Půjčka s odměnou  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  MyMuži  |  TechSvět  |  Pravda24


Nalezeno 171 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátsedm:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (28.5.2022 16:05) reagovat
Opakem přesných informací můžeme nazvat i TG, když tam bude půlka lidí postovat misinformace bez jakékoli kontroly, (obdobně jako na FB). U mainstream médií se jde aspoň opřít o "pověst", bez čtenářů by zahynuli. U FB/TG je komunitu vybudovat dle mne snazší, ta se přiživuje sama. Samozřejmě záleží jaká média, obhajovat tu novinky samozřejmě nechci, to už by pak chtělo řešit konkrétní případ/médium.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (28.5.2022 15:45) reagovat
Mainstream media nejsou "ne uplne presne informace". V dulezitych vecech jsou opakem presnych informaci a to je problem.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (///) (28.5.2022 15:26) reagovat
Blmblb: Takže když budu prezentovat úplný kokotiny, jen jednou za dlouhý čas přichodím čistě pravdivou informaci, tak mi budeš věřit více, než když budu šířit ne úplně přesné informace? Tak teď už chápu, proč jsi takový fanda ruské propagandy.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (28.5.2022 15:02) reagovat
TG je jako kybl hoven a v nem sem tam zlatej nuget. Mainstream media je jako kybl blata. Osobne budu radsi hledat ty nugety, nez se cely zivot brodit blatem.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (28.5.2022 13:45) reagovat
from: říct že v Azovu nejsou nácci, je jako říct že na měsíci není voda. Statisticky tam vždycky bude, možná v jiné formě, možná mnohem hlouběji, ale bude. v USA Rockwell, my moslavujem Landu, slováci Kotlebu v RF zase Rogozina, zašlé politické strany či separatisty. Historii nezměníme a u Ukrajiny vidíme, že se na ní podepsala. Co změníme je budoucnost, a jde vidět že vliv nácků pozvolna mizí ... Bohužel, myslím si, že RF právě vytvořila víc radikálních extrémistů, než jich denazifikovala

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (28.5.2022 13:22) reagovat
sry, tak to byl asi někdo jiný kdo to tady pořád omílá. Já jen, že Telegram je fajn zdroj, ale postrádá ten "propaganda filtr" který mají "maintream média" a lidé se chytnou fakt každé blbosti viz. video s kokainem. TG bych přirovnal k bulváru (což je i spousta našich médií), je tam vše, rychle, ale věřit tomu je blbost. Navíc klasické média vždycky budou to, od čeho se odráží pohled společnosti a v tom podle mě je RF mnohem horší než jakákoli "mainstream media".Už jen tím, že stát má značný dozor nad médii

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (:.) (28.5.2022 7:15) reagovat
from: Ale to je přece levicová propaganda, na kterou odkazují akorát levicové blogísky. A ten index demokracie v rusku taky nesouhlasí. /s

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bohynR (28.5.2022 5:29) reagovat
Uploaderovi nadam, ale sam sem to posral, nejde o pocet odpalovacu, ale pocet hlavic pripravenych k odpaleni co je zasadni.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bohynR (28.5.2022 5:25) reagovat
Nackove zakrejvaj svoji spinu/stopy tim, ze ostatni oznacujou za sobe podobne. Az tahle valka skonci, tak nebude dost kalafuny na vsechny svine, takze tem nejvetsim se budou trhat stetiny hezky na vostro.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bohynR (28.5.2022 5:06) reagovat
OP a uploader jsou dementi, nezalezi na poctu hlavic, ale poctu odpalovacu. Chudobinec dokaze najednou odpalit cca 1500 hlavic, zbytek je ve skladech. NATO na tom bude podobne. Teda ne ze by to znamenalo nejakej zasdni rozdil. Jestli bude nekdy 4. svetova valka, tak hlavni zbrane budou klacky, at je dneska tech hlavic kolik chce.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (fromR (28.5.2022 0:29) reagovat
Blm zapoj do té kompilace na základě čeho říkáš Ukrajině nacistická. Index demokracie jsi popřel, co říkáš na global freedom status mapu? [odkaz] . Ukrajina má 61 bodů ze 100, jen o osm níž než Maďarsko a to je samozřejmě za válečného stavu normální. Kdyby byla UA to co tvrdíš, měla by třeba 19 bodů ze 100, jako má třeba Rusko.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (PaulusR (27.5.2022 23:41) reagovat
blm: Spoleham se na tebe.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 23:37) reagovat
okolo: Kdyz nam sem das odkaz tak mas svoleni zkopirovat si co chces. paulus: Na Azov nemam slozku ani kompilaci konkretnich videi. Dnes je uz pozde a mam jeste praci, zitra to dam dokupy a budu to mit ready, jakmile se zeptas priste. Projet tu hromadu zdroju, co sleduju, totiz potrva dele, nez kolik mam ted casu.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (OKOLO JDU) (27.5.2022 23:31) reagovat
Pane BLMBLMBLBM bez tří Niků, mohu Vaše texty z této webové stránky kopírovat na kanál vytvořený speciálně o Vás?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (PaulusR (27.5.2022 23:23) reagovat
blb: Tak ukaz neco konkretniho, videa jsem videl, videl jsem jednu asi risskou orlici. Ukaz co tebe presvedcilo ze Azov jako celek jsou Nacci. Prosim, ja opravdu chci zmenit nazor pokud se mylim. PROSIM TE O DUKAZ, PROSIM NA KOLENOU!!!

