VipShow  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži



Mas sjety gumy 05.04.2018 
Obrázek Mas sjety gumy
To je proste Konecna expansions instrukce nejasne opozice z principu no more brits samoodber min
Komentáře (14) Komentovat Nezobrazovat

Mas_sjety_gumy.jpg (DžvírRP (5.4.2018 22:33)
to jsou vošklivý proleženiny, už se mu do toho dali červíci?

Mas_sjety_gumy.jpg (402) (5.4.2018 22:28)
A co v protektorathu?

Mas_sjety_gumy.jpg (Joba) (5.4.2018 17:22)
Není nic, co by nespravil pořádný řišský protektor.

Mas_sjety_gumy.jpg (autokratorRP (5.4.2018 12:12)
protektor dá vše do pořádku v Čechách i na Moravě

Mas_sjety_gumy.jpg (adfsfasd) (5.4.2018 11:42)
protektor to spravi

Mas_sjety_gumy.jpg (píča) (5.4.2018 11:39)
... samosebou až na výjimky, kdy se zrovna trefí do podmínek tak, aby to vypadalo, že ABS je mnohem lepší než ve skutečnosti je... taková komerční videa jsou pak na youtube oslavující vynikající vynález ABS... přestože realita je někde uplně jinde...

Mas_sjety_gumy.jpg (píča) (5.4.2018 11:38)
(cyklista) nemáš pravdu a rozhodně to nejde vyjádřit takhle snadno konstantou... Třecí síly jsou zjednodušeně řečeno dvě - Klidová Třecí síla a Smyková Třecí síla. Klidová je obecně větší - smyková je obecně menší... (když se auto dostane do smyku, tak "jede" a musí hodně zpomalit, aby se zase chytlo) ... Ideální stav je držet auto v režimu "Klidové třecí síly", ale protože taková síla není konstantní, tak jí žádný ABS nevychytá a rozdíl v brzdné dráze v praxi je téměř stejný s ABS a bez něj.

Mas_sjety_gumy.jpg (cyklista) (5.4.2018 10:28)
Hujeno, není. Největší adheze je při přibližně 25% skluzu, tření při 100% skluzu je menší. Pokud to dopadne opačně, pak je něco v nepořádku s ABS.

Mas_sjety_gumy.jpg (droud) (5.4.2018 10:19)
Docela normálka zaseklej třmen prasklej brzdovej válec nebo protočený kliče v bubnech takových už jsem měnil

Mas_sjety_gumy.jpg (Hijena) (5.4.2018 9:46)
@Human.: brzdění smykem je účinnější než na hranici prokluzu ale vozidlo je neovladatelné. Zablokované kolo jedné hnací nápravy, zbytek výkonu se rozdělí přes diferák na ostatní kola. Asi se vzepřel brzdný klíč.

Mas_sjety_gumy.jpg (píča) (5.4.2018 9:30)
Brzdy mají být na každém stroji vždy silnější, než maximální hnací výkon. Brzda by tedy měla "přebrzdit" motor, pokud je na hnací nápravě, a k tomu setrvačné síly. Brzdy tedy nejsou dobré či skvělé, jak píšete, ale brzdy jsou normální. Očekávám, že to jsou kola z návěsu, který má opět v základním stavu zabržděno - a odbrzdí se kontinuální silou, která musí trvat celou dobu (většinou tlakem vzduchu). Očekávám, že mu utekl vzduch z brzd návěsu a nevšiml si toho. (pro rejpaly - některé návěsy to maj naopak)

Mas_sjety_gumy.jpg (Prawda . . . ) (5.4.2018 9:04)
@mjfox: Nemá.

Mas_sjety_gumy.jpg (Human.) (5.4.2018 8:42)
Nemá, brzdění smykem je o dost horší než na hranici prokluzování. A tohle vypadá na blokaci nápravy kdy si toho hned nevšiml, takže skvělé brzdy v bordelu. B-)

Mas_sjety_gumy.jpg (mjfoxRP (5.4.2018 8:37)
Ale brzdy to má skvělé.













Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...