MyMuži  |  TechSvět  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník



this truck has a point 21.10.2014 
Obrázek this truck has a point
TiredAndRetired EndOfTheWorldYay JakJsemKZenePrisel ovalna pracovna AlarmExtingusher VidetTatryAZemrit
Komentáře (13) Komentovat Nezobrazovat

this_truck_has_a_point.jpg (KaldaRP (1.2.2023 11:32)
ja bych to posilal vsechno obrovskejma kontejnerovejma lodema, ty maj nejmensi emise CO2 pri pocitani na kg a km [odkaz] [odkaz]

this_truck_has_a_point.jpg (JT) (6.10.2016 22:29)
ono by toho mohlo spousta po železnici ale .... když budu chtít dodat zítra o kontejner víc tak mi na tohle železnice zareaguje se zpožděním minimálně měsíc, kamionem to může být do několika hodin od mého telefonátu na cestě...a zákazník se vám vysere na měsíc čekání dodací lhůty....mimochodem ta železnice je nesmyslně drahá...

this_truck_has_a_point.jpg (squrlRP (22.10.2014 18:15)
Koleje na kamiony!

this_truck_has_a_point.jpg (tyjoo) (22.10.2014 0:13)
jojoo - a z nadrazi do vsech supermarketu a do vsech obchodu v centrech a na periferiich to budou vozit na kole nebo na trakari? Neni problem nahodou v tom ze zeleznice ze sve podstaty vytvari spoustu prace navic pro prekladace a nakladace a prevazece z nadrazi a na nadrazi?

this_truck_has_a_point.jpg (ColomboRP (21.10.2014 21:06)
"jestli se trochu posnaží".... Proč jako nemůžou být španělská a česká vedle sebe? Většina lidí by koupila česká (pokud je srovnatelná kvalita). Já nechci chodit po trzích a shánět česká jablka. Já nemám rád nakupování a nemám na to ani čas. Já jdu do supermarketu a udělám si týdenní nákup. Takže znovu, ne. Zákazník obvykle tahá za kratší provaz a jen někdy se dokáží spotřebitelé zmobilizovat natolik, aby něco změnili.

this_truck_has_a_point.jpg (jojoo) (21.10.2014 19:15)
Co si zakaznik ale muze vybrat, jsou zdanlive "nepodstatne" detaily. Jestli si koupi v supermarketu spanelsky jabka, nebo se trosku posnazi a sezene si tuzemsky... a tak daale...

this_truck_has_a_point.jpg (jojoo) (21.10.2014 19:14)
Nakladak je mozna levnejsi, ale jen diky absurdnim vlivum na celkovou cenu prepravy. Takovej vlak veze treba tricet kontejneru, tahne ho jeden motor (byt velkej), ridi to jeden masinfira. Tricet kamionu ma tricet motoru (mensich, ale urcite celkove sezerou vic nez ta masina), ridi je tricet soferu, coz je tricet platu... podle selskyho rozumu to nemuze vyjit lip. Ovsem sprava silnic a sprava zeleznicnich cest jsou jiny pohadky, silnice se modernizujou, zeleznicni trasy jsou leckde stary 150let... eh.

this_truck_has_a_point.jpg (WoytaRP (21.10.2014 18:57)
Vlaky jsou na vetsinu nakladu na .... Nakladak je rychlejsi, levnejsi a doveze to az na misto.

this_truck_has_a_point.jpg (Snoopy_AbsurdumRP (21.10.2014 18:56)
To je jako pálit platové láhve v kamnech a tvrdit, že ty za to nemůžeš, že je nevyrábí ze dřeva.

this_truck_has_a_point.jpg (kapiláraRP (21.10.2014 18:43)
Kamiony na koleje!

this_truck_has_a_point.jpg (Kpt. ZjevnýRP (21.10.2014 18:33)
Tak pochopitelně, můžou se tam třeba teleportovat.

this_truck_has_a_point.jpg (pran) (21.10.2014 18:16)
Navíc píčovina... tim, že kupuješ věci nemusíš nutně souhlasit se způsoben, jakym se do obchodu dostávaj

this_truck_has_a_point.jpg (phooooseRP (21.10.2014 13:01)
DUPLA













Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...