenhle problém a očividně jim to někdo stále baští

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Padesátjedna) (12.6.2018 11:54) reagovat
789: ano, milost neudělil, protože ani nenabídl možnost je odsoudit. Ba naopak. Jednoznačně a opakovaně řekl a zdůraznil, že mstít se nijak nebudeme. Ani krvavě, ani soudní cestou. Těžko by se následným vládám prosazovalo trestání komunistických zločinů, když už díky Havlovi měli komunisty ve svých vlastních řadách a Havlem bylo deklarováno, že nikdo trestán nebude.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 11:14) reagovat
teď už pleteš tenhle výrok dohromady s něčím jiným, Havel nikomu z komunistů milosti neudělil, to dobře víš, za neochotu vlád trestat komunistické zločiny může Klaus a Zeman, kteří meli v letech po revoluci moc s tím neco udělat, Havel neměl zákonodárnou, soudní ani vykonou moc, takže jak konkrétně měl potrestat ty komunistické zločiny? může být žalobce ale nebyl soudce ani kat

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Padesátšest) (12.6.2018 11:00) reagovat
789: takže chceš mi snad tvrdit, že nějaké tresty padly, a že toto Havel řekl jen tak naoko a někde v ústraní nechal komunistické pohlaváry odsoudit? Nic takového se pokud vím nestalo. Prostě a jednoduše jim udělil milost, aniž by byli řádně odsouzeni.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 10:44) reagovat
ta parafráze není přesná ani trochu, Havel říkal že se nebude chtít krvavě mstít, nic o trestání nebo netrestají, nrbo o tom že se můžou zapojit do politického života tam fakt neni, je to jako s tim výrokem o humanitním bombardování ze kterého se po překroucení stala věta s úplně jiným významem

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Osmdesátsedm) (12.6.2018 10:34) reagovat
789: význam té věty je jednoduchý a jednoznačný = nebudeme nikoho trestat za komunistické zločiny. Ani krvavě a ani se nebudeme mstít jiným způsobem. Zkusím to ještě jedno a naposledy: kde tam prosím vidíš nějaký jiný smysl toho vyjádření. Jak to lze pochopit jinak? Děkuji. PS: viz příklad s Adolfem níže, kde jsem Havlovo vyjádření myslím docela přesně parafrázoval.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 9:55) reagovat
ja tu Havla nijak neadoruju, jen diskutuju nad významem té věty, to se snad ještě může :) můžeš klidně místo těch nadávek napsat kde tam vidíš neco takového a mokrý hadr si můžeš dát sám, a k tomu si procvičit skladbu vět, větné členy a shody přísudku s podnětem, očividně ti to dělá problémy ;)

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Osmdesátdva) (12.6.2018 9:35) reagovat
Já to souvětí chápu moc dobře (a je s podivem, že někdo dokáže si ho vyložit jinak?) stejně jako většina sluníčkářských mrdek, kteří sice Havla zbožňují a glorifikují, ale zrovna toto mu silně vytýkají. Dej si mokrý hadr čelo, nebo si běž opět vyhonit nad plakátem Havla. Je to s tebou zbytečné jakkoliv slušně diskutovat. Omlouvám se, za svá sprostá slova, ale takováto tvá demence už byla na mě příliš.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 9:23) reagovat
důkaz že neumíš pochopit souvětí, nejsme jako oni, nebudeme se krvavě mstít, nic víc z té vety nevyplývá, ať už se tam snažíš naroubovat cokoli, a nedělej že ti dnešní komunisté vadí, neustále dokazujes že to tak není

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Devadesátšest) (12.6.2018 9:11) reagovat
789: Důkaz, že nemá cenu diskutovat s oponentem, který i po předložení důkazu pořád bude hledat tu svou pravdu. Dle tvého vypatlaného mozečku by tvrzení nejakého soudce "Adolfe, sice jsi zplynoval miliony Židů, ale nebudeme tě nijak trestat, klidně si žij dál na svobodě,k zapojuj se do politického života a užívej si stáří" je podle tebe morálně naprosto v pořádku? Jsi fakt nechutný...dokážeš se vůbec na sebe podívat s čistým svědomím do zrcadla?

