ČasProŽeny  |  VipShow  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Tesla Model 3 (FarářRP (1.8.2017 11:27)
adams: Vzdyt je to rikam furt, je to prece zjevne. Lidi by mohli uplne vsichni jezdit MHD, to ze tam pro ne misto neni vubec neni prekazka a da se to resit. Ale ty kurvy jezdi autem, asi chcou platit spotrebku. :-D
 
re: Tesla Model 3 (OinkRP (1.8.2017 10:47)
Nebo když potřebuješ zakopat mrtvolu a potřebuješ si ještě svítit na to kde kopeš...jsou věci co člověk neplánuje, přesně tak!
 
re: Tesla Model 3 (kubeekRP (1.8.2017 10:46)
jo, ale uvědom si kolik lidí potřebuje tu baterku nabít z nuly do plný, a kolik lidí bude potřebovat jen dobít za těch svejch 60km do práce a zpět. Stejně jako v autě na tekutiny ti tam většinu času něco zbejvá přesně na tyhle náhlý situace.
 
re: Tesla Model 3 (adamsRP (1.8.2017 10:39)
Jsou věci, co se naplánovat nebo vyřídit po internetu nedají. Když mám rozdělanou pizzu a zjistím, že se mozzarella zkazila ještě před koncem záruky, tak si těžko z e-shopu objednám druhou. A když potřebuju kočku zavézt deset kiláků k veterináři, protože došla zvenku dorvaná a potřebuje něco vyčistit nebo sešít, tak taky nechci čekat, než se nabije auto. A když má pes torzi žaludku, tak je to teprve maso, tam jde o minuty a záchranka pro něj nepřijede.
EDIT: adams - 01.08.2017 10:43:24
 
re: Tesla Model 3 (MlékařRP (1.8.2017 10:26)
Adams - ber to tak ze vnimani sveta a zvyky se pravidelne meni. Dneska uz jen malokdo si pravidelne rano natahuje hodinky (i ty mechanicke) jako nasi otcove. Pred deseti lety jsme mohli odjet na prodlouzeny vikend bez nabijecky na telefon, zatimco dnes je to jedna z prvnich veci, kterou kazdy bali. Pokud elektroauta vyzaduji urcite strategicke planovani tak nas to proste drive ci pozdeji ceka a nasim deckam to prijde uz dost mozna normalni.
Ja se nepru o to co rikas, ale rekl bych, ze na "za mych mladych let bylo vse lepsi" jses jeste mladej.

PS: Dalsi vec je ta, ze auta maji poslouzit jako docela slusny bypass cap pro vetrniky a podobne picoviny. Podle toho co vidim v praci ted kazdej kouka na bidirectional OBC, hlavne v cine.
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (1.8.2017 10:16)
+1.
smart krabicka nebude za mna rozhodovat kedy sa zapne pracka, kedy sa pojdem vysrat a podobne veci z orwellovho sveta.
 
re: Tesla Model 3 (adamsRP (1.8.2017 10:05)
Auto není něco, co stačí v podstatě kdykoliv nabít, auto je naopak něco, co potřebuju mít pořád nabité a moci s tím kdykoliv vyjet. Proto ho mám, jinak by mi stačil i autobus.

U benzíňáku to znamená zastavit se cestou u pumpy, která je kilometr daleko a za čtyři minuty dotankovat.
 
re: Tesla Model 3 (MilaneseRP (1.8.2017 8:41)
Tak na tvoje vize si pockam :D

Internet of things...tyvole. A v roce 1980 predstihne Sovetsky Svaz USA 7x :o)

A hyperloop uz je jen kousek od uvedeni do provozu. A fuze tu bude do deseti let.

