na cesty do práce (25.6.2022 22:52)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (11) Komentovat Nezobrazovat

na cesty do práce (Fr_von_Dr) (28.6.2022 11:56)
A že to borec nezvednu na zadní?!

na cesty do práce (bohynRP (27.6.2022 8:20)
A ted jeste 1/2 brzdovyho disku na kazdy pulkolo. :-D

na cesty do práce (Jawohl ja) (26.6.2022 8:04)
S tým sa musí ísť celkom napiču do ostrých zákrut.

na cesty do práce (WolfajsRP (26.6.2022 7:40)
Je to obrovský skok vpřed. Vyřešil problém s osmou na ráfku zadního kola. Teď už jen se věnovtat dál, jak vyřešit vzadu místo "osmy" případné dvě "céčka". 8-)

na cesty do práce (misilRP (26.6.2022 6:21)
a ted totez na predni kolo!

na cesty do práce (sulimanek) (25.6.2022 23:51)
na jednom schodu to drcne trikrat misto dvakat. to se vyplati

na cesty do práce (DadamRP (25.6.2022 23:19)
Abyste se neposrali. Jo, je to kokotina. Jo, je to dobré jenom na asfalt. Nový asfalt. A jenom po rovince. Ne, nemá to žádné výhody oproti normálnímu kolu. Ještě někdo objevil Ameriku?

na cesty do práce (BobsikRP (25.6.2022 23:11)
tohle je jak většina "vylepšení" dnešní doby: "je potřeba pokročit!", "Ale šéfe, už nemáme co vymýšlet", "tak vymyslete něco co už funguje, ale udělejte to jinak"

na cesty do práce (bilanula) (25.6.2022 23:03)
Jo a ten proměnlivej rozvor se bude výborně chovat i v zatáčkách.

na cesty do práce (WTH) (25.6.2022 22:57)
má to nějakou výhodu oproti normálnímu kolu? Krom výrobní a údržbové náročnosti? nebo zas někdo vyvinul nějakou píčovinu a na kickstarteru mu lidi nasypou ještě miliony?

na cesty do práce (bilanula) (25.6.2022 22:53)
Na asfalt dborí. Co na nerovném povrchu, kdy bude poslední a předposlední kolo v jiné výšce nad terénem?