MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  MyMuži  |  TechSvět  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník


Nalezeno 147 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetšest:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (vecernikRP (3.2.2014 12:52) reagovat
no dokud jsem si to neprecetl od vas tak mi to taky nedoslo "proc". Ale protoze jsem chlapec zvídavý, tak jsem si hned rano udelal pokus, ze jsem dal hrnec s vodou na vahu, a strcil do nej ruku... no a vaha ukazala ze je hrnec tezsi... pritom jsem se dna nedotykal, takze samotne ponoreni do kapaliny ucinilo hrnec tezsim. Takze totez musi fungovat i s kulickou zavesenou na provazku.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Pepek VyskocRP (3.2.2014 12:31) reagovat
Archimeduv zakon !!!

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (MadMouse) (3.2.2014 12:16) reagovat
Já věřím, že zůstanou v rovnováze. Všechny pokusy, na které tady jsou odkazy, byly provedeny v prostředí, kde výsledek ovlivnilo gravitační zrychlení, které v předpokladech uvedené není.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Ja01) (3.2.2014 11:32) reagovat
pacucha, no to bolo urcene hlavne tym, ktori ani za boha nechcu/nedokazu pochopit ako to naozaj je...a ze sa ich tu naslo celkom dost :o)

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Bull77RP (3.2.2014 11:14) reagovat
pačucha: Já si nemyslím, že jsi byl součástí oné skupiny. Jenom mě nadchlo slovní spojení retartdovaný přijebanec a chtěl jsem ho použít ve větě. :-)

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (pačuchaRP (3.2.2014 10:59) reagovat
no to bude úplně stejné, pravá půjde dolů. Protože materiál, ze kterého je pravá koule zhotovená, nehraje vůbec žádnou roli. Důležitá je váha vody, kterou ta koule vytlačí.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (avanRP (3.2.2014 10:53) reagovat
doplnujuca otazka - pravu stranu (ocelak zaveseny na provazku) vymenim za pingpongac zaveseny na pevnej tyci - a ted babo rad ..

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (pačuchaRP (3.2.2014 10:50) reagovat
Bull77: Sice jsem se původně mýlil, ale vzhledem k tomu, že jsem při svém omylu nikoho nenapadal pro jeho fyzikální přesvědčení, ani žádného čobola do prdele neposlal, tak myslím, že jsem nikdy "retardovaným prijebancem" nebyl. :-)

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (avanRP (3.2.2014 10:37) reagovat
okej, takze ak maju rovnaky objem a vytlacia rovnake mnozstvo vody, bude to teda rovnovazne? ;]

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Bull77RP (3.2.2014 10:16) reagovat
pačucha: Správně. Jsi rád, že jsi opustil skupinu "retardovanych prijebancov"? :-D

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (pačuchaRP (3.2.2014 10:05) reagovat
Původně jsem zastával rovnovážný názor, ale video Číňana s chlupatou držkou mě přesvědčilo a je mi to nyní úplně jasné. Představte si, že držíte olůvko na provázku. Když ho ponoříte do vody, tak ucítíte v prstech, že síla, kterou olůvko táhlo provázek dolů, se zmenšila. O co se zmenšila? Podle Archimeda o váhu kapaliny olůvkem vytlačené. A ta váha kapaliny tělesem vytlačené, která chybí v tahu provázku, tak naopak přibývá na misce vah.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Bull77RP (3.2.2014 9:23) reagovat
Tak jak to teda je věro? :-D

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Ja01) (3.2.2014 9:18) reagovat
pre medvedomrda, veru a dalsich retardovanych prijebancov http://www.youtube.com/watch?v=b_8LFhakQAk

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (skrutzor) (3.2.2014 9:16) reagovat
http://www.youtube.com/watch?v=xApMwuzf2jE

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Bull77RP (3.2.2014 9:10) reagovat
Hele věro, nastuduj si vztlakovou sílu a a princip akce a reakce.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (p Ucitelka) (3.2.2014 9:09) reagovat
Zvonilo děti, zpět do třídy

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (věra) (3.2.2014 9:07) reagovat
Levá půjde dolů, je těžší o pingpongáč (který sice z velké části obsahuje vzduch, ale furt je tam část, která je z nějakého pingpongáčového materiálu). Ta těžká koule vpravo se do váhy vůbec nepočítá, protože je zavěšená na statické tyči, která vůbec není součástí žádné z misek... A pochybuju, že by těžká koule nadnesla vodu tak, aby vyrovnala či překonala váhu míčku.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Bull77RP (3.2.2014 8:28) reagovat
Myslím, že tady na Roumenovi bude ještě příležitost. Necháme to na příště. :-D

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (vecernikRP (3.2.2014 8:26) reagovat
bull: promin O:-) jestli ti to udela radost, klidne ho posli, at se ti ulevi :D

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (UjoPlynarRP (3.2.2014 8:06) reagovat
Duchaplny, som rad ze aspon niekto tu pouziva mozog a nie je to tu sama priblbla ovca zijuca v deziluzii vlastnej "intreligencie".

