„Ty EV, a hlavně Tesla, se přehřejí“ Právěže Plaid a i tenhle Lucid už zvládají opakované starty (první s tím přišel před lety Porsche Taycan). Takže pokles výkonu nastane asi později, než tě to přestane bavit. U obyčejnějších EV typu BMW i4 M50 se boost vyplýtvá samozřejmě dřív i rychlou jízdou po dálnici.
S jedním rozdílem, že to Bugatti po takovém rozjezdu bude dál fungovat bez problému. Ty EV, a hlavně Tesla, se přehřejí, skočí do nouzového režimu a pár desítek minut, možná i hodinu, dvě se to auto bude plazit. Ale teď vážně. Ten wow effect EV omrzí celkem brzo, a budoucnost, když už elektrická, tak bude VW ID a podobné takové ''rozumné'' EV, stejně jako nejběžnější spalovací auto na silnici má motor mezi 1.3L až 2.0L.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči.
Více...