Pravda24  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  HobbyDeník



VW TDI skandal 30.09.2015 
Obrázek VW TDI skandal
To je proste Konecna opozice z principu HospodstiHoMiluji vistupat z eu hromadne rajchlovani IWouldDoIt
Komentáře (27) Komentovat Nezobrazovat

VW_TDI_skandal.jpg (Vas Pan) (20.3.2018 20:12)
sracku ako ludove auto ziadna babika nikdy nechcela B-)

VW_TDI_skandal.jpg (klatomRP (12.10.2015 11:48)
Furt jsem cekal, kdy se zamezi pristupu do center mest apod. autum, ktere nesplnuji nejakou konkretni normu. Vlastne jakoukoli, aspon neco. Pokud se ted ukaze, ze jsou ty normy na hovno, tak to podle nich nikdo nezavede, a vysledkem bude presne opacny vliv, nez ten "spravny". Ach jo, to je zas system.

VW_TDI_skandal.jpg (Sandokan) (1.10.2015 12:30)
JMT - jak uz napsal Bagrodlak, mel jsem na mysli presne stav kdy se dotuji drahe velke solarni elektrarny, ale zaroven se kladou lidem prekazky v namontovani vlastnich panelu na vlastni strechu vlastni svepomoci - pro vlastni potrebu. Kdyz chvili sledujes eurovladu, zjistis ze urednik ma vzdycky radsi ty velke megasolarni elektrarny nez samostatne bydlici jednotky...

VW_TDI_skandal.jpg (Kasuha) (1.10.2015 11:22)
Co se emisnich limitu tyka, pamatuju doby kdy stacilo stat chvili na chodniku u trochu rusnejsi silnice aby se clovek zacal dusit. Ted jsou silnice o rad rusnejsi nez tenkrat a presto je vzduch u silnic podstatne cistsi a dychatelnejsi nez byval. Takze ty limity urcity smysl maji. A posoudit jestli jsou stavajici regulace rozumne, nebo jestli si nekdo jen tahal triko a udelal je jeste desetkrat prisnejsi nez je opravdu realisticky potreba, to nedovedu.

VW_TDI_skandal.jpg (JMT) (1.10.2015 10:33)
@Bagrodlak: Proti tomu se nedá říct ani popel, souhlasím.

VW_TDI_skandal.jpg (Bagrodlak) (1.10.2015 10:24)
JMT: a ty dotace? Ja chapu, ze to chteli podporit, aby klesla cena, ale jen kreten muze rict: "rozdavam penize bez omezeni". Kazdy normalni clovek (cti: neni z nasi vlady), by rekl neco ve stylu: "dotace jsou X kc/kWh a rozdavaji se dokud se nevycerpainstalovany vykon 1.1 GWp", nebo "... nevycerpa 92 000 000 za rok". Takze to cele je schvalnost a technologie za to nemuze. Problem je, ze dosahli grid parity a ted chteji zrusit podporu (to je spravne) a buzerovat (a to je na nakopani do prdele).

VW_TDI_skandal.jpg (Bagrodlak) (1.10.2015 10:21)
JMT: je dost velky rozdil mezi gigawattem peak na poli, ktery udela presne to, co popisujes a elektrarnou na strese kazdeho domu, ktera je dimenzovana tak akorat na spotrebu domu. A proc je dimenzovana tak akorat? Protoze (napriklad) nakupni cena elektriny je 4.2 kc/kWh, ale prodejni (z panelu do site) 3 kc/kWh. Takze se kazdemu vyplati dat si jich tam o trochu vic (prodlouzit dobu, kdy je cela jeho spotreba pokryta - a tim offsetuje byty, ktere panely nemaji), ale ne o moc - 3kc/kWh prodlouzi navratnost.

VW_TDI_skandal.jpg (krysa) (1.10.2015 10:16)
sandokane je to tak. ekologie nezajima nikoho a je to jenom zaminka pro buzeraci typu ekovypalne a emisni zony. v nemecku si muze namontovat katalyzator a dostat tu jejich umweltplakette, u nas s timani neprojdes stk.

VW_TDI_skandal.jpg (kokot v prasačej hlave) (1.10.2015 10:15)
@sandokan - a čo tie rakovinové nanočastice z dieslov čo sa ti nikde nezachytia (ani filter ani nos) a idú rovno do pľúc? Už len kvôli tomu to časom zakážu ako kedysi DDT, čo bol svojho času tiež zázračný vynález. Každý dieselkokot si svoju rakovinu zaslúži, lebo ju rozsieva ostatným. Už na to prichádzajú aj žabožrúti ktorí tie chrochty začali onehdá masovo dotovať nižšou daňou na naftu... a to ešte neboli moderné turbodiesle, neťahalo to, smradilo, ale tým vidlákom to medzi dedinami stačilo

VW_TDI_skandal.jpg (JMT) (1.10.2015 10:06)
@Sandokan: Myslíš ty soláry, které destabilizují celou distribuční energetickou síť (v Německu na to třeba vůbec nemají připravenou infrastrukturu, takže tam každou chvíli mají blackouty, naše to - zatím - zvládá), jejich výkon je natolik kolísavý, že stejně musí jet tepelný elektrárny, aby pokryly propady, jsou na ně potřeba ty "zlé" těžké kovy (najednou nějak nevadí) a návratnost výroby je nějakých 20 let (i když to už možná spadlo). Tak ty jsou fakt výhra...

VW_TDI_skandal.jpg (bulbasaurusRP (1.10.2015 9:55)
Ty asi jazdis na tahaci, co?

VW_TDI_skandal.jpg (Sandokan) (1.10.2015 9:37)
Souhlas kryso - jenže tady zase narážíme na lobby velkých automobilek, které skrze prolobované zákony bojují proti "konkurenci". Je to úplně to samé jako dnešní solární panely - je to tak jednoduché, že solár-systém si podle googlu vyrobí každej, tak je hned potřeba zákon který to umožní "pouze registrovaným firmám" - ještě aby si lidi dělali něco sami a nedanili to, to by nám ještě scházelo...

VW_TDI_skandal.jpg (krysa) (1.10.2015 9:20)
sandokane, kdyby je zajimala ekologie, tak by povolili prestavby aut na novejsi ekologictejsi - to by byla podminka - a uspornejsi, nebo vykonnejsi - proto by to lidi delali - motor. a taky by nedelali problemy s prestavbama na elektromobily.

VW_TDI_skandal.jpg (NedosRP (1.10.2015 9:00)
Co nějaký přírodní feministická, ekozapálená aktivistka?

VW_TDI_skandal.jpg (mr.jodaRP (1.10.2015 8:30)
to by bolo fajn, aspon by neboli kolony :D

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...