MyMuži  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  Pravda24  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetpět:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (PaulZyRP (11.4.2021 2:21) reagovat
*když místo 20000 Kč

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (PaulZyRP (11.4.2021 2:20) reagovat
Takže jsem pochopil správně, že šlo o to, že neměli roušky, dostali každý za tisíc (kilo, v CK zlodějském žargonu deset kilo) a ještě se rozčilují, když dostali pokutu v ceně pěti dražších panáků?

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (11.4.2021 1:21) reagovat
Lopuchoun: Já si tedy myslím, že stav, kdy někdo chodí normálně do práce, někdo dělá z domova a někdo je doma na dávkách, tu máme. Záhadný pojem "oddělené" a "izolované" šichty jsi doposud nevysvětlil, ale šichty jsou prostorově a časově dělené i normálně. U PCR testů jsem se neptal na postup jejich laboratorního provedení, ale na to, kdy a komu by během těch 3 týdnů měly být PCR testy provedeny. Zavírání obchodů je doufám jasné.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (11.4.2021 1:13) reagovat
Normálně rozhodně ne, a takto to tu už nemáme ani náhodou. Jak přesně probíhají testy máš v návodu ke každému, a když v tom nevidíš žádnou změnu, nijak ti v tom vysvětlení víc pomoci nedokážu. Nemá to s tím teď společného prakticky nic.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (11.4.2021 1:09) reagovat
Lopuchoun: Když to tedy shrnu: Někdo by chodil normálně do práce, někdo by dělal z domova a někdo by byl doma na dávkách. To už tu máme. Jak přesně by měly probíhat ty PCR testy, nechápu, protože mi ta část textu nedává vůbec smysl. Takže jediná změna, kterou vidím, je zavření i zbytku obchodů. Co dál, opravdu netuším.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (11.4.2021 0:58) reagovat
@Uf ten jeden člen ("zbylá část rodiny práce z domu nebo placené volno"), jednou, někdy hned zkraje, pokud by měl falešně negativní první PCR, a proto také ty 3 týdny karanténa, takže ok. A dál?

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (11.4.2021 0:54) reagovat
Lopuchoun: Ano - covida by domů mohli přitáhnout jen ti členové domácnosti, kteří by chodili na ty "oddělené" a "izolované" šichty. A dál?

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (11.4.2021 0:47) reagovat
@Uf ine - 22:51 "a zbylá část rodiny práce z domu nebo placené volno"

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (11.4.2021 0:45) reagovat
Lopuchoun: Dělali by například ty "oddělené" a "izolované" šichty, o kterých už jsi psal mnohokrát, ale stále jsi ještě nenapsal, co přesně je na nich speciálního.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (11.4.2021 0:38) reagovat
@Uf A co by si tak dělali mimo domácnost, když je karanténa?

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (11.4.2021 0:37) reagovat
Lopuchoun: No kde asi? Snad někde mimo domácnost, ne?

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (11.4.2021 0:32) reagovat
@Uf odpověz si sám, kde by ho asi tak chytil, toho kovida, ten člen domácnosti.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (11.4.2021 0:30) reagovat
Lopuchoun: Ano - je to diskuse do prázdna. Ze tvého příspěvku z 22:51 opravdu nejsem schopen pochopit, co PŘESNĚ se má změnit v domácnostech. Podle mě jediným způsobem, jak zabránit přenosu viru v domácnosti, je vzájemná separace členů domácnosti. Kdo věří na roušky, by sice mohl navrhnout i nonstop nošení roušek, ale nesmysly bych spíš vynechal. Ale pokud je v tom příspěvku ještě další řešení situace, kdy člen domácnosti chytí Covida a přijde s ním domů, tak ho tam nevidím. Ale klidně mi ho JASNĚ popiš.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (11.4.2021 0:22) reagovat
@Uf oddělením, tj, vzájemnou izolací (jako na ponorce) skupin, šicht, se z provozu nestane ponorka, protože budova nedostane kovový trup, ani lodní šroub., to je jasný. Prostě všechno je v tomto modelu stejné :-D

