MotorGuru  |  TechSvět  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  Pravda24



slusnocech vs slusnomuslim 06.11.2019 
Obrázek slusnocech vs slusnomuslim
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle vistupat z eu
Komentáře (61) Komentovat Nezobrazovat

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (poctivi chlep) (9.11.2019 8:07)
haha bílé oholené opičky haha hnědé fousaté opičky Haha čuráci

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 12:03)
ale nakonec si asi rozumíme. Když te zavrou do vezeni na samotku na par let, a dozorci te sikanuji, pak te na den pusti ven a ty udelas objev , tak je to diky tem dozorcum? .. no mozna ve finale je,, ale urcite to neni jejich objev... Stejne jako spatna doba dela dobre lidi, mame dekovat spatne dobe, nebo dobrym lidem? ,, to uz je takove slovickareni..

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 12:00)
Takze formulace by byla: v urcitou dobu byl islam tolerantnejsi a umoznil rozvoj vedy a kultury. Pak ho zase zadusil. Ale ze byl pokrok diky islamu, to je proste zvraceny vyklad.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 11:59)
Ano, byly, ale ne diky islamu. To je jako napsat, že fašista, kterej dal malemu diteti cokoladu je dobrej diky fašismu. A ja zopakuji, ze ISLAM NIKDY nerozvijel vědy ani vzdělání. A to jsi napsal. S tím nesouhlasím.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (Mas) (8.11.2019 11:33)
Tak si tam dosad třeba blízkovýchodní země jestli tě to tak dráždí. A určitou dobu byli skutečně tolerantnější, jak píšu, ve srovnání s Evropou. To je prostě fakt, což není zase takový div když si člověk uvědomí co se dělo ve středověku v Evropě a jaká tu převládala náboženská (ne)tolerance. A nikdy jsem nepsal že by ty země na tom byly tak jak byly díky islámu, to je něco co jsi očividně přehlédl když jsi na to předtím reagoval a snažil ses mi to posunovat.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 11:00)
Napsat tedy, ze dobili mesto, ve kterem rozvijeli vedy a vzdelani je opak pravdy.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 10:59)
čtu znova a vidim : určitou dobu byly prostě muslimové nábožensky tolerantnější a taky víc rozvíjeli vzdělání a vědy . A to je ta lež. Nebyli. Tolerantni byly před tim, nez zacali dobyvat. Vědy pak islam NIKDY nerozvijel. Pokud nepovazujes za vedu uceni se Koranu na zpamet. Co si teda mam precist znovu? Co jsem prehledl?

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (Mas) (8.11.2019 10:54)
Nesouhlasiš? Vždyť v podstatě říkáš to samé co já, opravdu by sis to měl přečíst pořádně :)

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 10:45)
A jeste detail : veci nejsou slozite. jen obcas to je prilis mnoho jednoduchych faktorů, které se pak zdaji byt slozite. Ale vse je to slozeno z jednoduchych důvodů, přání, tužeb, skutečností. Věci nejsou složité, naopak na pohled nejsložitejsi veci za sebou myvaji velice proste příčiny.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 10:43)
Ale jinak diky za diskuzi i nazory, i kdyz s nima nesouhlasim.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 10:42)
Islam zavrhuje jakykoliv pokrok a vynalezani, vse dulezite uz je v Koranu. Jak muzes napsat , vzhledem k tomuto faktu, ze islam je pricinou jakehokoliv pokroku , to nepochopim. Vzdyt je to zhmotneni opaku pokroku. To je to , o co mi jde celou dobu. Takze znovu : ta muslimska mesta byla vyspela, ne diky islamu, ale islamu navzdory. Asi by se dalo napsat: Nebyt islamu, tak jsou ty mesta na vrcholu i dnes.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 10:26)
ovšem islam zatuhnul v podstate v pokroku stejnem jako byla ona inkvizice, tam se zasekl a odmita se pohnout. Tedy zastarale a zpatecnicke, opak pokroku. Takze ty zeme byly vyspele ne diky islamu, ale islamu navzdory. Proto bych ten pokrok za islamsky rozhodne neoznacoval, spis naopak, ty zeme mohly byt mnohem dale, nebyt islamu.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 10:24)
Zpolitizovane dogma? co to sakra? Jaka politika? Znovu - jaky pokrok prinesl islam? Zadny. V nekterych zemich byl i pres islam znatelny pokrok, ale ne diky islamu, spis i navzdoru Islamu. To bylo dane geografii, ne nabozenstvim.Tim je taky videt, ze islam je nesmyslny. Zopakuji - islam nikdy nikam zadny pokrok neprinesl. Proto davat islam jako pricinu pokroku je uplny nesmysl. Renesance (znovuzrozeni) byla v evrope mozna prave vetsi toleranci krestanstvi, po neunosne dobe inkvizic a podobnych zverstvech

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (Mas) (8.11.2019 10:03)
Tak si to přečti pořádně, vůbec se to nevylučuje s tím co píšu, když například v Evropě, tedy v křesťanských zemích začala renesance a obrovský rozvoj kultury, umění a vzdělanosti, myslíš že to bylo díky křesťanství? Vidíš to moc dogmaticky a snažíš se aplikovat nějaké zpolitizované dogmata moderní doby na dobu dávno minulou, tak jednoduché to ale není.

slusnocech_vs_slusnomuslim.jpg (oTvorRP (8.11.2019 9:40)
A k toleranci islamu jasne, i Mohamed se paktoval se židama, dokud se mu to hodilo, jak ziskal vic moci, tak je vyhanel a vrazdil. Presna doktrina Islamu. Dokud jste slabi, budtte hodni. Az Vas bude vetsina, ostatni si podmante silou. Funguje to beze zmeny od islamskych pocatku do dneska a jen blbec to nevidi.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...