MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  Pravda24



Fabia III Kryten 31.08.2014 
Obrázek Fabia III Kryten
lepsi to nebude    PoopBreaks 15rek MluvisZCestyCype DiagnozaRoumenisty PippinSacrifice
Komentáře (23) Komentovat Nezobrazovat

Fabia_III_Kryten.jpg (toztak) (29.6.2015 19:49)
2 letec: svata pravda. Cela ta koncepce hura snizovani emisi je uplne nahovno (posrana EU, na eko kazdej sere a evropani zas delaj pice celymu svetu ostatne jako vzdy). Same silene kurvitka EGR ventily/start-stop/DPF at jdou s tim nekam uz.

Fabia_III_Kryten.jpg (v0jnaRP (31.8.2014 21:52)
když jsem jí kdysi párkrát potkal na hradecký D11, myslel jsem že je to takhle hnusný kvůli tomu maskování co na na tom bylo a ono je to stejně hnusný i bez maskování...

Fabia_III_Kryten.jpg (letec) (31.8.2014 20:05)
Tuco, ja mam taky v pullitru 70 kobyl, coz je vic koni nez ma trinactistovka ve felicii. Tohle neni o tom ze by malej mikromoturek nemohl mit vykon. Tohle je o tom ze ten malej moturek toho vykonu dosahuje diky vyssim tlakum, a to zpusobuje rychlejsi opotrebeni a tudiz mnohem mensi zivotnost celeho agregatu. To ze ten moturek potom pod parou sezere vic benzinu nez dvakrat vetsi motor je jenom dalsi minus malych motoru - a nemusi to byt na dalnici ale take mezi horni a dolni lhotou.

Fabia_III_Kryten.jpg (mikeRP (31.8.2014 20:03)
Tuco: třílitrovej šestihrnek na šolich po městě na delší trasy a dálnici V8, která si jen tak brumlá. D 2. generace byla divná ale jako závodnímu autu se mu celkem vede. Jsem zvědavý jak to bude ve skutečnosti s motorizací 3. gen, protože jestli budou chtít dál závodit budou muset splnit homologaci(X kusů auta s motorem Y objemu)

Fabia_III_Kryten.jpg (SlavaRP (31.8.2014 19:31)
Jako vždy, většina vnucuje ostatním to své. Přitom je jasné, že má každý nároky na auto jiné. Jestli s autem někdo jezdí denně 20km tak si určitě nebude kupovat diesel, už vůbec ne s filtrem pevných částic. Fabia je míněná jako druhé auto do rodiny nebo jako lidové auto. Motor 1,2TSI je výkonově OK a pokud uživatel není **** tak má i dobrou životnost ale správný Čech je přeci zároveň i mechanik :)

Fabia_III_Kryten.jpg (Tuco) (31.8.2014 18:29)
Ani oktávia ještě není úplnej dálniční křižník a do tý se už montujou i benzínový dvoulitry s turbem... ale já vím, na netu má každej třílitrovej šestihrnek...

Fabia_III_Kryten.jpg (Tuco) (31.8.2014 18:27)
letec: no jo, je důležitý zmínit tu dálnici, páč na tu je fábie jako dělaná :-D OMFG to jsou argumenty jak noha tohle. Českej strejc z vesnice nebo pipina z města nevidí dálnici jak je rok dlouhej...

Fabia_III_Kryten.jpg (letec) (31.8.2014 16:43)
ja bych si teda auto s motorem z motorky nekoupil, a divim se lidem ze si to vubec kupujou. Stejne hovno usetri, protoze na dalnici se z techle moturku stavaj zrouti. A to nemluvim o zivotnosti malych pidimotorurecku. Ale vohnoutum to jeste nedoslo!

Fabia_III_Kryten.jpg (vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 16:31)
Pro auto dané váhové kategorie a určení je TSIčko motor víc než dostačující.

Fabia_III_Kryten.jpg (BobsikRP (31.8.2014 16:00)
vzhledove se mi jaks taks libi, ale ty motory jsou zlo... nejsilnější 1.2 TSi ? radši smrt..

Fabia_III_Kryten.jpg (vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 15:59)
Ano, druhá generace byl naprostý omyl. Vzali to dobré z jedničky, nákladově optimalizovali, designově doprznili a vzniklo hrozné auto. Kvalitativní zpracování příšerné, design otřesný, sedmnáct let starý podvozek, a do toho ještě horší HTPčko, a aby to zachránili, přidali TSIčka s vadným řetězovým rozvodem. Fakt klasa... A aby to korunovali, nabídli "sportovní" derivát s automatem za cenu velkého rodinného sedanu. Už aby ta zrůdička byla pryč, na trojku se těším :)

Fabia_III_Kryten.jpg (letec) (31.8.2014 15:43)
vypada rozhodne lip nez stara generace, male bezvyznamne plus

Fabia_III_Kryten.jpg (ElDannyRP (31.8.2014 15:09)
Mě se náhodou nová Fabka líbí, hodně mi připomíná A3.

Fabia_III_Kryten.jpg (vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 14:44)
magickeoko: při úrovni péče, jakou svým autům poskytují konzumní majitelé a rádobyautorizované servisy, asi fakt ne, no :o) Ale měli jsme třeba ve firmě nenáviděnou a pomlouvanou Octavii II RS 2,0 TDi, na kterou se vyprávěj vtipy o turbech, vstřikách a dvouhmotovým setrváku, a najela skoro 400.000 km bez závady :) Jen se jednou měnil DPF filtr, ale to je spíš na vrub nesmyslný legislativy a nespolehlivý technologie, kterou používají všichni :)

Fabia_III_Kryten.jpg (Miro) (31.8.2014 14:19)
Nehejtujem škodovky..ale nemozem pocuvat niektorych ake su to uchvatne stroje na kolesach co jazdia len na vodu a kypriaci prášok.. +za 40 rokov sa to nikdy nepokazilo..iba toto a toto..a trochu toho..

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...