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 23:18) reagovat
Ta fotka s kokainem (pokud myslime tu samou) byl fake. Nejprve jsem videl zfejkovanou fotku, ale kratce na to jsem videl puvodni video a bylo zrejme, ze ta fotka je fake. Vis, mne je docela snadne presvedcit o mem omylu. Jen to vyzaduje data, fakta, puvodnimi zdroje, logicke konstrukce ktere ustoji prezkum atd. Emocionalni vylevy, odkazy na wikipedii nebo nelogicke konstrukce a analyza lvl. zakladni skola, jak to zkousi nekteri lide tady, to ale nedokazi.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (27.5.2022 23:12) reagovat
Tam se třeba objevil i záběr Zelenskyho s cocainem na stole kterému věříš, mám pravdu?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 23:04) reagovat
oprava: Risskych orlic, samozrejme. Jinak nize v tomhle vlakne JonathanDavis posilal linky na videa, na ktera se muzes kouknout nebo je aspon proletet. Nejtera z nich dokumentuji, co jsem vyjmenoval.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 22:59) reagovat
Paulus: Musis se umet ptat. Ten prvni dotaz jsem videl, ale vubec jsem nepochopil, na co se ptas. Ted uz to vim. No dukazem jsou sami clenove Azovu. To, ze pochoduji mesty. Ze hajluji. Ze maji tetovani svastik, rimskych orlic, 14/88 a dalsich nacistickych symbolu. Podivej se na nejaka videa, kdyz se vzdavali z Azovstalu. Rusove si jejich tetovani fotili a i podle nich je filtrovali. Ja nevim, jake dukazy hledas nebo by te presvedcily. Videi o Azovu je dost, vyjadreni lidi, kteri na UA byli, taky.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (27.5.2022 22:51) reagovat
Paulus: už posílal koláž fotek vojáků s nazi tetováním. Ale asi přehlídnul tu koláž vojáku RF s nazi znaky. :-/

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (PaulusR (27.5.2022 22:45) reagovat
blb: Ptam se podruhe, mas pro sve tvrzeni o Azovacich nejake DUKAZY?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 22:43) reagovat
Direct: ohledne Ukrajiny sleduju nejvic radu kanalu na Telegramu, tradicni media temer vubec nebo jen abych videl, co tam placaj. Na TG jsou ponejvic videa a fotky z fronty, zabery z dronu, dokumentace znicene techniky, opusteneho a zabraneho vybaveni, vzdavani zajatcu, vztycovani vlajek v dobytych mestech atd. Kanaly mam jak pro-UA tak pro-RU. Tecka samozrejme lze, pri posledni diskusi na tohle tema jsem nekolik jmen kanalu uvedl, stacilo si je jen na Telegramu najit, ale toho se tecka boji.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (:.) (27.5.2022 22:37) reagovat
Stejně je prdel, jak, kdykoliv je ten blb dotázán na zdroje, vychrlí hromady sraček a konkrétní odkaz žádný. Že internet je plný stránek, bla bla bla. A udělá to i přesto, že je tázán na konkrétní zdroje, každý normální člověk by dodal název stránky, URL adresu, nebo třeba název publikace a autora... ale ne, pán si nastudoval místní demografii, tvrdí, že je jeden z nás, a mele tu proruský sračky hlava nehlava, doufaje, že se cokoliv komukoliv v hlavě uchytí. Neznám žádnýho putinovce z naší demografie...