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (11.4.2021 0:16) reagovat
@Uf To jsi jenom nepochopil, co jsem psal. V pohodě, nic se neděje. Doma se nic nezmění, tak určitě 10.4.2021 22:51, nemá to smysl, diskuze do prázdna.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (11.4.2021 0:13) reagovat
Lopuchoun: Ne - opravdu nedovedu pochopit, co je tak strašně tvrdého na tom, co popisuješ, v porovnáním se současným kočkopsem. Pokud se nepletu, tak z hlediska rizika přenosu infekce je na prvním místě domácnost a na druhém pracoviště. Doma se tedy nic nezmění, z pracovišť se taky nestanou ponorky - tak co PŘESNĚ má být jinak? Zatím jediné konkrétní omezení, co z tebe vypadlo, je, že místo šíření covidu v obchodech ho budou distribuovat poslíčci. Pokud nebudeš konkrétní, tak to marné samozřejmě bude.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (11.4.2021 0:07) reagovat
@UF Asi jak jinak bys chtěl ty lidi, skupiny, šichty, od sebe oddělit, abys mohl ohalit zdroje nákazy a zabránil přenosu? To je fakt vyšší dívčí, jak je to složité. Nejlíp je oddělit tak, že jim zavřeš zaměstnání, a pak je naženeš společně do supermarketu na sběr bodíků :-D Je to marný

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 23:55) reagovat
@Uf současný systém je polopes jiná ves táhnoucí se x měsíců, nesmysl. Uzavřený provoz nemá nic společného s karanténou lidí, krámy jsou zavřený, ale lidi se stýkají běžně tam, kam se může. Nevím, co je na tom těžkého pochopit. "oddělení zdravé fyzické osoby podezřelé z nákazy od ostatních fyzických osob" neboli oddělení osob, skupin, to je jedno, když jsou podeřelí všichni. "jak přesně to bude zajištěno" zjisti si, Wuhan, ve zkratce, donáška potravin.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 23:46) reagovat
Lopuchoun: Tvé texty vyznívají tak, že současný lockdown pokládáš za měkký je nutné ho přitvrdit na tzv. tvrdý lockdown. V 17:48 jsi kritizoval uzavření vybraných provozů jako nedostatečné. Tvrdší než uzavření vybraných provozů je už jen uzavření všech provozů. Tvrdil jsi, že karanténa je definovaná na Wikipedii. Tam ale to, co teď popisuješ, nenacházím. Pokud se podle tebe skupina na šichtě nesmí nesetkávat s jinými lidmi, jak přesně to bude zajištěno na šichtě v supermarketu nebo v dopravním podniku apod.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 23:13) reagovat
@Uf To, že mají být zavřené provozy, opakuješ ty (asi tě zmátl Bába), karanténa znamená, aby se ti lidí, zde např. skupina na šichtě, nesetkávali s jinými lidmi, zde s jinou skupinou. Šichta z obchodu se se šichtou z hotelu stýkat nebude, nebo máš pocit, že by měla? Tři tejdny pohoníš, nebo si vypomůžete s kolegy. :-D

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 23:06) reagovat
Lopuchoun: Absolutně nechápu, co myslíš těmi cestami práce-domov. Všechny provozy včetně těch free hotelů budou přece zavřené. Jediné provozy v provozu budou zdravotnická zařízení. Ještě si dovedu představit výjimky pracující pod širým nebem ve veřejném prostoru jako třeba metaře. Většina lidí se ale do provozu - tedy na pracoviště - 3 týdny vůbec nedostane.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 22:51) reagovat
@Uf to záleží na okolnostech, buď práce-domov, a zbylá část rodiny práce z domu nebo placené volno, nebo free hotel svoz se spolupracovníky, atp., Tímto formátem fungují i zaměstnanci mimo ty extrémní příklady, jen za normálních okolností, když jedu třeba na práci do zahraničí, chodíme mezi tím do putyky (jídlo během, chlast po), což není problém pořešit. Kde by to nešlo udělat, nevím.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 22:44) reagovat
Lopuchoun: Takovéto naprosté extrémy mi sice nepřipadají jako vhodné příklady běžných provozů, ale budiž: takže to znamená, že "posádka" dejme tomu supermarketu bude 3 týdny v izolaci tak jako posádka ponorky. To tedy znamená, že všichni zaměstnanci supermarketu budou 3 týdny 24 hodin denně uvěznění uvnitř uzavřeného supemarketu?

