ByznysDeník  |  VipShow  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  ČasProBydlení

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Realita nebo fikce? (MemRP (1.3.2017 21:18)
Dneska vyšel dlouho očekávaný Robo Recall, zítra to prubnu. A současně Oculus oznámil snížení cen, Rift včetně ovladačů Touch teď přijde na 598 USD, hluboko pod současnou cenou Vive (kde navíc chtějí za lepší držák a sluchátka dalších 100 USD).
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (23.2.2017 16:19)
Jj, právě pro Rift s ASW je už ale minimum GTX960 / RX 470 / R9 390 / R9 290, to už je skooooro 280 :)
 
re: Realita nebo fikce? (mi0RP (23.2.2017 13:42)
Ako som písal, mám starú R9 280x, čo je asi o 50% pomalšia ako minimálne odporúčaná karta RX 480 (alebo GTX970) :) Takže môžem byť rád, že mi problémy robí len pár hier.. ten Arizona Sunshine má dokonca odporúčaných 16GB RAM a ja mám len 8 :) Som fakt na hrane...
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (23.2.2017 13:18)
Onward jede [odkaz]
S tím nestíháním kompu, máš používat Rift a ASW. :) Ale Valve před časem taky něco podobného ukazovalo, ne?
 
re: Realita nebo fikce? (mi0RP (22.2.2017 15:49)
Btw, sledovať Dotu2 vo VR je tiež sranda: [odkaz] :)
 
re: Realita nebo fikce? (mi0RP (22.2.2017 14:52)
Skús Arizona Sunshine: [odkaz] dva v kooperácii to musí byť paráda :) Len mi trochu nestíha starý comp...
A aj 2017 [odkaz] vyzerá celkom pekne, tiež má kooperáciu, len opäť mi nestíhal comp :D
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (22.2.2017 13:44)
Jo, tu kytaru musím mít. :D [odkaz]

Mezitím jsem hrál i to The Unspoken, má to potenciál, gesta pro různá kouzla, skládání artefaktů atd. jsou fajn, ale třeba souboje 1 vs. 1 mě moc nebraly. Chtělo by to aspoň 2 vs. 2, ideálně i další herní módy jako CTF, Assault (jako v UT) atd.

A dost lidí chválí Landfall, měli pár open víkendů, ale nestihl jsem to vyzkoušet. [odkaz]
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (10.2.2017 15:08)
No já přemýšlím třeba i nad Rock Band VR :P Ne že by mě ten žánr nějak bral, ale když už Oculus do balení k Touch natlačil i držák pro kytaru... Což mě ještě vrací k Onward, pro přesnější míření v obouručních hrách prý dost pomůže propojit ovladače provázkem (když člověk nemá zrovna maketu zbraně), při natažení to stabilizuje podobně, jako když člověk používá foťák na monopodu nebo řetízkovém stativu.

Jinak teď na Steamu jsou ještě necelé 4 hodiny v akci Project Cars, kupoval jsem je i s těmi DLC v bundlu a ve VR to vypadá dost dobře, řekl bych že i líp, než DiRT Rally VR. [odkaz]

Určitě chci pořídit Robo Recall. A čekám na nějaké slevy na Climb, The Solus Project (přibyla podpora Touch), Arizona Sunshine, Superhot VR...

Ještě tu mám nainstalované ale nevyzkoušené The Unspoken, to by mohla být minimálně stejná zábava, jako souboje v Dead and Buried.

Jinak já pořád nejvíc ulítávám na simulátorech, tj. Elite, Flight Simulator, už jsem pořídil i HOTAS a je to zas o úroveň dál (ještě zvažuju Voice Attack pro namapování dalších funkcí na hlas, v Elite to prý ještě přidává na atmosféře).
 
re: Realita nebo fikce? (mi0RP (10.2.2017 14:51)
...až budeš mať ešte nejaké odporúčania na hry, daj vedieť. Mapujem terén a hľadám hry, ktoré sa oplatí kúpiť (zatiaľ len skúšam cracknuté verzie).
 
re: Realita nebo fikce? (BGRP (10.2.2017 13:27)
Gaben mal nedavno na reddite AMA a dost sa vyhybal odpovedi na HL3 a spomenul, ze sa na HL pozera ako na seriu rozhodnuti, ktore lutuje: [odkaz]

"The issue with Half-Life for me is that I was involved in a much higher percentage of the decisions about the games, so it's hard for me to look at them as anything other than a series of things I regret. There's no information in my response about what we'll do in the future. It's simply easier for me to be a fan of things that in which I was less directive."