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (27.5.2022 22:27) reagovat
Takže všichni navštěvují jen jednostranná mainstream média, ale v podstatě taky říkáš, že žádné jiné neexistují ("vetsina je bud silne pro Ukrajinu nebo silne pro Rusko"). Takže v podstatě taky navštěvuješ mainstream media, jen dvojnásob mainstreamu, jelikož navštěvuješ oboje?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 22:16) reagovat
@cyklista: debil je slabota, to neodpovida skutecnosti. Je to prolhany zmrd B-)

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (cyklista) (27.5.2022 22:03) reagovat
Je čas vrátit se ke kořenům: blm je debil.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 21:49) reagovat
Direct: v principu souhlasim, ale v tomto konfliktu nestranna media prakticky neexistuji a kazdy ma blize na jednu ci druhou stranu, pricemz stred je temer prazdny a vetsina je bud silne pro Ukrajinu nebo silne pro Rusko. Jistotu nemam, ale holt zivot je riziko a radsi se budu cas od casu plest nez spolehat na to, co mi naserviruji jednostranna media se silnou editorialni linkou a zit v bludu cely zivot. Statistiku si explicitne nevedu, ale rozhodne mam pocit, ze mam pravdu vic a driv nez mainstream media.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (fromR (27.5.2022 21:48) reagovat
Ach jo, i kdyby se levičákům podařilo ovládnout Wikipedii, je mi to v této chvíli naprosto jedno. Politické strany jsou ohledně invaze zajedno. Premisa je jednoduchá: Rusko útočí na stát, který se chtěl přidat k západní civilizaci. Už osm let okupuje část UA. A už víme, že to nestačí a nikdy nic stačit nebude. 24. února Rusko deklarovalo faktické podmanění Ukrajiny a zaútočilo. 400 km daleko padají bomby jak za druhé světové. A není pro to obhajoba. A to tam píšou, viď?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (27.5.2022 21:45) reagovat
blm: Nesouhlasím, správné médium do jisté míry umí odfiltrovat misinformace a propagandu, počkat s informacemi na ověření zdrojů, popřípadě se za chyby omluvit (což pravda moc českých médií neumí). Když tedy porovnáš oba své zdroje, veškerý faktor rozhodování záleží jen na tvé "představě". Jakou máš jistotu že je tvůj pohled správný? Máš nějakou statistiku úspěšnosti?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (fromR (27.5.2022 21:34) reagovat
Přibližně 1280 diskuzí které zde zaplnil antivax a ruskou propagandou. Teda roumene, já jsem teda taky trochu škodná, ale držet si tu tohle… [odkaz] .

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 21:34) reagovat
Moje pohrdání lidmi jako je blmblb je úplně maximální. Kdykoli se někdo takový vyskytne v mém okolí, dřív nebo později narazí na bolest, kterou mu já osobně způsobím. Jsem hluboce přesvědčen o tom, že to jediné, čemu tihle jedinci rozumí, je bolest a strach...

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (PepeeR (27.5.2022 21:29) reagovat
rusti fasiste maji hodne hlavic, ale pomerne malo nosicu. A je otazka v jakem stavu tyto zbrane jsou. Matlaci si je nakonec hodi na hlavu. B-)

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (PaulusR (27.5.2022 21:27) reagovat
blb: Pekne tvrzeni, nejake zdroje, dukazy, takove veci?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 21:27) reagovat
@from: Už se blížíš pochopení, jak lidé jako blmblb fungují. -> Pravda je pro ně to, čemu věří. A čemu nevěří, to pravda není. Fakta ohýbají libovolným způsobem tak, aby se jim to hodilo do krámu. Lež a fabulace ji pro ně přirozeným způsobem komunuikace. Kdykoliv otevřou držku, tak lžou. To je blmblb ;-)

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 21:27) reagovat
from: Ale ty vubec nechapes tu dynamiku, jak wikipedie funguje. Pocet uctu nic neznamena, taky tam mam ucet. Jde o to, kdo ma kontrolu nad hierarchii editoru a kdo ma ve vysledku vliv na obsah a na to, co se na wikipedii dostane a co ne. A ze je wikipedia ovladana levicackou klikou uznal i jeji spoluzakladatel. Pri pohledu na libovolne politicke nebo zpolitizovane tema posledni doby si pripadam, jako bych cetl web CNN. Tak jednostranne levicacky zamere pojeti to totiz je.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (fromR (27.5.2022 21:22) reagovat
bublaa: takže když dokáže odmítnout takovýto projekt pro ověřování svých tvrzení, dokáže si vytvořit podobná dogmata na jakýkoli web typu facebook, aniž by tu služby pochopil. Třeba taková banalita, že někdo tu platformu prostě použije jen pro publikaci něčeho, že skupina [odkaz] je dobře spravována, že některé ty stránky tam mají dlouholeté renomé jako zpravodajské weby. Že tam je prostě část informačního všechna a jinde ne.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (fromR (27.5.2022 21:18) reagovat
bublaa: já od někoho, kdo popře anglickou Wikipedii, už nic nečekám. Anglická Wikipedia má 43 596 748 účtů. 122 308 z nich něco upravilo poslední měsíc, 11041 správců. Ukaž mi lepší zdroj informací, než ten, co vytváří a u čehož se hlídá tolik lidí naráz. Navíc je to křížově ověřované přes 288 Wikipedií v dalších jazycích. Tohle je autoritativní rozcestník této planety a jestli s tím máte problém, tak to je problém na přijímači.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 21:13) reagovat
@Direct: Já ti vysvětlím blmblbovo pojetí pravdy. On uznává a chápe pravdu pouze jako subjektivní záležitost. To je to jediné, co zná a dál jeho pochopení pravdy nedosáhne. Hlubšího pochopení pravdy není schopen. Pro představu, něco na úrovni psa...