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Bull77RP (3.2.2014 8:00) reagovat
vecernik: Už jsem měl rozepsanej nejvíc hejt komentář. Nakreslil jsem i silovej rozklad.. :-D

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (vecernikRP (3.2.2014 7:51) reagovat
edit: nevermind... rychly fyzikalni pokus me ukazal ze skutecne teleso ponorene do vody (i kdyz je zavesene na nejakem vnejsim drzaku) zvysuje hmotnost vody. Takze vaha s kovovym mickem pujde dolu.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (vecernikRP (3.2.2014 7:48) reagovat
wut?? jak jajko ze pujde dolu? obe strany jsou stejne tezke! smankote... ty nesmysly s "tezsim mickem" jsou zajimavy jen ve chvili, kdy by ten tezsi micek byl upevnenej kke kraji te nadoby. Ale to neni.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Bull77RP (3.2.2014 7:32) reagovat
Pokud bude reakce na vztlakovou sílu pravé koule > než tíhová síla pinpongáče se vzduchem, půjde dolů pravá strana.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (filiasRP (3.2.2014 6:29) reagovat
Hmm, tu VŠ jsem sice nedokončil, ale na tohle stačí naštěstí i ZŠ fyzika.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (bear.fuckerRP (3.2.2014 4:11) reagovat
ja01 - vidis ze aj ostatni sem pisu tak ako to je v skutocnosti, takze sa bez zahrabat do kompostu, nebude ta skoda

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (DuchaplnýRP (3.2.2014 3:09) reagovat
Míčky mají stejný objem, vody je proto v obou nádobách stejně. Proto ji můžeme zanedbat, resp. vylít. Nádoby váží taky stejně, odstraníme je. Takže co nám zbylo? Vlevo na misce pingpongáč a šňůrka, vpravo nic (koule visící nad miskou)

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (trollRP (3.2.2014 2:37) reagovat
experiment vo videu, ktore pridal mike, je urobeny zle! sudruhovia totiz v druhej casti pokusu do vody ponaraju vajicko naplnene srubami A VZDUCHOM, ktory sposobuje vztlak a tak zdanlivo zvysuje hmotnost sustavy. stacilo, aby to vajicko so srubami zatvorili pod vodou, a experiment by im vysiel spravne. zaver: z fyzikalneho hladiska KLESNE LAVA STRANA s pingpongacom. preco? lebo lava strana = hmotnost nadoby + vody + vajicka (+ snurky + vzduchu vo vajicku), pricom prava strana = hmotnost nadoby + vody. cpt.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Ja01) (3.2.2014 2:23) reagovat
mrdac medvedov, ty si sa jak chuj narodil a tak aj zdochnes, logicke akurat tak pre tvoju dementnu makovicu

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (eNRP (3.2.2014 1:38) reagovat
Pro ty, co stale nechapou proc, ale chteji to pochopit: Predstavte si, ze mate dva micky stejne hustoty (vaha/objem) -> obe ramena budou stejne. Jeden bude mit treba dvojnasobnou hust., ale nizsi, nez voda -> ta cast s tezsim mickem pujde dolu, logicky vaha bude vyssi, ackoliv budou oba plovat. Nakonec, kdyz bude mit jeden micek vetsi hust. nez voda, bude muset byt na provazku, ale jen aby nepusobil plnou vahou na dno... Cpt. out

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (mispan) (3.2.2014 1:24) reagovat
boze, inzenyrsky hovada... staci mi selsky rozum, abych vedel, ze strana s pinpongacem pude hore.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (bear.fuckerRP (3.2.2014 1:20) reagovat
ja01 - nemas pravdu, lava strana ide dole, je to uplne logicke. takze nadavaj akurat tak svojej chromej babke

