ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ByznysDeník



Too Heavy For The Plane 26.01.2017 
Obrázek Too Heavy For The Plane
svjet dle  28jjmr 29 je uzdraveny pata jednota procenta se uci na zakladce za koho sa hambis podvodni inspekce
Komentáře (15) Komentovat Nezobrazovat

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (ZiriathRP (17.4.2020 13:46)
Obecně čím větší a tlustší člověk, tím méně věcí musí tahat dodatečně. Když já jedu tábořit, tak musím mět spacák dle předpokládané teploty, kdežto vyžranec o trojnásobku mojí váhy má jenom karimatku, deku, spí v trenkách a ještě mrmle že se budil horkem.

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (MilaneseRP (29.7.2017 8:45)
Ale zase mas dvakrat delsi pero nez Yakazawi. Chtel bys mit radsi pero jako Yakazawi a litat s naditym kufrem? :-P

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (rekRP (29.1.2017 15:57)
Prommy: To ani nahodou nebude, ja nemuzu za to, ze mam dva metry a tamhle Yakazawi jen metr a pul.

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (PrommyRP (28.1.2017 0:24)
Měli by to udělat tak že by jste měl celkovou hmotnost vy+zavazadla. Sice si pár tlustejch prasat pobrečí ale bude to fér

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (pokemoon) (26.1.2017 20:53)
Váhu riešia kvôli nosnosti priestoru pre kabinovu batožinu. Je tam uvedene: Max 40kg. Čiže za tú neprávosť môže výrobca, fyzika a Newton. Cpt out.

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (VLDx) (26.1.2017 19:49)
Ja chcem nediskriminacnu letenku ... 100kg zaplatenych, vratane vahy cloveka.

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (CynikRP (26.1.2017 12:58)
Ano, presne tak to je. Jen bych dodal, ze nektery spolecnosti (zejmena do asie) povoluji 2 zavazadla mimo palubniho. Napriklad 2x 25kg apod. I tam je docela tolerance, Klidne i 2-3 kila. A resi se spis ta celkova maximalni.

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (metaathron) (26.1.2017 12:07)
Celosvětově uznávaný limit pro jednotlivé zavazadlo je 32kg a to přesně z důvodu manipulace s ním. Ano, většina leteckých společností pak dává nižší limit z důvodu odlehčení letadla a tudíž úspoře paliva. Nad 32 kg ale nikdy nejdou. Pak to není zavazadlo (baggage), ale náklad (cargo) a velmi draze zaplacený, pokud ho vůbec přijmou. Příruční zavazadla ale také podléhají váhovým limitům. Většinou 5-10 kg v economy třídě. To, že se dodržování těchto limitů už většinou nekontroluje je věc druhá.

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (takypanic) (26.1.2017 11:27)
Horší je, že někdo váží kil 60 a druhej 120 a to je fair..

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (heraRP (26.1.2017 11:19)
.......: Areolinky si spravu zavazadel zas kupiji od handligonvych spolecnoti a ty maji zas svoje ceniky na hmotnostni limity atd..

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (.......) (26.1.2017 10:16)
Cynik: ty limity jsou spis podle aerolinek nez podle letadel

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (Ja01.) (26.1.2017 10:15)
na logiku sere pes, PREDPIS JE PREDPIS >-O

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (CynikRP (26.1.2017 9:55)
Pepca: jo a ty samy lidi jdou pak nalozit bagaz do Jumba, kde muzes mit zavazadlo treba 32kg a nikdo to neresi. Stejny lidi, stejny letiste, stejna logika jak rikas.. Potazmo taky muzes za priplatek mit bagaz jezte tezsi a zase s tim manipuluje jen clovek. Jen je pak vic nasranej.

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (JohnyRP (26.1.2017 9:20)
Protože s těžšími věcmi by se hůře házelo.

Too_Heavy_For_The_Plane.jpg (pepcaRP (26.1.2017 9:03)
Ja vím, že to bude znít hrozně, ale stačí se zamyslet nad věcmi v trochu širším kontextu a spousta blbostí začne dávat smysl. Třeba jako tahle. Hint: Ta zavazadla nakládají do letadla lidé a ti nesmí jen tak v rukou zdvihat/nosit objekty těžší než cca 25kg (zjednodušeně řečeno). Cpt. out.