ČasProŽeny  |  TechSvět  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  VipShow  |  Domény  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  Půjčka s odměnou  |  ByznysDeník  |  VALENTYN22  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky


Nalezeno 108 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicet:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (KaldaR (15.12.2021 10:32) reagovat
jj covida jsem mel v lednu (snad jenom rymicka a kaslicek, vlastne zabijacka kombinace pro chlapy ale prezil jsem) a porad cekam na tu druhou vlnu? Bude, nebude? Ale vzhledem k datum reinfikovanych lidi, kde jsou nizky desitky tak se asi uz nedockam >-O

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (Jurgen von den) (10.12.2021 14:01) reagovat
Muze prosim toho zmrda co sem furt lehe tyhle hovna zabanovat? Těchto nasíracích hoven je vsude kolem dostatek

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITR (9.12.2021 14:57) reagovat
tadybyl: Ty vycházíš z mylné představy, že elity znají náš život. Problém je ten, že neznají, protože žijou ve vlastním bublině přepychu a luxusu. Tudíž při jejich plánu likvidace populace podcenili blbost lidí natolik, že vlastně nečekali, že jejich poslušné ovečky poběží pro vakcíny a naivně si mysleli, že právě příznivci SPD a Volného jsou tupí chudáci, kteří si poběží hned pro tři dávky. No je pravda, že podle průzkumu z kauflandu to vypadalo, že právě tahle skupina bude první co se poběží vakcinovat...

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (ovcodan) (9.12.2021 13:48) reagovat
Phepe: prkno asi zkoušelo interpretovat angličtinu aniž by umělo anglicky.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (phepe) (9.12.2021 13:11) reagovat
Zehlici_prkno: to jsi obrázek očividně nepochopil, nikdo nikomu nic nepřeje ;) naopak jsou tady antivaxici co přejí smrt vaxikům, třeba zrovna v tehle diskuzi par komentařů níže ;)

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (Zehlici_prknoR (9.12.2021 13:05) reagovat
Takze vaxici prejou vsem neocko jipku a smrt? To de nam tu pekne odkopavaj :-D

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (tadybyl) (9.12.2021 12:39) reagovat
Crha: když ponechame stranou že meleš zase naproste blbosti, tak by bylo fakt labůžo žit ve světě kdy vymře vic jak polovina populace, a v některých vyspělých státech skoro všichni. Pak by zbyli jen ti illuminati jako Gates a lidi co se s ruzných důvodu nechtěji nechat očkovat, mezi kterými jsou nejkřiklavější připady přiznivci landy, volneho a podobných. To zní o zombie apokalypsa přijemněji než tenhle scénař.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 12:29) reagovat
Crha: A videl jsi ten talk, nebo vubec nevis v jakem kontextu mluvil?

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITR (9.12.2021 12:22) reagovat
Lidstvo je potřeba depopulovat. Bill Gates 2010. A ne fakt mě fact chekem Cempera a podobných, kteří tvrdí, že to tak nemyslel nepřevědčíte. B-) Ani to nezkoušejte. Protože jsem příznivce Gatese a chci aby lidstvo depopuloval a aby vaxeři chcípli. B-)

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (dědek123) (9.12.2021 11:13) reagovat
Chlubí se chlap v hospodě : pánové já mám syfla. A od které kurvy jsi to chytil? To bezpečně vím a vybral jsem si ji sám, je nejšikovnější a krásná.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 11:10) reagovat
I think: je trosku rozdil mezi souslovim "mRNA technologie", a "mRNA vakcina". Ale to dezinformatorum tveho karlibru zjevne nevadi, v boji s pravdou se evidentne nestitie jakekoliv dezinformacni taktiky! Clovek by si skoro pral, abyste si ten vedeckotechnicky zazrak napichali, a utrpeli dozivotni zraneni nebo dokonce smrt, jako ty tisice chudaku po celem svete. Jen protoze mam nejake moralni zabrany, vam to nepreju zazit, a doufam ze nekdy prozrite a uvidite, co vlastne cinite...

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 11:00) reagovat
"Malone tvrdí, že je vynálezce mRNA vakcín, i když úvěr pro rozlišení je více často dána pozdějších vylepšení podle Katalin Kariko nebo Derrick Rossi , [8], [6] [9] [10] , a to v konečném důsledku výsledkem příspěvků stovky výzkumníků, z nichž Malone byl jen jeden." taky wiki

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:56) reagovat
I think - ja nelzu, ja to mam primo z wikipedie! :-D "In the 1980s, while a researcher at the Salk Institute for Biological Studies, Malone conducted studies on messenger ribonucleic acid (mRNA) technology, discovering that it was possible to transfer mRNA protected by a liposome into cultured cells to signal the information needed for the production of proteins."

