NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  MyMuži





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátsedm:
   

Strana 2/4. předchozí 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 23:21) reagovat
Ballo: spíš máš syndrom nepochopení argumentu, který se ti potom jeví jako chybějící. Co na tom nechápeš - "Protože to už nevrátíš, s tebou já dodiskutovala.". Vážně ti nedochází, že nemáš nekonečno pokusů na škatulkování a že lidé nemají rádi, když je někdo strká do špatných šuplíčků? A že je mnohem snadnější se na podobná quick-to-judge individua vyprdnout? Ty tu žádný dialog na základě "faktu" nevedeš, pouze prezentuješ své vlastní hodnoty.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 23:21) reagovat
ted sem si vsim ty "TM" poznamky, jo, urcite ses pravicak vid lenko.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 23:18) reagovat
S timhle argumentem (zeleni = liberalni pravice) jsem se setkal zatim jen u nas. Pravda je, ze by to na Lenku sedelo. Je to totiz kardinalni blbost.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 23:16) reagovat
Watch out, we have a badass around here!:-D Jako vzdy zadny argument, proste nic. Sam se divim, proc sem neco pisu. Mozna je to tim, ze jsem uplne alergicky na lidskou blbost. Tusim mesiasky syndrom se tomu rika. Snazim se ti argumenty trosku otevrit oci. Klidne sve nazory zmenim, ale to bys musela uznat dialog na zaklade faktu.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (enlugalRP (8.1.2012 23:14) reagovat
ne, ona si jenom myslí, že patří k pravici. Vsadím se, že feministka jako ona volí Zelené, a ti jsou přesně ta liberální levice, o které jsem předtím mluvil.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (mamlasosRP (8.1.2012 23:12) reagovat
Jak jsou teda prospěšní společnosti ? odpovím si teda sám: nijak (v tom lepším případě).

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 23:12) reagovat
Ballo: to se neomlouvej, třeba si alespoň uvědomíš, proč je to tvoje zobecňování hloupé. Protože to už nevrátíš, s tebou já dodiskutovala.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 23:08) reagovat
Za to, ze jsem te chybne hodil do pytle levicovych intelektualu se omlouvam. Velice dobre odpovidas profilu. A vidis jak to funguje? Nejdriv jsem te na zaklade zobecneni hodil do jednoho pytle, ale ty si me presvedcila o tom, ze to tak neni. Ted se muzem bavit, jak to tedy je. V procesu uceni jsou chyby velice dulezite.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 23:05) reagovat
Jedinej kdo tu tvrdi neco o podradnosti jsi ty. Ja nic takoveho nerekl. Jen tvrdim, ze lide jsou ruzni a tak se k nim musi pristupovat. Zobecnovani je zakladni nastroj cloveka v poznavani. Jedine na zaklade predchoziho zobecneni muzu zacit sledovat deviace, cili odlisnosti. To, ze ja vidim smysl zivota ve zlepsovani se, neznamena ze to tak je. Mozna je smysl zivota v remcani a delani chytrolina. v tom pripade pred tebou smekam:-)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 23:05) reagovat
lenka: no v podstate si na to kapla - aspon u me, nechci mluvit za ostatni.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (mamlasosRP (8.1.2012 23:02) reagovat
ja bych to opravil na:ze zivot neni JEN o symbioze ale I o boji

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 23:01) reagovat
Tak už tomu rozumím - vymyslet si ten správný (TM) smysl života, nutit ho všem a na základě toho rozdělit lidi na inteligentní a podřadné (s poznáním vesmíru se ztotožňuji a nevím co máte všichni s tou levicí a "láskou" - pravice a nevměšování je moje krédo, ale to je koneckonců váš chybný úsudek)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 22:59) reagovat
enlugal: protoze je holt bolestivy poznani, ze zivot neni o symbioze, ale o boji. Kdyz jsem to poprve slysel od Petrickovy, tak jsem se s ni do krve hadal, byl jsem taktez levicovy intelektual. Casem jsem ji musel dat za pravdu. Boj na te nejnizsi (entropie - vsechno se sere, a cim vic neco delas, tim vic musis i ztratit) az na te nejvyssi urovni (boj se svoji omezenosti).

