MyMuži  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24


Nalezeno 138 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátosm:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 23:38) reagovat
grůví: Ja treba nejsem ani tak prorusky, jako proti antirusky a proti uplnym nesmyslum tlacenym ze strany zapadnich mainstream medii. Bohuzel v dnesni dobe vetsina lidi vidi veci cernobile a tak kazdeho, kdo neni obleceny do ukrajinske vlajky hned oznacuji za proruskeho trolla nebo tak neco. Dokud Assange hnije ve vezeni, a dokud muzu skoncit ve vezeni za urcity vyrok (u nas, v Nemecku, Francii atd), tak nema zapadni svet vubec zadne moralni pravo poukazovat na to, co se deje v tomto ohledu v Rusku.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 23:35) reagovat
Blme, pokud si tak rad tvoris vlastni nazor, proc naprosto vse opakujes tak, jak to papouskuje RT? Ani jedna z veci, ktere pises, neni originalni. Vse si jen odnekud prevzal, bod po bodu. :-D

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 23:33) reagovat
Co se cílů Ruska týče, tak na začátku to byla denacifikace, a jeho propaganda dokonce jela zničení Ukrajiny a výroky typu "tenhle stát neměl nikdy existovat". Jak říkám, jak se Rusko pomalu probouzí do reality, jeho cíle se budou měnit. Tvrdit, že Rusko vyhrává válku, když neustále ustupuje ze svých proklamovaných cílů, je opravdu velmi pitomé.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 23:32) reagovat
Zajímalo by mě, jak někdo v ČR může být proruský. Faktická okupace od 1948, nesporná okupace od 1968-1991, nadiktovaný komunismus, zničení ekonomiky, která se bude zvedat tisíc let a stejně se kvůli zničeným majetkovým vztahům nikdy nezvedne. Vrbětice, útoky na Ukrajinu od 2014, okupace části Gruzie. Výhrůžky jadernými zbraněmi, diktatura, vraždění politiků i novinářů. Pro mě je každý "český" rusofil morální zrůda, něco jako kolaboranti s Hitlerem za ww2.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 23:29) reagovat
No prostě... 3denní operace potrvá klidně ještě měsíc, dva, tři... bude to závod o vyčerpání Ruska, a cíle Ruska v téhle operaci se budou stále měnit. Co se týče propagandy, Rusko se zoufale snaží, má propagandu asi 10x ulhanější. Ukrajině nemusíme věřit všechny ty pobité ruské kousky, ale když jsou ty věci doložené, a když další vývoj odpovídá spíše tomu, co píše Ukrajina a ne příliš tomu, co píše Rusko, tak bohužel pro vás, páni proruští trollové, je ruská strana v nevýhodě, co se týče důvěryhodnosti.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 23:29) reagovat
grůví: Jezis promin, ty mas lajky na fb, to meni uplne vsechno. :-D To jako argument neobstalo ani v devitce, tak hlavne ze se ohanis ze mas vysokou.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (MerlinRP (29.3.2022 23:27) reagovat
Jo ... ne u Charkova, ale u Chersonu, to jsem spletl.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 23:26) reagovat
q: Vitezstvi znamena dosazeni cilu, tzn zniceni akceschopne armady, Azova, souhlas Ukrajiny se zachovanim neutralniho statusu a uznani reality na Krymu a Donbasu, ktery pravdepodobne pozada o pripojeni k RF. tecka: meles naproste picoviny, EU si plyn nevytiskne, ani ho nema odkud dovezt v potrebnem objemu. Mezinarodni pravo je jen meme, couvani Ruska je Ukrajinska propaganda atd. Ty jsi fakt ovce co uveri uplne vsemu.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 23:26) reagovat
blm: zpětně dobytá území Ukrajinou sleduji přes několik nezávislých zdrojů. Největší úspěchy měli zatím na jihu u Mikolajeva, kde Rusa zahnali asi o 100 km. Bavíš se s tu s magorem přes mapy, který dělal mapové analýzy, územní plány a podobné nesmysly, píše analytické články se stovky lajků na fb Historie válek atd. Nevěřím žádné propagandě, ale s mapami se velmi těžko manipuluje. Tam prostě byli a už nejsou, zvykni si.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (MerlinRP (29.3.2022 23:26) reagovat
@Svabach: Ne, neměli ho x-krát, Rusové ho dobyli a od té doby tam sedí.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (MerlinRP (29.3.2022 23:25) reagovat
:. Ne daleko, ale že je na západ od Doněcku, což je. A Ukrajinci, kteří na rozdíl od vás vědí, na co se Rusové chystají, už se opevňují u Pavlohradu ...

