ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  MyMuži  |  TechSvět  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  ČasProŽeny



SirenBullshit 09.02.2021 
Obrázek SirenBullshit
fnuky fnuky chcimirove z Uher suverenna sk zahranicna politika pinnocIo lazer raptors zlacnenie benzinu
Komentáře (28) Komentovat Nezobrazovat

SirenBullshit.jpg (mikoRP (29.1.2024 15:17)
preklad: propana! knoflikova lahev.

SirenBullshit.jpg (slavek-RP (29.1.2024 14:49)
'propan butoná láhev' je co?

SirenBullshit.jpg (cern0usekRP (10.2.2021 8:57)
Co? Dyt Mem rika, ze to bejva vyrazne dyl...

SirenBullshit.jpg (cyklista) (9.2.2021 20:18)
Jinak ta reakční doba jde někdy vypočítat docela přesně z brzdné dráhy, smykových stop nebo z rozhledových poměrů. Howgh.

SirenBullshit.jpg (cyklista) (9.2.2021 20:16)
Milý meme, když myslíš... Takových troubů jsem na silnici už potkal, bohužel hlavně u nehod. Jasně, dokážeš sledovat 360° kolem sebe jedním pohledem a na každou situaci bez sebemenšího prodlení vybereš správnou reakci. Chuck Norris se šel nechat přejet šalinou.

SirenBullshit.jpg (MemRP (9.2.2021 19:48)
cyklisto, přestaň se ztrapňovat ;) Hned v prvním komentáři jsem to napsal jasně ("pokud by to ovšem čekal a hleděl do správného místa") a v druhém komentáři ještě rozvedl ("nevěnování se plně řízení, delší motorická reakce (noha na pedálu vs. ruka na myši), zpoždění samotného brzdového systému"). Jediné, co chceme po tobě, je doložit tvé tvrzení, že reakční doba řidičů je 2-3 vteřiny (a jako bonus nám ještě můžeě vysvětlit, proč jako jednotku času používáš úhel :D)

SirenBullshit.jpg (cyklista) (9.2.2021 19:41)
mem: vůbec nevíš, o čem je řízení auta. Něco jiného je startovat na signál a s v mysli nastavenou reakcí a něco naprosto jiného je zaregistrovat změnu v provozu, vyhodnotit ji a adekvátně na ni zareagovat. Důchodci (ať se na mě nezlobí, ale je to tak), mají reakční dobu klidně 3 vteřiny.

SirenBullshit.jpg (supermanujemalo) (9.2.2021 16:37)
Testy na počítačích jsou pro srovnání s řízením na hovno. U testu sedíš omezenou dobu, navíc víš, že jsi testován, navíc sleduješ omezenou plochu monitoru (nebo jiný vychytávky, ale asi těžko to půjde srovnat s řízením, kde máš sledovat dost širokou oblast před sebou a ideálně i všude jinde okolo) ... V reálným provozu fakt nevěřím tomu, že by se většina dostala přes tu půlsekundu, spíš budou reakce ještě pomalejší. A to nemluvě o situacích, kdy řidič ani nedává moc pozor, protože ladí rádio nebo...

SirenBullshit.jpg (Hnidopich original) (9.2.2021 16:22)
A radioaktivni elktrinu z Temelina to nahodou nefiltruje?

SirenBullshit.jpg (Jardaj) (9.2.2021 15:19)
a jeste neco o brzdne draze https://www.bezpecnecesty.cz/cz/bezpecna-jizda-v-aute/brzdna-draha-a-rychlost

SirenBullshit.jpg (Jardaj) (9.2.2021 15:17)
Mam pocit, ze by to chtelo vice faktu https://cs.wikipedia.org/wiki/Reak%C4%8Dn%C3%AD_doba

SirenBullshit.jpg (tdkb) (9.2.2021 14:25)
je rozdiel reakcia ked cakas a ked nie. ak nieco cakam v laboratornych podmienkach v pohode 140 ms. pri soferovani skor asi 500 ms. ale aj tak je to chujovina, z 90 kmh ubrzdim aj na felde na 40 metroch

SirenBullshit.jpg (plp) (9.2.2021 14:24)
Mem: Až na to, že ta noha je většinou na pedálu s plynem. Takže reakce může být sice rychlá, ale taky dost špatně zvolená :-)

SirenBullshit.jpg (MemRP (9.2.2021 13:53)
cyklista: Tak se nestyď a ukaž nám statistiku. To moje tvrzení o "pod 250 ms" si můžeš snadno ověřit ze statistik testů reakční doby na počítačích, máš tam obrovský počet lidí a normální rozložení, které má vrchol mezi 200 a 250, špičkoví hráči samozřejmě pod 150. Problém "reakční doby řidičů" je v tom, co tu už zaznělo - nevěnování se plně řízení, delší motorická reakce (noha na pedálu vs. ruka na myši), zpoždění samotného brzdového systému atd.

SirenBullshit.jpg (Ježkovy sočiRP (9.2.2021 13:38)
2okolojdujen: Ale vuci cizim pejskum v aute prede / za mnou to muze bejt docela dobrej for. Nebo jet takhle za tim privesem s konma, pripadne za nakladakem s prasatama.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...