ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  ČasProBydlení

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: dnešní vztek (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (9.8.2016 22:11)
šerlok holms pro kapi na dobrou noc [odkaz] (čro2)
nebo Simeon [odkaz] nebo duchařina [odkaz] a nebo četba na pokračování Rytíř Perceval a svatý grál 1/2 [odkaz]
EDIT: Nejkulaťoulinkatější kulička - 09.08.2016 22:13:52
 
re: dnešní vztek (kapiláraRP (9.8.2016 22:10)
Tak nak. Zrovna to bylo napinavy.
 
re: dnešní vztek (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (9.8.2016 22:08)
český rozhlas meteor?
 
re: dnešní vztek (kapiláraRP (9.8.2016 22:07)
Jsem v pulce rozposlouchane povidky a ty cupiny ju smaznou. Grrr >-O
 
re: dnešní vztek (MilaneseRP (9.8.2016 22:00)
Zeptejte se tereie, ten tu tehdy prohlasoval, ze meneni oleje je overrated...
 
re: dnešní vztek (MemRP (9.8.2016 21:45)
cern0usek: I ten jiný olej, který bych tam dával, by měl vlastnosti co doporučuje výrobce (jo, teď leju 5W30, ale jde tam právě dát i 0W30 nebo 5W40 s určitou vlastností, musel bych to dohledat, ale budu to řešit až příští rok). A jako dobrý, že to sežere nějaké deci oleje po 1000 km po německých dálnicích 160-170 tacho při 5000+ otáčkách a při venkovních tropických teplotách, to bych ještě bral. Ale že to mizí i při klidném (na můj styl jízdy ;)) popojíždění po městě, to mě vážně dojalo. Ale třeba tam bude víc faktorů a u 3 roky starého auta se 40 tisíci najetými bude větší průser. Např. 3x opravované stahování oken (ještě v rámci záruky) se mi rozbilo už počtvrté, u spolujezdce se měnil jakýsi vrzající pant ve dveřích. Citroen mám poprvé a asi naposledy, mám jen jedny nervy a s ojetými Hondami jsem předtím 12 let neměl problémy žádné.
 
re: dnešní vztek (FarářRP (9.8.2016 21:37)
U 2.0 tfsi se doporucuje 5w30 longlife a menit po 30 tisicich. A soudruzi v autorizaku se na tebe budou divat jak na debila kdyz prijedes po 15 nebo kdyz nebudes chtit LL sracku. To ze motor toci 7000 a ma maly vysokootackovy turbo tomu dava spravny smrnc. Tady ani nemusis byt odbornik a neco vymyslet, zkurvi se ti to samo.
Ale chapu co myslis. Dulezitejsi nez viskozity mozna budou normy VW, pak to ma spravny chem. slozeni.
EDIT: Farář - 09.08.2016 21:38:30
 
re: dnešní vztek (cern0usekRP (9.8.2016 21:34)
Menit olej za jinej druh se obecne nedoporucuje. Ten kterej konkretni se tam leje z nejakyho duvodu a jinej druh nebude mit stejny vlastnosti, Myslim, ze je to docela povestny u Alfy, kde do toho "odbornici" lili drazsi oleje, pac sou "lepsi", a vono to kurvilo motory.
 
re: dnešní vztek (MilaneseRP (9.8.2016 21:29)
> Mem:
PSA asi vi, proc neexpanduje na US trh. Tady by ji soudy sedrely z kuze, kdyby si neco takoveho dovolili...
 
re: dnešní vztek (FarářRP (9.8.2016 21:29)
Dvoulitrovy TSI taky zerou olej, soudruzi z wolfsburgu jim dali mensi pistni krouzky presne z techto duvodu. A tvrdi, ze je "normalni" snad litr na tisic. Nebo si muzes za par desitek tisic koupit kit na opravu a zaplatit soudruhy za dalsich par desitek tisic at to cely rozeberou a prekrouzkujou. A nebo zkusit 5w40, pry to muze pomoct. Jestli jezdis na 5w30.
 