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (Svabach) (29.3.2022 23:23) reagovat
Merlin: Napadlo tě třeba, že Hostomel měly už pod kontrolou obě strany, protože se pozice mění a kontrola přelévá ze strany na stranu, podle toho, jak se vyvíjí boje. Zrovna o Hostomel se rvali už xkrát. Neuvěřitelné ve válce na obrovském území, co říkáš? :-D

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 23:22) reagovat
Merline, nepsals na Roumingu náhodou před pár dny, že Rusko už je z Doněcku dávno o kus dál na západ a že se Ukrajinci zoufale opevňují u Pavlohradu? :-D Vy už se do těch lží vážně zamotáváte.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 23:21) reagovat
q: dolozene ztraty nerozporuji, byt i ty fotky je treba brat s urcitou rezervou. Tou propagandou jsem myslel predevsim zpet dobyta uzemi atd. Chybu rad uznam, ale to bys nejdriv nejakou musel najit a ne ze neco pochopis jinak, nez jsem na omezenem prostoru napsal, a oznacis to za mou chybu.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 23:19) reagovat
Blm a viděls Putinův projev před válkou? O tom, že Ukrajina nemá právo na existenci, to byl cíl, zničit Ukrajinu jako stát a připojit dobyté území pod Rusko. Kdyby chtěl jen Donbas, neblbne u Kyjeva. Že Rusko prohrálo mi bylo jasné asi třetí den invaze.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (MerlinRP (29.3.2022 23:19) reagovat
Mimochodem, u Charkova se Ukrajina pokusila o dost silný protiútok a dostali strašně přes držku ...

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 23:18) reagovat
blmblm: Prosím definuj co znamená výhra té války. ;-)

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 23:18) reagovat
Ah, takže vítěz postupně couvá ze svých cílů. Z 3denní operace je už 35denní akce. Z denacifikace a svržení vlády je už jen čištění Donbasu. Fronta se prakticky nehýbe, v posledních dnech dokonce Rusko spíše couvá. Ano, to je vítězství podle tebe. A zapomínáš, opravdu hodně zapomínáš na to, že existují věci jako mezinárodní společenství, mezinárodní právo atd. Ano, EU má bobky z dodávek ropy a plynu z Ruska. Ale už má rozjednané alternativy. Pokud Rusko teď zavře kohouty, bude to bolet, ale Rusko víc.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (ojiRP (29.3.2022 23:18) reagovat
tak mám pocit, že i přes ten bezpočet obrázků a komentů se stále nemůžete dohodnout, chlapci ;-)