A za ich najlepsiu single player hru povazuje Portal 2 a za najlepsiu multiplayer hru zase Dotu 2.
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (10.2.2017 13:18)
HL3 confirmed!
[odkaz]
Btw Dead and Buried se Oculusu vážně povedlo, týmové přestřelky zvlášť na nové sniperské mapě jsou super. Musím se taky konečně dokopat k vyzkoušení Onward...
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (4.2.2017 10:38)
Lol "They couldn't just make it simple though. for anyone whos carpet is still wonky, you need point at the corner of the carpet and hit the trigger."
 
re: Realita nebo fikce? (socketRP (4.2.2017 10:34)
:-O ti ludia uz fakt nevedia co...........
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (4.2.2017 10:30)
Narovnali koberec, sláva! :) Zvlášť s příchodem Touch se ozývalo čím dál víc lidí s OCD, že mají nutkání ten koberec rukou narovnávat... stejně jako poházené knihy tam.
[odkaz]
 
re: Realita nebo fikce? (mi0RP (23.1.2017 21:04)
...ja som Vive včera zaniesol na reklamáciu :D Dovtedy si každý prestavoval popruhy, až sa začal odliepať jeden suchý zips a na záver to už na menších hlavách nedržalo... tiež to ynteligenti mohli prišiť a nie len prilepiť.
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (23.1.2017 20:04)
Taky už mám Touch a na problém s držením jsem nenarazil, ani děti nemají s nějakým samovolným držením triggeru problém, ty ovladače jsou fakt dobře vymyšlené. Zatím jsem zkoušel jen standardní dema (First Contact, Toy Box, Bullet Train, SteamVR Lab ... a VR Sports Challenge, které asi byly k předobjednávce) a dost dobré. Jsem zvědav na Onward a další fps. :)
 
re: Realita nebo fikce? (mi0RP (19.1.2017 9:12)
Tak už mám doma aj Oculus Touch, ale nemôžem rozhodne povedať, že sú tie ovládače lepšie ako od HTC. Sú menšie, ľahšie a ergonomickejšie, na druhú stranu treba prostredník stále kŕčovito držať nad ovládačom, lebo to druhé tlačítko sa dá veľmi ľahko stlačiť. Vive má to sekundárne tlačítko v podstate zapustené, takže ovládač držíte pevne v ruke a stisk vykonáte končekami prstov. Ale možno to pri hraní nebude taký problém, uvidíme...
 
re: Realita nebo fikce? (MilaneseRP (14.1.2017 18:41)
Dzienki!
 
re: Realita nebo fikce? (BGRP (14.1.2017 17:49)
Odpisal som ti tam, ze je to fikcia. Nemusis dakovat.
 
re: Realita nebo fikce? (MilaneseRP (14.1.2017 16:20)
Access to i.imgur.com was denied

You don't have authorization to view this page.
HTTP ERROR 403
 
re: Realita nebo fikce? (jsem-rozesmutRP (14.1.2017 16:16)
[odkaz]
 
re: Realita nebo fikce? (MilaneseRP (14.1.2017 16:14)
Realita nebo fikce? Uz mi konecne nekdo vysvetlete jak ty hodinky funguji, kazdy den na ten obrazek koukam a zadne nove komenty >-O
[odkaz]
 
re: Realita nebo fikce? (mi0RP (7.1.2017 22:16)
Nachtom: večer objednal a ráno o 9tej už inštaloval. Kupoval som z alzy, použitý s 14% zľavou (bál som sa, že to bude zničené, ale ako keby to bolo len rozbalene)
MindlessSheep: 10 hodín s prestávkami a v pohode. Teda ja som bol spotený, ale nie "okuliare". Tie boli v pohode.
EDIT: mi0 - 07.01.2017 22:17:13
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (7.1.2017 21:42)
;)
 
re: Realita nebo fikce? (socketRP (7.1.2017 21:13)
:-D
 
re: Realita nebo fikce? (MilaneseRP (7.1.2017 20:58)
:-D
 
re: Realita nebo fikce? (MlékařRP (7.1.2017 19:37)
:-D
 
re: Realita nebo fikce? (waterRP (7.1.2017 19:25)
:-D
 
re: Realita nebo fikce? (FarářRP (7.1.2017 19:18)
Skvela vec, hrozne mi to pripomina auta na elektrinu. Taky to ma spoustu vyhod a negativa jsou naprosto zanedbatelna.
 
re: Realita nebo fikce? (MemRP (7.1.2017 19:15)
Oculus Rift CV1 má mít motion-to-photon latency okolo 9 ms, Vive na tom bude podobně (už DK2 a předprodukční Vive i Playstation VR byly pod 18 ms). Právě ten Michael Abrash, na jehož starý článek odkazuješ, na Oculus Connect předloni i loni prezentoval, že už částečně DK2 a pak CV1 vnoření zprostředkovávají. Byla překonána ta hranice, kdy to mozek vnímá přirozeně, a naopak působí rušivě, když nevidíš své tělo a ruce, tak přesvědčivé to je.

Nízké latenci (vedle samotných 90Hz displejů, tedy 11 ms na snímek) pomáhá hlavně timewarp predikce (kde bude senzor v dalším okamžiku, např. když otáčíš hlavou, tak je jasné, že vlivem hybnosti nebudeš schopen zastavit na fleku, ale pohyb bude pokračovat apod.), viz tenhle diagram [odkaz]

Nově Oculus SDK podporuje i asynchronní spacewarp, tj. dopočítávání mezisnímků scény, pokud hra nestíhá renderovat požadovaných 90 snímků za sekundu. Díky tomu byly také sníženy požadavky na minimální CPU a GPU, už není potřeba GTX 970 a solidní i5, teď stačí „jen“ GTX 960 (nebo GTX 1050Ti) a i3-6100.
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...