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 22:55) reagovat
hele jak znim chytre s tim "poznanim vesmiru" - jako Sheldon :o) chci rict to samy co Ballo, pokud nebude pokrok tak se nebudeme lisit od zvirat a pujde nam jen o sex, vodu a KFC a vodni melouny, chci rict jidlo :o)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (enlugalRP (8.1.2012 22:49) reagovat
lenka nám tu právě předvádí klasické myšlení levicových rádobyintelektuálů - všichni jsme si rovni, lidi, zvířátka, rostlinky i bakterie, a budeme spolu všichni žít v lásce, míru a harmonii až do skonání světa. Pokrok pro takové lidi nemá cenu, protože jenom brání "přirozenému" stavu, který jsem popsal výše.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (mamlasosRP (8.1.2012 22:48) reagovat
Ja bych se vratil k římanům. Jak jsou teda prospěšní společnosti ?

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 22:48) reagovat
Nemluve o tom, ze tento "komplikovanejsi" zpusob zivota prinasi jine zkusenosti, nez se neustale snazit vypestovat bramboru a prezit tim zimu. Ergo to jasne vede k evoluci cloveka, minimalne na rozumove a citove urovni. Nemluve o tom, ze diky jinym podminkam i fyzicke evoluci. A evoluce je zase podle me smysl zivota. Je to skoro to same jako ono poznani vesmiru. Neb co je pokrocilejsi nez poznavani neceho, co je mnohem vetsi nez my a v cem se nachazime.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:47) reagovat
senna: ano, z toho přímo čiší vyspělost národa :o) :o) Co naplat, v tom se s tebou neshodnu

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 22:43) reagovat
No a me to srovantelny neprijde, porad lepsi shodit par atomovek a bojovat ultravyspelejma zbranema nez umirat hlady protoze nejsem schopnej vypestovat ani to blby jidlo. To uz je jenom o smyslu zivota a ten je podle me v poznani vesmiru, za temer jakoukoliv cenu.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:40) reagovat
senna: jo přijde a stojím si za tím. Klíčové je, že vyšší IQ, jak je z historie vidno, často přináší nové problémy, které napáchají ve výsledky stejné škody. Ignorovat je a zaměřit se pouze na QHC, které je nijak nezohledňuje, je určitě pohodlné, to chápu.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:37) reagovat
Ballo: ne nepochopil (toho bude zřejmě víc).

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 22:35) reagovat
Jo a jeste k ty historii: pochopil jsem to spravne tak, ze evropa nema co kecat, pac jsme se tu prali od pocatku veku? Reknu ti novinku: lidi se prali uplne kdokoliv, akorat tady v evrope jsme vymysleli efektivnejsi zpusoby vedeni toho boje. Coz je odvracena stranka toho, ze jsme nasli i efektivnejsi zpusoby jak zastit svoje potreby.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 22:35) reagovat
lenka - no konecne si rekla neco konkretniho - ted opravdu vim ze to nema cenu kdyz ti tohle prijde srovnatelny :-D

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 22:34) reagovat
:-) zajdi za nejblizsi cikanskou rodinou bydlici ve vlastnich vykalech a spalenym nabytku a vysvetli jim ze to nevadi ze maji nizsi IQ, kdyby ho meli vyssi tak budou mit jiny problemy a treba si zvoli zvracenyho diktatora. Abys videla jakej maji zajem o vzdelani, ze jsou stejne prinosni pro spolecnost jako my.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 22:34) reagovat
Nema cenu argumentovat, lenka predvadi klasicky taktiky levicoveho intelektuala: red herring, rict ze problem je slozitejsi, ale neuvest jak, relativizace vsech meritelnych hodnot atd. To nic nemeni na faktu ze je prima korelace mezi inteligenci a vyspelosti naroda.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:32) reagovat
senna: tedy skutečnost, že někdo hladoví, protože si např. nedokáže postavit stabilní ekonomiku nebo protože si navzájem s jiným "super chytrým" národem zničili továrny a házejí na sebe atomovky považuji za naprosto srovnatelné.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:28) reagovat
senna: svůj názor jsem před chvílí napsala, zopakuji klíčovou část: "... ale to pořád nemění nic na tom, jaký je to ukazatel - že tam jsou třeba geografické důvody a že vyšší IQ vede k jiným a na život jednotlivce srovnatelným problémům - zopakuj si posledních 1000 let historie té úžasně chytré Evropy. Víš co? Stačí 100. A co Severní Korea, Japonsko (u 731), nacistické Německo?" => jak jsem psala na začátku - IQ je ***diskutabilní*** ukazatel prospěšnosti společnosti