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 22:38) reagovat
@Uf stejně jako jaderná ponorka, na ní nastoupí na 2 týdny posádka, a je na ponorce v izolaci, tím pádem je tvou logikou mimo provoz a asi leží u někde dna, nebo tak něco. To samé ropná plošina. Ať ti dám nějaké zřejmé příklady.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 22:34) reagovat
Lopuchoun: To je pravda. Takže v karanténě budou rodiny pohromadě jejich bytech či rodinných domech. Protože všechny provozy kromě zdravotnických bodou uzavřené, tak jediný uzavřený prostor, kam bude moct člověk vstoupit, bude jeho bydliště. Jedinou výjimkou budou zdravotníci, kteří budou moct kromě svého obydlí vstoupit do zdravotnických prostor. A na každém pokoji zdravotnického zařízení budou standardní počty pacientů. Doplním, že režim zdravotnických zařízení samozřejmě platí i pro domovy důchodců apod.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 22:01) reagovat
Tu máš definici slova vč. toho, jak ho definuje zákon https://cs.wikipedia.org/wiki/Karant%C3%A9na Karanténní prostor může být obýván klidně 50, klidně pracujícími lidmi. Netuším, jak by si si představoval izolovat každého obyvatele zvlášť, na to je tu málo bytů.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 21:55) reagovat
Lopuchoun: Zjednodušeně řečeno: Uzavřený prostor je uzamčený liduprázdný prostor se zákazem vstupu všech. Karanténní prostor je uzamčený prostor obývaný člověkem v karanténě. Přístup do karanténních prostor mají pouze zdravotníci. Pokud máš na významy těchto slov jiný názor, napiš je. Těžko diskutovat pomocí bezobsažných rádobychytráckých frází, jaké jsi předvedl nejen v posledním příspěvku.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 21:29) reagovat
@Uf uzavření neznamená karanténu, karanténa je jasně definované slovo. Pokud neznáš význam slov, těžko diskutovat.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 21:19) reagovat
Lopuchoun: V 17:48 jsi psal, že uzavření vybraných provozů a karanténa vybraných lidí nestačí. Že je nutné zavřít všechny provozy a do karantény dát všechny lidi. Já tedy zavřený provoz chápu tak, že do něj nesmí vstoupit vůbec nikdo. Zdravý člověk v karanténě se podle mě nesmí setkat s nikým a nemocný člověk v karanténě maximálně se zdravotníkem. Takže je možná na čase, abys místo psaní toho, co tvůj návrh není, konečně srozumitelně napsal, co tvůj názor je.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 20:51) reagovat
@Uf "domácí/pracovní karanténa všech". Karanténa nerovná se uzavření provozu.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 20:41) reagovat
Lopuchoun: V 17:48 jsi psal o karanténě VŠECH. A karanténu VŠECH chápu tak, že se nesmí potkat nikde nikdo s nikým - s jedinou výjimkou, kterou je kontakt zdravotníků s pacienty. Jakékoliv další výjimky by znamenaly, že nejde o karanténu všech.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 20:31) reagovat
@Uf když si ani neumíš představit, jak by si provedl domácí karanténu / home office (někdo má), karanténu své strategické firmy, kde není home office možný (některé firmy, různě, mají), ani si nedokážeš zjistit informace jiné, než propagandu, z míst, kde to mají v rozsahu větším než ČR v rámci jednoho města, tak s tím nic nenadělám. Napsat v nadsázce nesmysl (styl, všichni by si nakoupili konzervy a vodu) je snažší, to je jasné.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 20:21) reagovat
Lopuchoun: A co jiného mi zbývá, když místo jasného popisu toho údajně praktického řešení jen mlátíš prázdnou slámu?

