ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  Pravda24  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (1.11.2014 8:57)
"nemám potřebu diskutovat s někým, kdo má jiný názor", cool...
 
re: ide vam LoLko? (_mop_RP (31.10.2014 12:17)
Colombo: Nemam potřebu diskutovat s někym, kdo řekne, že CoH není dobrá hra. To se neshodnem na ničem. Sto lidí sto chutí. SC2 je píčovina cpt out.
 
re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (31.10.2014 11:21)
mop:
No, v prvé řadě bez dobré unit AI máš celkem shitoidní hru. Dobrá unit AI ti zvyšuje požitek ze hry.

Dále, já sem jen řekl osobní zkušenost. Neměl sem jakoukoliv potřebu tu hru dále hrát či blíže zkoumat. Ostatně, C&C typ her je mi blízký jen skrze setting a to zejména RA. Je to už snad víc jak 5 let dozadu, ale co si pamatuju, tak u generals byl base-building aspekt hodně omezený?

Kvalitní AI u realtime strategie, byť by byla cílena zejména na kompetitivní multiplayer, je věc na jinou debatu. Osobně považuju i u takových her, nebo třeba CS atp., kvalitní AI za nenahraditelnou pomůcku jak vtáhnout hráče do hry a naučit ho základy i advanced taktiky. Přeci jen nemůžeš do kompetitivní scény přijít jako totální noob, ale musíš umět základy.

Navíc tu máš hromadu her, které se prakticky točí kolem tvojí interakce s AI... civky atp., ale to je věc na jinou debatu.

Jinak, o cheating AI:
[odkaz]

moc hezký post
 
re: ide vam LoLko? (_mop_RP (31.10.2014 11:12)
Já navíc teda nechápu proč se tu najednou hodnotí nějaký AI, když se snad celou dobu bavíme o online hraní ne? Stejně většina strategií má AI na píču a honí to podváděním (rychlejší těžění, nebo 1000 APM apod.)
 
re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (31.10.2014 11:12)
mop: Já vím co je dobré. A Company of Heroes to zrovna není. Omezený počet jednotek, heh. To osobně nesnáším. Fuj!
 
re: ide vam LoLko? (mikeRP (31.10.2014 10:43)
Colombo: Občas mi přijdeš jak retard(typický BFU), který neumí používat google. CoH ti hned nahodí Company of Heroes. K té generals AI - [odkaz]
 
re: ide vam LoLko? (_mop_RP (31.10.2014 10:42)
Colombo: To je vidět, že nevíš co je dobrý. COH je samozřejmě Company of Heroes.. =)

mike: mrknu..
 
re: ide vam LoLko? (mikeRP (31.10.2014 10:38)
mop: Zahraj si Men of War, nebo můžeš začít s 1. hrou v této sérii. Soldiers heroes of world war 2, pak Faces of war. Ve Faces of war je penetration model jednoduchý, počítá pouze armor a jeho sklon k zemi už ne úhel, pod kterým stříliš v MoW už je pak vše jak má být. V MoW je pár misí, kde za body přivoláš posily, pak v MoW assault squad je to hlavně o obsazování/bránění control points, sbírání bodů a přivolávání posil.
Zapomněl jsem napsat, že ve FoW a MoW jdou hrát všechny mise v CoOP až s 4 hráči.
EDIT: mike - 31.10.2014 11:07:27
 
re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (31.10.2014 10:35)
mop: No, o Generals mám vlastní názor. To pomalu nepovažuju za dobrou hru, natož dobrou strategii...

Jako, když sem po 5 minutách hraní likvidoval nejtěžší AI primitivním rushem základních pěšáků...

Ne, to byl celkem výsměch.


Osobně nemám rád hry, kde je všecko roztahané po mapě, mám rád úzká místa, opevněné pozice místa, o která se dá vést boj.

Třeba Kohan to má super. Nebo BFME 1 to měla skvělé.

Jinak, BFME 1 byla mnohem lepší, než dva.

Co je COH?

Z MOBA her mě zaujal jen SMITE, jak nepřekombinováváním postav, inovativním vzhledem, kamerou atp., prostě to už posunuli z dota-klonu na něco blíže FPS. Jsem zvědavý na M&B 2, jestli dokážou udělat to, co slibovali v jedničce. A jestli to dokážou lépe dotáhnout.
Prostě, místo lepšího meče nebo tak by si člověk koupil pár vojáků, to by bitvy udělalo větší a velkolepější. I třeba 5vs5 by se proměnilo na 25vs25... atp.
 
re: re: ide vam LoLko? (SatrifRP (31.10.2014 9:39)
miloval jsem mikromanagement v Total War :-P vždycky poslat 80 lidí se zničenou morálkou za jednotky s dobrou morálkou apod.
 
re: ide vam LoLko? (_mop_RP (31.10.2014 9:33)
Colombo: Naprosto s tebou souhlasím. MOBA prostě není strategie. Označovat to jako strategii je kokotismus. Je to podle mě historický přežitek z toho jak MOBA vznikla a z toho jakou to má kameru apod.