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 22:25) reagovat
lenka: Mezi velikosti bot nebo treba velikosti penisu a vyspelosti ekonomiky korelace neni ale mezi IQ a vyspelosti ekonomik evidentne je. To ze ty nepovazujes IQ za dulezite, ze vyspelost ekonomiky posuzujes jinak je tvuj problem; rikas ze neprijimas automaticky nazor vetsiny - dobre - ale ani nerikas jakej ten nazor vlastne mas. Jsme porad u toho ze cikani evidentne maji nizsi IQ a jak se ukazuje staty s nizkym IQ na tom sou mizerne

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Kolenovrt) (8.1.2012 22:23) reagovat
lenka: A "Já patřím do téhle skupiny a proto..." rasismus neni? Nebo je rasismus jenom to co se mi hodi. A k tomu sedlakovi, jasny kazdej kdo nebude vystavovat zlodejum penezenky je sedlak :o) (a ted nemam namysli kradeze penezenek)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:18) reagovat
enlugal: ano, selský rozum ve smyslu rozum průměrného sedláka; zobecňování jsem vždycky pokládala za zásadní pro lidi, kteří nezjednodušenou verzi nejsou schopni pochopit. Pozitivní diskriminace je úplně jiná věc, s tím na mě nechoď.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (enlugalRP (8.1.2012 22:14) reagovat
lenka: to není xenofobie, to je obyčejný selský rozum. Když tě cikáni dvakrát okradou, potřetí si na ně dáš pozor. Zobecňování je zásadní vlastnost pro přežití. Souhlasím s tímto článkem: [odkaz]

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (PivoRP (8.1.2012 22:14) reagovat
lenka_vrabcova: Ale rasismus je teorie o nerovnosti ras, stejně tak nacionalismus o nerovnosti národů. To neříká nic o tom, že jedince, který se vymyká průměru své rasy / národa budu automaticky diskriminovat. Já dělám v multi-kulti Britské firmě a naučil sem se přistupovat jinak k černochům, jinak k arabům, a jinak k asiatům... což se mi vyplácí, jinak bych se z té práce zbláznil. Ale neznamená to, že každého černocha považuju za pitomce a každého číňana za génia. Však vyjímka potvrzuje pravidlo B-)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (PivoRP (8.1.2012 22:08) reagovat
senna: teď koukám, že sem se trochu vyhnul otázce - podle mě štěstí vůbec nezávisí na materiálním bohatství. Je to spíš naopak. Lidi co jsou nešťastní a nespokojení se snaží vydělat spoustu peněz, zatimco křováci někde v buši jsou happy že zapíchnou antilopu oštěpem a víc neřeší. Ale já chci být šťastný v zazobaném západním světě a né někde v buši ;-)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:07) reagovat
Satrif: těsně vedle; nezájem...

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:06) reagovat
Pivo: roztomilá argumentace. Jistě že jsou mezi rasami rozdíly, stejně jako třeba průměrným mužem a ženou, ale to s xenofobií nemá co dělat. Ta nastává v okamžiku, kdy k někomu přijdeš a řekneš: "Patříš do té a té skupiny a jakkoliv se můžeš lišit od mého kalkulovaného průměru, máš kvůli příslušnosti k této skupině automaticky smůlu". Místo lepšího: "Máš takové a takové vlastnosti, budu s tebou podle nich nakládat".

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (SatrifRP (8.1.2012 22:04) reagovat
vrabcová, tvůj "handicap" je jinde, chytáš se irelevantních ptákovin, místo toho aby jsi hledala jádro otázky. Což se dá svést na potřebu udržení diskuze, potom ale nemůžeš říkat že "s tím máš ve společnosti problémy".

