ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky


Nalezeno 56 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesáttři:
   


Odebírat

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (20.10.2018 12:28) reagovat
Prudič: Nerozumím, co jsi chtěl říct - já zpochybňuju, zda je letadlo dopravní prostředek? A to jako co bereš, já chci tak kvalitní drogy taky!? Když vědec nerespektuje vědecký metody, tak to má stejnou logickou hodnotu, jako argument koblihou. Babiš je taky prominent, takže nemůže (pro peníze, pro slávu, pro odvrácení blamáže ...) lhát, či být pomýlený (ať už v datech nebo metodice)? Svědků Jeho..., er Babišových je také řada, má to o to větší váhu? Ale tebe od slepé víry asi neodvrátí nic ...

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (jo ho hoo) (18.10.2018 5:20) reagovat
Za chvili je tu cyklicke solarni minimum, zamrzne Temze, zamrznou kanaly v Amstrdamu a Mississippi, jako pred 200 lety - a pak jeste budete na "globalni oteplovani" radi vzpominat, kyslicnikove uhliciti ;-)

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prudič) (17.10.2018 10:15) reagovat
antiekologista: Já fakt už nevím, co zpochybňuješ. Letadlo je taky doprava, ne? Zpochybňuješ jen pro samoztný zpochybňování. Myslím, že když řada porminentních věcí vydá zprávu, kterou převezme OSN, tak to není, jako když Babiš dá koblihu. Ale tebe asi nepřesvědčí nic.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (17.10.2018 7:35) reagovat
Kdybysme teoreticky přistoupili na premisu, že největší problém jsou emise z dopravy, tak jak by sis představoval "něco dělat"? Já bych šel po největších zdrojích - ale nějak jsem si nevšiml zákazu dopravy zboží letadlama a loděma nesplňujícíma euro6 ... Takže materiál, kterej je používanej jako zdůvodnění současný agendy, je pro mě apriori podezřelej. Třeba je v pořádku, a jen se hodí do krámu, ale v odkázaný zprávě vidím zásadní nedostatky, viz níže.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (17.10.2018 7:35) reagovat
Prudič: Jistě, kritickej přístup je nežádoucí, je třeba věřit a neptat se, tu máš koblihu a vol největšího grázla, protože potřebuje načerpat víc dotací, tu máš směrnici a kup si nový dražší auto, protože napojenej byznys potřebuje vydělat, atd., kdo pochybuje, toho je potřeba zlikvidovat, začneme onálepkováním za nepřítele ... "je třeba s tím něco dělat" - a o to právě jde, bez znalosti problému děláme akorát píčoviny, necháváme se vláčet mocenskejma zájmama jak v temným středověku, místo Boha pseudověda.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prudič) (16.10.2018 21:37) reagovat
antiekologista: Hele, já se v těch tvejch argumentech nějak ztrácím. Fakt nevím, co tvrdíš. Přijde mi, že se snažíš všechno zpochybňovat, abys šířil názor "vždyť vlastně nikdo neví, jak to je" - tak fungujou ruský trollové. Jistěže nikdo přesně neví, kolik se přesně vypustí emisí v jakým podílu a jak přesně to ovlivňuje oteplování. Ale poselství zprávy je jasný: Planeta se otepluje, hrozí průser, můžou za to lidi, je třeba s tím něco dělat.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 20:57) reagovat
Například ztenčování ozonové vrstvy – protože stratosféra pohlcuje méně záření, tak se ochlazuje, ovšem přísun energie z vesmíru je víceméně stejný, takže ta nepohlcená potom končí v nižších vrstvách nebo na povrchu. Přičemž CO2 sice na děje ve stratosféře vliv má, ale dle aktuálních hypotéz jsou rozhodující zcela jiné plyny. V odkazované zprávě ale o stratosféře není ani slovo a ozon je zmíněn jen v souvislosti s mortalitou.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 20:56) reagovat
Prawda . . . : Oteplování jako takové snad nikdo nerozporuje. Otázkou jsou přesné mechanismy, jak k němu dochází. Podívej se, ani vy dva "oteplovači" se mezi sebou neshodnete - ty považuješ dopravu za menší problém, aknel za největší kontributor. Přičemž se tedy trošku míjíte, jeden o voze a druhý - ehm, o kole u vozu, neb ty mluvíš o "celkovém objemu problému", zatímco aknel o "množství skleníkových plynů". A já třeba s tím rovnítkem activities (problém) = koncentrace CO2 nesouhlasím, znám i jiné faktory.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prawda . . . ) (16.10.2018 16:17) reagovat
A je to za zamyšlenou. 500MW, když si vezmeš, že doma máš třeba kotel s výkonem kolem 15kW a vytopíš tím jeden rodinný dům a to se může rovnat 1/12 toho, co vyleze z komína ve zmiňované teplárně.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prawda . . . ) (16.10.2018 16:10) reagovat
@akne: Pokud zůstaneme čistě u CO2, jako skleníkového plynu, který je přítomen každému hoření, pak v dopravě opravdu vzniká minimum tohoto plynu, ve srovnání s výrobou elektřiny a vlastně i tepla. Co se týče dalších škodlivých plynů, nejen těch skleníkových, tak vůbec tím nejhorším jsou lokální topeniště, kdy (nemůžu najit zdroj) se dokáže 12 lokálních topenišť vyrovnat teplárně o výkonu 500MW. A není to jen díky pálení plastů a odpadu. Paradoxně je v zimě lepší vzduch v centru města, než na vesnici.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (CajgonRP (16.10.2018 15:26) reagovat
aknel: s pozitivním přínosem jaderné energie vesměs souhlasím, hlavně co se týče efektivity, ale bohužel vzhledem k tomu že se vodní páry považují také za skleníkové plyny je jejich přínos v tomhle ohledu poněkud sporný