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 9:03) reagovat
diky, konečně se mi podarilo najít ten projev, jsem rád že jsi mi s tim nakonec pomohl www.vaclavhavel.cz/showtrans.php?cat=projevy&val=919_projevy.html&typ=HTML "Ti, kteří se dlouhá léta násilně a krvavě mstí všem svým protivníkům, se v tuto chvíli bojí nás. Nemají důvod. Nejsme jako oni a nikomu se nebudeme mstít." tady je kontext, jak si můžeš přečíst tak neříká nic o tom že by odpouštěl komunistům jejích zločiny jak se to snažíš nejen ty interpretovat

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Devadesátjedna) (12.6.2018 8:47) reagovat
789: pochop už konečně, že to nebyla žádná revoluce, ale fraška. Ano, kladem je že netekla krev. A jak již jsem několikrát přiznal, možná to bylo i nejlepší řešení. Nicméně kdybych měl veřejně prohlásit, že odpouštím komunistickým sviním jejich zločiny, tak bych se raději zastřelil. Havel byl bezpáteřní zmrd, který zajistil komunistům úsměvy na tvářích. A toto mu opravdu nikdo neodpáře, i kdyby pak až do konce života konal nejsvatější dobro.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Čtyřicet) (12.6.2018 8:41) reagovat
789: 5 vteřín gůglování a najdeš to...ale usnadním ti teda práci: poprvé to řekl 22.11.1989 na Václavském náměstí při projevu demostrantům. Pak to v mnoha rozhovorech potvrdil a zdůraznil, že opravdu nemá zájem jakýmkoliv způsobem trestat komunistické pohlaváry, kteří prokazatelně ničili lidské životy. Je mi fakt z Tebe špatně, že tato jeho slova zpochybňuješ. Je to vrchol drzosti a snad poslední touha chytat se stébla, než i sluníčkářské mrdky přiznají, že Havel byl zrůda.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (12.6.2018 8:10) reagovat
neregmrdko, uz ses ptal rodičů na to kdy to řekl? nedělal jsem si srandu s tím že to chci vědět. je tu možnost že to řekl a myslel to tak jak to interpretujes, nebo to řekl a myslel to jinak (koneckonců jako heslo na transparenty si to lidi prokazatelně dávali, ale v jinem významu - nejsme/jako komunisti), nebo to řekl ale není autor toho tvrzení a nebo to dokonce neřekl vůbec, pro lepší informace jsem se rozhodl napsat knihovně Václava Havla, ta má vsechny jeho staré proslovy, takže uvidíme

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Dež0n - nereg) (12.6.2018 8:08) reagovat
Pivo - na internetových diskuzích každopádně ;-) A v reálu by ti někteří megaborci nafackovali nohou, hodněkrát :o)

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Not Gay!!!!) (11.6.2018 21:52) reagovat
(Pivo) R ano!

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (PivoRP (11.6.2018 21:30) reagovat
Co je závadného na větě "nejsme jako oni"? Pokud si myslim, že každý politický názor by měl být legální a nechci nikoho věšet na kandelábr, jsem sluníčkářská mrdka?

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (11.6.2018 21:23) reagovat
jestli viš kdy a kde to řekl tak sem s tim a ja se pokusim najit celý proslov ve kterém to mělo padnout, patrám po něm už delší dobu a zajimal by mě. jinak laskavě neuražej moji i tvoji inteligenci. Jestli ti přijde divne v dnešní době patrat po relevatni citaci na internetu tak jsi asi docela mimo. a nenazývej mě laskavě sluničkářskou mrdkou, taky ti neřikám komoušká svině

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (11.6.2018 21:21) reagovat
nejrelevantnější odkazy vztahujici se k dané době ktere jsem našel bylo že to bylo jedno z hesel které davy skandovaly při protestech, a nejspíš i v jiném významu, citace které spojuji havla s touto větou které jsem našel vznikaly až po letech, takže proto jsem se ptal na citaci a misto kde by to měl pronést, ne proto že bych nevěřil že to neřekl, už to chápeš?

