Pravda24  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  MyMuži  |  ByznysDeník



socialism in nutshell 15.02.2018 
Obrázek socialism in nutshell
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle vistupat z eu
Komentáře (35) Komentovat Nezobrazovat

socialism_in_nutshell.jpg (Dr.Str.RP (18.2.2018 21:43)
Tohle je blbost. Socialista se ptá, jak může pomoci lidem, kteří to potřebují. Lidé, kteří se podíleli na výrobě tohoto auta, z toho měli buď minimum, nebo by kvůli neprodeji tohoto auta nehladověli.

socialism_in_nutshell.jpg (Štrejchal) (16.2.2018 19:43)
Multitronic je CVT, pokud se nepletu.

socialism_in_nutshell.jpg (Human.) (16.2.2018 14:49)
Ale bylo, všichni kulaci nastoupili do uranových dolů či gulagu a na nějaké brambory si tam ani nevzpoměli, takže se pořád ještě dost ušetřilo na další sadbu ;-)

socialism_in_nutshell.jpg (456) (16.2.2018 13:43)
Socialimus: Ti hajzli na dědině křečkují brambory, správně je mají rozdat potřebným!! A jak se dohodli, tak udělali. Na jaro nebylo co zasadit.

socialism_in_nutshell.jpg (FarářRP (16.2.2018 12:10)
To jde i s dsg, aspon s tim puvodnim 6 kvaltem s mokryma spojkama, ten crawling je bez cuknuti, do vetsiho kopce se ale uz sam nerozjede. Az na to opotrebeni spojek, to tam dost mozna pri tyhle cinnosti bude a ne maly. S menicem jsem jel taky, je to oproti dsg paradni, komfort o dva levely jinde.

socialism_in_nutshell.jpg (..) (16.2.2018 12:05)
Já jsem kdysi měnič míval (dnes mám manuál) a jezdilo to fakt krásně a úplně nejlíp se s tím couvalo. Člověk mohl jet třeba kilometr úplně krokem, anižby ničil spojku nebo anižby to cukalo. Stát s tím v zácpě do kopce byla větší pohoda, než stát v zácpě z kopce :)

socialism_in_nutshell.jpg (..) (16.2.2018 12:01)
Mimochodem já měl za to, že multitronic je variátor. To je převodovka vhodná do zemědělských strojů a do malých městských předokolek. To ale není to, o čem mluvím.

socialism_in_nutshell.jpg (FarářRP (16.2.2018 11:58)
Jj, princip je naprosto stejny, ten planetarni mechanismus je genialni vec, meni prevodovy pomer na vystupu podle toho kolik segmentu k sobe zamces. Jen je to dneska mnohem presnejsi a rychlejsi nez ty ameriky. Jestli si to Death nespletl s variatorem v multitronicu.

socialism_in_nutshell.jpg (..) (16.2.2018 11:54)
to bylo na pana smrt, ne na faráře

socialism_in_nutshell.jpg (..) (16.2.2018 11:53)
A jestli to myslíš tak, že to není stejná převodovka jako v 30 let starejch amerikách, ale že je to vylepšený, tak to máš pravdu. Ale je to pořád převodovka s měničem a ne se dvěma spojkama.

socialism_in_nutshell.jpg (FarářRP (16.2.2018 11:53)
Navic, dneska bude ten rozdil ve spotrebe minimalni, menice maji overdrive, na cely bazmek v menici se zatlaci a spojkou ho to spoji s tou casti na motoru, prestane se to protacet a muzes jet. Samozrejme, pet procent rozdilu u auta co zere osm na sto je prijatelnych, pokud je to Cayenne turbo, co zere tricet, tak je to pomerne vic, ale to uz je problem majitele foukane v8. :-D

socialism_in_nutshell.jpg (..) (16.2.2018 11:51)
Mr. Death: A8 má triptronic https://www.audi-technology-portal.de/en/drivetrain/transmission-technologies/tiptronic_en Cayenne má 8speed ZF https://www.zf.com/global/media/product_media/cars_5/cars_driveline_8_speed_automatic_transmission/pdf_3/TranmissionTechnology_2017.pdf

socialism_in_nutshell.jpg (FarářRP (16.2.2018 11:49)
Pan smrt: Ty jsi ten z audiklubu? Ja mel za to, ze kazdy automat je s menicem pokud neni dvouspojka, tedy i to co je v tiptronicu, mozna jsem ale trochu zaspal dobu. Kazdopadne menic je super vec a jeste bez vymen spojek jak v dsg. Mozna Mazda dela maly automat pro motory napric s menicem. Ale proti dsg je to nebe a dudy, i kdyz to radi vterinu a ne 0,000x jak dsg.

socialism_in_nutshell.jpg (Mr. DeathRP (16.2.2018 11:07)
V audinách se hydroměnič používá pouze u multitronicu a ten se dává jedině do předokolek se slabším výkonem. U Porsche bych očekával to samý.

socialism_in_nutshell.jpg (..) (16.2.2018 10:45)
A vtipný je, že se tyto technologie do průměrných aut příliš nehodí. Například hydrodynamický měnič je v běžném provozu pohodlnější než dvojspojka - automobilky cpou dsg do mainstreamu jen proto, že hydrodynamický měnič ubírá výkonu a přidává spotřebě, ale luxusně-komfortní porschata (třeba cayenne) nebo audiny používají klasický hydro. Tam se kašle na spotřebu, tam jde o zákazníka. Další důvod, proč mi z mainstreamové produkce naskakuje vyrážka.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...