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 21:11) reagovat
Direct: takova neexistuje. V tomto konfliktu jsou dve strany, obe maji motivaci zvelicovat sve uspechy a ztraty nepritele a mlcet o svych ztratach. Sleduju proto zpravy z obou stran a diky tomu mam vyvazenejsi informace, nez ten, kdo sleduje jen jeden zdroj, jakkoliv ten zdroj muze byt kvalitni. Clovek ale musi odfiltrovat ocividnou propagandu a nesmysly a obcas si muze o necem udelat spatnou predstavu, nez se za par dnu objevi vice informaci. Porad to ale podle mne ma vetsi smysl nez cerpat zpravy z medii.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (27.5.2022 21:07) reagovat
blm: aspoň něco nahodil, pořád lepší, než se politicky vyhnout odpovědi a říct "Neexistuje zadny web". Nechtěl jsem web kde mluví jen pravdu, ale stránku pravdivých a nezabarvených informací podle tebe.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 21:05) reagovat
Jeho nástrojem není pravda, jeho cílem není diskuze. Jen primitivní emoce. Prostě taková jednoduchá opička :-D

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 21:02) reagovat
@from: vidíš co je to za zmrda? Ještě stále s ním chceš o něčem debatovat? :-D

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 20:57) reagovat
Facebook, to me poser :-D A me tady obvinujou, ze cerpam z Facebooku, ktery ani nemam. Tohle je proste kvalitnejsi nez ta nejlepsi satira. From cerpa zarucene kvalitni informace. Z levicackeho blogu a socialni site pro duchodce. V obou pripadech si tam kdo chce pise co chce a o nejake kvalite nelze vubec hovorit.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (fromR (27.5.2022 20:55) reagovat
Koho by zajímalo, kde si dovolím brát erudici, abych tu tak jistě mohl označit blmblm za lháře, vycházím ze seznamu zdrojů publikovaných zde: [odkaz] . Máte tip na další nosné odkazy?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 20:49) reagovat
@///: Můj názor je že blmblb je prolhanej zmrd zralej na proplesknutí držky až bude brečet jak tříletá holka. Říkejme tomu klidně "bublaaa konsenzus " B-)

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 20:46) reagovat
bubla: Nebul. Proste ses totalne vymletej z medialni propagandy a tak kazdy jiny nazor povazujes za lez. To je bezna vec, jednou z toho vyrostes.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (///) (27.5.2022 20:44) reagovat
Blmblb důkladně kombinuje různé zdroje a vzájemně je porovnává. Jen tak je schopen odhalit skutečnou pravdu. Když vše, co tvrdí, píšou na Sputníku, Russia Today, Aeronetu, Protiproudu i Parlamentních Listech, tak to přeci musí bejt pravda! Tolik zdrojů! Hodně pravdy! A vy všichni jste kňučícící náckové! Shodli jsme se, že mrkev je kokot a Izák je debil. Existuje Raumon konsensus o tom, co nebo kdo je Blmblb?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 20:41) reagovat
@blmblb: prosim ty tady na nic radši neodpovídej. Slovo "pravda" v tvý hubě je toxická zbraň. už dlouho jsem na netu nepotkal takovýho monsterlháře jako jsi ty.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (Joker) (27.5.2022 20:38) reagovat
Přesně to je problém (jeden z problémů) ruské armády: Sice tolik atomovek je úplně na nic (hlavně po 30 letech bez peněz na údržbu) a mohli mít daleko silnější armádu kdyby jich třeba půlku zrušili a ty peníze investovali jinde, ale hlavně že papírově mají 6000 atomovek.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 20:37) reagovat
Já si myslím, že jsme k těmhle lidem až moc tolerantní, až kontraproduktivně. Když melou ty svoje flastenecký hovadiny, tak jakoby "tolerantně" mlčíme a myslíme si svoje. Ale to se postupem času ukazuje jako velká chyba. Oni si to totiž při svý opičí inteligenci přeloží jako že mají volný prostor pro ty svoje rádoby "názory" a rozjedou to ve velkým. Je bezpodmínečně nutný je okamžite chytnout za tu jejich prolhanou držku a vyfackovat! Nebo aspoň seřvat...

