ČasProBydlení  |  Pravda24  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  VipShow  |  ByznysDeník



Zatracenej multikulti slunickar 16.01.2018 
Obrázek Zatracenej multikulti slunickar
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle vistupat z eu
Komentáře (38) Komentovat Nezobrazovat

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (pumprlinda) (17.1.2018 13:05)
lol ... upřímně opustili křesťanství ve chvíli kdy jim za to nehrozily sankce :-D dobrej vtip .. hele a nebylo spíš než z upřímnosti z toho, že jim hrozily sankce za to když ho neopustí? Víš on tu byl tak trochu totalitní režim kterej to neschvaloval. Ty jedna rudá pumprlindo.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Pumprdlina) (17.1.2018 10:42)
Platan: Zjistili jsme si, nemáš pravdu. Po celém světě bylo křesťanství šířeno nedobrovolně. Pokus o nějaké retušování dějin je zbytečné. Také si celkem cením toho, že Češi křesťanství opustili, jakmile jim za to nehrozili žádné sankce. Alespoň to bylo upřímné. O to víc udiví, že takové netolerantní a totalitní náboženství někdo podsouvá jako "kulturní tradici" nebo "základ Evropy". Třeba bude za tisíc let zase někdo skuhrat, že "Evropa stojí na islámských základech" a normální lidi jim na to budou zas prdt

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Human.) (17.1.2018 0:10)
Jinak pro zajímavost celý koncept multikulturně strakaté společnosti se spoustou malých skupin bez silných vztahů mezi sebou na daném území používali už vládci staré Assýrie pro zamezení povstání porobených národů v rámci říše. To jen tak kdyby se chtěl někdo zamýšlet nad paralelami dneška s dobou před 3600 lety...

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Platan) (16.1.2018 23:59)
Spíš to dopadne podobně, jako když se kdysi setkali germánské a jiné kmeny s vyspělejší řecko-římskou kulturou. Přejímali mnohé, ale přesto si pořád uchovali to svoje. A to podotýkám, že jich velká většina byla římskou kulturou fascinována a vážně se snažili žít co nejvíc jako římani (i když v Římské říši se děli taky pěkné svinstva). Ale to jim nebránilo ve vraždění, loupení a v dělání jiných věcí na který byly denně zvyklý z domoviny.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Human.) (16.1.2018 23:58)
Z pohledu dneška by patrně šlo o násilné totalitární prosazování jednoho náboženství i společenského uspořádání s ním spojeného na celou plejádu různých kultů a společenských zřízení v rámci Evropy, doslova antimultikulturalismus. B-)