re: dnešní vztek (MemRP (9.8.2016 21:17)
Míla: No vidíš, a já kupoval nové auto, které žere olej. Když jsem se pídil proč, tak je to "normální", protože kvůli honbě za CO2 do těchto motorů koncern PSA dává olej s takovými vlastnostmi, které sice snižují spotřebu, ale jaksi toho oleje ubývá (má příliš velkou viskozitu a nevydrží velkou teplotu). To ovšem tabulky CO2 nezohledňují, takže je všechno v pohodě, ekonomický a ekologický dopad mého dokupování a dolévání oleje už nikdo neřeší. Tyve ani můj starý Civic při nájezdu 230 tisíc nežral olej a tady bych měl u nového auta s nájezdem 40 tisíc dolívat každých 5 tisíc litr (nebo řešit náhrady a aditiva, což po příští garančce udělám).
 
re: dnešní vztek (vecernikRP (9.8.2016 21:04)
klid milo, at ti nepraskne zilka. pak bych musel na dovolenou misto tebe ja :-D
 
re: dnešní vztek (MilaneseRP (9.8.2016 20:46)
Kurva dopici at uz ale fakt ta Evropska Uhnije uhnije >-O
[odkaz]
Ve jmenu ekologie se treba poserte...nakonec se bude pasovat benzin z britanie :o)
 
re: dnešní vztek (mrkevRP (9.8.2016 20:38)
Ty dumpingové ceny měl mj. na trase Brno-Praha. A to měl tehdy nastavené tak, že to odpovídalo zákaznickým cenám ČD. Oni ale argumentovali základní jízdenkou, která je předražená jako prase, tak tuším dostal pokutu.
 
re: dnešní vztek (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (9.8.2016 20:09)
Sitrif: loni jsem se snažil objednat jízdenky s více přestupy a ty trasy/přestupy které mi to nabízelo... to bylo jako cesta kolem světa za 80dní...
 
re: dnešní vztek (SatrifRP (9.8.2016 19:48)
Kilička: ve skutečnosti online prodej jízdenek ČD mě docela potěšil. Zaplatíš kartou i bez registrace, vybereš si bez příplatku rezervaci místa a na mobil ti přijde sms s jízdenkou a veškerými informacemi. Navíc tě upozorní v případě zpoždění nebo komplikací.

Praktická nemožnost stornování je ale fakt šílená. Mají tam storno poplatek asi 100 Kč což ti zcela pohltí drtivou většinu tras. Dále nejsou schopni propojit elektronické jízdenky s pokladnami, takže když si koupíš jízdenku na internetu, tak jí nemůžeš rušit nebo měnit na pokladnách a obráceně. A vůbec, jejich zákaznické centrum je vyloženě trénované v posílání lidí do prdele.

Jinak, já občas jezdím jak vlaky ČD tak i autobusy RegioJet.
 
re: dnešní vztek (MemRP (9.8.2016 19:36)
V pořádku, tak ty zase bojkotuj mne, mne to dokonce i potěší! :D
 
re: dnešní vztek (honeyRP (9.8.2016 19:17)
Jako já nejsem ten, kdo SA bojkotuje, naopak, jen říkám, co bych považoval za mnohem relevantnější důvody (jednání poškozující trh a konkurenci) než to, že má někdo nějaké politické přesvědčení, to mi přijde ulítlé...
 
re: dnešní vztek (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (9.8.2016 18:52)
nikdo ty cestujici nenutil za dumpingove ceny jezdit, pokud to nekteremu cestujicimu vadilo, mel stale moznost jezdit s nizsim komfortem prepravy za vyssi jizdne ;-)
 
re: dnešní vztek (MilaneseRP (9.8.2016 18:43)
Na cestujici kazdej sere - mel DUMPINGOVE CENY >-O
 
re: dnešní vztek (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (9.8.2016 18:41)
No a pokud jde o přepravu vlakem, tam snad ani nemá význam se rozepisovat. Oceňuji, že měl Jančura koule na to, soupeřit se státním podnikem ČD (Čekám dlouho, nezastavujeme/máme zpoždění, a. s.), protože šel do rizika, že ze strany státu může přijít nějaká levárna.