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (aknel) (16.10.2018 15:19) reagovat
Prawda: souhlasím, nejčistější (aspoň v našich podmínkách) je jádro. Na druhou stranu ale množství skleníkových plynů pocházejících z dopravy je většina (hlavně letecká a lodní). Ale to je těžký, v dnešním světě je naprosto nemyslitelný dostat uhlíkovou bilanci na nebo pod nulu, to bychom museli všichni přestat jíst hovězí, kupovoat zboží z dovozu, cestovat, používat klimatizace, topit na víc než 15 °C a podobně.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (aknel) (16.10.2018 15:14) reagovat
antieko: Prokázané to je, ale asi nemám moc chuť to tady vypisovat. Uznávám, že jsem vynechala asociaci human activities -> CO2 koncentrace, ale ono se mezi to dá v podstatě vložit rovnítko. Je jen velmi málo lidských aktivit souvisejících se změnou klimatu, které by nevedly ke zvýšení koncentrace skleníkových plynů (majoritně CO2). Stačí trochu chtít a podložené důkazy se dají bez problému najít, např. v již zmíněné zprávě IPCC.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prawda . . . ) (16.10.2018 14:10) reagovat
To ještě někdo rozporuje globální oteplování? Jediné, co se furt debatuje, a to jen proto, že je to hodně vidět, jsou skleníkové plyny v dopravě. Přičemž málokomu už dochází, že to je pouhý zlomek celkového objemu problému. Vůbec tou nejhorší věcí, co na planetě děláme, je výroba elektrické energie. Go green lidi se teď neudrží a začnou pohádku o čistém soláru a hodné větrné elektrárně a pohádku o přehradě.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 13:49) reagovat
aknel: Dovoluju si připomenout, že Bobsik napsal: "Přitom vliv CO2 na oteplování nebyl uspokojivě prokázán". Takže citace "Human activities are estimated to have caused approximately 1.0°C of global warming" nemá k jeho tvrzení žádný význam. "Human activities" není jen změna množství CO2 v atmosféře. Další pokus?

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 13:30) reagovat
Prudič: p.s. A s tím očkováním mám vlastní negativní zkušenost. Ale jistě, narozdíl od vztahu CO2 a teploty planety, kde prostě musí být příčinná souvislost protože to na těch grafech všichni jasně vidí bez dalších důkazů, tak v tomto případě události následující vakcinaci, část z nich opakovaně, vůbec žádnou souvislost s tou injekcí mít nemohou. No tak jistě, když tebe se to netýká, tak se posmívej, že je to úplně stejné jako flatearth, kterou stačí vyvrátit zájezdem k moři a pozorováním zakřivení ...

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 13:19) reagovat
Prudič: Z minulého: Jo pardon, tys nenápadně změnil předmět z emisí na "souvislost s lidskou činností". A pár příspěvků na to píšeš "Jestliže tvrdíš, že globální oteplování nesouvisí s lidskou činností". Hm. Tak ještěžes tam dal "(jestli to správně chápu)". Tak můžu odpovědět, že nechápeš. Já jsem pouze zpochybňoval přímočarost vztahu mezi _emisemi_ CO2 a oteplováním. Že to nemusí být tak, jak je typicky předkládáno, zejména pokud někdo potřebuje prosadit opatření (která čistě náhodně mastí něčí kapsu).