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Human.) (16.1.2018 23:53)
Ano, náboženství bylo velice často dobrá záminka v boji o moc. Ale celá pozdní antika a raný středověk je o tu více tu méně násilném prosazování se křesťanství (a následně i islámu, což byla doslova krvavá bouře protože to šlo velice rychle). Moc pramenů z té doby není a křesťany psané kroniky je třeba brát s nadhledem, asi nepsali "nemilosrdně jsme 50% vyvraždili protože nechtěli dobrovolně přijmout naše náboženství" ale napsali "pohané přijali Krista." Dnešní morálku promítat na tehdejší dobu je hloupost.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Platan) (16.1.2018 23:50)
Krutost a násilí bylo v tehdejší společnosti poměrně běžný a trvalo dlouho, než lidi vyspěli a s něma postupně vyspělo i evropský náboženství. Bohužel si myslím, že spousta dnešních muslimů hlavně z Afriky, ale i z Předního východu má tenhle proces ještě před sebou. Prozatím jsou jinde. Pokud někdo vyrůstá v prostředí, kde je násilí běžná věc, tak přece nemůžete doufat, že přijde do Evropy a z ničeho nic úplně přehodnotí svoje životní hodnoty.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Platan) (16.1.2018 23:37)
Než se začnete pouštět do zlých křesťanů, tak si o tom zkuste prvně něco doopravdy zjistit. Vyvražďování pohanů a násilné pokřešťanšťování byly za celých těch cca. 2000 let co tu křesťanství máme docela výjimkou (ne, že by k němu vůbec nedošlo). Naprostá většina kmenů i národů ho přijala dobrovolně. Třicetiletá válka taky nebyla pouze náboženskou záležitostí, a vážně tam nešlo jen o vraždění mezi katolíkama a protestantama. Hlavně ale nepromítejme na tehdejší lidi dnešní morálku.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Human.) (16.1.2018 23:33)
Ano, nějaká hysterie je zbytečná o tom žádná a češi asi nebudou zrovna zastánci extrémních forem čehokoli protože se jim žije moc dobře, jsou vzdělaní a mají budoucnost. Ale pořítomnost desítek milionů spíše chudých, obvykle hůř vzdělaných a žádnou velkou budoucnost nemajících lidí v Evropě s náboženstvím, které v sobě obsahuje spoustu násilí vůči všem okolo je potenciální recept na velké potíže pro nás zazobané změklíky i v ČR.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Human.) (16.1.2018 23:28)
Já osobně si nejsem tak jistý že tomu podlehnou "tím správným směrem," nakonec různé pokročilejší a člověka hmotně lépe zajišťující civilizace byly nakonec zničeny barbary. Islám nemá moc problémů s otroctvím a loupením hmotných statků a z pohledu menšin v západní evropě, kdy to jsou víceméně chudí vyděděnci systému nemají moc důvodů tu pademokracii nějak silně podporovat. Přijde imám a řekne "vezměte to na co vám Alláh dává právo si vzít" tak ti zoufalí rádi půjdou a když jich bude hodně, systém to nedá.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Pumprdlin) (16.1.2018 22:26)
Souhlasím, ale ve vší úctě k lumpárnám monoteistů si nemyslím, že je teď podobná situace. Řešení je nasnadě samovolné: Muslimové podlehnou téhle salámové pademokracii a vymění víru za konzum. Hysterie je zbytečná. Nebo si myslíš, že devět milionů "ateistů" se najednou vrhne na extrémní islám, když ani sebevětší podlézání katolíků nemá jakoukoliv odezvu? Notabene při takové protiislámské hysterii? To bys byl adept na blázinec.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Human.) (16.1.2018 21:08)
Pumprdlin: Ty zase říkáš jen stav za posledních 100 let. Křesťani sice už vyšuměli ale ty tu nezapomeň zmínit, že před touhle fází tlustého Duky tu bylo 1000 let kdy docházelo k vyvražďování a masakrům pohanů v Evropě a pak násilnému pokřesťanšťování a když už nebylo koho tak následně křesťanů mezi sebou když se rozdělili na nepřátelské sekty.Za pět let už klidně mohou mít první západní státy za sebou začátek nějaké občanské války ač doufám že to nenastane pokud se nenajde nějaké mírové řešení této bubliny

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Pumprdlin) (16.1.2018 20:50)
Kit: V podstatě vše co vykládáš jsou blbosti. Nevím proč, ale hloupější lidi baví všelijaké nesmyslné katastrofické scénáře. Tohle už evropa jednou zažila s křesťany, ti byli mnohem radikálnější a surovější než muslimové a kde jsou dnes? Tlustý Duka blábolí v ČT a organizovaných křesťanů je u nás 10%. Za pět let se tu můžeme sejít, bublina "islámského nebezpečí" bude minulostí, ale pitomci se budou honiz zas za jiným démonem.

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Kit) (16.1.2018 19:18)
No ja bych rekl ze na zapade je ta "invaze" docela znacna, jsou to jenom cisla, nechci je hledat, ale tak nejak z toho vyplyva ze za dvacet let budou mit na zapade treba 30 procent muslimu, v Nemecku, ve Francii... jako pred 80ti lety jsme se tady v Evrope vystrileli, a to jsme vsichni bili, nechci videt jak tohle dopadne az to bude carny proti bilejm, protoze jedna horsi sklizen, a jsme tam. Az bude hlad a valka, tak dojde na lamani chleba. Anebo populace v Africe a Asii poroste donekonecna?

Zatracenej_multikulti_slunickar.jpg (Abdul_HasanRP (16.1.2018 19:08)
Kit: nejde o postoj k Islámu. Jde o idiocii lidí. Oni volí Zemana, protože prý chrání republiku před nějakou neexistující invazí. )I kdyby existovala, tak zahraniční politiku nedělá prezident, ale vláda. Krom toho volí Zemana, protože v ČR nechtějí Euro. Tady už je snad každému ta ujetá logika jasná..

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...