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:53) reagovat
a pamatujte, že když lže wd43 jednou, jistě lže i víckrát

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:51) reagovat
Nerad odkazuju na islamofila Cempera, ale když rtu wd43 lže o Robertovi Malonym: https://manipulatori.cz/robert-malone-neni-vynalezcem-mrna-vakciny/

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 10:49) reagovat
wd43: Ah, nedorozumeni, nenaznacoval jsem ze by se mely davat detem, mluvil jsem jenom o tom proc je racionalni nechat spolecnost (stat) rozhodovat o tom jestli by deti mely byt vakcinovane obecne. Ackoliv jsem zastance vakcinace obecne, existuje dobry, racionalni, vedecky dovud proc testovat cokoliv na detech a tehotnych je prakticky neprotlacitelne pres etickou komisi.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:48) reagovat
I think - ty jeden hoaxere, uz sis vygooglil Roberta Maloneho? To je clovek co tu mRNA technologii vymyslel, takze kdyz ty tvrdis ze "můžete věřit prof. MUDr. Jiří Mayerovi, CSc , nebo wd43" - tak vez ze ja jen rikam co rikal Rober Malone - a to je na rozdil od nejakyho Majera opravdova vedecka kapacita s vyzkumem v oblasti mRNA genovych terapii. Malone je taky "Antivaxxer", protoze od zacatku varuje ze tyhle mRNA "vakciny" nejsou "zdrave", a poskodi mnoho lidi ;-)

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:45) reagovat
Že mrna vakcíny nejsou vakcíny je jeden z plejády hoaxů https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_vaccine_misinformation_and_hesitancy#mRNA_vaccines_are_not_vaccines

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:44) reagovat
Paulus: Ja vim, a uz jsem ti psal ze v nazoru ze ockovani by melo byt dobrovolne s tebou souhlasim. Jen kdyz jsi nadhodil ze bychom meli pichat ty mRNA vakciny [do deti], tak jsem vystrelil, ze na takove rozhodnuti nemame v ruce nic, co by takove pocinani ospravedlnovalo.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:43) reagovat
Paulus: Ja vim, a uz jsem ti psal ze v nazoru ze ockovani by melo byt dobrovolne s tebou souhlasim. Jen kdyz jsi nadhodil ze bychom meli pichat ty mRNA vakciny, tak jsem vystrelil, ze na takove rozhodnuti nemame v ruce nic, co by takove pocinani ospravedlnovalo.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (GarryRR (9.12.2021 10:41) reagovat
@wd43 - takže si myslíš, že když se začlo očkovat klasickými vakcínami, tak měli data o účincích delší než dva roky? Ty víš proč se ptám, protože je taky neměli. A lidi tobě podobní kníkali stejně ;) mRNA vakcíny se vyvíjejí už pěknou řádku let, dokumentů k tomu máš na internetu ve všech jazycích a z různých zdrojů ;)

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 10:38) reagovat
wd43: Muj argument je ze ockovani by melo byt dobrovolne, nevim o cem mluvis. Co se tyka klasicke definice, definice jsou deskriptivni, ne preskriptivni, meni se.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:37) reagovat
https://www.em.muni.cz/veda-a-vyzkum/14545-jiri-mayer-o-ockovani-mrna-vakcina-je-genialni-bodyguard tak buď, když to tedy chcete řešit systémem víry, můžete věřit prof. MUDr. Jiří Mayerovi, CSc , nebo wd43, pro kterého je jeden z projevů německého nacionálního socialismu věda ;), navíc jsou na kovid i vakcíny bez mrna.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 10:36) reagovat
I think: Dite neni svepravne, proto jsme jako spolecnost dosli k zaveru ze je v poradku kdyz ho budeme chranit pro jeho vlastni dobro. Ohledne rozhodnuti ktera poskaji do dospelosti, pockaji, vakciny nepockaji.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:34) reagovat
Paulus: Klasicka vakcina je oslabena nemoc ktera ma naucit imunitni system bojovat se silnejsimi kmeny te dane nemoci. Ale nejaka mRNA vakcina - co to jako je? Kde mas dlouhodobe studie? Jo aha, ty nemas data o ucincich techto "vackcin" delsi nez 2 roky! tak o cem se tady doprdele bavime? (mRNA "vakciny" davam do uvozovek protoze dle klasicke definice se nejedna o vakciny)

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:33) reagovat
Paulus: zdroj toho morálního podložení?

