Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  ByznysDeník



If you do this - then fuck you 02.09.2015 
Obrázek If you do this - then fuck you
pani motyla PropiskyZCest Drak z Hobita jak to bylo ve skutecnosti proc nejsoi takove tramvaje agatka farmar hleda
Komentáře (64) Komentovat Nezobrazovat

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (nojoporad) (4.9.2015 16:57)
.. pred 15 minutama, nejaka pica v aute na me desne dulezite koukala, ze jsem si vubec dovolil vjet na silnici .. nechapu co ma za problem, ,... teda krom te vyzrane praseci hlavy .. asi zjevne v ni i nasrano. Cyklisti vadi predevsim tem ridicum, co jsou nebezpecni jak cyklistum, tak chodcum a i ostatnim automobilistum, nebot jsou to paka, co si mysli, ze jsou higwaykingove, ale jsou to jen dementi s papirama co je maji spise omylem.

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 22:33)
Jasně, takže jsem měl raději zůstat u postoje z 18:50. :) (Když člověk pořád naivně doufá, že jednou...)

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (TiVaRP (3.9.2015 22:25)
nimi objeví neshody, nicméně pouze skupina cyklistů je oproti ostatním v poslední době zvýhodňována a to i za předpokladu, že nejde o skupinu největší či "nejuniverzálnější" a zvlášť nejde o skupinu, která by dokázala ve všech ohledech ty ostatní nahradit. To je právě ten důvod proč označit cyklisty za mor - místo ohleduplnosti mezi ostatními se snaží tato minorita prosadit svoje zájmy na úkor majority, což ovšem z povahy věci není řešení a jenom komplikuje už tak přetíženou dopravu.

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (TiVaRP (3.9.2015 22:24)
uf vyčerpávající, ale obávám se, že ta spousta slov se snaží hlavně odbíhat od tématu. Silnice v současné době jsou opravdu projektovány a opravovány tak, aby po nich mohla jezdit auta a to i za předpokladu, že kopírují linie silnic, které vznikly dávno před vynálezem automobilů. Po silnicích se pohybují automobily (osobní, nákladní), motocykly, cyklisti, chodci - každý z nich má jiné potřeby na prostor, pohybují se různě rychle atd. vzhledem k hustotě dopravy a rozdílu mezi skupinami se docela často mezi

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 21:27)
... v tom narvaným nákupním centru někdo tvrdit, že když je někdo tlustej, tak by měl mít přednost, hubení by mu měli uhýbat na kraj nebo na vyhrazené cestičky někde úplně mimo... nebo ztloustnout taky? Nebo to stejný, ale s tím, že někdo po tom centru chodí pomalu, protože... // ?

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 21:25)
Úplně na závěr: zkuste si někdy zajít do nákupního centra (do kina, na demonstraci...), kde je hodně lidí. Všichni jdou pěšky, všichni jsou si teoreticky rovni. Kreténa určitě poznáte bez problémů. Valí se svou cestou, nedá nikomu přednost ve dveřích (nebo kdekoliv), jde, aniž by pořádně koukal na cestu, mění směr bez pohledu kolem sebe... a tak dále a tak dále. Nikdo asi nebude řešit, na čem tam původně přijel, ale jak se chová... tak by to mělo být i na silnici. // Paralela z jiného pohledu - bude v tom..

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 21:18)
Abych to tady zbytečně nespamoval, tak to zkusím nějak uzavřít... nechci tvrdit, že by cyklisti měli mít vyšší práva než někdo jinej, to fakt ne. Ale za to, že přinejmenším ve městě (jasně, že ne na silnici 1. třídy nebo na dálnici), by měli být respektováni stejně jako všichni ostatní - samozřejmě pokud i oni respektují všechna práva ostatních - se klidně budu hádat. To, že někdo sedí v autě, mu nedává žádná privilegia. Dokonce ani proto, že je zrovna na silnici, kde je aut oproti jiným vehiklům většina.

