VipShow  |  ČasProŽeny  |  Pravda24  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  HobbyDeník



programovani v praxi 15.03.2019 
Obrázek programovani v praxi
jak to bylo s velikonocemi v realu fnuky fnuky poradam party TlaceniceUPorodu chcimirove z Uher lazer raptors
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

programovani_v_praxi.jpg (Boin-ugh) (18.3.2019 22:08)
https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/failed-certification-faa-missed-safety-issues-in-the-737-max-system-implicated-in-the-lion-air-crash/

programovani_v_praxi.jpg (mrkevRP (16.3.2019 16:23)
socket je kokot!

programovani_v_praxi.jpg (NorvellJefferson) (16.3.2019 10:03)
Mem: v pripade letu 302 na to ale ani nemali poriadne cas. Boli vo vyske 9000ft, Addis Abbeba je vo vyske 7500ft.

programovani_v_praxi.jpg (MemRP (16.3.2019 9:35)
MCAS není součástí autopilota, ale je součástí autotrimu. A dát se normálně vypnout přepínačem, jen si musí piloti uvědomit, co se děje. MCAS byl zavedený kvůli tomu, že se dřív stávaly havárie kvůli stallu (ztrátě ovladatelnosti, ne nutně ztrátě vztlaku, ale rychlosti vzduchu kolem ovládacích ploch), kdy letadlo klesalo, piloti se „logicky“ snažili zvednout čumák, čímž to ještě zhoršili až do crashe.

programovani_v_praxi.jpg (detektiv) (16.3.2019 9:24)
Abe: Hm, tak žeby ... Lítal jako kopilot na 737 pro Travel Service, pak ti někdo sypnul do čaje LSD, takže tě sbalili jak haluzíš na dálnici, pečující otec pohlídal, aby ses dostal na spřízněnou psychiatrii, kde tě zamedikovali tak, aby se ti po tom tripu řádně rozjela schíza, pak ti zařídil dovolenou na Krymu, a když ses konečně dostal domů za mamkou, tak ti zakázal s kýmkoliv mluvit, nebo...!!!, tak si nahrazuješ kontakt sociální tím asociálním zde v utajení, pane Á-BÉ ;-)

programovani_v_praxi.jpg (AbeRP (16.3.2019 8:58)
... a taky teda Hnidopich vidí na dálku do minulosti. Přesně ví co sem dělal, než sem začal psát příspěvky sem. ;-)

programovani_v_praxi.jpg (AbeRP (16.3.2019 8:56)
Ale pozor přátelé, Hnidopich kontruje - nejenže ON taky ví co je MRDCAS (už to ho řadí mezi horní 2), ale ON dokonce i přesně ví co ví či co neví ostatní lidi! Uau. No nemám slov. =)

programovani_v_praxi.jpg (neregistrovaný JanRP (16.3.2019 8:28)
odborník nejsem, ale docela zevrubně se to probralo a diskutovalo na technetu...

programovani_v_praxi.jpg (PivoRP (16.3.2019 7:19)
mrkev: neni to fíčura autopilota, funguje to když je autopilot vypnutý a Boeing o tom pořádně nikomu neřekl. [odkaz]

programovani_v_praxi.jpg (Hnidopich original) (16.3.2019 3:27)
Abe: Tak sis pohonil, ale evidentne o tom vis stejny hovno jako Mrkev. :-D

programovani_v_praxi.jpg (OldisRP (16.3.2019 0:42)
:-D

programovani_v_praxi.jpg (AbeRP (16.3.2019 0:07)
Hernajs ten tron, ten to tu ale všem nandal! Tyve, jak on VÍ co ostatní ani NE-TU-ŠÍ a jak to tu napsal a všem to řek že on ví... co to je MRCAS... tož to je něco!

programovani_v_praxi.jpg (mrkevRP (15.3.2019 23:53)
@tron Podle toho, co jsem dneska četl, měl být MCAS součástí autopilota a podobnou událost hlásili čtyři další piloti. Jako je možné, že to je blbost, nebyla to technická stránka, ale něco od novináře...

programovani_v_praxi.jpg (tronRP (15.3.2019 23:42)
A zdejší IQ bahýnka si pletou MCAS a autopilota :-D . Více než úsměvné.

programovani_v_praxi.jpg (pičaku) (15.3.2019 23:38)
treba aplikovať klasické softvérové riešenie v štýle TESLA a podobných - dať všetkým podpísať že výrobca za nič nezodpovedá (aj keď tá TESLA ešte kurva zrýchli do stojaceho náklaďáka na diaľnici)

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...