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 10:29) reagovat
wd43: Ono je vedecky podlozene, problem je s tim nasilim. Ockovani deti je moralne podlozene tim ze spolecnost ma odpovednost za jejich dobro, ale tahle logika se tezko vztahuje na dospele.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:29) reagovat
Pardon, v 10:25 se mi tu automaticky mění nick.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:28) reagovat
ouagadougou - jsi to ty? I think?

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (ouagadougou) (9.12.2021 10:25) reagovat
Povinná vakcína proti kovidu je jen jedna z mnoha dalších. A s náckem se fakt už bavit nechci, tak si tu zanadávej, beztak se nebavím s tebou, jen reaguju na tvé nesmysly pro ostatní.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:23) reagovat
I think: Oooo - jak necekane, uskok stranou ke starym vaxxinam? Kde jsem tuto taktiku jiz videl? PS: Neodbihej od tematu povinnych vaxin proti kovidu, jo? Dik ;-)

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:20) reagovat
Paulus - az na to ze ja ho neprirovnaval k Hitlerovi, ale obvinil sem ho z pouziti stejne retoriky jakou pouzival Hitler: Odkazu na "vedu", a tvrzeni ze povinne ockovani pod hrozbou nasili je "vedecky podlozene" a proto to tak musi byt!

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:19) reagovat
wd43: ale povinná očkování probíhají a jsou státem přikázána už desítky let. Proto dětství přežije víc jak polovina dětí než se to tak zavedlo https://www.vzp.cz/pojistenci/prevence/ockovani/povinna-ockovani

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 10:17) reagovat
I think: To nevis ze pokud te nekdo prorovna k Hitlerovi tak jeho argument automaticky vyhrava?

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:17) reagovat
I think - to se me ptas ty, clovek kterej by chtel aby "Stat a Strana" rozhodovaly, co lidem pod pohruzkou nasili napichat do tel? Vis kdo tohle, co tady ty a Bublaa navrhujete, naposledy delal? Jmenoval se Mengele, a je taky slavnej! B-)

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:15) reagovat
wd43: hodnotíš německou nacionálně socialistickou pavědu a její důsledky jako vědecké postupy? Nepřipadáš si trochu jako nácek?

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:12) reagovat
I think - presne tak! Ono posilani lidi do koncentraku bylo taky provadene ciste vedecky. Vsichni vime ze Eugenika a slechteni ras funguje. A jak to s vasim milackem davu dopadlo? Dneska je za jednoho z nejvetsich zlocincu v historii. To same komunismus - ciste vedecka ideologie, rizeni lidske spolecnosti "vedecky" - a jak to s nima dopadlo? Proto se priprav, historie se na vas - provaxx fasisty, bude divat stejne! B-)

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:12) reagovat
Paulus chápu, jsou to další mrtví na účet antivax https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/julius-spicak-ikem-lekar-gastroenterologie-rozhovor-pandemie-operace.A211208_102118_domaci_klf

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 10:07) reagovat
I think: Zákony se mění. Samozřejmě mi připadá krajně nechutné nechávat lidi chcípat doma, ale dokud nebyla vakcína tak onemocnění byla smůla, nyní je to statistická volba. Tedy, nevidím důvod proč by moje babička měla čekat na operaci srdce kvůli blm (obecnému, ne specificky exempláři co máme tady), který měl rok příležitosti se očkovat a místo toho dělal ramena na netu a když leží v nemocnici s trubkou v hubě tak je najendou Surprised pikachu.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:07) reagovat
Je na první pohled jasné, kdo je tu na straně vědy a rozumu a kdo je antivax, ty projevy jsou čím dál víc od sebe.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (Tak_určitě) (9.12.2021 10:05) reagovat
Tak jste si gestapáci poplácali po ramenech a teď si nasaďte čepičku a zpátky za kasu McDonaldu.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:04) reagovat
bubla: Oprava: asi 700 mrtvých jen tento týden https://www.worldometers.info/coronavirus/country/czech-republic/ , takové středoevropské + balkánské vymírání, západ je proočkovanější.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 10:01) reagovat
no, hezky se odkopavate, totalitarni mrdky

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 10:00) reagovat
bubla: "Je to citlivá věc, která musí projít společenskou debatou. " - to si právě nemyslím, v minulosti proběhla řada celoplanetárních očkování, Západ to udělal z rozumu, zbytku světa se to prostě vnutilo. Že jsme to neudělali v létě nás už teď stálo ~700 zbytečně mrtvých. Jak by sis představoval takovou společenskou debatu?