Dobrých RTS je jak šafránu a osobně prostě SC2 za dobrou RTS nepovažuju, i když chápu, že to je minoritní názor. Obzvlášt třeba mikromanagment do takovýho detailu mě moc nebaví. Miloval jsem třeba C&C:Generals nebo COH, kde teda mikro bylo, ale zjednodušený.

Doporučení na nějakou dobrou RTS podobnýho stylu?
 
re: re: re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (31.10.2014 7:51)
mi0: Jasně, jedna věc je schopnost rychle a efektivně následovat nějaký plán, druhá věc je schopnost přizpůsobit ten plán prostředí, situaci atp. Pro mě bylo makro hlavně o tom druhém. Já si (u různých strategií) často cvičím postupy, ale to jen proto, že často tak poznáš, jestli to co sis vymyslel, je zvládnutelné nebo ne. A často tak můžeš narazit na hromadu velmi exotických taktik. V podstatě si trénuješ, co si všechno můžeš dovolit a v jakém momentě. To je třeba rozdíl mezi dobře a špatně zvládnutým tower rushem. Pak když hraješ s kámoši multiplayer a vybalíš na ně nějakou takovou šílenou strategii, tak je pak sranda:)

Pokud nejsi profík, tak drillovat tyhle věci je jinak podle mě zbytečné a zabíjí to požitek ze hry. Teda alspoň mě.

ad MOBA = strategie: To mě naprosto sere. Je to všude, na steamu atp. A já rád strategie. Takže si tam dám dycky vyhledat a vyblafne tam na mě 45 MOBA sraček a 1 trash management tycoon on nějaké pochybné německé firmičky s velmi pochybným fyzikálním enginem.
EDIT: Colombo - 31.10.2014 7:52:28
 
re: re: re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (31.10.2014 7:45)
večerník:
1) Prosím nedělej vola. V prvé řadě "makro" znamená velký. Tak jako "mikro" znamená malý. Protože jsou slova složená z těchto slov a dalšího významového často dlouhá, běžně se v kontextu používají zkráceniny jen na "mikro" a "makro". Ty mluvíš o makroinstrukcích, což je v podstatě dávka příkazů. V kontextu realtime strategií se mluví o makromanagmentu a micromanagmentu.
Makomanagement jsou pak velká rozhodnutí -- postavím bázi ta...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: re: re: ide vam LoLko? (mi0RP (31.10.2014 7:38)
Colombo: Pri tom bode 2 splietaš dve rôzne veci. Je iné naučiť sa princíp hry (čo na čo slúži, ako to funguje, ako sa to používa) a je rozdiel doslova "naskriptovať" nejaký postup v tej hre (tj. o časte T1 mám postavené toto, T2 už robím tamto, T3 posielam jednotku do útoku lebo s tou jeho rasou nebude mať nič poriadne v základni atp).
...ale je fakt, že povedať o MOBA hrách, že sú RTS chce riadnu dávku "odvahy" :-D
 
re: re: re: ide vam LoLko? (vecernikRP (31.10.2014 6:36)
1) co vlastne teda to "makro" o kterem mluvite znamena? Ja mel vzdy zazite ze u pocitacu jde o neco jako skript / davka prikazu... Typicky ve hrach pak clovek zmackne jedno tlacitko a hra udela nekolik akci za sebou...

2) Mnoho her ti umoznuje zvolit ruzne postupy, ktere jsou temer rovnocenne. Pokud je ale mozny postup pouze jeden a opakuje se ve vsech zapasech, tak mi to neprijde zrovna stastne reseni...
 
re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (31.10.2014 5:42)
Mop:

1) Zkusil sis někdy vyhledávat pomocí tagů? Mimo to, doon použival terminologii realtime her a tvrdil, že Lolko má makro. Ergo, to předpokládá buď špatnou komunikaci, jelikož nebyl schopen zjevně vykomunikovat, že "makro" používá ve přeneseném a značně odvozeném významu, nebo považuje MOBA hry za strategie.

2) Ano, představ si, ta hra po tobě vyžaduje, aby si ji uměl hrát. A představ si, to vyžaduje i obyčejná deskovka. Ačkoliv v současnosti je na trhu dost deskovek, které mají takový podíl náhody, že ji nemusíš umět hrát a vyhraješ, že...