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Src) (16.10.2018 13:17) reagovat
Nojo Ebola to vyresi vsechno. Kdyz tady byli mamuti, tak je to prece cely blbost

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (CajgonRP (16.10.2018 12:58) reagovat
Je nejvyšší čas to řešit než bude pozdě! [odkaz]

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Ebola) (16.10.2018 12:41) reagovat
globální oteplování je asi ta největší pumpa na prachy. Netvrdím že lidstvo prospívá životnímu prostředí, ale vzhledem k událostem za posledních 10-20 tis let, Kdy se pásli mamuti na Sibiřské tajze a lidé se mohli dostat suchou nohou do Austrálie a najednou byl ledovec i v Česku a mamuti zmrzli se žrádlem v žaludku a ve vzduchu bylo tolik CO2 že stromy a všeobecně zeleň byly více než 2x větší, si stejně planeta zreguluje telotu sama..... s lidma nebo bez

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 12:39) reagovat
... naopak sám dává příklad, že člověk sucho v krajině ovlivňuje výstavbou přehrad, mimojiné.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 12:39) reagovat
Prudič: Aha, takže slovo "náhodná" nevztahuješ ke korelaci jako vztahu mezi těmito jevy, ale k jejich samotnému výskytu, rozumím-li správně. Budiž. Pokud jde o část uvozenou "Zadruhé – letošní sucho není žádný aktuální jev způsobený člověkem a globální změnou klimatu.", tak závěr "Klaus ml. ... tvrdí, že sucho v tomto roce nijak nesouvisí s lidskou činností" z ní nijak neplyne; hovoří pouze o tom, že sucho může přijít nezávisle na lidské činnosti, ale nijak neřeší (nepopírá) jestli má vliv na míru atp. ...

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (aknel) (16.10.2018 12:34) reagovat
"Human activities are estimated to have caused approximately 1.0°C of global warming..." pardon...

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (aknel) (16.10.2018 12:33) reagovat
v mnou uvedeném výcucu je hned první věta na straně 4: "Human activities are estimated to have caused approximately 1.0°C" což je tvrzení opřeno o vědecké publikace dohledatelné v původní zprávě. bezvěrci nechť učiní onu mravenčí práci sami.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (aknel) (16.10.2018 12:32) reagovat
dobře, zkusím to jinak. souhlasím s názorem, že IPCC zprávu je potřeba přečíst celou. nicméně už nesouhlasím s tím, že je to politický orgán. panel je složen z dobrovolníků z řad vědců a celá zpráva je kompilátem (snad všech důležitých) vědeckých impaktovaných publikací vydaných za dobu mezi vydáním jedotlivých zpráv, tedy tuším od roku 2013, týkajících se daného tématu. podle různých nezávislých výsledků zveřejněných v publikacích se potom určuje míra spolehlivosti daného tvrzení.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 12:30) reagovat
Prudič: Věřit mohu kázání v kostele. S vědci mohu nanejvýše souhlasit, když mi příslušná teorie přijde dostatečně věrohodná na základě předložených skutečností. Pokud někdo vytáhnul nějakou zprávu, měl by být schopen pracovat s ní, a ne odkazovat se na nějakou pofidérní kvantitu dalších zdrojů. Kolik bylo sepsáno náboženských textů, dělá to boha o to víc hodnověrnějším?

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prudič) (16.10.2018 12:05) reagovat
antiekologista: Jestliže tvrdíš, že globální oteplování nesouvisí s lidskou činností (jestli to správně chápu), tak fakt připomínáš někoho, kdo věř, že je země placatá/vakcíny způsobujou autismus/chemtrails apod. Je fakt, že pak žádná diskuze nemá cenu.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prudič) (16.10.2018 12:00) reagovat
Oba Klausové tvrdí, že zvyšující se vypouštění oxidu uhličitýho a zvyšující se teplota jsou zcela náhodný trendy, který spolu nesouvisej. To je myšleno tou náhodnou korelací. Klaus ml. (a možná i starší - nevím), kromě toho tvrdí, že sucho v tomto roce nijak nesouvisí s lidskou činností. https://www.novinky.cz/komentare/471379-komentar-sucho-jako-v-roce-1947-vaclav-klaus-ml.html

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 11:54) reagovat
Prudič: Pokud se také nepočítáš mezi bezmozky, mohl bys nám ozřejmit pojem "náhodná korelace"? - Dle mého ubohého vědění (to víš, bez mozku se informace zpracovávají špatně) je to totiž oxymoron ... Co se týče vysychání území, mohl by ses zkusit optat také hydrologů, jak ty vaše emise souvisej se zadržováním vody v krajině. Jo pardon, tys nenápadně změnil předmět z emisí na "souvislost s lidskou činností". Jo, tak s tou to naše sucho souvisí docela dost. Viva le Baron jaune, víc dotací na "biopaliva"!

