HobbyDeník  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  VipShow  |  Pravda24



Demagog cz netusi co je svoboda slova 27.06.2020 
Obrázek Demagog cz netusi co je svoboda slova
pani motyla proc nejsoi takove tramvaje farmar hleda agatka proc se rozesla s dopitou pomaly
Komentáře (56) Komentovat Nezobrazovat

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (Khal) (30.6.2020 11:09)
-satr-: asi by bylo nejlepší prozkoumat argumenty od toho vědce (Francouz Luc Montagnier btw) a argumenty od jeho vědeckých oponentů než hned tvrdit že to je bullshit? Tak se to koneckonců ve vedě dělá. To co řekl on neni podpořeno žadným vědeckým výzkumem který byl byl pro takovou věc potřeba, jeho tvrzení je jen na bázi domněnky, ikdyž by stála za to prozkoumat, a potvrdit či vyvrátit. BTW, članek se snopes pro srovnaní a širší kontext https://www.snopes.com/fact-check/luc-montagnier-covid-created-lab/

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (-satr-RP (30.6.2020 9:41)
no nemozu dopustit aby Trump vyhral :) kazdopadne, vidim to tak, ze nam vsade vznikaju samozvane ministerstva pravdy. ps: urobil som si fact-checking, ci ten chlapik, ci objavil HIV virus a dostal za to Nobelovku naozaj povedal, ze si mysli, ze SARS-COV-2 vznikol pri pokuse vyvinut vakcinu na AIDS. Fakt to povedal. Tak som to zdielal na jednom vedeckom fore ... co som sa dozvedel ... ze nemam sirit dezinformacie, lebo sa "lepia" (hoci na snopes bolo, ze to povedal)

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (mrkevRP (29.6.2020 21:51)
@Mem Facebook ho následně opatří opatří příslušnou informací a blokuje jeho šíření (jak organické, tak manuální... Pokud to tak opravdu je, tak je opravdu rozumné změnit platformu. Ostatně, lidi, kteří Facebook využívají pro zprávy, jsem nikdy nechápal.

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (mrkevRP (29.6.2020 21:47)
@neser Ne, to je celé blbě. Pravda je furt stejná a na žádném "pohledu" nezáleží. I z toho tvého příkladu je to zřejmé. Pokud prší, je to dobře pro zahrádkáře a špatně pro výletníky - zároveň. Pokud jsi zahrádkář a upřednostňuješ aby pršelo, tak to nemá žádný vliv na výletníka, který upřednostňuje něco jiného. Co se týče svobody slova, ta není binární (jak tvrdíš), pokud si zvolíš metriku, můžeš ji dokonce srovnávat napříč státy. Úplnou svobodu slova ale nemá nikdo, to je prakticky nereálné.

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (MemRP (29.6.2020 20:12)
"Mimochodem, demagog nikomu nic nezakazuje." Demagog flagne příspěvek jako dezinformaci, Facebook ho následně opatří opatří příslušnou informací a blokuje jeho šíření (jak organické, tak manuální - prostě nejde ten příspěvek nasdílet jiným člověkem. (Zatím) jde dát na něj odkaz do komentáře nebo zkopírovat jako obrázek, ale to je asi taky jen otázka času, než začnou potírat).

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (shado) (29.6.2020 20:02)
Ale oni nic nemažou, oni označují lži, jako lži... Můžete bejt rádi, že to za ně nedělaj outsourcovaní indové nebo indonésané...

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (Ucho) (29.6.2020 15:18)
neser, neser.

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (Vmc) (29.6.2020 14:41)
jasně, proto to vždycky zdůvodní ;) Když řeknu že je něco lež a vyložím ti proč, neznamená to vždycky že pravda je na obou stranách. Mimochodem, demagog nikomu nic nezakazuje.

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (neser) (29.6.2020 14:11)
Prší. Pravda je, že pro zahradkare je to dobré. Pravda je, že pro výletníky je to špatné. Prší, je to dobře nebo špatně? Pravda je ruzna z ruznych pohledu. Svoboda slova znamena rikat si co chci, i nejvetsi nesmysly. Cenzura je kdyz nekdo prohlasuje svuj pohled na věc jako jediny spravny a zakazuje mi COKOLIV říkat. Svoboda slova se neslučuje se zakazy jako zakaz šíření ideologie ... Svoboda slova bud je, nebo neni. Kdyz se neco rikat nesmi (negr) , svoboda slova to neni. Okecavani to nezmeni.