A v patek udelat run na banku, protoze fiat currency KRACHUJE :-)
 
re: Tesla Model 3 (_mop_RP (1.8.2017 8:16)
ElDanny: Už to tady bylo řečeno. Nabíjení aut elektrické síti naopak pomůže, než aby ji škodilo. Stačí přeci všechny ty garážové zásuvky připojit na net (hello internet of things?). Pak si elektrárny sami řeknou kolik si má síť odebrat. Uživatel si navolí jakou cenu je ještě ochoten za nabíjení platit a přes noc proběhne automatická aukce energie. Samozřejmě to musí být tak, že jen ti největší šetřílkové přijdou ráno k nenabitému autu, ale to je úplně stejné jako když čekají na o korunu levnější benzín.

Čím více bude ubývat tradičních elektráren, tím větší smysl tohle bude dávat. Navíc auta, která zrovna nejsou používána můžou přes zásuvku naopak vyrovnávat nedostatek energie v jiných denních dobách, protože mohou naakumulovanou energii vracet do sítě.

Vždyť nabíjení baterky je něco úplně jiného než zapnutí rychlovarné konvice. Není to třeba dělat HNED ani NAJEDNOU, jen prostě "eventually". Tím je to naopak ideální spotřeba pro jakoukoliv energetickou síť.
 
re: Tesla Model 3 (ElDannyRP (1.8.2017 7:30)
Mop: Tak nevím jestli jsi takovej idiot nebo jo, ale asi jo.

Samozřejmě, že technici o problémech s přetížením sítě v případě masivního rozšíření elektromobilů vědí. Jediný, kdo to ignoruje jsou ekovolové a lídři západního světa typu frau Merkel.

 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 21:18)
dakujeme majonez, tiez vieme ze si sa rozumne bavil az kym si nebol usvedceny z neznalosti ;-)
edit: preto sa vacsinou nepustam do tem ktorym velmi nerozumiem. na rozdiel od mrkvicky a jemu podobnym.
EDIT: socket - 31.07.2017 21:19:06
 