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Ja01) (3.2.2014 0:55) reagovat
tu sa nazbierala neskutocna banda kokotov, uz tu bolo postnutych aj niekolko videi, ktore ukazuju, ze strana s ponorenym pingpongacom pojde hore a strana so zavesenou zeleznou gulou klesne ale neeeee, stale tu budu vypisovat svoje dementalne mozgove pochody :-/

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (eNRP (3.2.2014 0:45) reagovat
*micek vlevo

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (eNRP (3.2.2014 0:44) reagovat
@mrkev: Ano, vztlakova sila stejna jako tihova sila, to mas pravdu, ale nemas pravdu, ze hustota nehraje roli. Ja totiz nevysvetloval princip toho, jak to tak je, ale dovod, ze k tomu dojde... tedy to, ze ma koule vpravo vetsi hustotu, nez micek vpravo a tudiz se sama ponori: vem si, ze v tu chvili je to tak, jako bys mel dva stejne micky, tedy roznovahu, a na jeden z nich bys zacal trochu tlacit (tedy, v podstate bys mu "zvetsoval hustotu"). Co by se delo? Dle tretiho NZ by sla ona cast dolu...

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (DaverRP (3.2.2014 0:40) reagovat
A dyť video s pokusem už je o stránku níže a vy se tu furt hádáte, že jde levá dolů ... endless war :D

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (mikeRP (3.2.2014 0:36) reagovat
Tady to rusáci udělali za nás. [odkaz]

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (mrkevRP (3.2.2014 0:32) reagovat
@eN Úplně vedle... "váha" ani hustota roli nehraje. Roli hraje objem. Rovnováha pak nenastane "e chvili, kdy prekrocite objem ponoreni micku", ale ve chvíli, kdy je vztlaková síla působící na kovovou kouli stejně velká, jako tíha míčku vlevo. A je celkem jedno jakou má hustotu, pokud je větší, než hustota dané kapaliny(právě rozdíl totiž tahá ten provázek a je jedno jak je velký).

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (hujer vole) (3.2.2014 0:31) reagovat
Sem se tak nasral ze sem zapomnel pro debily napsat, ze nez si tam ponori ty koule, tak musi vyndat ten pingpongac. A to cislo na konci ma bejt taky 734.. je to snad jasny, ale jenom tak pro rejpaly chytry...

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Dr.Str.RP (3.2.2014 0:29) reagovat
Nahne se doleva, protože levá káď je zatížena vodou+váhou míčku a vzduchu v něm, kdežto pravá jen vodou.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (hujer vole) (3.2.2014 0:27) reagovat
Vy ste normalne uz mamrdi s tim vztlakem.. Tak si to zkuste vy prechytraly kokoti inzenyrsky. Postavte si na kuchynskou vahu hrnek s vodou (pr. 725 gramu), mrdnete do toho pingpongac = treba 734 gramu. Pak do toho PONORTE !!! nuz, minci nebo klidne svy vysokoskolsky koule a bude to zase 725 gramu !!! Do pici a ktera strana teda na vaze pujde dolu ??? 725 g nebo 732 g ??? Mi tu budete neco pindat vo vztlaku... Az to vyzkousite tak neco kecejte, hovni...

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (eNRP (3.2.2014 0:24) reagovat
Proste zde "vaha" (hustota) hraje roli. Tomu, kdo to nechape, asi takto: U micku vlevo je jedno, jestli je uvazany na dne, nebo plove, jelikoz sila, kterou tak pusobi, je v obou pripadech stejna - je velka jako vaha toho kousku, co je pri plovani pod hladinou. U koule vpravo ve chvili, kdy prekrocite objem ponoreni micku, pujde prava cast dolu. A to protoze ma vyssi hustotu, tedy hmotnost ji diky G sile tlaci dolu. Kdybyste ZATLACILI na micek vlevo, doplnili byste tuto silu i tam a dosáhli tak rovnováhy.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (nechtRP (3.2.2014 0:22) reagovat
Přemýšlel jsem kdy by už byla hmotnost pingpongové schopná atakovat Fvz kovové koule. Vychází mi to, že v momentě kdy Fg=Fvz, čili by pingpongová už neplula. Jo, jinak systém na obrázku se ustáli kdy se vyrovnají Fvz malinkatý podíl Fg kovové koule, čili kovová bude z části ponořena, teda spíš jenom malinkatá část bude vynořena. :)

