Pravda24  |  VipShow  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Geopolitika a vojenská moc (MilaneseRP (28.7.2015 23:13)
Protoze se misto o Civ5 bavime o Civ4? All right :-D :-D
 
re: Geopolitika a vojenská moc (SatrifRP (28.7.2015 23:06)
my topic is ruined (˚ ˃̣̣̥᷄⌓˂̣̣̥᷅ )
 
re: Geopolitika a vojenská moc (MilaneseRP (28.7.2015 23:02)
Me ta spionaz dost otravovala. Mel uz jsem svoji rutinku jake budovy stavet, jake jednotky stavet...a ted najednou do toho jsem furt musel vymejslet neco se spionazi. A zase vypnout to aby vsechno ze spionaze slo do culture, to taky nebylo uplne koser.

Tak jsem cekal, ze ta role spionaze bude bud umensena, nebo ze konecne to bude davat trochu smysl. To co rikas ty vypada ze to jen nabobtnalo a je to furt stejna distracting mrdka bez ktere ta hra fungovala lip (Warlords)
 
re: Geopolitika a vojenská moc (XorxoxRP (28.7.2015 22:57)
Je tam stale, ale do mesta musis dopravit spiona a pridali tam vetsi mnozstvi moznosti, napriklad Culture spread funguje jenom kdyz v tom meste uz nejakou kulturu mas a cim vic ji tam mas, tak tim je to snadnejsi ... ale AI moc spiony nepouziva, radsi posila do mest kriminalniky a podobnou chamrad. Pripadne jsem mel tak vysoky counter, ze se nic nestalo, nevim.
 
re: Geopolitika a vojenská moc (MilaneseRP (28.7.2015 21:52)
V podstate to same slo delat pomoci spionaze v klasickem BtS. Spread culture se to jmenovalo. Jak je v C2C resena spionaz? Jde to tam stale, nebo to bylo odstraneno ve prospech tech migrantu?
 
re: Geopolitika a vojenská moc (XorxoxRP (28.7.2015 21:10)
@Milanese: V C2C mas moznost protivnikova mesta obsadit i tak ze tam posles jednotku "migrantu" kteri reprezentuji kulturu daneho hrace a tak se vlastne bije s kulturou protivnika. V praxi to znamena ze se AI zameri na mesta s malou populaci a snazi se tam dosackovat svoje jednotky aspon na 50:50 a pak uz ve meste zacne toco, nepokoje, ohne v ulicich a mesto neprodukuje ani prd.
Jedina obrana ktera se da udelat je mit postavene jednotky bojovych psu (ktera je odhali) a jednotky town watch (s vyvojem city guard a nasledne policie) ktere jsou trenovane ciste na boj se zlocinem (jelikoz cizi kultura ti rapidne ve meste zvysuje kriminalitu a tim i produkuje dalsi nasrane obyvatelstvo, navic ti to ujida penizky a produkci) pro potirani negativnich efektu a nasledne jizdu (motorizovanou pechotu) ktera je bez milosti vrazdi na potkani.
Jako tech zpusobu jakyma ti muze v C2C delat AI bordel ve mestech idkyz jsi daleko silnejsi je opravdu hodne :D
No a ted cekam kdy si to precte nejaky Slunickar ktery nevi o cem se bavime a ja skoncim za katrem za koment na Roumenu :D
 
re: Geopolitika a vojenská moc (MilaneseRP (28.7.2015 20:11)
Takhle ti bude bojovat ta Evropa:
[odkaz]

"Nemame cas na rodinu"
crybabies :-D
 
re: Geopolitika a vojenská moc (kozlustechnykusRP (28.7.2015 19:07)
Thanks Obama!
 
re: Geopolitika a vojenská moc (MilaneseRP (28.7.2015 18:59)
"jelikoz mi AI posila do mesta migranty"
Podle me klicova veta celeho postu.

