ByznysDeník  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  VipShow  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Soutěž (honeyRP (9.12.2015 12:40)
Mem: No já myslím automaticky jenom na další pole. Panák stojí na čtverci, já zmačknu (zmáčknu v tomto případě znamená, že ji stisknu a hned pustím, prostě jenom klepnu) šipku dolů, a pokud dál nic jiného nezmáčknu, tak panák sejde o čtverec níž, potud bez problému, tak to funguje. Mně by ale přišlo lepší, že pokud během té cesty zmáčknu znova šipku dolů, panák se po příchodu na pole o jedno níž od původního hned rozejde zase směrem dolů, o dvě níž od původního. Pokud místo šipky dolů zmáčknu během toho přechodu z pole 0 na pole 1 šipku třeba vpravo, ale dřív, než bude moct panák odbočit, protože to může až ve středu pole 1 (pokud se o nějaký kousek pletu, tak mě oprav), tak si panák zapamatuje mou volbu, a jakmile to bude možné, odbočí. Pokud ovšem do té doby nezmáčknu něco jiného.
Ale jak jsem psal, možná kdyby se ten panák pohyboval o něco rychleji, tak tenhle problém nebude tak výrazný, protože nebudou takové hrozné prodlevy mezi místy, kde může jít jenom jedním směrem a místy, kde může odbočovat.
Detekce pole je dobrej nápad, vyzkoušel bych, ideálně nějak v závislosti na směru pohybu ;-)
 
re: Soutěž (MemRP (9.12.2015 12:17)
Jj, to všechno beru, možná, kdyby aktivní pole pro pokládání bomby bylo detekováno tak o 1/3 šířky pole dřív, tak by to působilo přirozeněji. My jsme prakticky nedělali alpha testování, takže samozřejmě autorská slepota toho spoustu potlačí. Ale tu pomalost a neakčnost úvodu v PC verzích vidíme taky, až tak slepí nejsme. :)

To ovládání, které poptáváš ty, jinak odpovídá pacmanovi. Ten jde daným směrem automaticky a ty už můžeš mezitím držet (nebo nabufferovat, dle implementace), kam má odbočit. Ale když musíš současně držet i směr kam jít a být schopen se kdykoliv zastavit, už se to implementuje hůř. Kdybys třeba natrefil na příklad hry, která to má řešené líp, tak budu určitě rád.
 
re: Soutěž (honeyRP (9.12.2015 12:10)
Mem: No jo, máš pravdu, u čelem vzad to tak dělá. Ale ty zatáčky jsou stejně debilní, jako jo, můžeš držet šipku zmáčknutou, ale vzhledem k tomu, že pohyb je po šachovnici, tak to není tak přirozený, jako kdyby byl pohyb prostě neomezený, navíc tu šipku pak stejně místo precizního tajmingu na zmačknutí musíš s precizním tajmingem zas pustit, aby ti nepřeběhl to pole. Pokud to stejně nefunguje tak, že se zastaví jakmile pustíš šipku (a abychom si rozuměli, z jiných aspektů hry mi to tak přijde...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: Soutěž (MemRP (9.12.2015 9:55)
„tuto ju v 90% pripadoch das na policko o jedno nizsie a este si s nou zablokujes cestu“
Tak to je ale rukama :D
 
re: Soutěž (janciRP (9.12.2015 9:37)
Mem: nope, celom vzad potrebujes dat ked davas bombu: ides hore, dat bombu, celom vzad, zdrhnut dole.. tuto ju v 90% pripadoch das na policko o jedno nizsie a este si s nou zablokujes cestu
 
re: Soutěž (MemRP (9.12.2015 9:07)
Ty nemusíš s mačkáním vysloveně čekat, klidně můžeš držet tu klávesu pro jiný směr už v průběhu pohybu, dokonce můžeš zmáčknout i dvě klávesy současně (např. držíš doprava, paňác jde doprava, a ty už víš, že budeš chtít jít nahoru, tak k tomu začneš držet i šipku nahoru).