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 20:36) reagovat
Rad odpovim. Neexistuje zadny web, ktery zprostredkovava ci agreguje informace, ktery by obsahoval pravdu, uplnou pravdu a nic nez pravdu. Z podstaty veci to ani neni mozne. Ve valce obe strany lzou a pouzivaji propagandu a v uhrnu se bavime o tisicich jednotlivych informaci, dat atd. Ty informace bychom meli vyhodnocovat jednu po druhe, ne vse co rekne Rusko je lez, ne vsechno od nich je pravda. Ne vsechno od Ukrajiny je lez, ne vsechno je pravda. Slepe verit jednomu zdroji a proste nelze.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (DirectR (27.5.2022 20:30) reagovat
Sry že se vměšuju, ale mohl bych poprosit o zdroj na stránku pravdivých a nezabarvených informací, co není "levičáckej blogísek". Vždycky když se lidí podporující RF zeptám, tak se bojí odpovědět, nebo odpoví celkově internet... nedej bože selský rozum (taky už se stalo).

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (:.) (27.5.2022 20:26) reagovat
bublaaa: Když to je těžký. Ale je fakt, že pokud nepřijde s ničím novým ani on ani nějakýho jeho alteraccount, tak nemá smysl na něj reagovat. Vše podstatné se už stejně napsalo a řeklo. No a kdo chce pravdivé informace, připomene si 1968 a nebude je hledat u notorických lhářů a zlodějů.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (27.5.2022 20:13) reagovat
from: Nebul, prolhanej nacku. Ty jsi krizove neproveroval vubec nic, protoze cteni jednostranne podanych kompilaci na wikipedii neni overovani vubec zadne. Kdybys mel nejaky argument, tak ho sem das, ale ty jen dokola tapetujes linky na levicackej blogisek. :-D

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (cyklista) (27.5.2022 20:06) reagovat
Milý debile JohnataneDavisi, už víš, z které ruské díry jsou ty rusky psané nacistické odkazy, co jsi sem dával?

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (JonathanDavisR (27.5.2022 19:59) reagovat
vy dvaja si tu hrkútate ako taký dvaja teploši :D ved si vymeňte čísla a spojte svoje životy do jedného celku ... len si dávajte pozor aby ste nedostali opičie kiahne :D

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (fromR (27.5.2022 19:54) reagovat
bublaa: dalo by se to řešit, když máš v prohlížeči nějaké rozšíření, co ovlivňuje CSS na stránce. pak si prostě napíšeš něco jako .roumingForumTitle content:"(blm") {display:none} , ale ne takhle, CSS už jsem roky neviděl, ale šlo by to. Mě jsi poučil, už ho ignoruji.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (bublaaaR (27.5.2022 19:50) reagovat
@from: Máš pravdu, také mám určité zkušenosti z jednoho celkem oblíbeného fóra. Tihle jako blmblb jsou jako rakovina, kteří když napadnou web, tak je strašně těžký se jich zbavit, je to bitva 24/7. Proto mě strašne sere, že na tady na to Roumen tak kašle a tihle prolhaní hajzlové se tady zabydleli. Tohle je jeden z mála mých oblíbených webů, ale zdá se, že je nevyléčitelně napaden...

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (fromR (27.5.2022 19:50) reagovat
bublaa pozor, Rusové jsou dementi, pamatuješ jak poslali stejné agenty vraždit do Vrbětic i do Anglie novičokem? Jak pak vysvětlovali, že v Anglii byli mrknout na katedrálu? [odkaz] Viděls Putlerovy lži ohledně invaze? [odkaz] Nepřeceňuj Rusy, jsou to podobní kreténi jako blm.

Obrázek 'russia stronger' Obrázek 'russia stronger' (JonathanDavisR (27.5.2022 19:46) reagovat
Iba na 3 veci sa dá pozerať večne: 1. Západ slnka 2. Horiaci oheň 3. Vzdávanie sa náckov z Azovstalu :-D [odkaz]

Strana 1/3. 1 2 3 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...