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Sedmdesát) (11.6.2018 21:13) reagovat
789: dost prosím...již se prosím neztrapňuj...děláš akorát ostudu některým inteligentnějším sluníčkářským mrdkám. PS: Já vím, kdy a kde to řekl. Byli tam mí rodiče. Po této větě odešli. Prozřeli již tehdy. Někteří neprozřeli dodnes.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (11.6.2018 21:07) reagovat
diky, takže neviš kdy a kde to řekl jo? ;) tak jestli jsi takový fanoušek citací bez kontextu tak pro tebe taky jednu mám "allahu akbar" - Miloš Zeman, u tehle citace je dokonce jednoduché vyhledat kdy a kde ji řekl :)

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Dvacetdevět) (11.6.2018 21:04) reagovat
789: jsi fakt borec...chtěl jsem ještě něco napsat...ale nemám slov...jsi prostě borec :-/

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (11.6.2018 21:03) reagovat
nezpochybnuju že by to řekl, jen chci znát kontext, nejsem jako ty že bych do zemdlení opakoval nějaké tvrzení o jehož kontextu nebo okolnostech a dokonce významu nic nevím, a pravě proto se ptám na nějaký relevatní odkaz, abych se ja a koneckoců i ty poučil ;)

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Devadesátpět) (11.6.2018 20:56) reagovat
789: no to je síla...nové notičky? Zpochybňování jednoho z ikonických hesel listopadových událostí??? To už si děláte, vy sluníčkářské mrdky, fakt prdel, ne? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (789) (11.6.2018 20:50) reagovat
mě by docela zajimalo v jakem kontextu a kdy to "nejsme jako oni" měl řict, google v češtině i angličtině vyhazuje jen nějaké komentáře napsané spoustu let po revoluci kdy to udajně řekl ale ne kde, v odborných publikacích co jsem se dival taky nic, wikipedia a wikicitaty, taky nic, nevi někdo?

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Dvacetšest) (11.6.2018 19:56) reagovat
DD: tady nejde o to, zda Havel měl či neměl pravomoce...jde o to, že on se dokonce jasně a zřetelně vyjádřil, že komunistickým sviním nic nehrozí. On de facto veřejně popřel zločiny komunismu a ty se tady bavíš o nějakých "pravomocích". On to ŘEKL. Opakovaně a nahlas. Chápeš to? Už jen ten fakt, že to řekl z něj dělá zrůdu. A ani ho nemlouvá skutečnost, že to říct musel. Zrůdný zmrd. Jinak ho pojmenovat ani nejde.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (DD) (11.6.2018 19:50) reagovat
hele je ti jasné že Havel na to neměl ani pravomoce, žejo? zakon o protipravnosti komunistického režimu a lustrační zákony prošly za klause, ale potom se jaksi neměl nikdo k tomu aby to dotahl do konce a nebo dane zakony vyloženě obcházeli, naposledy třeba sobotka když jmenoval babiše ministrem, tedy člověka který neměl čisté lustrační osvědčení. Ale za to nemuže Havel, tedy, nemuže za to jen on. Alespon nikdo komunistům nenabízel posty ve vysoké politice, až do ted..

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Šedesátpět) (11.6.2018 19:39) reagovat
ano, přesně tak...mělo se s komunisty zatočit ihned. Teď po třiceti letech už je to naprostý cynismus a jen se ukazuje, co vše zmrd Havel napáchal, když s něma nezatočil. Teď bychom již měli vnímat spíše podobné hrozby přicházející ze Západu. A které komunisty? Možná by stačilo nějak symbolicky...top100 pohlavárů zmrdů? Plus zakázat komunisty Ústavou stejně jako nacisty. Ale to by zrůdě Havlovi nehrálo do karet...