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (wd43) (9.12.2021 9:54) reagovat
Paulus - "I think" tady neni od racionalni diskuze, je to jenom provaxx troll. Ja s tebou souhlasim.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (bublaaaR (9.12.2021 9:54) reagovat
@I think, therefore, I am: jj Babiš na to koule nemá. Ale tahle nastupující vláda snad ano. Je to citlivá věc, která musí projít společenskou debatou. Ale všichni tušíme, že jiný východisko nebude, protože fanatický antivaxery IMHO nepřesvědčí nic racionálního. Jenom cukr a bič.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 9:54) reagovat
Paulus: těch posledních slov je samozřejmě jak píšeš malá domů, aby to mohlo být zákonem libovolně upraveno (jako ostatně skoro u všeho z ústavy), ale takový zákon nyní nemáme.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 9:52) reagovat
I think: Tech poslednich 5 slov je kritickych. Moje racionela ja následující: Zdravotní systém je sdílený a konečný zdroj, proto vyžaduje aby k němu všichni účastnící přistupovali s určitou mírou odpovědnosti. V kritické situaci, jako je tato, není na místě omezovat svobodné rozhodování lidí ohledně jeji zdraví, ale je v pořádku vyvodit z jejich svobodného rozhodnutí následky přímo úměrné tomu rozhodnutí.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 9:50) reagovat
bublaaa: další viník je samozřejmě vláda, která nemá koule na povinné očkování.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (bublaaaR (9.12.2021 9:46) reagovat
@I think, therefore, I am: Souhlas. Ale oni za to víceméně nemůžou, prostě nemají kritický myšlení ani vzdělání na to, aby pochopili podstatu problému, kterému tady čelíme. Nejsou mediálně gramotní a neumí se pohybovat v té záplavě dezinformací, prostě jí podlehnou.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 9:41) reagovat
Paulus: Listina základních práv a svobod, součást ústavy: Článek 31 Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 9:39) reagovat
chlup: Kde v ustave jsi neco takoveho nasel?

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 9:35) reagovat
bublaaa: je to spíš kvůli debilitě části populace, která v důsledku toho prochází svou vinou uchem jehly. Většina hoax webů typu "vakcýna zabýjý" jsou dle mé analýzy domácího původu, napsaná po příchodu domů od ponků.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (psi chlup) (9.12.2021 9:32) reagovat
Paulus: problem totiz je, ze nemocnice prioritizuji leceni covidu na ukor vseho ostatniho. Na beznou operaci se nedostanes. Kdyby rekli, serem na to, jedeme dal normalne, ochrana proti covid je ockovani a mame jen X luzek, takze si polezte doma.Cisla umrti i ockovani by byla uplne jina.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 9:30) reagovat
psi chlup: můžeš nějak lépe osvětlit to, cos právě napsal?

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (psi chlup) (9.12.2021 9:30) reagovat
I think, therefore, I am: hovno. Data ukazuji uplne jasne, ze v pandemii umira 2.5x vic lidi nez normalne na COVID. Nesnaz se zase realitizovat to, ze lidi umiraji i normalne.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (bublaaaR (9.12.2021 9:29) reagovat
Potrebujeme odsud hlavne vypraskat rusaky s jejich trolima farmama, aby tady prestali delat tenhle dezinformacni bordel. Diky rusakum jsme na tom tak spatne s proockovanosti.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (I think, therefore, I am) (9.12.2021 9:25) reagovat
Paulus: a necháme tu umírat několikrát víc lidí jako v neproočkovaných zemích? Porovnej Portugalsko (86% proočkovanost) https://www.worldometers.info/coronavirus/country/portugal s Bulharskem https://www.worldometers.info/coronavirus/country/bulgaria (26% proočkovanost), letošní podzim, kdy už jsou prakticky veškeří mrtví vina antivax, grafy úmrtí v odkazech na konci.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (psi chlup) (9.12.2021 9:24) reagovat
Paulus: tohle je proti ustave. Kazdy ma pravo na bezplatnou peci a nesmis nikoho odmitnout.

Obrázek 'antivaxer' Obrázek 'antivaxer' (PaulusR (9.12.2021 9:21) reagovat
Osobně mi přijde tohle nové nucení do vakcinace poněkud ujeté, zajímalo by mě co by místní řekli na moje řešení: Nemocnice pojedou normálně a při překročení kapacity přestanou brát nevakcinované pacienty s kovidem (tedy pokud tam s ním přijdou, zlomenou nohu ošetří i s kovidem).

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...