ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  HobbyDeník

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (2.10.2015 0:53)
Tak jsem se byl podivat na dva kousky, ktere jsem vyextrahoval z asi 40 kandidatu jako nejnadejnejsi.

No.

Prvni auto (2002 525i) bylo po tezkem zasahu tunera (coz jsem trochu tusil, ale setkani s realitou bylo trochu bolestivejsi). Nejaky masivni pneu to melo, pulka kufru zabrana masivnim subwooferem, vepredu modry angel eyes. Jako jinak auto celkem udrzovany, zadnej viditelnej problem nemelo, prevodovka manualni, interier tak 7/10, nefungoval jeden motorek nasta...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (29.9.2015 20:27)
...a nebo si kup Hondu, ty se neserou :D

(ale jsou odporny a bezpohlavni)
 
re: Pasat dabljů 8 (MemRP (29.9.2015 18:56)
kulička: Teď jsi mě znejistil, já automaticky předpokládal bicykly, a jen jsem přemýšlel, jestli má originální, anebo nové retro.
 
re: Pasat dabljů 8 (Mr. DeathRP (29.9.2015 17:40)
Sežeň bramboru po repasi převodovky a prostě měj nějaký prachy bokem, když se sem tam něco vysype. Je to prostě starý auto, kde je potřeba počítat s nějakou tou občasnou investicí. Určitě to nebudou stovky tisíc ročně, ze startu, než se odladí vady, to může být třeba čtyřicet nebo padesát tisíc, ale pak by ty náklady měly výrazně klesnout.
Druhá varianta je prostě koupit něco levnějšího a prostě to dojezdit a takto pokračovat...
 
re: Pasat dabljů 8 (BimmerRP (28.9.2015 21:14)
Milanese > hele ale já tě nechci přesvědčovat, jenom píšu svou zkušenost. Jinak klidně sem hoď linky, ale jak říkám, nejsem automechanik, nejvíc ale řekne diag+měřič laku+pohled mechanika (nebo člověka znalýho).
 
re: Pasat dabljů 8 (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (28.9.2015 20:43)
Milo, kdyz pises par, myslis tim, ze mas doma na dvorku 2 Skodovky... nebo jich mas "par" ve smyslu vic nez dve?
 
re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (28.9.2015 20:40)
Pomalu me zacinas presvedcovat :o)

Mam par favoritu, chces videt inzeraty a pripadne rict, co se ti nezda?
 
re: Pasat dabljů 8 (BimmerRP (28.9.2015 19:59)
Milanese > usa trh neznám, ale např. disu (80USD) a těsnění vanosu (60USD) sem kupoval v USA, měnil sám, nejsem mechanik, dělal sem to podle návodu, nic složitýho. Btw disa klapka je jenom klapka, pár šroubků, vyndáš, vidíš jestli je KO.

Toho chladiče bych se vůbec nebál a nevymejšlel kraviny, kamarád má 525i s 480kkm najeto a nic mu neprasklo, jestli se toho bojíš, kup zátku na nižší tlak, než origo 2bary a můžeš bejt v klidu. Chl.kapalinu sem měnil jednou za těch 150kkm.

Olej teda v USA nevím, v CZ je to normální olej 5w30 (5w40) syntetika jako do každýho druhýho motoru, proč by to mělo stát 2x víc netuším, M54 olej žere, ale např. moje půl litru na výměnu (každejch 10kkm), což je prd.

Tlumiče bys podle mýho zvládnul, zas tak těžký to není, pro představu: [odkaz] Mě je vyměnily v servisu u nás za 3k všechny 4, to je v USA teda pěknej mazec.