re: Tesla Model 3 (MilaneseRP (31.7.2017 21:14)
mrkvi, nyni mas jiz dostatek zkusenosti s diskuzi s...inidividuy :). Jiste pochopis, proc nekteri jedinci nektere kokoty ignoruji, zatimco s jinymi kokoty se stale dokazou "rozumne" bavit a neignoruji je, ac maji casto opacne nazory :-)
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 20:29)
:-D
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 20:24)
Tak schválně, kde jsem to napsal?
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 20:17)
takze on hovori co som si domyslel a ja som defeated lebo som si domyslel prave to, co on povedal.
facepalm much? B-)
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 20:15)
Když už cituješ, tak alespoň pořádně: "Stejně tak jak sis domyslel, že to musí nutně být pára z primárního okruhu." Takže spíš takový defeat sám sebe v režii socketa, ostatně jako vždycky...
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 20:13)
o 2 prispevky nizsie "že to musí nutně být pára z primárního okruhu" ;-)
dufam, ze toto nie je prva MJK defeat v argumentacnom boji.
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 20:07)
Hele, bavit se s blbcem nemá cenu, takže končím. Celou debatu o tom že se část výkonu využívá pro regulaci, v jejímž rámci byl můj příspěvek úplně v pořádku jsi svedl na slovíčkaření o tom, jestli je to pára - turbína - kondenzátor - chladicí věž nebo zjednodušeně energie v páře -> přímo do vzduchu. Z ničeho nic vytahuješ JE a pak mi podsouváš, že jsem někde tvrdil něco o páře v primárním okruhu. Netvrdil a píšu že sis to vymyslel, proč to musím psát znova? Už vím, protože si MCH blbec.. :-O
EDIT: mrkev - 31.07.2017 20:08:15
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 19:50)
a JE nie su zahrnute v podpornych sluzbach siete? su.
para v primarnom okruhu? MJK.
vypustana do chladiacich vezi? reguluje sa pomocou regulacnych ventilov.
para sa pusta do kondenzatora (co je par stoviek metrov od chladiacej veze) v pripadoch:
- havarie a nehody
- nabiehanie, ak para nema dostatocny tlak na to aby sme ju pustili do turbinky
- odstavka
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 19:47)
Já jsem ale vůbec nemluvil o JE, to sis domyslel. Stejně tak jak sis domyslel, že to musí nutně být pára z primárního okruhu, která je nutně vypouštěna do vzduchu ve chladicí věži.
Proto nemůžeš uvádět na pravou míru něco co je pravda a ještě míň to nazývat pičovinou. Tedy ty můžeš, protože jsi kokot... B-)
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 19:43)
jeste jednou, ma nezaujima co vsetko existuje a co vsetko sa pouzivalo. suche chladiace veze alebo Hellerov system sa pokial viem nepouzivaju na ziadnej JE (v cr a sr) a myslim ze ani vo vacsich TE.
inteligenciu nech posudia ostatni, ja som len uviedol na pravu mieru tu picovinu co tu MJK vyplodil.
EDIT: socket - 31.07.2017 19:43:38
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 19:37)
Určitě existuje část lidí a určitě jsi její součástí, otázka je jaká je inteligence téhle skupiny a z hlediska nepochopení jednoduché věci asi značně malá.
Ještě jednou, jsou provozy které mají kondenzátor zvlášť a jsou provozy které mají kondenzátor uvnitř chladicí věže. Ani v jednom případě nedochází k vypouštění vody z primárního okruhu a v obou případech dochází při déle trvající regulaci k ohřívání vzduchu nad elektrárnou...
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 19:35)
ja neviem co tym mrkev myslel, ale urcite je dost ludi pre ktorych je spojenie "se část vyrobené páry pustí rovnou na chladicí věž" vysvetlitelne tak, ze sa vyrobi para a ide rovno do chladiacej veze.
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 19:33)
mne je jedno kto to napisal, majoneza by mohla rozpravat ;-)
sorry jako, ale "že se část vyrobené páry pustí rovnou na chladicí věž. Tj. doslova že se velká část výroby použije k ohřívání vzduchu nad elektrárnou... " urcite nie je jednoducha skratka, ale absolutna neznalost obehov v elektrarni :-D
urcite pri kazdej vacsej regulacii chceme, aby nam vzacne medium parneho okruhu (chemicky upravovane atd) behalo niekde do vzduchu nad elektrarnou :-D
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 19:31)
Co to má společného s tím, že mě bezdůvodně chytáš za slovo (i když asi víš o čem mluvím, když jsme se k tomu přes tvoje odpovědi na moje otázky dostali) a že si tedy kokot?
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 19:29)
ano a predstav si, ze existovalo aj take ze voda z rieky presla cez reaktor a rovno isla spat do rieky. to je, co?
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 19:27)
Takže to můžeme shrnout:
- Socket, pokud mu to člověk nenapíše, chápe spojení "pára na chladicí věž" jako parovod na chladicí věž.
- Socket má potřebu chytat mě za slovo už jen proto, že jsem to napsal já. Tj. socket je kokot...
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 19:26)
Ne, lebo většina lidí pochopí jednoduchou zkratku, většina očividně vyjma tebe. :-/ Zvlášť když u velmi malých provozů existuje kombinace obojího (napůl kondenzátor a napůl chladicí věž).
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (31.7.2017 19:14)
lebo kondenzator a chladiaca veza su tie iste veci :-D
edit: takze to mozme zhrnut:
-MJK nevie ako funguje regulacia vyroby (primarna/sekundarna/terciarna regulacia vykonu);
-MJK nevie schemu tepelnej/jadrovej elektrarne
EDIT: socket - 31.07.2017 19:20:57
 
re: Tesla Model 3 (mrkevRP (31.7.2017 19:11)
Jo, to má pramálo společného, dokonce tak málo, že je to přesně to o čem jsem psal... Alespoň že už jsme doma.
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...