ad „Prostě když zmáčknu šipku nahoru, on se rozejde a já ještě po cestě zmáčknu dolů, tak bych rád, aby jak dojde o jedno pole nahoru udělal čelem vzad“
Tohle jsme taky testovali ale hned vyhodili, protože to je fakt nepoužitelné. Ty potřebuješ udělat čelem vzad kdykoliv, zahlédneš bombu atd. Čekat, až paňáca vesele dojde doprostřed dlaždice a pak se teprve vydá zpátky směrem, který už dávno zuřivě mačkáš, to je maximální frustrace, vůbec se to nedalo hrát. Proto teď reaguje na změnu směru okamžitě
 
re: Soutěž (honeyRP (8.12.2015 23:12)
Hm, možná je to prostě kombinace obojího, ta nepříjemnost toho pohybu :-/
 
re: Soutěž (honeyRP (8.12.2015 23:02)
Mem: Ha! Takže jenom lazy port! Ty mě chceš vytočit, zrovna se snažím hrát Dark Souls na PC! >-O :-D Šipeček jsem si všiml, ty dokonce reagují na mačkání šipek i když panák přechází z políčka na políčko, ale sám panák si nezapamatuje, že jsem to zmáčkl a že jsem chtěl jít nějakým dalším směrem, takže po dokončení pohybu na to pole prostě čeká, až tu šipku zmáčknu znova. To je to o čem mluvím. Prostě když zmáčknu šipku nahoru, on se rozejde a já ještě po cestě zmáčknu dolů, tak bych rád, aby jak dojde o jedno pole nahoru udělal čelem vzad a šupal zas o pole dolů. Když musíš s tím mačkáním čekat, až dokončí pohyb, tak to hrozně zpomaluje to flow, protože někdy prostě jsi moc brzo a pak se přibombuješ. Možná by s touhle fíčurou ani nebyl ten pohyb při stejné pomalosti až tak otravný.
 
re: Soutěž (MemRP (8.12.2015 22:55)
janci: Někdy od jara je v Unity experimentální podpora WebGL exportu. Používá se asm.js, do něho se překládá .NET kód, pro grafiku právě to Web.GL a shadery, typicky mobilní pro OGL ES, ale v poslední době už i desktopové. A zrovna dneska vyšlo Unity 5.3, kde už ten export ani není označen jako "preview", i když je stále ještě dost pofidérní a zdaleka nepodporuje všechno, co Unity umí. Ale vzhledem k ukončování podpory webplayer pluginů v prohlížečích je to HTML5 jasná cesta...
 
re: Soutěž (MemRP (8.12.2015 22:41)
honey: S tou pomalostí si uvědom, že to bylo prapůvodně vydané na mobilní platformy a ovládání dotykem, takže s tím souvisí i určitá tolerance. Mačkat nějaké klávesy dopředu nemá smysl, v každém snímku se detekují ty právě stisknuté (a takové jemně viditelné šipky ti i na hracím poli naznačují, kam bude paňác pokračovat v pohybu - tohle se hodilo hlavně při ovládání nakláněním na mobilech).
S tou demencí např. ze zůstane stát hned u bomby je to celkem pravda, možná kdyby tam byla nějaká animace šoku, že by se třeba posral, tak by to tak i mohlo zůstat. :P
 
re: Soutěž (honeyRP (8.12.2015 22:35)
Mem: Nejde o moje bomby, spíš o ty, co pokládají ti opičáci, když prostě přesně nevíš, kdy ji položil, protože ses zrovna díval na toho druhého, nebo tak.
Demenci AI chápu, ale určitě bys vymyslel i způsob, jak to zapracovat lépe, třeba ten pomalejší pohyb je fajn, nebo třeba nevidí bomby za rohem, a tak do nich hloupě naběhne (ostatně bomby za rohem by podle mě neměl vidět nikdy (EDIT: Ačkoliv z určité vzdálenosti jdou jistě bomby slyšet, pak už jenom záleží, jak má paňác dlouhý veden...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: Soutěž (janciRP (8.12.2015 22:15)
Mem: ako ste z Unity hry spravili HTML5? to ide nejako automatizovane?
 
re: Soutěž (janciRP (8.12.2015 22:12)
ROFL tomu hovorim intuitivna hra
(alebo to je ten hardcore element?)
 
re: Soutěž (MemRP (8.12.2015 22:10)
A co se týče zkracování knotu, on se zkracuje, ale není to vidět, protože hoří uvnitř :P Ale slyšíš tikání (ano, nedává to smysl :D) a po chvíli hraní ty časy odhadneš. Ale stejně tam zůstane to kouzlo, kdy se občas odbouchneš.
 