Matchmaking to má dobrý, na začátku hraješ 3 zápasy a podle toho tě to hodí do skupiny. Pak hraješ v té skupině. Ale pokud sis nesjel ani tutoriál, tak se nemůžeš divit, že si prohrál. Což neznačí nic o kvalitách jakékoliv hry, ale pouze o tvých kvalitách.
 
re: ide vam LoLko? (_mop_RP (30.10.2014 23:20)
Colombo: LoLko fakt RTS není a nevim kdo to tvrdí teda. Tvůrci tý hry rozhodně ne, na to si fakt nehrajou. Na druhou stranu SC2 je podle mě píčovina, kde se musíš nazpaměť naučit nějaký zkurvený sekvence budov jinak si v píči.. cookie cutter jak svině. Neexistujou tam noobové jako já, nebo je ten matchmaking nefunkční. Každopádně mě to teda nebavilo.
 
re: re: ide vam LoLko? (Colombo (su v práci)) (30.10.2014 23:17)
jestli "macromanagement" bereš jako teamovou taktiku a ne jako makro rozhodnutí a tedy komplet měníš význam termínu... tak klidně.

V tom případě ale dotu trumfne vodní polo nebo kerling.

V normálním pojetí významu macromanagement, tedy zkráceně makro, v dotě neexistuje. Zkrátka nemáš na to dost jednotek a mapa je taky velmi omezená.

Prostě a jednoduše, MOBA hry nejsou realtime strategie, blíží se víc hrám jako je counter-strike. Při svém historickém vývoji notně zjednodušili až vymazali jakékoliv strategické prvky, až jim zbylo jen ovládání a pohled. A ani to u některých MOBA (Smite) není.

Snažit se tak za každou cenu narvat realtime strategy terminologii na něco, co už dávno ani není realtime strategie, je tak nesmysl.
 
re: ide vam LoLko? (doonRP (30.10.2014 11:49)
"Množství klikání je velké v každé realtime strategii."
ano

"dota prakticky nemá makro"
nesouhlasím. tým má většinou nějakou strategii ("makro"), akorát, že každý člen týmu mikruje jinou jednotku.

"to může říct jen idiot"
nesouhlasím
 
re: re: re: ide vam LoLko? (vecernikRP (30.10.2014 11:32)
prvne jsem si myslel ze se vam vysmeju jak vam EUNE/EUW pada, ale kdyz jsem se konecne dostal domu, tak se mi to taky na prvni pokus nechtelo pripojit a na statusu pro OCE servery je upozorneni ze to nejak blbne.
Kazdopadne hru to naslo a zatim to jede v pohode.
 
re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (30.10.2014 10:59)
doon: to může říct jen idiot.

Množství klikání je velké v každé realtime strategii.

Některé se snaží to zakrýt, některé snížit nutnost (dobrá unit AI je základ dobré hry), ale faktem je, že množství kliků je množství tvých akcí a každá tvoje akce může ovlivnit to, co se zrovna děje. A to i v takové hře, jako je Kohan.

Takže je to složitější. Věc je taková: Dokážu za sekundu/minutu udělat tolik a tolik rozhodnutí takhle rychle. Jak je investuju?
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: ide vam LoLko? (doonRP (30.10.2014 10:45)
colombo: zakoupil jste si starcraft. další hry, které by se vám mohli líbit: clickerheroes
 
re: ide vam LoLko? (Chuck Snoric) (30.10.2014 10:21)
Ze sa vam chce stracat cas takymi picovinami. ;-)
 
re: ide vam LoLko? (ForeverAloneRP (30.10.2014 9:57)
Ma seru tieto gay faggot hry ako lol, dota, smite :-D hrajte poriadne hry!
 
re: re: ide vam LoLko? (dealwithit8))) (30.10.2014 7:48)
símtě, žirafa, rouming.sk
 
re: ide vam LoLko? (ziraffkaRP (30.10.2014 7:15)
Viac ako starkraft ma odpudzuju uz len tie hry ako betlfild a kolofduty. A uplne najhorsie peklo je mainkraft.
 
re: re: ide vam LoLko? (ColomboRP (30.10.2014 7:10)
vsecky moba hry jsou pičovina, pro lidi, kterým dělá problém kontrolovat víc jak jednu jednotku.

Hraj starcraft a mikruj každého zerglinga (třeba 4 zerglingy dát beze ztrát zealota)
 
re: ide vam LoLko? (ziraffkaRP (30.10.2014 7:04)
Dota je picovina. A lolko hravam iba wukonga a nikdy proti ludom.
 
re: ide vam LoLko? (pan_cernyRP (29.10.2014 23:06)
Od kdy je HoN pay to win?
 
re: re: ide vam LoLko? (zrnecxRP (29.10.2014 22:14)
a hlavne lolko ma HEXAKILL :D
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...