MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  Pravda24


Nalezeno 19 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (Boin-ugh) (18.3.2019 22:08) reagovat
https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/failed-certification-faa-missed-safety-issues-in-the-737-max-system-implicated-in-the-lion-air-crash/

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (mrkevRP (16.3.2019 16:23) reagovat
socket je kokot!

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (NorvellJefferson) (16.3.2019 10:03) reagovat
Mem: v pripade letu 302 na to ale ani nemali poriadne cas. Boli vo vyske 9000ft, Addis Abbeba je vo vyske 7500ft.

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (MemRP (16.3.2019 9:35) reagovat
MCAS není součástí autopilota, ale je součástí autotrimu. A dát se normálně vypnout přepínačem, jen si musí piloti uvědomit, co se děje. MCAS byl zavedený kvůli tomu, že se dřív stávaly havárie kvůli stallu (ztrátě ovladatelnosti, ne nutně ztrátě vztlaku, ale rychlosti vzduchu kolem ovládacích ploch), kdy letadlo klesalo, piloti se „logicky“ snažili zvednout čumák, čímž to ještě zhoršili až do crashe.

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (detektiv) (16.3.2019 9:24) reagovat
Abe: Hm, tak žeby ... Lítal jako kopilot na 737 pro Travel Service, pak ti někdo sypnul do čaje LSD, takže tě sbalili jak haluzíš na dálnici, pečující otec pohlídal, aby ses dostal na spřízněnou psychiatrii, kde tě zamedikovali tak, aby se ti po tom tripu řádně rozjela schíza, pak ti zařídil dovolenou na Krymu, a když ses konečně dostal domů za mamkou, tak ti zakázal s kýmkoliv mluvit, nebo...!!!, tak si nahrazuješ kontakt sociální tím asociálním zde v utajení, pane Á-BÉ ;-)

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (AbeRP (16.3.2019 8:58) reagovat
... a taky teda Hnidopich vidí na dálku do minulosti. Přesně ví co sem dělal, než sem začal psát příspěvky sem. ;-)

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (AbeRP (16.3.2019 8:56) reagovat
Ale pozor přátelé, Hnidopich kontruje - nejenže ON taky ví co je MRDCAS (už to ho řadí mezi horní 2), ale ON dokonce i přesně ví co ví či co neví ostatní lidi! Uau. No nemám slov. =)

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (neregistrovaný JanRP (16.3.2019 8:28) reagovat
odborník nejsem, ale docela zevrubně se to probralo a diskutovalo na technetu...

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (PivoRP (16.3.2019 7:19) reagovat
mrkev: neni to fíčura autopilota, funguje to když je autopilot vypnutý a Boeing o tom pořádně nikomu neřekl. [odkaz]

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (Hnidopich original) (16.3.2019 3:27) reagovat
Abe: Tak sis pohonil, ale evidentne o tom vis stejny hovno jako Mrkev. :-D

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (OldisRP (16.3.2019 0:42) reagovat
:-D

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (AbeRP (16.3.2019 0:07) reagovat
Hernajs ten tron, ten to tu ale všem nandal! Tyve, jak on VÍ co ostatní ani NE-TU-ŠÍ a jak to tu napsal a všem to řek že on ví... co to je MRCAS... tož to je něco!

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (mrkevRP (15.3.2019 23:53) reagovat
@tron Podle toho, co jsem dneska četl, měl být MCAS součástí autopilota a podobnou událost hlásili čtyři další piloti. Jako je možné, že to je blbost, nebyla to technická stránka, ale něco od novináře...

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (tronRP (15.3.2019 23:42) reagovat
A zdejší IQ bahýnka si pletou MCAS a autopilota :-D . Více než úsměvné.

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (pičaku) (15.3.2019 23:38) reagovat
treba aplikovať klasické softvérové riešenie v štýle TESLA a podobných - dať všetkým podpísať že výrobca za nič nezodpovedá (aj keď tá TESLA ešte kurva zrýchli do stojaceho náklaďáka na diaľnici)

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (AbeRP (15.3.2019 23:34) reagovat
Indonesie a Etiopie jsou PREPROD jen o tom nevedeli ;-)

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (hovnotijepotom) (15.3.2019 23:32) reagovat
tak jeslti je v manuálu napsaný "autopilota zapínejte až ve výšce 10km", tak je to jasný :D

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (smajl2) (15.3.2019 23:24) reagovat
@mrkev preco mam pocit ze taketo nieco som uz pocul v Air Crash Confidential.... URcite to nebolo k tomuto lietadlu =)

Obrázek 'programovani v praxi' Obrázek 'programovani v praxi' (mrkevRP (15.3.2019 23:22) reagovat
Dle toho co jsem slyšel přidali do autopilota novou "fíčuru", kde když zjistí, že letí moc pomalu, začne automaticky klesat, aby ztrátu rychlosti kompenzoval. A vypadá to, že číňani a filipínci neumí vypínat autopilot.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...