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (pepek) (3.2.2014 0:19) reagovat
smacit to ve vode a tahat provazkem za koule, ma lehci kdyz je namocenej, tak kam se zmizi ta vaha asi.... to je jednoduche

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (DavczaRP (3.2.2014 0:15) reagovat
Tady to řeší taky.... můžete se inspirovat [odkaz]

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (ČečenecRP (2.2.2014 23:51) reagovat
Môže to byť vo vesmíre, na lodi, vo vlaku, v aute, môže to byť pri zemetrasení, víchrici, výbuchu sopky ;-)

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Flame Three) (2.2.2014 23:39) reagovat
A ja jsem vul. :-/

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (eNRP (2.2.2014 23:39) reagovat
Kazdej, kdo tu psal, ze na rovnovahu bude pusobit vztlak micku vlevo, necht si da facku a jde se s facepalmem zahrabat! :-D

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Flame Three) (2.2.2014 23:38) reagovat
Statik vynalezl skvely zpusob jak vyrobit letadlo. Staci kybl z vodou a v nem nafouklej balon privazanej ke dnu. A mame perpetum mobile co poleti az do vesmiru. :-D V pravy je min vody, leva je tezsi.

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (skylajnerRP (2.2.2014 23:33) reagovat
samozřejmě za předpokladu, že váha je vyvážená v situaci kdy tam není žádná kulička ani provázek

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (skylajnerRP (2.2.2014 23:33) reagovat
pěknej flame. Když si to pořádně rozložíte a vezmete do úvahy vztažné soustavy, u ocelové koule zůstane vztlaková síla (neváže se na váhu, ale objem) která ubírá z váhy co nese provázek. To znamená, že na pravé straně voda nese jisté % hmotnosti kuličky, které nalevo nese taktéž, ovšem to co nese je větší než její celková hnotnost, takže tam je síla menší. Tudíž strana s ocelovou kuličkou půjde dolu

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (lol2) (2.2.2014 23:30) reagovat
vo vztahu k vztlaku je uplne jedno ci ten pinpongac je ponoreny alebo nie. Vytlaca rovnake mnozstvo vody ako ocelova gula, ale sam ma nejaku vahu. Preto lava pojde dole a prava hore

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (mrkevRP (2.2.2014 23:14) reagovat
VS: "abste věděli, že víla simona má pravdu a radiátor kecá sračky, namachrovanej boreček. Statik a já máme pravdu." Kdyby ten kokot alespoň na začátku netvrdil, že to bude v rovnováze... Zrušte ho už někdo...

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (bear.fuckerRP (2.2.2014 23:10) reagovat
ja som za lavu dole

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (mrkevRP (2.2.2014 23:06) reagovat
Ale houby... Nalevo je to celé jedna vztažná soustava a síly které působí uvnitř jsou tím pádem šumák. Je tam tedy tíha vody, plus míčku a vzduchu v něm. Napravo je tíha vody a železné koule, mínus tíha, kterou nese provázek. A právě ten provázek nenese celou tíhu železné koule... Pravá proto půjde dolů

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (janciRP (2.2.2014 22:53) reagovat
prava ide dolu: na lavu misku posobi tiaz nadoby+vody+pingpongovej lopticky na pravu misku posobi tiaz nadoby, vody a opacna sila k vztlakovej sile.preco? lebo ked ocelova gula nie je ponorena, posobi na nu tiaz smerom dole a spagatik smerom hore, preto sa gula nepohybuje [newton], ked ju ponorime, zacne posobit vztlakova sila hore, preto spagatik je natahovany mensou silou (toto snad vsetci chapu). Ale ta vztlakova sila musi byt kompenzovana, inak by sa nadoba hybala dole! prava "vazi" o ten vytlak viac

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Tuco) (2.2.2014 22:50) reagovat
SCIENCE, BITCH!

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (..x..) (2.2.2014 22:45) reagovat
lava pojde dolu. keby vylejete vodu, ktora strana pojde dolu? lava, vztlakova sila tu nema vplyv na hmotnost. To akoby ste tvrdili, ze budete lahsi ked sa budete sami tahat za vlasy smerom hore...

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (cpt) (2.2.2014 22:44) reagovat
Jo statik to má dobře. Shame on me ...

Obrázek 'which side tips' Obrázek 'which side tips' (Víla SimonaRP (2.2.2014 22:44) reagovat
[odkaz] - abste věděli, že víla simona má pravdu a radiátor kecá sračky, namachrovanej boreček. Statik a já máme pravdu.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující