TechSvět  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  MyMuži  |  HobbyDeník

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (9.5.2016 18:31)
Tak už to mám i já :-) https://ctrlv.cz/shots/2016/05/09/nbUS.png
Taky se mi to podařilo začít otáčet s 81 armádami za kolo.

Svalbald byla nejkritičtější blokáda, modrej je nejsilnější, ale když se udělá blokáda z padesáti armád (tedy 250) tak se zasekne jak u avana tak i u mně. Na konci hry měl modrej kolem blokády 380+170 armády, to už ale nebyla taková výzva když ostatní byli zničení.

Chyby které jsem dříve dělal:
Moc pomalé obsazování Euroasie,...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: Odkazník: Warlight (janciRP (9.5.2016 9:36)
komu by nestacil warlight: [odkaz]
 
re: Odkazník: Warlight (avanRP (7.5.2016 14:36)
sice som tam podla mna vela chyb nespravil, ale vyhral som to len kvoli AI bugu (aj ked ono to velmi inak ani nejde, kedze protistrana ma +20 startovaci income)
Turn 10 [odkaz] 81/96 vyzera to byt marne

Turn 14 [odkaz] 79/109 blokada Svalbard
zeleny prichadza o 130 army, aziu pred fialovym nemam ako branit - zameriavam sa teda na ameriku+afriku v juznej casti

Turn 18 [odkaz] 71/102 blokada thailand
vidim ze v malajzii ma 60army, mam volnu blokovaciu kartu, azia je lost anyway, tak mu aspon znicim tu 60kovu armadu
(tu uz vidno bugnute UI, s modrym nemam spolocnu hranicu, vsetko co robi je ze dotuje zeleneho norsko (uz tam ma 110), zeleny ale s tou armadou nerobi nic, a takisto nerobi nic so svojou 65kou v norsku)

Turn 24 [odkaz] 93/84 blokada kanady
blokada kanady nebola uplne nevyhnutna, ale volna karta, ktoru nemam uz ako pouzit + moznost zbavit za zelenej 65ky - preco nie
fialovy sa vycerpal v azii aj tym ze siel pomoct branit ameriku = dobijam aziu spat
modry nerobi stale nic, len dotuje zeleneho norsko
tu uz to bol jasny win
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (7.5.2016 13:07)
hustě! Úplně stejným způsobem jsem blokoval Svalbard (Skandinavie) a Kanadu, ale asi jsem neměl koule se takhle vzdát Thajska.

V jakém pořadí jsi je blokoval?
 
re: Odkazník: Warlight (avanRP (7.5.2016 3:06)
ha! je to doma [odkaz]
 
re: Odkazník: Warlight (avanRP (5.5.2016 9:03)
ha crazy za mnou (zachranil ma start v afrike), idem skusit ten insane :P
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (3.5.2016 15:44)
FYI: startovní pozice hráče je na severním světě a má to celé kolem neutrální, startovní pozice všech AI je na jižním světě. Já hraju za šedou barvu.

Anyway, zkusim jsem rychlý útok a už v desátém kole obsazoval jižní kontinent, bohužel mě ale 3 AI silně zpomalily a nakonec jsem začal ztrácet území jinde :-/
[odkaz]


EDIT: heh, koukl jsem na profily nejlepších hráčů a většina ten insane challenge (6) nemá, mnoho jich nemá ani ten crazy (5). Ale našel jsem pár týpků kteří to dali za 24; 27 a 28 kol. Což je dost hustý vzhledem k tomu že 14 kol by trvalo jen dojít k AI bez boje.

EDIT2: lol, zkusil jsem co nejdéle přežit a počítač mě zcela vyhladil za 28 kol. Takže já jsem pro AI to, co je AI pro profíky :-D
EDIT: Satrif - 03.05.2016 17:26:04
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (3.5.2016 14:25)
P. jich je ale 5! Na jeden můj výlez z mlhy přijdou 4 útoky na jiných frontách. Takže to jde dělat jenom v jednom chokepointu a tím pádem získáváš těch 10 % jen v jednom konfliktu a to je mizerně málo :-/

5! myšleno slovy pět a ne 120 ;-)
EDIT: Satrif - 03.05.2016 14:32:19
 
re: Odkazník: Warlight (P.RP (3.5.2016 14:15)
zkus turtle plus ten pohyb tam a zpět .. když vypadneš do mlhy, spíš zaútočí na nechráněný území .. a když se pak jako první svůj movement vrátíš, jsi v obranné pozici a s 20% ziskem oproti útoku
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (3.5.2016 14:10)
dal jsem si další porážku v šestce. Zkusil jsem turtlit jako BG, ale vůbec to nefungovalo.

Kill rate při obraně je 70 %
kill rate při útoku je 60 %

Tedy když 10 armád zaútočí na 10 armád, tak útočník přijde o 7 armád a obránce o 6. Bohužel mi to vůbec nepomohlo vyrovnat jejich početní převahu.
 
re: Odkazník: Warlight (avanRP (3.5.2016 13:12)
europa mi prisla najjednoduchsia, som to tahal uplne nahodne a vyhral na prvy krat (a to som 2 zalohy poslal rusakovi)
 
re: Odkazník: Warlight (jenisRP (3.5.2016 12:50)
level 3 se mi nejlip zacinal z afriky,ale tu druhou svetovou sem zatim nedal
 
re: Odkazník: Warlight (MilaneseRP (3.5.2016 2:04)
Oh snap :-D
 
re: Odkazník: Warlight (avanRP (3.5.2016 1:34)
tak sovieti boli vzdy kurvy co utocia do vlastnych :)
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (3.5.2016 1:31)
AI je dost chytré na to, že pokud má většinu lokací z nějakého balíku, tak ten zbytek spojencům obsadí. Ostatně si to můžete vyzkoušet s tím Sovětem - když mu budete blokovat nějaký bonus, tak na vás zaútočí.
 
re: Odkazník: Warlight (avanRP (3.5.2016 1:20)
a neni dobre im to to poobsadzovat co najviac, nech si to poberu naspat navzajom a pridu o bonusy? ;]
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (3.5.2016 1:07)
jop, a ze všech stran. Jako, asi by šlo dát každý kolo na každou frontu 20 armád, ty by udržely těch jejích 30 nově příchozích. Problém je, že těch front je 5+1 takže mi časem začnou nějakou dírou prolejzat.
 
re: Odkazník: Warlight (avanRP (3.5.2016 0:58)
78vs100 hmm to neznie az tak zle;], v tom levely vsetci utocia len na teba?
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (3.5.2016 0:48)
nejlepší moment jakého se mi zatím povedlo dosáhnout v šestém levelu [odkaz]
a hned další kolo už to šlo do sraček, se 78 armádami za kolo neumím konkurovat jejích stovce za kolo + to co syslili celou dobu.

Ani nevím jestli se musím naučit rychleji expandovat abych měl víc vojáku nebo se musím naučit lépe bránit abych odolal přesile.
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (2.5.2016 23:06)
omlouvám se, nějak mi to ulítlo.
 
re: Odkazník: Warlight (ColomboRP (2.5.2016 23:02)
Jsi šikovný Satrife, hodný hoch.
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (2.5.2016 22:30)
:-D kluci, tyve, já v prvních pěti levelech prohrál jen jednou a to ve trojce, pač jsem poprvé nevěděl jak donutit AI aby si utočili na sebe navzájem místo toho aby všichni šli na mě.