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (MerlinRP (29.3.2022 23:18) reagovat
Je skvělé sledovat, kteral lidé, co si ráno na hajzlu přečetli titulky na Seznamu, vědí naprosto přesně, jak to na UA vypadá a kdo má jaké šance. Jenže si neumí dát dohromady dvě a dvě. Třeba dnes tam psali, jak ukrajinská armáda postupuje na Hostomel. To je jako ten samý Hostomel, o kterém asi před třemi dny halasně prohlašovali, že ho dobyli zpět? :D Rusové se přeskupují, u Kyjeva nechali jen nezbytné síly a teď zaútočí u Doněcku, kde je fronta stále jen několik km od města.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 23:17) reagovat
lol tecko, ty ses fakt totalne vymastenej. Tech 60 % nevybuchlych strel je zapadni medialni propaganda, ktera za onu strelu povazuje motor te strely, neco jako prvni stupen rakety, co se po vyhoreni odpoji a spadne, zatimco hlavice pokracuje dal. Vyhorela schranka skutecne nevybuchuje, akorat stupidni media ji vydavaji za samotnou strelu a vypatlane ovce to cele zerou i s navijakem. A tak je to se vsim. Jsi uplne vymletej propagandou a mainstreamovyma mediama.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 23:16) reagovat
blm: https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html Ano a ty ztráty doložené i fotkami, kdy se žádná samozřejmě neopakuje, dělané třetí stranou, to je taky propaganda. :-D Všechno, co ti nejde do krámu, nazveš propagandou a jedeš dál. S tebou to fakt nemá cenu. :-) Týpek, který za celý život ani jednou neuzná chybu, to je nějaká diagnóza. Bacha ať něco nevyvedeš.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 23:15) reagovat
Armata, těch mají asi 10 nebo 20 kusů, další se nevyrábí, a Uralvagonzavod je momentálně v prdeli úplně. Vyšetřuje se korupce a kvůli sankcím nebyly (a nejsou) ani potřebné součástky. Stávající armaty jsou exponáty na přehlídky, a slabiny mají z pohledu javelinů apod. tytéž jako starší tanky, navíc se přehřívají, prostě ani s armatami není ruská armáda přizpůsobená dnešním metodám vedení boje. Co se týče biasu wikipedie, existuje, ale do biasu ruských zpráv to má fakt hodně daleko.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 23:13) reagovat
Kdo jiny by mel byt vitezem, nez Rusko. Sice za cenu vysokych ztrat, ale stale vitezem. Vitezem valky, kterou jsem si nepral, ale stale vitezem. A ti, jak znamo, reparace neplati. Ty jedes zapadni propagandu a stavis svuj "nazor" na patrne zcela mylne predstave o cilech Ruska. Ukrajina neni CR nebo Slovensko, je kurva velka. Za tri dny ji tank ani neprejede, natoz ze by ji jeste cestou dobyl. Zkus pro jednou dat ty sve emoce stranou, protoze usudku nijak neprospivaji.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 23:10) reagovat
protože žádný tank, ani ta slavná armata, kterou ani nemají hotovou, nemá na střeše 80 cm pancíře. Veškerá ta aktivní ochrana tanků počítá s horizontálním útokem. Javelin vystřelíš z několika km (a jdeš se schovat, návádí se sám), vystoupá do 150 m a útočí shora na střed tanku. Píšu o něm, protože tohle je rozhodující zbraň té války.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 23:10) reagovat
grůví: Však to taky říkám tady našemu blmblmblmovi, který si myslí, že Rusko má nějaké rozumné velitele, kteří přece neudělají žádnou hloupou taktickou chybu. Holt jsem tam zapomněl dát /s. Jinak síla armády se dá posuzovat i podle toho, jak vypadají generálové. Pokud mají medaile a pozice za věrnost vedení země, ale mají např. minimální vojenskou zkušenost, tak je ta armáda v prdeli. 60 % střel Rusku nefunguje - netrefí nebo nevybuchne. 9 z 10 tanků nejezdí. A nechci vědět, jak je to s atomovkami.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 23:08) reagovat
grůví: I spoluzakladatel wikipedie Larry Sanger se nechal slyset, ze ji ovlada levicove orientovani editori a ze v politickych vecech je neduveryhodna. Ty zdroje, ktere tam najdes, podlehaji vyberovemu biasu. Povoli jen ty, ktere se jim hodi, a naopak nepripusti ty, co jim rozbiji jejich levicacky narativ. V jakemkoliv politickem nebo zpolitizovanem tematu se wikipedii neda verit a te anglicke uz vubec ne. Stran rezerv, Rusko z nich plati zavazky v dolarech, tak uvidime, kolik z nich nakonec zbude.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 23:05) reagovat
:.: ale pošle. Rusáci zkusili zopakovat scénář z 1968. Obsazení Ruzyně speciály, z letiště útok na hlavní město, zajištění vládních budov, televize, rádia a dalších. Zároveň z více směrů útok pomocí obrněné techniky s cílem okupovat stát. Jenže 1968 se neopakoval, Ukrajinci se nevzdali a i když o letiště Hostomel přišli, Kyjev uhájili. Technika bez pěšího krytí se potkala se zbraněmi současné generace jako jsou javeliny, bayraktar... Neexistuje ruský tank, co by přežil zásah javelinem, 90 % úspěšnost zásahu