Jak už to u státních podniků bývá, když už se ČD pustili do modernizace, tak vybrali velmi výhodné a spolehlivé Pendolino, jen těch koupených náhradních dílů, který skončila záruka/doba spotřeby ještě předtím než vlaky začaly přepravovat cestující...

Dodnes nepochopím, proč u ČD nejsou schopni nasadit nějaký funkční a jednoduchý systém online prodeje jízdenek, ten jejich systém slev, slevových karet ve kterém se nevyznají ani pracovníci ČD, defakto nemožnost stornovat v den odjezdu jízdenku [odkaz]

 
re: dnešní vztek (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (9.8.2016 18:13)
Kdyz začal Jančura jezdit žlutými autobusy, tak to bylo o tom, že už jsi nemusel cestovat starou dálkovou Karosou LC735/736 z roku 1978 s vymlácenými tlumiči, převodovkou před smrti, ulepenejma odrbanejma hnědejma koženkovýma sedačkama a nerudným řidičem, který měl všude cedulky "autobus není jídelní vůz", s otráveným výrazem, pokud musel vylézt z autobusu a otevřít prostor pro uloženi větších zavazadel...
o klimatizaci ani nemluvě - v těch starých Karosách byl ještě původní vzduch z let kdy byly autobusy vyrobeny, těžký, nedýchatelný s vysokou relativní vlhkostí.

Ve žlutých autobusech vám mladý stevardky nabídly kafe/čaj/noviny/časopisy zdarma. Klimatizace, sic již tehdy ne vždy úplně funkční. Novinkou také bylo, že ve žlutých autobusech byl opravdu použitelných záchod. Podnikatelský záměr postavený na tom, že všechny ty lokální ČSAD zůstaly s vozovým parkem a přístupem k zákazníkovi hluboko v dobách socialismu. Je s podivem, že konkurence nedokázala pružně zareagovat. V době kdy to začínalo Koule hodně pendlovala trasu Praha-Brno a tu postupnou smrt konkurence nešlo přehlédnout, dlouho se držel tuším Tourbus.

Dumpingové ceny začal nasazovat později a jen na vybraných trasách. Hodně i právě na těch dotovaných, kam ho nechtěli pustit.


EDIT: Nejkulaťoulinkatější kulička - 09.08.2016 18:16:14
 
re: dnešní vztek (MilaneseRP (9.8.2016 17:55)
To je malo! Meli ho zakazat.
 
re: dnešní vztek (antonymRP (9.8.2016 17:53)
ja myslim, ze vstup na trh mel Jancura uplne v pohode, proste jezdil s mensi marzi a mnohem lepsimi sluzbami, problem s dumpingovymi cenami byl az pozdeji s nejakou linkou(/linkami) (do Liberce?), kdy ty ceny byly fakt smesne a pokutu za to imho fakt nejakou dostal
 
re: dnešní vztek (MilaneseRP (9.8.2016 17:23)
Vtip je v tom, ze pokud by Jancura delal neco, co by se nasim prebujelym uradum nelibilo, tak by ho zarizli. Jenze se to nestalo. Ergo nic drakonickeho, co udajne mel delat, nenastalo.

Napriklad ty udajne dumpingove ceny asi nebyly tak dumpingove a ve skutecnosti jen mensi overhead a proto mohl nasadit nizke ceny.
 
re: dnešní vztek (vecernikRP (9.8.2016 13:45)
honey - pro nektere lidi je jakakoliv regulace podnikani znakem socialismu.
 
re: dnešní vztek (honeyRP (9.8.2016 13:18)
Míla: Můžeš mi prosím vysvětlit, co je na zákazu dumpingu socanského? :-O
 
re: dnešní vztek (MemRP (9.8.2016 11:16)
kuli: Přesně, stačí bojkotovat SA, nevím, co na tom není večerníkovi jasné. ;)
 
re: dnešní vztek (EGORP (9.8.2016 11:11)
mam pocit, ze ty vlaky maj neotviratelny okna aby lidi otviranim neplejtvali chlazenym vzduchem z ty klimatizace...
 
re: dnešní vztek (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (9.8.2016 10:43)
a jak píšou v diskusi na idnes - měl jet Českými drahami, u ČD by nemusel dobíhat na včasný odjezd
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...