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 22:01) reagovat
senna: nebudu tě tu doučovat logiku, tak jen naznačím: řekni mi, která země s průměrnou velikostí bot 38 je podle tebe nejšťastnější. Že umíš hodit odkaz na pár čísel, který za tebe někdo slepil je pěkné, ale to pořád nemění nic na tom, jaký je to ukazatel - že tam jsou třeba geografické důvody a že vyšší IQ vede k jiným a na život jednotlivce srovnatelným problémům - zopakuj si posledních 1000 let historie té úžasně chytré Evropy. Víš co? Stačí 100. A co Severní Korea, Japonsko (u731), nacistické Německo?

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (PivoRP (8.1.2012 22:01) reagovat
senna: jde o to najít tu rovnováhu. Jižní národy jsou obecně mnohem vysmátější než severní, severní jsou zase mnohem spořádanější než jižní. Finsko je nesrovnatelně civilizovanější, než Řecko, ale ve Finsku je ohromná sebevražednost a s většinou tamních lidí si nepokecáš, protože sou divně zamlklý... Řekové jsou zase mnohem temperamentnějši a ukecanější a šťastnější, ale maj tam bordel. A mně vyhovuje zaprděná Česká Republika, která je něco mezi severem a jihem, východem a západem, prostě zlatý střed ;-)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 21:54) reagovat
Pivo - v tobe se nak nevyznam.. podle me v prumeru stesti zavisi na materialnim bohatstvi. Proc teda chces bejt prezranej cech.. jidlo snad nema materialni hodnotu...?

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (PivoRP (8.1.2012 21:52) reagovat
P.S.: Zkurvená omezená délka komentáře - snažil sem se říct, že štěstí nezávisí na materiálním bohatství. Ale radši budu nešťastný přežraný Čech, než vysmátý hladový Nigerijec :-P

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (PivoRP (8.1.2012 21:50) reagovat
lenka_vrabcova: přiznala si, že mezi rasami, etniky a národy existují výrazné rozdíly... takže si stejná rasistka a nacionalistka jako já a vlastně si rozumíme ;-) Japonci jsou skutečně chytřejší, pracovitější a úspěšnější - ale páchaj často sebevraždy... podle jistého průzkumu zvaného "World Values Survey" uspořádaného v roce 2005 vyšly jako nejšťastnější země světa Nigérie, Porto Rico a Venezuela. A já sem z národa, který neni ani nejpracovitější, ani nejšťastnější, ale stejně jsem rád, že sem Čech ;-)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 21:49) reagovat
lenka: tak jinak - rekni mi ktera zeme s nizkym prumernym IQ je na tom podle TEBE dobre. At uz je tva definice jakakoliv (mimochodem by me zajimala). Tanzanie? Kamerun? Liberie? Rwanda? Haiti? A naopak svycarsko, norsko sou na tom spatne?

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 21:42) reagovat
senna: argumentum ad populum na mě nezabírá; resp. žádné logické chyby. Je to handicap, vím, měla jsem s tím vždy ve společnosti problémy, ale co už ;-)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 21:42) reagovat
Cemu rikas stesti? To je ten posranej pohled lidi z prvniho sveta. Kdokoliv z druhyho a tretiho sveta ti rekne, ze stesti je mit praci, co zrat, kde bydlet a nebat se, ze na ceste do kramu te nekdo zastreli. Zas tak tezky to neni.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Kolenovrt) (8.1.2012 21:41) reagovat
Usmevne, psat slova jako prospesnost spolecnosti v diskuzi o jistem etniku, hned mi to pripomnelo ten sraz romskych doktoru a vedcu.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 21:41) reagovat
Pivo: přesně o čem mluvím - Japonci zase vedou v žebříčku sebevražd. Bidet je fajn, ale na co ti je po smrti?

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 21:40) reagovat
presne tomu rikam dobre, stejne jako cca 99% lidi.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 21:39) reagovat
senna: to záleží, čemu říkáš dobře - QHC není žádný ukazatel štěstí, ale vzdělání a demokratizace (to mi přijde vtipné).