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prudič) (16.10.2018 11:50) reagovat
antiekologista: To ale asi nebude problém tý zprávy, ale tvůj. Máš věřit vědcům a ne kokotům typu Klause, který argumentujou ideologicky a ne logicky. Jinak se to přece netýká jedný jediný zprávy! Tyhle zprávy přicházej víceméně od jakejchkoli vědců, který se zbývají klimatem.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (456) (16.10.2018 11:47) reagovat
A abych nezapomněl: Globální oteplování mělo do roku 2050 zlikvidovat 10 % zemědělské půdy. Biopaliva zabírají víc zemědělské půdy už dneska. Až budou bioapliva zabírat 100 % zemědělské půdy, bude boj s globálním otepl... změnou klimatu dokončen.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (myslošuk) (16.10.2018 11:46) reagovat
Beztak sme největší vřed na týhle planetě, svět bude rád až nás konečně jednou spláchne ledovcema a oceánskou vodou...Co planetu asi trochu nasere, bude až jí Slunce spálí na prach, ale to se nás rozhodně už týkat nebude :)

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 11:43) reagovat
Src: Já jsem neřekl, že tam argumenty nejsou, pouze že jsem se k použitelným nedobral, a požádal o konkretizaci. Když se někdo zaštiťuje nějakou zprávou, tak by snad měl znát její obsah a být schopen mě na relevantní část navést. Pokud ne, jak mu mám věřit? On(a) tvrdí, že něco nějak je a chce nás o tom přesvědčovat, tak prosím argumenty a ne předložit k věření jak Bibli (což je mimochodem dobrá analogie - tu taky spousta lidí nečetla, a přesto jsou přesvědčeni, že ví co v ní je ...)

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (456) (16.10.2018 11:36) reagovat
Já to říkám furt. Mamuti moc prděli. Černě: Pevninský ledovec https://cs.wikipedia.org/wiki/Doba_ledov%C3%A1#/media/File:Iceage_north-glacial_hg.png

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prudič) (16.10.2018 11:14) reagovat
Ale popírá lidskej podíl na něm. Např. teď tvrdí, že to sucho je jen náhoda, jako v roce 194něco. Přitom všichni meteorogové a klimatologové (tedy ne žádný ekoteroristi) dokládaj, že je to dlouhodobej trend v souvislosti s lidskou činností. Bez deště tu budem pěstovat akorát hovno. Takhle postupuje Zeman - ze 100 zpráv týkajících se ne/objektivnosti ČT si vybere jedinou pro něj vhodnou, překroutí ji a použije ve svůj prospěch, ačkoli všchny tvrděj něco jinýho. A blbců, který mu na to skočej, je pořád dost.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Dr.Str.RP (16.10.2018 11:09) reagovat
Klaus oteplování nepopírá. Dokonce se raduje z toho, že naši zemědělci budou moct sklízet dvakrát ročně. Že to je kravina a akorát sem se suchem přitáhne malárie, je věc dobrá. Klaus je prostě ekonomicko-pozitivistický kokot.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Prudič) (16.10.2018 11:05) reagovat
Počet zde diskutujících bezmozků je silně na pováženou. Jistě jsou tu nějaký přirozený přírodní procesy, ale fakt je, že čím víc sezvyšujou emise oxidu uhličitýho , tím víc se otepluje planeta. To není jen náhodná korelace a potvrzuje to 99 procent vědců. Ale co český bezmozek? Věří naprosto minoritnímu názoru mězi vědci, oběma Klausům, nebo si ze složitý zprávy vytáhne pár vět, který se jim hoděj. Je to zhruba stejný myšlení jako vyznávání chemtrails. Takový logickejma argumentama taky nepřesvědčíš.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (CajgonRP (16.10.2018 10:55) reagovat
Vale: Tak planeta nějaké to větší či menší oteplování přežije ale to neznamená že i všechen život na ní B-)

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (pakurvant) (16.10.2018 10:52) reagovat
oveľa horšie sú problémy ako globálne sčervenávanie, najmä toho dnešného neomarxistického typu... ale aj predtým už globálne socanstvo stihlo vyrobiť nejaké tie svetové vojny a pozabíjať dobre cez sto miliónov (od adolfovych socanov nacionálnych cez socanov internacionálnych - komunistov všetkého druhu, až po tých dnešných odkojených na kulturmarxizme frankfurtskej školy ktorí vás zabíjajú krimigrantmi a merkelteroristami)

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Vale) (16.10.2018 10:18) reagovat
Jen 103 let? to není nic v historii planety.. ledu zase bude, lidi nebudou.. a planetě to bude jedno.. B-)

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (karel (neprihlaseny)) (16.10.2018 10:06) reagovat
globalni oteplovani samozrejme probiha... v cele slunecni soustave. Jak to lidi zpusobujou i na tech jinejch planetach... to prece neni dulezity...