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (mrkevRP (29.6.2020 3:19)
@,, 1. Definice dezinformace se nemění, subjektivní je pouze vyhodnocení a volba zdrojů. No a k těm by ses správně měl dostat a vyhodnotit si to za sebe. 2. Ad "Facebook tedy na základě něčího subjektivního názoru označí něco za lež." Ale vždyť úplně každý názor je subjektivní, proto se tomu říká názor. A pokud něco takového chce facebook (jako soukr. společnost) dělat, tak to ani jinak dělat nemůže. 3. Jakou "protiofenzivu"? Vždyť jsem tady přesně to, co jsi napsal, dával už včera.

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (,,) (29.6.2020 1:08)
Pokud Facebook označí nějaké české vložení jako dezinformaci, činí tak na základě hodnocení od Demagog.cz, jde tedy o dezinformaci definovanou názorem jedné skupiny osob. Tento jejich názor je subjektivní. Facebook tedy na základě něčího subjektivního názoru označí něco za lež. A než spustíš nějakou protiofenzivu: Není problém kroutit fakty určitým způsobem, aby z toho padalo, že něco je lež, nebo naopak pravda. Různých protichůdných dat je kolem nás plno, aneb kdo chce psa bít...

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (mrkevRP (28.6.2020 22:06)
... Kde pak bereš, že jsem "jejich mrkev", to fakt nechápu. Kdybys mě neobviňoval z toho, že nečtu diskuzi a nevnímám kontext a místo toho si přečetl diskuzi a vnímal kontext, tak zjistíš, že na cenzuru s tebou názor sdílím (viz např. příspěvky v 27.6.2020 23:03 a 27.6.2020 22:42). Nakonec, že jsem tvoje "...pokud se proti tomu nevyhraníme, mohou ještě přitvrdit" pochopil jinak, než že chceš změnit platformu, není nic divného. Nechápu, proč mě kvůli tomu musíš urážet, místo toho, abys mě opravil.

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (mrkevRP (28.6.2020 21:57)
Memíku, víš co je pruda, že mě kritizuješ za něco, co děláš tak akorát ty sám. Jo a, když mě cituješ, buď tak hodný a neměň mé větě význam (např. tím, že ji usekneš v půlce). My jsme totiž nemluvili o definici dezinformace dle Demagogu, jednoduše proto, že žádnou speciální definici nemají. Pokud něco špatně označí, je to z důvodů, které jsem vypsal v (27.6.2020 21:50). Problém je ve tém tvrzení, že "co je a není dezinformace je subjektivní". Není. Občas se ale stane, že udělají chybu.

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (MemRP (28.6.2020 12:36)
„Pokud se proti tomu chceš vyhradit, tak si smaž profil a k tomu samému přesvědč další milion lidí...“ To je mi ale objevná myšlenka. Škoda, že jsem přesně totéž neuvedl hned ve svém prvním komentáři zde („snad to bude motivovat více lidí hledat alternativní síť“). Ty nečteš diskuzi, do které přispíváš, a v tom, co si náhodou přečteš, nevnímáš kontext, ale vymýšlíš si, co které slovo má jako správně znamenat. Zkus se příště zamyslet, jestli máš opravdu něco k věci, tohle je pruda. :-/

Demagog_cz_netusi_co_je_svoboda_slova.jpg (MemRP (28.6.2020 12:33)
„My jsme samozřejmě NEMLUVILI o definici dezinformace“ Ale mluvili, citujeme tady příspěvek Demagoga (který mimochodem mezitím už sami smazali, asi to ani jejich mrkev přes socky neuhádal :)), který asertivně reaguje na to, že pro facebook dělají cenzuru příspěvků. Takže se tu celou dobu mluví o tom, co ONI označí jako dezinformaci (a to víme i empiricky, že jsou často dost mimózní úvahy, stejně jako v hodnocení politiků) a kam to může vést.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...