Zatáčení je u tohohle náhodou hodně zajímavě řešené. Jelikož se může levé a pravé kolo točit různou rychlostí, tak při zatáčení jedna strana "předbíhá" tu druhou, tudíž se nemusí tolik vytáčet kola a dá se lépe zatáčet i ve vyšších rychlostech.
Vaffan Cullo: zatáčení nebo brždění je irelevantní, protože se té krávě po 2 minutách na nurburgringu přehřejí baterie a přepne se do úsporného režimu Tohle superzrychlení je dobrý jen pro podobný videa. Zatímco s Porschákem můžeš mít nohu na plynu třeba hodinu na autobahnu, s Teslou to není možné.
ešte by ma zaujímalo ako taká ťažká krava točí a brzdí... no, a tým bublina "športového auta" končí... šak dajte 0-100-0 alebo 0-200-0 alebo severnú slučku Nurburgringu... proste drahá hračka pro kikoťi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči.
Více...