Pravda24  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  ČasProŽeny



pro telefonisty 26.08.2015 
Obrázek pro telefonisty
lepsi to nebude    MluvisZCestyCype PoopBreaks 15rek DiagnozaRoumenisty EscapingToxicWorkCulture
Komentáře (21) Komentovat Nezobrazovat

pro_telefonisty.jpg (Abdul_HasanRP (28.8.2015 12:56)
Dr.Str.: my ale nepotřebujeme "smazat" to, co vyvážíme, ale zajistit stabilní zdroje elektřiny, což jsou vesměs ty, které vyvážíme, protože na spotřebu jsou ty nekvalitní soláry a větrné turbíny...

pro_telefonisty.jpg (Fico) (27.8.2015 11:12)
Ono je uplne jedno co ty "vehikly" pohani, znecisteni ovzdusi a sklenikovy efekt vznika nekde uplne jinde. Vsechny snahy o "ekologicka" auta jsou spise k smichu.

pro_telefonisty.jpg (Brumlin) (26.8.2015 22:46)
knedlikbezzeli: Máš recht. Úplně stejně jako že by se nemuselo válčit. Jenže lidi to stejně budou dělat, stejně tak jako tahat rohlíky přes celou republiku aby byly jakože o půl halíře levnější. Tak se s tím smiř. Carpe diem než se to celé posere...

pro_telefonisty.jpg (knedlikbezzeli) (26.8.2015 22:38)
furt se řeší, na co jezdit. přitom by bylo lepší řešit, jak jezdit co nejmíň. dneska každej vůl jezdí z jedný piče do druhý, s prominutím, zboží se vozí tam a zpátky, furt se někam jezdí... nemuselo by se tolik. kdyby se nejezdilo tolik, bylo by relativně jedno, co ty vehikly pohání...

pro_telefonisty.jpg (Sandokan) (26.8.2015 18:12)
Ve svedsku to elektromobilisti vyresili jizdou 2m za kamionem. Tato konfigurace zvysuje dojezd elektromobilu 4x - hip hip huraa B-)

pro_telefonisty.jpg (Bagrodlak) (26.8.2015 16:08)
Artifex: doporucuji svezt se na proud. Jinak dojezd 100km je na olovo, nebo na NiCd. Lithium ma bez problemu 200 a kdyz je clovek trosku blazen a narve tam dost baterek, tak i 500km (takze pro realne pouziti clovekem, ktery se nechce venovat tomu, jak jede hadam tak 300-400km).

pro_telefonisty.jpg (GrifitRP (26.8.2015 16:02)
být to všude tak asi dobrý .... nicméně cena by se asi výrazně prodražila :D a už vidim jak konečně ty čmoudi na dálncích s lopatou a krumpáčem makají .... bohužel by asi kradli měď :D

pro_telefonisty.jpg (Dr.Str.RP (26.8.2015 15:25)
mimochodem tak fotka je z anglie - tam se jezdí vlevo.

pro_telefonisty.jpg (Dr.Str.RP (26.8.2015 15:24)
Atom na ně Rico! A kromě toho, přenos elektřiny vzduchem má nad 70% účinnost, což je pravděpodobně víc, než má tvoje nabíječka ajfounu, Kasuho. A pro Abdula - kdyby se přešlo na takovýto provoz komplet, pak by spotřeba energie stoupla o 10%, čímž vlastně smažeme to, co vyvážíme. Jedinej problém bude roztahat elektrický vedení kolem silnic.

pro_telefonisty.jpg (Abdul_HasanRP (26.8.2015 12:33)
deanthor: no jestli to je kvůli výfukovým plynům nebo kvůli uhelným elektrárnám... Ono nechápej mě špatně, nápad je to parádní, ale chtělo by to k tomu napojit několik reaktorů...

pro_telefonisty.jpg (uch) (26.8.2015 11:51)
Kasuha: a na to jsi přišel jak?? Měl by jsi řešit ty svý politický deprese :-D

pro_telefonisty.jpg (deanthor) (26.8.2015 11:51)
Kasuha: proc nemit daleko vice respiracnich onemocneni kvuli vyfukovym plynum... vzdyt danovy poplatnik zaplati lecbu. Proc nemyt tuckany obalene ropou od ledna do prosince? Vzdyt to danovy poplatnik zaplati. Proc nevozit cisterny s naftou k cerpacim stanicim... kdyz opravu silnic taky danovy poplatnik zaplati.

pro_telefonisty.jpg (Kasuha) (26.8.2015 9:44)
Proč nespotřebovávat třikrát tolik energie na nabíjení za jízdy, když to daňový poplatník zaplatí?

pro_telefonisty.jpg (MlékařRP (26.8.2015 8:36)
Artifex - treba proto, ze mas sjezdy z dalnice vpravo ? Jinak dojezdy novych el.aut jsou lepsi. Samozrejme prvenstvi ma Tesla (ta televize co mas doma). ;-)

pro_telefonisty.jpg (ovcomrdRP (26.8.2015 8:00)
ráno to tu človek zapne s očakávaním pohonenia a ono je to tu zajebané grcanicami, jebnite to všetko do koša >-O

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...