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Jenda Knedlík) (16.10.2018 9:55) reagovat
Je to i stejný týpek ?

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Src) (16.10.2018 9:54) reagovat
antiekologista No to bys musel precist celou tu zpravu. Tyhle chytraky, co ctou jenom zkracenou verzi a pak si stezujou ze tam nejsou cely argumenty, uz tu mame v podobe Zemana a Trumpa. Ono taky "presne" je docela tezky to dokazat, ale "uspokojive" uz to dokazany bylo.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (mato3000) (16.10.2018 9:32) reagovat
aspoň môže s tým gumákom zaparkovať

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (antiekologista) (16.10.2018 9:02) reagovat
aknel: Moc písmenek, můžeš být konkrétnější, kde v té zprávě hledat? Já jsem prohlížení skončil u toho, kdy ukazují koincidenci s emisema. Že to neimplikuje příčinnost byla za nás jedna z věcí, co se člověk ve škole dozvěděl, ovšem nevím, co se učí dnes ... A když jsme u těch implikací, z Bobsikových slov "vliv CO2 nebyl uspokojivě prokázán" neplyne, že není žádný, ale _může_ to znamenat například i to, že se neví, jak velký je a jak _přesně_ funguje, s čímž bych se klidně ztotožnil.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Masákec) (16.10.2018 8:58) reagovat
FAKE! dole má nafukovací motorový člun, nahoře necky

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (mgpRP (16.10.2018 8:49) reagovat
IPCC je politický orgán. Správně je napsat Nebyl vědecky prokázán. [odkaz]

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Gag) (16.10.2018 8:47) reagovat
bobsik: Tak ten přístup k zemědělství je z velký části danej právě tou jakože potřebou pěstovat hlavně přísady do biopaliv a biomasu pro energetiku. A když už není tady kde brát tak to koupit třeba v Africe, voni se sem třeba nepřistěhujou až tam nebudou mít co žrát..

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (aknel) (16.10.2018 8:38) reagovat
bobsik: nebylo spolehlivě prokázáno? bylo, už řadu let zpátky. prober se... nejčerstvější zpráva IPCC zde http://report.ipcc.ch/sr15/pdf/sr15_spm_final.pdf

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (autokratorRP (16.10.2018 8:23) reagovat
Příroda je mocná a krásná. Už se těším, až za dalších 100 let budou na stejném místě pastviny pro dobytek.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (vcxRP (16.10.2018 8:16) reagovat
pri Ostrave je švédska žula, dotlačil ju tam ľadovec

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (CajgonRP (16.10.2018 7:54) reagovat
Nebyla [odkaz]

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (RadsinikdoRP (16.10.2018 7:48) reagovat
Tak jako evropa byla při poslední velký době ledový pod ledovcem celá. Ne, díky, nechci opakovat.

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (BobsikRP (16.10.2018 7:35) reagovat
lidská činnost se na tom podle všeho velkou měrou podepisuje hlavně svým přístupem k zemědělství.. bohužel systém "prachy na první místě" tomu taky hrubě nepomáhá..

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (BobsikRP (16.10.2018 7:34) reagovat
globalni změny klimatu jsou, problém je ale to, že 1. to všichni hází jen na lidskou činnost, byť věřím, že tomu člověk zrovna nepomáhá a že by to určitě šlo líp, tak 2. se to celé zavedlo jen kvůli kšeftu, existuje spousta radobyekologický nařízení a projektů, které se všechny opírají jen o snižování CO2 a jde to vždy na ruku někomu, komu se to hodí. Přitom vliv CO2 na oteplování nebyl uspokojivě prokázán, naopak se ukázalo že na to má mimojiné vliv záření ze slunce, ale i ze středu galaxie

Obrázek 'Same place 103 years ago' Obrázek 'Same place 103 years ago' (Pyca_ZlaRP (16.10.2018 7:12) reagovat
Nechte si tu Cinskou propagandu, kazdy spravny Slusny Cech vi ze nic jako globalni oteplovani neexistuje, dobre to rekl pan prezident Trump!



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...