V té Evropě jsem Rusákovi zadotoval asi 200 armád (prvních 80 neumyslně) do Skandinávie, jinak neměl šanci přežit. Takhle si časem získal Rusko zpátky a já měl mezitím klid na dobývání Evropy.
 
re: Odkazník: Warlight (BigbazRP (2.5.2016 21:53)
Me to bavilo az do 5.levelu, u kteryho strasne zalezelo na tom kde clovek startoval. Takze kdyz jsem ho asi na 30.pokus konecne vyhral, tak uz jsem si rekl ze ten posledni challenge kde je to zase jeden proti celymu svetu uz kaslu, protoze deficit nejakych 30 armad na kolo je strasne znat.
 
re: Odkazník: Warlight (mikeRP (2.5.2016 21:48)
To já skončil na tom co byla asi 2. světová. Rusák útočí jak idiot i když má horší produkci a méně armád. A já nemám šanci stihnout zredukovat jejich počet armád za kolo, protože on zabere Rusa rychleji než já mu zničím bonusy. Tak jsem si místo toho zahrál Afriku [odkaz] a udělal si z AI nigger ZOO, kde jsem každému nechal jedno územi obklopené tisícovýma armádama. :)
 
re: Odkazník: Warlight (MilaneseRP (2.5.2016 20:51)
Me uz to prestalo bavit :-D
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (2.5.2016 20:51)
Bigbaz: jono. Já zatím na "obvykle" hraju protože získám ve čtyřech z pěti situací a tím pádem se sunu k vítězství.

To podcenění nových armád je právě haluz v té šestce. Vyberu nejslabšího, co má max 11 armád za kolo, jdu do něj, a on na mě furt sype padesátky znovu a znovu, pač ho jeho kámoši z mlhy boostuji. :-/
 
re: Odkazník: Warlight (BigbazRP (2.5.2016 20:45)
Dulezity je to slovo obvykle, protoze obcas posili svoji slabsi pozici a nebo slabsi vyrovna se silnejsi.
Nejnebezpecnejsi je ovsem podcenit kolik muze pridat armad za jeden tah a kolik jich ma v zasobe na polickach v mlze. Protoze pak kdyz se najednou nekde objevi 100 armad navic tak je clovek dost v haji, protoze casto nema jen jedinou stycnou plochu kterou muze posilovat ale ma jich nasobne vic. A s takovu presilou za obranou linii toho AI dokaze az moc, takze pak muze clovek klidne odepsat celej kontinent...
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (2.5.2016 20:35)
AI je docela předvidatelné. Obvykle posílí svojí nejsilnější pozici a z té útočí na tvoje nejslabší pozice.

Pokud například máš hranici s AI na kterých on má 7;1;1 armád, tak je největší šance že ty 1;1 neposílí a tím pádem tam můžeš poslat dvojky do útoku. Z té 7 ale vlítne na tvoje nechráněná území.

Dobrý defenzivní trik je neustále přesouvat svojí armádu, on ti bude chtít zaútočit na jedničku, ale ty v tom samém kole tam ještě dřív přesuneš armády od vedle. Na vedlejší pole, kde jsi s armádou začínal by stejně nezaútočil.

Pokud AI má vedle sebe neutrální území, pak musíš mít lepší obranu než neutrál, AI zvolí pro svůj útok ty slabší území. To samé platí pokud jsou 3 týmy, AI na sebe nebudou útočit, pokud ty budeš nejslabší cíl ve styčných plochách.
EDIT: Satrif - 02.05.2016 20:36:51
 
re: Odkazník: Warlight (avanRP (2.5.2016 20:29)
Ja som zatial nepresiel ani ten kde sme 2 vs 2 vs ja ;] Musim vychytat nejake bugy v AI. Level predtym som presiel len vdaka tomu, ze som mikro armadami vzdy zautocil na vsetky uzemia ktore som mohol, zatial co AI utocilo len 2-3 velkymi armadami, takze som mal po par tahoch o dost vacsiu produkciu. hmm
 
re: Odkazník: Warlight (SatrifRP (2.5.2016 19:58)
hrajete to někdo? Já to furt nedávám. 13 kol rostu ale pak se to zlomí tak že mi ani 76 armád za kolo nepomůže. Každý z AI má tou dobou 20-30 armád za kolo a posílají si je mezi sebou.
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...