MyMuži  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  Pravda24  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení



plnenie pneumatik CO2 19.08.2017 
Obrázek plnenie pneumatik CO2
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle vistupat z eu
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (xxl_Zango) (21.8.2017 18:39)
je mazaná :-D

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (Ja01.) (20.8.2017 13:55)
lol2, hej lebo v pneumatike je len vodna para a pneumatiky maju len jednu predpisanu hodnotu hustenia, ciwe kkti pripisuju nepodstatnym zmenam kdejake vplyvy, ktore mozu realne zaujimat akurat tak okruhovych pretekarov

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (lol2) (20.8.2017 13:43)
TvojhoDedaKoňaBrat> U vodnej pary sa kazdych 20 stupnov tlak zdvojnasobuje. Takze spat do skoly doucit fyziku. Potom mozes poucovat ostatnych

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (TvojhoDedaKoňaBrat) (20.8.2017 11:58)
1) áno, o trochu 2) sprostosť, voda vo vzduchu je takisto plynná a nič sa už ďalej vyparovať nemôže 3) vzduch je mierne znečistený dusík, silne pochybujem, že je tam rozdiel 4) blbosť ako mraky, dusík má molekuly ľahšie (a aj tak sú to jednotky gramov na koleso) 5) toto je už dúfam troll :-)

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (Samo) (20.8.2017 9:41)
Po hodinovej jazde po dialnici som tlakomerom zmeral pneu, mali 2.75. Rano som meral a mali 2.30. To bol prosim vzduch. Na "dusiku" som mal po jazde 2.40. Teraz si zober nejaku X5 so sirokymi balonmi, na vzduchu. Po jazde po dialnici zvyseny tlak zdvihne stred pneu a X5 ho usucha. Zopar takych sirokych pneu s ojazdenym stredom som uz videl. Pre niekoho marketing, pre niekoho dobra vec.

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (Ja01.) (19.8.2017 18:42)
nj, marketing, prakticky efekt nulovy ale zopar oveciek to uz spracovalo

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (FarářRP (19.8.2017 16:32)
Pleshoun: jezdit bez cepicky je lepsi

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (402) (19.8.2017 16:09)
Lepší na plnění je stejně nitrox. Nejlépe 40.

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (Peter .RP (19.8.2017 15:34)
Dusík že nemôže vytvárať CO2? V tom prípade si doštuduj nukleónovú syntézu.

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (brnonymousRP (19.8.2017 15:23)
5) Dusik je taky mnohem setrnejsi k zivotnimu prostredi, protoze nemuze vytvaret zadny CO2, narozdil od vzduchu.

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (mozkytiéra) (19.8.2017 15:12)
4) a taky protože dusík má molekuly těžší než vzduch, čož zlepšuje tlumení vibrací v kabině, páč je výhodnější mít na neodpružených částech vozidla víc hmoty. Pleshoun007 se do toho nebude srát. Tohle je vědecká debata na Roumingu, ne nějaká bulvární wikipedie.

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (Pleshoun007) (19.8.2017 15:10)
Nechci vám do toho kecat, ale vzduch je ze 78% dusík... https://cs.wikipedia.org/wiki/Vzduch Takže jde jen a pouze o marketing... a tvrdí to i soutěžní jezdci... v podstatě jediný efekt dusíku jsou červené čepičky ventilků, které dostanete...

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (wonn) (19.8.2017 14:58)
3) a taky je dusík předvídatelnější při změnách teplot (zahřívání pneu při jízdě), protože to není směs všeho možného...

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (nx2kRP (19.8.2017 14:45)
Plnění dusíkem se dělá proto, že 1) dusík má větší molekuly než kyslík, takže neuchází skrz stěnu pneumatiky a 2) není tam voda jako v normálním vzduchu ze vzduchu - voda se při zahřátí mění z kapaliny na plyn a zvyšuje tlak.

plnenie_pneumatik_CO2.jpg (mozkytiéra) (19.8.2017 14:31)
Ne, ani cé-očko ne-na-sa-díš!!!

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...