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (DD) (11.6.2018 19:27) reagovat
neregmrdka: a které komunisty by jsi vešel? ovčáčká? nebo některého z těch Zemanových spolupracovníků či podporovatelů? nebo celou KSČM která v něm má takového ochránce a podporovatele? nikdy ses totiž nevyjádřil ve smyslu že by ti to vadilo, právě naopak a nedávno jsi říkal něco ve smyslu že komunisty by už ty slunickarské mrdky neměly už řešit třicet let po revoluci

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 17:32) reagovat
Proste se asi neshodme, coz je nakonec v poradku,ale ptat se, v čem lhal? Kdyz on jako prvni sahal po resitucich,, to je na me hodne. Zopakuji snad jen to, ze jsem ho osobne znal a ,, povazuji ho za nastrceneho kasparka, fakta(zvlaste s odstupem času) mi davaji za pravdu.V ZADNEM pripade to nebyl zadny hrdina. On uměl jen hezky žvanit. Tento názor na něho už nemůže temer nic zmenit. Tak dekuji za vymenu nazorů.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 17:28) reagovat
už se nebudu přít ale nodpustím si : není vezení jako vezení. Nekdo pokuroval marlborky a návštěvy měl 2 x do týdne a balíček jednou týdně v celkově volném režimu, někdo kouřit nesmel, balicku mu zabavovali a navstevy mel zakazane. Neni vezeni jako vezeni. O jeho slave- je uz znamo, ze ceny za literaturu se opravdu nedavali za literaturu, ale za puvod, byl to zpusob jak dotovat konkretni jedince. Ale to je na dyl. Pokud havel sedel opravnene tak spis nez za disidenskou cinnost tak za prizivnictvi.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (trumdum) (11.6.2018 17:17) reagovat
vězení bylo vězení, nrbyl to žádný luxusní Hotel, a Havel byl na západně docela známý, právě proto s ním zacházeli tak jak by měli, relativně slušně, kromě toho ze ho ho zvavili svobody. tvého otce je mi líto, jako každé obětí režimu. ja otce měl a naučil me slušnému vychování tak si moc nedokážu představit jako to muselo být

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 16:44) reagovat
Jo a krom toho, Havel byl režimem velice často ukazovan, na nem se zapadu ukazovalo, jak strasne hodny komunisti na ty disidenty vlastne jsou. Ale to uz by ti taky doslo. Pravda je jen v tom, ze nebyl tolik ukazovan u nas jako v zahranici. Proste kasparek. Takovou dobu po jeho smrti by clovek cekal, ze uz lidem dosel rozdil mezi tim co delal a rikal, ale ejhle, ... no pak se neni cemu divit u vysledku voleb.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 16:41) reagovat
hlavně mi tu piš o jeho strašlivém věznění, když mi otec zemřel v uranovém dole. Nebudu tu za internetoveho bijce, ale potkat te, tak ti asi nafackuju, nohou, hodnekrát.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 16:39) reagovat
No jelikoz byl zvolen jakozto "znamy" dramatik a disident tak bych čekal, že ho někdo bude znát. Ale to je logické což je něco, což se ti zřejmě z dálky vyhýbá. Fascinuje me tva sebejistota postavena na bublinách představ. Opravdu to sám nejsi schopen vidět? ..no odpověď už znám

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (trumdum) (11.6.2018 16:36) reagovat
no jo, Havla nikdo neznal, on totiž každý režim se stará o to aby jeho občané měli všechny informace o disidentech a opozici, přesně tak to chodí ;)

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 16:32) reagovat
trundum: jestli jsi znal podminky jeho "vezneni" , tak asi víš, jakou máš pravdu. Ostatne kdyz nebyl v báni, tak DŘEL v pivovaru, že jo. Ale z tvych predchozich prispevku vyvozuji, že to myslis ironicky. Zeptal bych se lidí před 89 , kdo z nich zná Havla. No a to že ty ses ulejval z prace neznamena, že jsme to delali všichni. Tam bude asi zakopanej pes. No ono to bude souviset s tím : Nechce se mi to hledat,... nechce se mi myslet, neche se mi....