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 23:04) reagovat
blmblmblm: Jinak odhad škod je údajně půl bilionu dolarů, takže na to nejspíš ty zmrazené rezervy padnou a můžou sloužit jako dobrá páka při vyjednávání. To, že Rusko každý den tu částku navyšuje, je holt vina jeho trotlovského vedení. V tom není potřeba emocí, páchání škod je prostě páchání škod, čistě ekonomicky to neprospívá, čistě morálně je to zločin atd. Prostě se napravit musí. A moc mě mrzí, že jednak dle tvého pohledu je vítěz Rusko (to ani omylem) a jednak si vítěz může dovolit vše.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 22:59) reagovat
Taky žádný velitel nepošle letecký výsadek do moře nebo na letiště, které neovládá. Hele, tahle válka ukázala, že Rusko nezná nemožné, že umí dělat naprosté trotloviny a že ruská armáda je totálně v rozkladu. Vojáci nevědí co a proč dělají, zásobování nula, veškerý palivo vymění za cigára a chlast. 75 % je odhad amerických generálů, dá se dohledat. I kdybys tuhle informaci neměl, tak akorát sleduješ, jak Putin žebrá o armádu, kde může, stahuje vojska z jiných "separatistických" oblastí (Karabach) apod.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 22:59) reagovat
blm: Rusku byly zmrazeny devizové rezervy minimálně za 630 miliard USD. Jako základ pro reparace dobrý, ne?

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 22:56) reagovat
Dr.Str: českou možná, to nevím, ale anglickou wiki hlídají stovky nerdů, pro které je osobní prohra, kdyby tam byly kraviny. Proto ji roky beru jako nejlepší rozcestník na zdroje, teď už jako primární použitelný zdroj. Občas zabrousím třeba na ruskou, německou, českou... protože některé informace hodnotí každý národ (uskupení lidí se stejným jazykem) trochu jinak, ale anglická je nepřekonatelná. Momentálně ji zkouším pomocí deepl.com automaticky překládat, což by národní učinilo zbytné ;).

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 22:55) reagovat
No jiste, nechas se sebou cloumat emocemi jako nejake decko. Spojovat Rusko a reparace je cista fikce, zjevne ses totalne mimo realitu. Tu analyzu bych chtel videt, protoze to je dalsi picovina a pro-Ukrajinska propaganda. Zadny velitel nikdy neposle na takovouhle operaci tri ctvrte armady, tomu muze verit jen naprosty dement.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 22:53) reagovat
q: A co ja s tim? Vetsina z toho je zalozena na domnenkach (jaky byl na zacatku plan a cile nikdo z nas nevi) a zbytek je Ukrajinska propaganda. Od zacatku rikam, ze propaganda byla soucasti valky odjakziva, ze obe strany lzou s cilem demoralizovat protivnika a posilit moralku vlastnich, a ze prebirat neoverene informace z te ci one strany je uplna blbost. A ty mi tu dal pises propagandu jedne ze stran. Co na to jako chces slyset?