Brzdy+ABS+DSC: nevěřim, jednotka nebo destičky, řekne diagnostika

Elektronika: nevěřim, diagnostickej kábl z dx.com za cca 700CZK, čórlej SW ti k tomu přibalej, origo BMW Rheingold s tím taky funguje, jehož součástí je i dílenská příručka pro cvičený opice, kdy je tam fakt každej krok, co máš udělat, popsaný závady (např. kouří to bíle, je to to a to) atd.
EDIT: Bimmer - 28.09.2015 20:00:44
 
re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (28.9.2015 2:32)
Asi ja ;-)

Jako sorry, ale bud si kup poradny BMW, nebo si na nej nedavej M paket. :-D
 
re: Pasat dabljů 8 (FarářRP (28.9.2015 0:46)
Kdo tu tenkrat tak vyvadel, kdyz jsem rekl ze se mi libi 318i s M paketem? :-D
 
re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (27.9.2015 23:49)
Hlavne I6 motory od BMW jsou hodnoceny jako jedny z nejlepsich. Ctyrvalec v BMW je trochu rouhani (ale tak kdyz slouzi dobre...). Dostal me jeden inzerat, kde bazarni buzna prodaval BMW a v popisku mel V6 :o)
 
re: Pasat dabljů 8 (PeterBazaarRP (27.9.2015 21:23)
Vidim, ze sa to tu rozbehlo.
Ja mam BMW E46, 318d rok 2004, pre ne-fanusikov je to stvor-valcovy diesel.
V podstate sa nekazi, raz odisli zhavice tam som nechal asi 500 eur, inak roky jazdi a jazdi. Samozrejme, nepocitam vymeny oleja, gum, brzdovych platniciek kotucov a podobne, ale tak to mas vsade.
Vysledok - E46 u mna zanechala velmi dobry dojem, ale kaby som kupoval este raz, tak 6valec. Ta kultura chodu je inde a vykon vacsi.
 
re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (27.9.2015 0:49)
> Bimmer:
Diky za info.

Budu kupovat a jezdit v Americe, takze jsou tu trochu jiny realie. Vsechny maj nalitano aspon 200 000 km (zase poctivych, nepretaci se tu). Vetsina aut ma automat a dost se sere. Hodne inzeratu pise jako velke plus ze nedavno vymenili prevodovku za novou a ze tedy s prevodovkou nebudou problemy (cili u tech, kde to neprobehlo, je to dost pravdepodobne skutecny duvod prodeje).

Chlazeni je udajne slabina BMW, vetsina dilu je plastova ...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: Pasat dabljů 8 (BimmerRP (27.9.2015 0:18)
Jinak než sem koupil barák a začal plánovat rodinu, tak sem vůbec neuvažoval o pětce, do tý doby sem měl trojky, protože čím lehčí, tím větší sranda a výkonem to nikdy nedoženeš. Proto třeba vůbec nechápu naco M5, dálnice máme nahovno a v zatáčkách je prostě těžká, ikdyby měla bambilion kW. Takže jako roumenista je lepší koukat po 3er, např. e46 330Ci, páč roumenista rodinu neplánuje v reálu že.
EDIT: Bimmer - 27.09.2015 0:20:09
 
re: Pasat dabljů 8 (BimmerRP (26.9.2015 23:47)
Jistě že si píšu, za 4,5roku a cca 150tkm (celkem náročnejch jak rychlostně, tak zápřahem) celkem 52tkč (nepočítám spotřebák - olej v motoru, destičky atd), tzn. 10t podvozek (ramena, silentbloky, tyčky stabilizatoru atp.) 12t brzdy (ale protože vrtaný zimmermann), 15t tlumiče (mam ale mpaket a bral sem origo sachs, šlo by jinak levnějc), 6tkč bixenony, 2tkč silnější led AngelEyes kuli dennímu svícení (není nutnost) a rozleštění krytů světel, zbytek kraviny nebo prevence - disa klapka, odlučo...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (26.9.2015 22:44)
> Bimmer:
Bojim se toho, ze koupim vec, u ktery nebudu schopnej odhalit vsechny prusery.
Suspension
Chlazeni (nejcastejsi problem, co jsem cetl)
Veci v motoru co se muzou posrat - VANOS, O2 senzor, MAF
Vedeni paliva
Brzdy+ABS+DSC
Prevodovka (druhej nejcastejsi problem)
Elektronika

Vsechny tyhle polozky jsou az desitky tisic v opravach. Jakej je tvuj rozpocet z poslednich dvou tri let? Pises si to?
 