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (trumdum) (11.6.2018 15:50) reagovat
nejhorší na tom je že se Havel válel v luxusních komunistických kriminalech, zatímco mi ostatní jsme museli proti socialismu bojovat tak že se v jednu z práce ztratíme na pivo

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (trumdum) (11.6.2018 15:38) reagovat
neregmrdka: maš štěstí že se mi to nechce hledat :)

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (trumdum) (11.6.2018 15:37) reagovat
proč di myslíš že jsem tim mel na mysli tebe? myslel jsem tvého předřečníka, ale ten už bude vědět :) a ty mi na otázku odpovíš nebo se ji chceš vyhnout?:) argumentační fauly tu zatím používáš hlavně ty

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Devadesátjedna) (11.6.2018 15:37) reagovat
okolek: dobrá poznámka...za sebe (negermrdku) potvrzuji, že NIKDY jsem komunisty neobhajoval. Vždy jsem tvrdil, že si zasloužili viset, stejně tak jako jejich osvoboditel zmrd Havel.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 15:36) reagovat
protoze toho bylo pomerne dost poradim ti tajne kouzlo. Za prve bych se podival na sliby a pak na fakta. Ale protoze to chce samostatne mysleni tak ti poradim: Otevři si stranku google. Tam napiš Vaclav Havel lži. No a pokud nevěříš všemu, co se píše, tak to ber bod po bodu a ověř si to. Ale tipuji že toho chci moc, protoze jinak by si to uz udelal. Krom toho jsem jeho tři největší už sám napsal,,, to je opravdu hazeni perel prasatum

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (okolek) (11.6.2018 15:33) reagovat
2: trumdum z 11.6.2018 15:10: To je nějaký divný, kde někdo obhajuje komunisty a zároveň vyčítá Chrchlovi, že je nenechal zakázat. Můžeš uvést nějaký příklad, nebo sis to jen vymyslel, aby jsi se hned vůči tomu mohl vymezit jak to dnes běžně lidi dělají (je to také jeden z argumentačních faulů).

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (trumdum) (11.6.2018 15:27) reagovat
a jaké konkrétní lži máš na mysli? ono označit někoho za lháře bez uvedení na základě čeho a uvedení jeho tvrzení do správných souvislostí (to by me zajímalo nejvíc) tak trochu zavání demagogií

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (trumdum) (11.6.2018 15:25) reagovat
notalim: koho volí taková samozvaná intelektuální elita jako ty? ja jsem se sice narodil za Husáka ale až jednou budu alespoň z poloviny tak starý a moudrý tak abych věděl ;)

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 15:20) reagovat
Jinak se uprimne bavim nad mistnim presvedcenim, ze z z kazde mrdky bude po registraci intelektual . Jste mrdky at uz se registrujete nebo ne.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 15:18) reagovat
Jo a na pivo jsem s ním nechodil, i když bohužel mnoha banketů s ním jsem se musel účastnit. No vysvetlovat něco tupcům nechápajícím souvislosti je házení perel, tak si oslavte Havla, pak si zanadavejte na komanče a zvolte si Babiše a nebo proč ne Drahoše. Idiot je kazdej , kdo podporuje proverene zlodfeje coz, je 90 % voličstva ČR. Nečekam že zrovna tady potkam těch 10%.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (notalim) (11.6.2018 15:15) reagovat
Asi se milí blbečci bubete muset smirit s tim, ze ne kazdej je tu decko jako vy a ne kazdej jen sedi za kompem. Pokud nevidite Havlovi lži ani po těch letech, nejste jen omezení, ale vysloveně vylízaní idioti. Za to ale nemohu. A proč mluvím o Havlovi když je tam Babiš - to vyplývá z diskuze ale já už dávno vím, že většina z vás se nezorientuje ani v jednoduchých větách, natož v trošku komplexnějším tématu. Trdla. Fakt mě neurazí bandička tydýtů navíc většinou s věkem kolem 20 a iq stejné hodnoty.

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (trumdum) (11.6.2018 15:10) reagovat
líbí se mi jak lidi co jinak obhajují komunisty do roztrhání těla najednou Havlovi nemůžou zapomenout že je nenechal zakázat (jak přesně z funkce prezidenta to už je jiná) a nejvtipnější je ten co s ním asi chodil na pivo že ho ho zná tak osobně

Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' Obrázek 'Jeden pro filmove znalce' (Třicet) (11.6.2018 15:09) reagovat
Octagon 13:11: děláš si piču, nebo jsi vážně tak vygumovaný???

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...