Posilam migranty je super metoda jak zkryplit protivnika :o)
 
re: Geopolitika a vojenská moc (XorxoxRP (28.7.2015 18:43)
Jako priklad z C2C muzu uvest neco podobneho tomu slavnehmu HDP, ktere vlastne stejne nic nevypovida. Na kontinentu ktery obyva ma rise je momentalne dalsich 9 AI hracu, kde 5 nejsilnejsich tvori alianci, meli jsme uplne stejne silnou armadu. Problem nastal v momente kdy jsem je precislil 2:1 a zbavil se slabsich clanku. I s prevahou 2:1 a nekolikanasobnou produkci (C2C umoznuje multi build, to znamena ze postavis tolik jednotek ve meste kolik mas produkci, takze i deset/dvacet za kolo) nejsem schopen s nimi vest dlouhodobou valku aniz by se mi rise rozpadla pod rukama, jelikoz mi AI posila do mesta migranty, bandity a celkove mi dela takovy bordel ze nejsem schopen branit vnitrozemi. Coz navic zpusobuje ze lide zacnou byt nasrani a sype se to jako domecek z karet.
Tim chci rici, ze to vlastne ukazuje situaci evropy, ikdyby jsi nakrasno znarodnil tovarny a zacal zbrojit, tak nemas vitezstvi jasne, jelikoz mame nastehovano tolik bordelu a lidi nemaji ani nejmensi vuli polozit zivot za EU (narozdil od me fiktivni rise), navic tady panuje takova byrokracie ze nez by jsi cokoliv sprovoznil nebo udelal, tak uz ti hori dalsi dve tovarny driv nez opravis tu prvni.
 
re: Geopolitika a vojenská moc (MilaneseRP (28.7.2015 18:33)
Milanese approves :-D :-D
 
re: Geopolitika a vojenská moc (XorxoxRP (28.7.2015 18:24)
Prestan hrat nesmysly typu Civ5 a strihni si Civ4 Beyond the Sword, to te vyleci :o)
Pripadne si tam pridej mod Caveman2Cosmos a pochopis ze situace je daleko komplexnejsi a nemusis mit ani latku postavenou vysoko, staci obtiznost Warlord :-D
 
re: Geopolitika a vojenská moc (frazerbombusRP (28.7.2015 12:21)
Dá se vyhrát, ale je to těžký a není moc chyb, který můžeš udělat. Mě už to zase na toho immortala nebaví, přijde mi to moc jednoduché. A troufám si říct, že těch lidí, co mě dokáží nějak pravidelně porážet, je taky málo. Už mě to dost omrzelo, ale krásnejch 1600h :)
 
re: Geopolitika a vojenská moc (SatrifRP (28.7.2015 12:19)
avan: ve skutečnosti ze všech těch bonusů mě trápí akorát ty snížený research cost + ty 4 vynálezy hned do začátku. Kvůli tomu nestíhám stavět divy, a i když se na divy vykašlu, tak AI má o jeden až dva levely lepší jednotky, které mi dávají čoudy a i když je posílá jak retard :-(
 
re: Geopolitika a vojenská moc (avanRP (28.7.2015 12:04)
ale ved to je cista kokotina (ta obtiaznost AI), 50% procuction cost, 50% unit cost, +100% work rate, znizeny research cost, znizeny unhapipness atd. atd., WTF? to predsa nie je ziadna obtiaznost, to je nezmyselna kokotina, ktora sa vobec neda vyhrat pokial vyslovene nevyhladavas chyby/bugy v AI
 
re: Geopolitika a vojenská moc (SatrifRP (28.7.2015 11:52)
frazer: s tou armádou máš recht. Komp útočí naprosto retardovaně, nicméně na immortal stejně prohraju, když mi tu válku vyhlásí ze všech stran. Ale ještě se učím.
 
re: Geopolitika a vojenská moc (frazerbombusRP (28.7.2015 11:40)
Satrif: Tak MP v Civ5 v 6ti lidech je tak na cca 4h, když přežiješ mezi posledníma. A moc dobře vím, jaký bonusy tam AI na jakou obtížnost dostává, ale co sem chtěl říct je, že nikdy ti nic nevymyslí, pořád útočí jak idioti. Stačí mít 50 % jeho armády a nevyhlásí ti válku, stačí mít 30 % jeho armády a porazíš ho.

Jo tys myslel nesmrtelného jako immortal .. to je hovno, hrozně jednoduché. Tím se nechci nějak vytahovat, ale zkus si diety, tam už AI dělá sem tam dobrý prasárny (jako lidi).