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 21:15)
... dovedu poznat. Ale možná na to stačí i trocha inteligence, nebo snad dobré výchovy... i bez té všeobecné osobní zkušenosti. //

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 21:10)
... chodím pěšky. Proto mě sere rozlišování na cyklisty, automobilisty a další -isty... podle mě jsou na silnicích především lidi, mezi nima lidi rozumní a slušní, ale taky kreténí, a to ve všech skupinách. Cestu někam vidím jen ve vzájemné toleranci a ohleduplnosti, která s rozlišováním podle vehiklů nemá nic společného. Možná je to trochu tím, že jezdím se vším možným, takže se dovedu vžít i do situace těch druhých... a můžu ti říct, že další podobně "postižené" lidi kolem sebe v provozu většinou...

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 21:07)
To, že ne všechny cesty jsou projektované na automobily, ale platí i mimo obce... viz třeba spousta silnic 1. třídy, které dodnes vedou v liniích z doby Marie Terezie (mj. třeba aleje, neumožňující snadné rozšiřování) nebo i starších... /// Silná slova jako šikanování motoristů snad raději pominu... ale jen aby bylo jasno, já cyklofašista nejsem. (Troufl bych si tvrdit, že nejsem -fašista žádného druhu, ale to sem patří jen okrajově). Jezdím autem, na kole, na motorce i hromadnou dopravou, občas taky...

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 21:02)
Ale nic ve zlým. Konkrétněji: určitě máš pravdu, že dnes se naprostá většina silnic projektuje s ohledem na automobily, na tom není nic překvapivého ani špatného. Zároveň to ale není pravda dokonalá a úplná... třeba v městské zástavbě, kde se dopravní problémy projevují asi nejpalčivěji, je dispozice cest dost často daná právě tou zástavbou, která v našich krajích nezřídka pochází z doby před-automobilové, a nedá se s tím moc hnout. Nebo se s tím hýbe za cenu drsných opatření... (třeba i bourání domů).

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 20:59)
ok, když tě to vážně zajímá... ale nebudu to, s prominutím, rozvádět do všech detailů./ tož v první řadě jsi argumentoval vůči několika věcem, které jsem já osobně vůbec nezmínil, což obvykle svědčí o určité předpojatosti, se kterou, jak zkušenost učí, nemá valnou cenu polemizovat. pak jsi třeba z výslovně neúplného výčtu několika hledisek (kritéria efektivity) vybral a zpochybnil jedno jediné... no a tak dál. :)

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (TiVaRP (3.9.2015 19:01)
logikaplace: no to by mě vážně zajímalo, heleď já netvrdím, že nemáš v mnoha věcech pravdu, ale zkrátka silnice se staví primárně pro automobily, motoristé platí za jejich používání daně přímé a nepřímé (spotřební daň PHM). Co se týče kola, tak nemůže v mnoha situacích auto nahradit i když uznávám, že na mnoho přesunů je kolo vhodnější. Morem je pak fakt, že se cyklisté (výjimkám čest) snaží cyklistiku dát na stejnou, ne-li vyšší úroveň jako automobily a motoristům komplikují život.

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (logikaplace) (3.9.2015 18:50)
jo, ještě jsem tady... vidím a čtu... ale na tvůj komentář, TiVa, reagovat nebudu. Můžeš hádat, proč asi....

If_you_do_this_-_then_fuck_you.jpg (Dr. LecterRP (3.9.2015 10:37)
Když už tady nadáváte na dementy, před pár lety jsem viděl magora jak s jaguárem jel po vyhrazených tramvajových kolejích a najel na kraj křižovatky a pak se skoro 8 minut (stopoval jsem to) hádal s řidičem MHD autobusu, který se o jeho auto málem zastavil, prý kdo z nich má uhnout. Jestli autobus má zacouvat zpátky do prostředku křižovatky, nebo jestli týpek s jaguárem, který na pruhu pro tramvaje nemá co dělat, aby bus aspoň mohl vyjet z křižovatky. Vyřešilo se to až když debil viděl za sebou tramvaj.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...