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 18:34) reagovat
@Uf aha, na praktické provedení se můžeš podívat jen přes propagandu ... to mě mrzí, že to máš tak složité :-(

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 18:30) reagovat
Lopuchoun: Do Wuchanu se nechystám a čínské propagandě věřím asi tak jako propagandě sovětské. K předchozímu komentu ještě doplním, že o diabetu jsem nepsal vůbec nic. To je pro změnu tvoje představa. Já jsem psal o virových onemocněních, která se přenášejí podobně jako covid. Tím jsem myslel např. klasickou chřipku. I když ta vlastně zcela vymizela už před více než rokem. Takže třeba rhinoviry způsobující rýmu apod.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 18:27) reagovat
@Uf jejku promiň, nechtěl jsem tě do ničeho nutit! Na praktické provedení se podívej třeba na Wuhan v Číně, atp., román tu psát nehodlám (ono to není jednoduché, jako že na pár řádků, víš). :-D

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 18:23) reagovat
Lopuchoun: Kdyby si popsal PŘESNĚ, co konkrétně máš na mysli karanténou VŠECH na dva až 3 týdny, tak bych si nemusel nic představovat.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 18:13) reagovat
@Uf A jasně, uplně by se tím lockdownem uzdravil celý svět, i diabetes by zmizel, protože to je cílem lockdownu.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 18:10) reagovat
@Uf Ne, ale představy máš super! Ještě baterie by si měli koupit a to, no, kýble na odpad. :-D

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 18:05) reagovat
Lopuchoun: Jako že by se úplně celý svět dohodl, všichni by si nakoupili konzervy a vodu na 3 týdny, pak by se úplně všechno vypnulo a šmahem by se na věky vyhubila úplně všechna respirační virová onemocnění přenosná na člověka? No - pokud by se během těch tří týdnů současně zbavili virů i úplně všichni nemocní i bezpříznakoví bacilonosiči, pak by to pomoct mohlo. Jenže kdyby se někde nějakému viru podařilo přežít, tak by to stejně začalo na novo.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 17:48) reagovat
@Uf karanténa všech, nikoli uzavření vybraných provozů, domácí/pracovní karanténa všech, nikoli ne-vybraných lidí, na dva až 3 týdny. Jenže Bureš by zařídil zásobování leda tak koblihama, a žer 3 tejdny koblihe, takže to je neproveditelné.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 17:32) reagovat
Lopuchoun: Tak jak přesně tvrdý má být ten tzv. tvrdý lockdown? A víš o tom, že čím je nařízení nesmyslnější, tak tím větší musí být "přesah" mezi tím, co je nařízeno, a tím, co je/má být reálně dodržováno? Například limit 50 km/h poblíž školy v centru obce dodržuje kde kdo. Když ale vytvoříš rychlostní past tím, že posuneš značku obce daleko do polí a schováš tam radar, tak "odmítačů" pravidel nachytáš spoustu. Pokud bys chtěl, aby tam lidi jezdili padesátkou, musel bys ještě snížit rychlost na 20 km/h.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 17:05) reagovat
Tak to by nebylo, aby jsi nepřeháněl zazdíváním jedinců do separátních místností. Buď nic nebo všechno! :-D

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 16:54) reagovat
Nox: Pokud by platilo "lidi nedbají na opatření a pak se nakazí", tak by současně platilo "lidi dbají na opatření a pak se nenakazí". Takže dodržovači jsou v pohodě, ne? ... Lopuchoun: Ano - nic jiného než tvrdý lockdown fungovat proti epidemii nemůže. Takže dokud každého jedince hermeticky nezazdíme do separátní místnosti, tak čínská chřipka bude všechny odmítače tvrdého lockdownu dál vraždit.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (TrpaslikPrcalik) (10.4.2021 16:03) reagovat
ACAB-KTA-ASAP: takže se bojíš se teď někde sejít, co? Škoda, kopání do tvé hlavy bych si moc užíval :-)

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 15:59) reagovat
@bohyn správnej felčar, kterýmu nesmrdí prachy, dělá primárně na privátu, a na službu do špitálu si vodí pacoše na vyšetření, který na privátu nemá dostupný, nebo by to nevycházelo finančně, plus jak píšeš k tomu.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (bohynRP (10.4.2021 15:54) reagovat
@Lopuchoun tak spitalum by se par lidi, co umi pocitat, hodilo, to je pravda. By ted felcari nebyli prekvapeni, ze ted najednou nemuzou z 12h smeny 8h prochrapat a 72h smena je sesmysl. Felcarum to ale doted vyhovovalo, penize nesmrdej a kde jinde se clovek vychrape ve sluzbe (jeste tak nocni vratnej v kancelarsky budove), nebo pokeca na sesterne. A ted musej makat a zjistili, ze je to pruser.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (ACAB-KTA-ASAP) (10.4.2021 15:28) reagovat
TrpaslikMentalni: neboj, uvidime se - na tvy poprave roztvrcenim.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 15:27) reagovat
"blok na pokutu na místě nezaplacenou" jasně značí, že to platili na místě.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (izakRP (10.4.2021 15:21) reagovat
LOL a proc platili na miste ??? ... zaklad je neplatit na miste ... a kdo neni rebel si sam vytiskne potvrzeni, ze ma vyjimku z noseni picoviny na hube, nebot ma astma ...

