ČasProŽeny  |  MyMuži  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  VipShow  |  HobbyDeník

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Dvojka nebo neutrál? (RP (11.8.2022 19:59)
Ale pocite, ze nejsi socka, a coby keby, su k nezaplatenie!
 
re: Dvojka nebo neutrál? (fuRP (11.8.2022 19:55)
jasne vyfuk to ma v nejblizzi uhelne elektrarne z min 50% ;-)
 
re: Dvojka nebo neutrál? (MemRP (11.8.2022 19:50)
jehovista: V klidu, bezpečně v úrovni provozu. ;) Jen v IG-L mě mrzelo, že jsem musel jako ostatní socky jet těch ~80 mezi spalováky. S elektrem bych mohl 130. Poté, co nějaký německý důchodce dal k soudu, že je diskriminace, aby výjimku měly jen rakouské registrační značky, prý pak stačí na pokutu z Rakouska poslat ofocený techničák a je to vyřešené. A Rakušáci už se docela naučili elektromobilům v levém pruhu uhýbat.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (RP (11.8.2022 19:28)
Tak stat na spojke dokial naskoci zelena neodporuca enem vacsina tych, co maju rozjezde viz [odkaz]
 
re: Dvojka nebo neutrál? (keneeRP (11.8.2022 10:57)
Presne! Odporúča 9 z 10 servismanov.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (propediotikaRP (11.8.2022 10:14)
Skutocni profici to robia tak, ze daleko pred krizovatkou zosliapnu spojku a nechaju tam zaradene to co tam bolo. Potom celu cervenu stoja na spojke a ked naskoci zelena, tak zariadia jednotku a idu.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (fuRP (10.8.2022 14:47)
a tech 140 jedes i s dildem na baterky?
 
re: Dvojka nebo neutrál? (jehovista - ten pravyRP (10.8.2022 11:43)
Mem: 150 tacho v Rakousku? Tak to zacni setrit na pokuty.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (PeeTeeRP (10.8.2022 10:56)
Já "dojíždím" snad pokaždé jinak. Podle toho jakou mám náladu.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (BGRP (10.8.2022 9:17)
Na dialnici sa da dobre usetrit ked neustale neobiehas, ale sa niekomu (idealne dost sirokemu) nalepis na zadok a vezies sa v jeho zavetri. :-D
 
re: Dvojka nebo neutrál? (Zen:RP (10.8.2022 9:02)
Ony ty nove motory jsou dost efektivni, ale je to neco za neco. Hodne te spotrebe pomohlo adblue a obecne cisteni spalin. Ale nejen motory, ona i dobra aerodynamika pomaha.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (MemRP (10.8.2022 8:56)
140-150 tacho kde to jde (teď jsem byl v Alpách v Rakousku a zpátky, 1500 km, průměrná rychlost 105, spotřeba 5,1)
 
re: Dvojka nebo neutrál? (fuRP (10.8.2022 8:45)
a kolik jedes po dalnici? 90?
 
re: Dvojka nebo neutrál? (MemRP (10.8.2022 8:42)
Mám teď místo elektra v servisu půjčenou dieselovou Astru (6stupňový manuál, je to hlučné, smradlavé, ale spotřeba po dálnici 5,1 :-O), má už vstřikování močoviny a start stop. A tam když člověk vyřadí a dobržďuje před semaforem, tak mu motor sám zdechne, občas je to docela nemilé. Na elektru zase jezdím s trvale zapnutou rekuperací, takže tam dobržďuju plynem a jen úplné zastavení i na brzdu (Tesly nebo Kony apod. umí zastavit na rekuperaci i do úplné nuly, ale chce to trochu cviku, umí brzdit max cca 70 kW).
 
re: Dvojka nebo neutrál? (kulesRP (10.8.2022 2:55)
Priznam se, ze hloupe pouzivam spis neutral. Asi to mam evidentne blbe polozeny ale neposloucha se mi dobre, kdyz zbytecne vytacim diesel do vysokejch otacek. Jak to je z ciste pohledu dopadu na stav motoru? Je lepsi neutral nebo brzdit motorem? Nebo to je jedno? A to nechavat motor skoro chcipnout pri dojezdu?
 
re: Dvojka nebo neutrál? (TarmiRP (7.8.2022 8:36)
Argent: Lidi, co ze šestky podřazujou až na jedna při brzdění už na pětku brzdí víc než ty, co tam necháváš šestku.

Jinak jedničku dávám jen při rozjezdu, při brzdění nikdy.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (ArgentRP (7.8.2022 8:27)
Motor vždy dovedu na hranu, kdy začne chcípat a pak spojku. Je jedno jestli to je dvojka nebo šestka, funguje to stejně, dokud se auto hýbe, nechcípne to.