re: Soutěž (MemRP (8.12.2015 22:08)
Roumen: nechtěl jsem spamovat, jen reagovat na opravdové srdcaře tady :D
honey: jo, ta úvodní gameplay je taková nudná, pomalá... a souvisí právě i s tou vynucenou demencí AI. Algoritmus co tam je samozřejmě vidí velmi přesně kam dosáhnou bomby a kolik je času na zmizení do úkrytu. Aby obtížnost hry narůstala postupně, tak jsou jednak paňáci na začátku pomalejší než hráč, a pak taky jejich AI má vynucené prodlevy a pauzy, kdy prostě ignoruje správné řešení, a buď stojí na místě, nebo chodí náhodně. V posledních levelech už se ti ale nestane, že bys položil bombu a někdo jen tak nečinně stál, naopak uhne a ještě přiskočí a zahradí ti cestu. Jak zatraktivnit to intro těžko říct, každopádně uvažujeme o multiplayer verzi...
 
re: Soutěž (honeyRP (8.12.2015 20:51)
Btw. nebylo by fajn, aby se ten knot zkracoval? Aby člověk tušil, kdy to bouchne? A ti nepřátelé se někdy ani nesnaží před tou bombou utéct, to mi nedělá dobře na čuráka :-(
 
re: Soutěž (honeyRP (8.12.2015 20:48)
Trochu se to seká, ale to může být i přístrojem, ale hlavně, je to hroooozně pomalýýýý, a kdyby to bylo o polovinu rychlejší, tak by to bylo pořád hrozně pomalý. A proč oni můžou přeskakovat bomby a já ne? Chtěl jsem jednoho přibombovat a skoro mi utekl, zatímco teď jsem úspěšně přibomboval sebe =) Asi je to moc hc :-D
 
re: Soutěž (RoumenR (8.12.2015 19:30)
Proc to nedas do Odkazniku? 8-)
 
re: Soutěž (MemRP (8.12.2015 17:29)
A koho popis od janciho a Roumena nalákal, má teď možnost si zdarma zahrát html5 verzi přímo v prohlížeči. :)
[odkaz]
 
re: Soutěž (janciRP (3.11.2015 10:53)
Roumen: Presne! Ta ista situacia! To ze ma zabije som necakal a skoro z toho bol ragequit.
 
re: Soutěž (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (3.11.2015 10:46)
on jde ovládat rouming džojstykem? na procházení obrázků to nemusí být špatné :-)
 
re: Soutěž (RoumenR (3.11.2015 10:43)
Konecne mam sanci kritizovat, misto byt kritizovan. Tak si to uzivam. :-)
Ten joystick by mohl byt viditelny, pruhledny. Jinak me to prestalo bavit, kdyz jsem na konci toho strasne dlouhyho a pracnyho druhyho levelu chtel projit za toho rytire a dat mu tam bombu on me zabil mecem. =) To jsem opravdu necekal. |-) Predstava, ze to budu muset hrat znova, me zlomila. :o)
EDIT: Roumen - 03.11.2015 10:44:46
 
re: Soutěž (MemRP (3.11.2015 10:37)
janci: Jsi příliš náročný. Roumenem se přece nemůžeš zaštiťovat, to je známý perfekcionista, viz už sladění roumingovské modré a červených upozornění, a tak by se dalo pokračovat... až k banu. ;)
 
re: Soutěž (janciRP (3.11.2015 10:20)
jeej aj roumen to hejtuje, myslel som ze som prilis narocny :-D
Edit: Dadam toto [odkaz]
EDIT: janci - 03.11.2015 10:23:04
 
re: Soutěž (DadamRP (3.11.2015 10:11)
zrovna jsem vylezl zpod kamene, co je to za hru?
 
re: Soutěž (RoumenR (3.11.2015 9:08)
Vcera jsem to take zkusil a je to des. Ovladani naklanenim mi nefungovalo, nebo jsem ho nepochopil. Ovladani joystickem me zaskocilo v tom, ze je joystick napravo...vetsinou byva nalevo. Melo by jit zapnout aby byl videt.
Po dvou levelech me to otravilo a odinstaloval jsem to. :-)
 
re: Soutěž (MemRP (3.11.2015 8:11)
janci: Poslal jsem kód, dík za zájem o zahrání hry :D
Jinak úplně přesně je to takhle ;) [odkaz]
 
re: Soutěž (janciRP (2.11.2015 21:34)
napisal som mail :)
 
re: Soutěž (MemRP (2.11.2015 18:16)
Uznam, ale aj tak napis e-mail, nech ti mozem ten kod sukromne poslat (az ho teda najdem :D)
 
re: Soutěž (janciRP (2.11.2015 16:26)
Tak som to presiel az do 7. levelu, bolo to utrpenie, horsi bol uz len unfair mario. Odpoved na sutaznu otazku o Memov kupon poslem mailom ked sa dostanem k pc, snad ma nikto nepredbehne :D alebo napisem sem, ak mem povie ze to uzna.
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...