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (:.) (29.3.2022 22:52) reagovat
blmblmblm: Jo tak emoční reakce. Hele, na tohle nepotřebuju emoce. Snad vidím, že tam Rusko nemá co dělat a že tam páchá rozsáhlé škody. Takže je naprosto logický, že ty škody bude muset uhradit, a že to je teprv začátek. Vítězství ve válce vypadá úplně jinak než to, co předvedlo Rusko. Ukrajině všechna čest, že dokáže vzdrovat xkrát většímu a silnějšímu nepříteli. Podle dosavadních analýz tam dalo Rusko už 75 % své funkční armády, a tak nějak to všechno posírá, morálka armády totálně v hajzlu.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 22:39) reagovat
blm: Z 3denní "speciální operace" je 33denní válka. Po měsící obléhání nebyli Rusi stále schopni úplně dobýt ani Mariupol. Už dva týdny nulový postup na všech frontách, poslední týden díky protiofenzivě naopak obsazené území ztrácí. Katastrofální ztráty techniky, [tady jen ty 100% potvrzené - https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html] i vojáků. Každý den z Kremlu jiný cíl operace (už si vyberte). Kyjev neobsadí nikdy, naprosto bez šance.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (Dr.Str.RP (29.3.2022 22:39) reagovat
(blmblmblm) Mě vždycky přišlo, že wikipedii spíš spravuje banda pravicovejch kreténů.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 22:38) reagovat
A blm, pořád si myslíš, že padl Mariupol?

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 22:34) reagovat
To jsem tam take psal, ale ty zcela zjevne nedokazes interpretovat text a misto toho si vymyslis neco, co tve rozbourene emoce zrovna napadne. Tve zdroje jako wikipedia jsou k smichu. Typicka levicacka jebka co veri vsemu, co mu extremni levice naserviruje na wikipedii.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 22:30) reagovat
A já se tě tam obratem ptal, že když "podle všeho padl" tak podle čeho. A hned jsem přidal zdroje, že nepadl. Takže podle všeho rozhodně ne, podle čeho teda padl? Podle nějaké tvé rusofilní propagandy, ze které cucáš dezinformační jed jak čertí mládě z prsu belzebuba?

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 22:28) reagovat
Ty fakt neumis cist, tohle je potreti behem kratke chvile, co mi podsouvas neco, co jsem nerekl a co sis vymyslel. Psal jsem ze "podle vseho padl". Tedy jsem to nevydaval za fakt a nemohlo se jednat o lhani, protoze slo o interpretaci dostupnych informaci. Za kterou si stale stojim, nicmene se z principu nemohlo jednat o lhani. Mam pocit, ze mas se lhanim sam problemy a promitas je do ostatnich. Hlavne me nezapomen ted zase narknout, ze lzu, ackoliv ten pocit opravdu mam a o lez se tak nemuze jednat.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 22:25) reagovat
Obklíčené město bez dodávek jídla, zbraní a munice padne, to je otázka času, viděli jsme to u Vratislavi, Poznaně, Berlína v 1945. Ale Mariupol NEPADL, takže když jsi tu 4 dni zpátky psal, že padl, tak jsi lhal. Že jsi lhal je zcela nesporné, otázka je spíš proč.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 22:22) reagovat
Rouming rate-limituje komentare, nemuzu odepsat na vse, zvlast kdyz u tech tvych vylevu neni ani na co reagovat.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 22:21) reagovat
Ale Mauripol neovládá ani správa Ruská. Ty tak lžeš podle toho jak se ti to hodí, to je vtipné. :-D To rozhlédnutí po pokoji je docela dobrý nápad, ale asi nepomůže, když ten chudák nikdy neměl srovnání s tím, jak žijou normální lidi. :-)

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 22:16) reagovat
Jejda, na mé fakty blmbík raději neodepsal, to je překvapení!

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 22:15) reagovat
blm: já mám základku, gympl a pak vejšku, kde jsem si bokem udělal státnice z psychologie, takže dost přesně vím, co tu mám v tvé maličkosti před sebou. Jako třicetiletý nerd, co už dva roky nešáhl, protože bitcoin pičo, jsem měl rok času číst tu tvé antivax a rusofilní komentáře, takže studijního materiálu jsem viděl dost, i když vidět o tebe jediný koment stačí. Hele zvedni skutečně hlavu a rozhlídni se po "své místnosti" a zamysli se nad tím, co vidíš. (Teď se třeba zabije).

