TechSvět  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky



new collector 15.03.2021 
Obrázek new collector
pani motyla proc nejsoi takove tramvaje farmar hleda agatka proc se rozesla s dopitou pomaly
Komentáře (22) Komentovat Nezobrazovat

new_collector.jpg (dan0) (21.3.2021 3:52)
Prečo nájladný vlak musí za bežnej prevádzky spomalovať rýchlejšie ako sa rozbieha, nie sú návestidlá navrhnuté v dostatačnej vzdialenost k maximálnej rýchlosti, tak aby nebolo nutné používať brzdy?

new_collector.jpg (solim) (16.3.2021 6:20)
Tak jasně, jestli si chce přibrzdit z 90kmh na 80kmh na 2 km, tak proč ne... Ale to se stane jednou za uherskej rok...

new_collector.jpg (Gif) (15.3.2021 23:52)
@solim, no tech par naprav lokomotivy to ubrzdi asi tak stejne jako to predtim rozjelo, ne? Tzn. na rychle zastaveni to nestaci ale zpomaleni samozrejme rekuperuje.

new_collector.jpg ([Jooky]) (15.3.2021 22:37)
@yy na mojom aute radarovy tempomat rozosvieti brzdove svetla, aj ked si len podradi a brzdi motorom* ... ked idem bez tempomatu a chcem vyvolat motorove brzdenie, tak mam dve moznosti. 1. na sekundu az par sekund (podla rezimu jazdy) klasicky pribrzdit a uvolnit brzdu (po uvolneni pokracuje brzdenie motorom), alebo 2. nanualne vybrat nizsi rychlostny stupen ... to prve tiez podrzi rozosvietene brzdove svetla ... (*) je to celkom inteligentne a tempomat nerozosvieti svetla pri drobnych korekciach rychlosti

new_collector.jpg (ZivaKundaRP (15.3.2021 20:58)
Pro barvení a vylepšení vlastností vulkanizované gumy se používají saze, což je čistý uhlík. Pneumatiky od určitého napětí, mají relativně malý odpor právě kvůli tomu plnivu.

new_collector.jpg (kubeekRP (15.3.2021 20:27)
gumove pneu plny ocelovejch dratu fakt moc neizolujou.

new_collector.jpg (slavek-RP (15.3.2021 19:44)
Gumové pneu neizolují?

new_collector.jpg (Solim) (15.3.2021 19:26)
To jako že ty tisíce tun ubrzdí pár náprav lokomotivy jo? Proberte se ze sna...

new_collector.jpg (yy) (15.3.2021 19:07)
Já používám brzdy minimálně, i když nejezdím na spotřebu. Jen občas žasnu, co asi tak poslední dobou vlastně vyučujou v autoškolách... když tolik lidí neví (např.), že je rozumnější podřadit, než při jízdě z dvoukilometrovýho kopce skoro celou dobu svítit brzdovýma světlama...

new_collector.jpg (cyklista) (15.3.2021 18:34)
No, ono s tou rekuperací to není zas tak žhavé, v úseku musí být jiný vlak, který tu rekuperovanou elektřinu spotřebuje. A elektromobily opravdu moc brzdy nepoužívají, taky když pak potřebují rychle zastavit, tak se jim z brzd vysype hromada rzi a až teprve pak to možná začne zastavovat.

new_collector.jpg (jeffer) (15.3.2021 18:21)
Solim: O'Reilly? Povedal by som, že všetky elektrické vlaky vyrobené a novonakúpené u nás tak po roku 1995 už rekuperovať vedia a na schopných tratiach (koridory a tam kde sa v priebehu posledných 10–15 rokov modernizovali napájacie stanice) aj rekuperujú. Na obrázku je ale zberač kúrenia nezávislého na lokomotíve.

new_collector.jpg (456) (15.3.2021 18:20)
Rekueprace u vlaku? Postupem času se to zlepšuje. https://provoz.spravazeleznic.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rekuperace.pdf Švýcaři to uměli už před druhou světovou...

new_collector.jpg (Solim) (15.3.2021 17:34)
Zrovna ten vlak moc nerekuperuje...

new_collector.jpg (Taky jeden) (15.3.2021 17:30)
cyklista: Rozumné EV skutečně rekuperují a brzdy mají klídek práci.

new_collector.jpg (Uf) (15.3.2021 17:20)
cyklista: Když jezdíš na spotřebu, tak brzdy používáš minimálně.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...