Lidi co ze šestky podřazujou až na jedna při brždění si ojížděj zbytečně brzdy, většinu času jedou na sešláplou spojku ve chvíli kdy maj brzdit motorem a pak to musej dohnat brzdama...
 
re: Dvojka nebo neutrál? (TarmiRP (7.8.2022 7:59)
Motor pro brzdění využívám vždy. Jízda z kopce - zařadím takový kvalt, aby auto drželo požadovanou rychlost bez brzdy. Dojíždění do obce - nohu z plynu sundám dostatečně dlouho před cedulí, podřazuji na požadovaný kvalt a před cedulí doladím případně brzdou rychlost. Do prudší zatáčky podřadím třeba z 5 rovnou na 3. Do křižovatky postupně podřazuji, pak podle situace, zároveň ale dojíždím posledního ve frontě dostatečně rychle, abych případně neblokoval odbočovací pruh, který má třeba zelenou...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (BGRP (7.8.2022 7:07)
Monkey: Zalezi na situacii, ale na inom type situacii, na ake sa sustredis ty. Nie na situacii "vchadzam do krizovatky", ale na situacii akou idem rychlostou, ako vyzera ta krizovatka, co robia auta predomnou, atd.

Osobne teda v najcastejsich situaciach dojdem ku krizovatke na nizkych otackach na trojke (benzinak 1.2l), potom rovno zaradim neutral a sustredim sa uz len na krizovatku a brzdenie. Ak je krizovatka prehladna a prazdna a neni tam stopka, takze mozem hned ist, tak radim z neutralu rovno do jednicky a letim. B-)
Keby pred krizovatkou bol rad aut, ktore nou pomaly prechadzaju, tak podradim aj do dvojky, pripadne aj jednotky a pomaly sa posuvam.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (RP (2.8.2022 17:54)
ako pise @al. Na tie rozjazdy ako ponnocny ostatnych nie som zvedavy. Hele tato, zelena, fakt, mamo, zelena, to bysme asi mali ist, hmm, to asi jooo.
 
re: (IOORP (2.8.2022 17:00)
Vsetko zalezi od vzdialenosti a hustoty premavky. V Havirove je dlhy kopec, tam dam 2 a lahko pribrzdujem az na krizovatku. Inde zase casto vyradim, kedze premavka je pomala ale relativne stale hybajuca sa.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (avoidRP (2.8.2022 16:23)
vyradzovat rychlost pri jazde z kopca je ultra picovina, lepsie je tam zaradit nejaku nizsiu rychlost a nemusim slapat ani po brzde a ani po plyne
 
re: Dvojka nebo neutrál? (PeterBazaarRP (2.8.2022 16:19)
Momentalne to neriesim (automat).
Ked som mal manual (BMW, 2l stvorvalec diesel), zvykol som podradovat.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (avoidRP (2.8.2022 16:15)
obvykle tam rychlost nechavam zaradenu aku zrovna mam, brzdim plynule a par metrov pred zastavenim (alebo ak uz mam prilis nizke otacky) tak mackam spojku a davam neutral... takze obvykle tych poslednych par metrov dojdem na neutral... ale zalezi na situacii, neni to pravidlo, niekedy tam ten neutral hodim az po zastaveni, zalezi ci je krizovatka do kopca, z kopca, aku mam zrovna rychlost a tak
 
re: Dvojka nebo neutrál? (fuRP (2.8.2022 15:29)
tak zalezi com jedes a kolik mas nalozeno, benzin/nafta s turbem/kopresorem ci bez..
 
re: Dvojka nebo neutrál? (lJb1upSSBLRP (2.8.2022 15:27)
Rozhodně řeším.
Edit: Ale hodně záleží, co máš za káru. U některých bych se na to vysral.
EDIT: Wujc - 02.08.2022 15:28:12
 
re: Dvojka nebo neutrál? (MonkeyxxlRP (2.8.2022 15:24)
Tak ono jde o to jestli řešíte podřazování, nebo jdete rovnou do neutrálu.
 
re: Dvojka nebo neutrál? (lJb1upSSBLRP (2.8.2022 15:20)
Podle toho, jaká je vzdálenost před zastávkou. Když je to delší vzdálenost, tak podřazuju, jinak dojedu a spojka brzda. Taky záleží na rychlosti kterou jedu, protože někdy na podřazování a polechtání plynu není čas.
Edit: Jinak manuál, diesel. Tady je samá nóbl hybridní automatická rekuperační šlechta... :-D
EDIT: Wujc - 02.08.2022 15:21:03
 
re: Dvojka nebo neutrál? (Zen:RP (2.8.2022 15:17)
mi0: a co když je to někdo s hybridem a rekuperuje? B-)
 
re: Dvojka nebo neutrál? (mi0RP (2.8.2022 15:09)
Tých neutrál+brzda milujem hlavne v noci, keď idú dole kopcom... Stoja na tej brzde celú cestu... =)
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...