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (RP (10.4.2021 15:21) reagovat
Teraz uz sa musia zamestnanci pravidelne testovat, je to v poriadku ....nepreukaznymi antigen testy :-D

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 15:07) reagovat
@Nox jasně, lidi nedbají na opatření! :-D To jsou taková opatření, že bezproblému jede průmysl a miliony lidí se denně stýkají s desítkama lidí v práci a všude. Lul

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (TrpaslikPrcalik) (10.4.2021 15:06) reagovat
ACAB-KTA-ASAP: nechceš se někde sejít? Rád bych ti rozkopal ksicht :-)

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 15:04) reagovat
@Uf je přirozené, že člověku to, co dělá, přijde ok, maximálně to přehodnotí zpětně, výchovou je pak normání poukazování na odlišnosti ostatních - oni to a oni tamto, oni jsou blbí, to se mě netýká. Takže vlastně nic jiného než tvrdý lockdown fungovat proti epidemii nemůže. A ten jsme v ČR neměli. Tady jedeme vše na půl, zato dlouhodobě. Sype to na správných místech ;-)

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (NoxRP (10.4.2021 15:02) reagovat
To byl řečnický obrat. Takže lidi nedbají na opatření a pak se nakazí? Díky za potvrzení!

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Uf) (10.4.2021 14:51) reagovat
Lopuchoun: Přesně tak. Když začal koronapodvod, taky jsem zkoušel vozit rodičům dvakrát týdně velký nákup. Samozřejmě brzy prasklo, že stejně chodí denně do blízkého supermarketu "jen pro čerstvé pečivo a taky pro něco, co je zrovna v akci". Jako by se při nákupu "čerstvých" Burešových střevních ucpávek vydávaných za pečivo nešlo nakazit. S tím se prostě nic nenadělá. Navíc nikdo z nás neví, jaké bude dělat nesmysly on, až mu potáhne na 90...

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 14:13) reagovat
@Nox divit se a nevědět, proč je stále tolik nových případů, je čistá lenost nebo neschopnost obstarat si informace. Vyslechni si od postižené báby nebo dědka jak myslí, že se nakazili, a co asi tak v době 2 týdny před zjištěním dělali. Kupodivu spouta lidí má i ve vysokém věku život, tozn. někam chodí, stýkají se s lidmi, kroužkujou s Jiřinou, a to, že jim to někdo zakazuje, mají na háku. Nosí přece respirátor, a ten je ochrání ;-)

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (NoxRP (10.4.2021 13:56) reagovat
Člověk se může divit, proč je pořád tolik tisíců nových případů denně ... do doby než si přečte příspěvky hrdinných narcisů na roumingu. O ACAB-KTA-ASAP, kterému vadí, že je mu bráněno v páchání kriminálních činností a pravděpodobně vyzývá svým nickem k zabíjení, ani nemluvě.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (Lopuchoun.) (10.4.2021 13:38) reagovat
@KUbx respirátor nenosím, na oběd do hospody chodím, za koronu tam žádné starší lidi nepotkávám, ani jsem se nenakazil nebo mí blízcí. Několik gerontů, co se nakazilo, co znám, ale v této době nestřetávám, chodili všude možně, jako by nic, a pak s tím skončili ve špitálu. To je tak, když někdo věří, že ho respirátor univerzálně ochrání.

Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' Obrázek 'Bojovnici dneska to nemaji lehke' (KUbx) (10.4.2021 13:22) reagovat
@Lopochoun, zdalo se mi, že obhajuješ roušky, respirátory a podobné nesmysly. Pokud ne, tak sorry.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...