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (PivoRP (8.1.2012 21:37) reagovat
lenka_vrabcova: ano, samozřejmě máš pravdu, IQ je nepodstatná věc :-P Japonci, kteří mají nadprůměrné IQ si jezdí vlakama na magnetických polštářích, serou na hajzlech které jim automaticky umyjou prdel a mají tolik technologických vychytávek, že ani neví co s tim... a Somálci, jejihž průměrné IQ je 65 nedokážou ani vypěstovat bramboru a nemaj co žrát. Z toho vyplývá, že na IQ vůbec nezáleží... zase trolluješ, co? Baví tě to? :-P

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Ballo) (8.1.2012 21:37) reagovat
Doporucuju studii IQ and the wealth of the nations. Opravdu to moc diskutabilni neni. Kdyz si das IQ a HDP na hlavu vedle sebe, tak je to skoro jasny (krom statu co frci ropu atd). O vypovidajici hodnote bodu IQ se muzeme sahodlouze dohadovat, to ale nezmeni nic na tom, ze to je zatim nejlepsi zpusob jak inteligenci merit.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (warix) (8.1.2012 21:36) reagovat
nečtěte tolik ten Blesk či AHA! a jděte radš na pivo...

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 21:33) reagovat
temer vsechny zeme s vysokym prumernym iq sou na tom dobre (cestna vyjimka je mongolsko) a naopak VSECHY zeme s nizkym prumernym iq sou na tom velice spatne.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (sennaRP (8.1.2012 21:32) reagovat
lenka: zas tak disktabilni to neni, koukni sem: [odkaz]

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (absikiller) (8.1.2012 21:24) reagovat
no parada budou jen cerny skolky .. ja bych mezi ty cikany dite neposlal .. prvni den me prijde domu a rekne pico mrdat defka curak ... bych je tam musel jit pobit ..

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (lenka_vrabcovaRP (8.1.2012 21:23) reagovat
Tvoje zlý dvojče: přečti si ji od začátku. Já si mimochodem nemyslím, že IQ je zaprvé spolehlivé měřítko inteligence, za druhé prospěšnost společnosti na základě IQ je silně diskutabilní a konečně to nechápu jako diskriminační argument. Funguje to, když počítáš s průměrem, ale diskriminovat jednotlivce na základě průměru skupiny, do které patří (a která se zrovna hodí)? Heh...

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Kolenovrt) (8.1.2012 21:09) reagovat
Dvojče: rasistickou diskuzi zavadi jisti "humanisti" tim ze se snazi mluvit o nejakych pravech a zapominat na povinnosti B-)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (Tvoje zlý dvojče) (8.1.2012 20:58) reagovat
lenka_vrabcová: Kde vidíš rasistickou diskusi? Aha, někdo tady napsal, že modří delfíni mají nižší IQ než fialoví. No jo, ale co my s tím, když podle zákona jsou oboje delfíni a mají stejná práva? No, přiznat pravdu znamená vylovení z akvária, neřešit problém znamená nechat si to od modrých delfínů líbit. Nevím jak u tebe, ale v mém hodnotovém žebříčku jsou pravda a spořádaný život velmi vysoko.

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (SatrifRP (8.1.2012 20:54) reagovat
však je skvělou taktikou podněcovat malé nenávisti mezi obyvatelstvem. Papaláši mají tak jistotu že všechny nepokoje zůstanou v hospodách ;-)

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (PivoRP (8.1.2012 20:48) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'kurvy cierne' Obrázek 'kurvy cierne' (PivoRP (8.1.2012 20:46) reagovat
vyhnala a zavedla nám kvůli nim víza... ale ty budeš opakovat, že sou to vlastně lidi jako my a že mají stejné IQ. (Jejich průměrné IQ skutečně nedosahuje ani 80ky, zkoumali to komunisti kteří se je snažili nahnat do škol a do továren a divili se, že cikánská děcka končí ve zvláštních školách - byl to tenkrát státem sponzorovaný oficiální výzkum, jestli chceš, najdu ti zdroj)

Strana 2/4. předchozí 1 2 3 4 následující