Proto sem se tomu tak "vysmál". Viditelně, i ten kdo má více zdrojů (bonusů) a nepřemýšlí, prohraje. To prostě nemůžeš přirovnávat k realu - to AI.

edit: ta dimplomacie je tam v tomhle uplně na hovno, nezdá s mi, že by tyto vztahy fungovali. Kámoš kámoše AI. Kolikrát se stane, že mi vyhlásí válku ve dvouch kolech všichni. I na mapě kde mám 20 AI.
EDIT: frazerbombus - 28.07.2015 11:42:35
 
re: Geopolitika a vojenská moc (SatrifRP (28.7.2015 11:39)
mě spíš mrdá ta diplomacie. Jakmile mě náhodou* odsoudí AI, který má hodně přátelských AI, tak ty jeho kámoši mě odsoudí také, a pak to letí řetězovou reakci kdy mě odsuzují úplně všichni a najednou jsem ve válce proti několik AI zároveň a to pak nerozdejchávám.

*ono to není úplně náhodou, já vím, ale můžou to způsobit i takové kokotiny, jakože mám oproti němu menší území nebo menší armádu, nebo se přátelím s jeho sokem...
 
re: Geopolitika a vojenská moc (ColomboRP (28.7.2015 11:31)
Satrife, stáhni Historical eras mod. úplně nová dimenze obtížnosti.
 
re: Geopolitika a vojenská moc (SatrifRP (28.7.2015 11:27)
frazer: hrát tahovky proti lidem je takový masochismus, že jsem to párkrát vyzkoušel a už nikdy nechci.

Jo, kdysi na střední, člověk měl času milion, mohl pařit HOMAM několik dní v kuse...

Navíc v Civ5 na nesmrtelného AI dostává tak nehorázné bonusy, že je to pro mě fakt výzva.
 
re: Geopolitika a vojenská moc (frazerbombusRP (28.7.2015 8:00)
:-D

jinak, celé tohle vlákno vzniklo, protože Satrif hrál Civ5 proti AI? Civ5 proti AI? proti AI? AI?

 
re: Geopolitika a vojenská moc (Uwe FilterRP (28.7.2015 2:05)
Konečně jsem pochopil vesmír :-D
 
re: Geopolitika a vojenská moc (MilaneseRP (27.7.2015 21:00)
kkte :-D
 
re: Geopolitika a vojenská moc (waterRP (27.7.2015 20:53)
:-D
 
re: Geopolitika a vojenská moc (lJb1upSSBLRP (27.7.2015 20:21)
Určitě. Mě už i napadlo třeba v jeden den obejít 3 centra, kde fotí auru a porovnat, ale bylo mi řečeno že už třeba za půl hodiny (než přeběhnu do dalšího centra) můžu vyzařovat úplně jinou auru. Jinak tady máš umělecké ztvárnění aury Milanesseho [odkaz]
 
re: Geopolitika a vojenská moc (kapiláraRP (27.7.2015 20:17)
mé oči nejsou hodny byť jen fotky jeho božskosti, ohmmmm.

a fakt by mě zajímalo, jestli by se ty aury lišily.
 
re: Geopolitika a vojenská moc (lJb1upSSBLRP (27.7.2015 20:15)
kapilára: Já jsem si nechal vyfotit auru a normálně na té fotce fakt byla a šla vidět. Klidně můžu jako důkaz uploadnout fotku s aurou Satrifa!
 
re: Geopolitika a vojenská moc (kapiláraRP (27.7.2015 20:14)
a jsme zpátky u mýdla. mohla by se aspoň vyzkoušet vyfotit ta aura u mýdlel z lidkého tuku.
 
re: Geopolitika a vojenská moc (kozlustechnykusRP (27.7.2015 19:54)
Spis to bude opacne. Nemci budou zdrhat ze zakopu, protoze jim budou doma cmoudi delat bordel. Pokud zase nebudou delat sprchy s priplatkovym vybavenim...
 
re: Geopolitika a vojenská moc (SatrifRP (27.7.2015 19:43)
Ne, tyve, nepošlou je na nás. Ty to nechápeš? Přistěhovalci jsou pro Němce snadno přístupný zdroj. V poslední válce ty zdroje vyčerpali, proto je teď obnovují.
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...