re: Pasat dabljů 8 (BimmerRP (26.9.2015 21:59)
Milanese: kravina, mam E39 530i přes 4roky, když už čteš dfense, tak si tam přečti vod mentuliho o bmw motorech. Jinak nevím, co by mě na tom mělo stát 60-100k na servisu a stovky hodin. Za pár stovek si koupíš diagnostiku z dx a i ti to napíše co je špatně. Nepleteš si to s E60? Ta je opravdu jinde, ale E39 je pohoda. Samozřejmně to chce vybrat dobře, většina je jich stočenejch o stovky tisíc km, proto to dopadá špatně.
 
re: Pasat dabljů 8 (TexRP (26.9.2015 9:52)
zopar LEDek a wunderbaumov a je to nádhera
 
re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (26.9.2015 9:46)
Nejhorsi je, ze uz jsem si projizdel fotky tech BMW...a ted projizdim ty HNUSNY, BEZPOHLAVNI, REJZOZROUTSKY, NUDNY, SEDIVY, PLASTOVY, NENAPADITY interiery tech Accordu a Camry (za stejnou cenu jako ty olitany BMW) a je mi do breku >-O

Ale holt vysolit za rok treba 100 000 Kc aby to vubec jezdilo, nebo vysolit "jen" 60 000 Kc a 400 hodin pod autem se svym level 2 mechanic, to nedavam :-(
 
re: Pasat dabljů 8 (MemRP (26.9.2015 9:31)
Milanese: Taky jsem zvažoval, jestli jít třeba do M5, až nebudu potřebovat MPV. Ale spíš to vidím na Accorda, se Civicy jsem nikdy problémy neměl (a to jsou podle TUV jen v šedém průměru spolehlivosti na rozdíl od vyšších modelů)
 
re: Pasat dabljů 8 (MilaneseRP (26.9.2015 8:58)
Tak jsem si chtel koupit BMW E39, 528i nebo 530i, dva dny cetl nejaky fora o tom co se sere a jak se to opravuje, a s klidnym svedomim muzu rict, ze na to proste nemam (jak penize, tak skill) :D.

Takze to bude posrana Honda nebo Toyota, ty se neserou, a kdyz, tak je dokazu opravit :-/

Ach jo...
 
re: Pasat dabljů 8 (KokotakusRP (13.6.2015 7:35)
Tak jsem se nakonec rozhodnul pro Folksvágen 2.8 VÉ6 ve 4moušn manuálu. Má s ním některý roumenista skušenost?
 
re: Pasat dabljů 8 (Mr. DeathRP (29.5.2015 18:03)
Jestli se ti líbí BMW, tak si kup 530i nebo 540i nebo M5, ne? V této cenové kategorii to bude E39, třeba na BMW klubu jde vychytat opravdu pěkný kusy. Nebo pokud chceš být klasik, tak potom 635Csi, ale ta asi bude docela drahá na údržbu, ale zase je to nádherný auto.
 
re: Pasat dabljů 8 (KokotakusRP (29.5.2015 16:07)
#(Sí): napsal jsem, že "vjetšinu času". Je to v uvozovkách a to proto, protože nebude ti 3-4 měsíce meziobdobí jenom stát.
#PítrBazár: jak jsem napsal, jsem fanda bajerskích motorů. :-)
 
re: Pasat dabljů 8 (Mr. DeathRP (29.5.2015 13:49)
Farář: Na S6 vyjdou asi na dvacet.
 
re: Pasat dabljů 8 (BumpyRP (28.5.2015 17:51)
ale s hentym daleko nezajde, ma to vydlicový motor...
 
re: Pasat dabljů 8 (YetyRP (28.5.2015 17:44)
No jo, ale zase to má menší kufr =)
 
re: Pasat dabljů 8 (naziRP (28.5.2015 17:14)
to už raději tohle sice o trochu menší motor ale můžeš s tím i na dálnici [odkaz]
 
re: Pasat dabljů 8 (YetyRP (28.5.2015 16:45)
Když jde o velkej motor, tak proč ne třeba tohle?

[odkaz]
 
re: Pasat dabljů 8 (PeterBazaarRP (28.5.2015 15:36)
Ak ides primarne po velkom motore, tak toto naozaj moze byt kus auta (Autakus?) pre Teba. Urcite s nim chod do servisu pred kupou, nech Ti ho pozru.
Ja by som siel skor do BMW 540, ale proti gustu ....
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...