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 22:08) reagovat
grůví: Peknej cope. Wikipedia neni zadny autoritativni zdroj niceho, to jen levicacka luza ji povazuje za zdroj vseho vedeni. To mesto jiz Ukrajinska sprava neovlada, takze na wiki si muze psat kdo chce co chce, na realitu to nema zadny vliv. Neni pravda, ze wikipedii nenaviim, opet podsouvas neco, co sis vymyslel na zaklade nepochopeni textu. Mozna bys mel nejdriv dodelat aspon zakladku, nez se zacnes ztrapnovat na internetu ty mistni psychologu.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 22:00) reagovat
qqqqq: přesně, jde o vyvolání pozornosti, za každou cenu. Negativní pozornost je taky pozornost. Jeho činnost zde je na úrovni důchodce v důchoďáku, za kterým nikdo nechodí, který se občas vysere v posteli a ještě to kam došáhne rozmaže, protože pak se kolem něj NĚCO děje a někdo si ho všímá. A je fuk kolik mu je, tohle už je latentní stav.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (29.3.2022 21:58) reagovat
chlup: Nebul. Pred valkou 84 rublu za dolar, dneska 88. Proste stejna hladina, plus minus par procent. Hlavne jsme na sebe v ramci zapadnich zemi uvalili ty sankce. grůví: Ja si nemyslim, ze Ukrajinu okupuji zapadni legionari. Ja na tom primeru ukazoval demenci tech, kdo tvrdi, ze Rusko okupuje Donbas od 2014. Takze jako vzdy ty ani neumis interpretovat text a chapes pravy opak, nez co je psano.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 21:56) reagovat
psi chlup: což je jeden z důvodů, proč na něj reagovat, další je třeba šikana blbějších, skvělý nácvik, všichni další už budou chytřejší než blm. Rada: blm nenávidí wikipedii, už jsem tu pod různými nicky skrze ni rozbil mraky jeho lží. Třeba 4 dny zpátky tvrdil, že jeho fuehrer putler už dobyl Mariupol https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=485611 (25.3.2022 17:36) , ale fakta: https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Mariupol . Bavíme se s ním kvůli ostatním, ne kvůli němu.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 21:53) reagovat
Mě by zajímalo, kolikrát denně si volá s mámou. Očividně mu i ve 40 letech říká, že je nejchytřejší klučina na světě. A nebo mu máma naopak pozornost nedala, tak ji hledá tady? :-/ Hodně otázek, málo odpovědí.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 21:49) reagovat
qqqqq: něco jako https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=blmblmblm_pise_komentar_na_rouming.jpg jen místo hraček spíš bordel od žrádla včetně žrádla, zasviněný dvacet let starý komp (ani mu nejde diakritika) a uprostřed toho trůní opuštěný špinavý padesátník https://www.meme-arsenal.com/memes/913324397e6e1af1ba0212757478a0aa.jpg

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (psi chlup) (29.3.2022 21:48) reagovat
Blm je hrozne nebezpecnej, on ume kombinuke fakta a zajimave nazory s naprostejma hovadinama a kdyz to clovek neprohlidne, tak verim, ze dokaze furu lidi presvedcit. Narozdil od izaka, kterej prevedci jen uplny blby.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (Kolokol) (29.3.2022 21:48) reagovat
Migranti jim sebrali praci, takze jsou na socialce :-D

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 21:46) reagovat
grůví: já bych to chtěl vidět na vlastní oči, nevěřím, že takoví lidi existují.. a pokud ano, jak asi musí vypadat a jak žít =)

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (grůví) (29.3.2022 21:44) reagovat
Uvědomte si, že blm je pitomeček, v těchto komentářích https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=fake_Zelenskyj_greenscreen.jpeg ani neví, co to je okupace, myslí si, že Ukrajinu okupují kromě Ruska i západní legionáři, kteří tam přijeli proti okupantům bojovat po boku Ukrajinců. A nevěřím, že vysvětlení pochopil. Je to klasický putlerofilní antivax troll jako izak. Tedy bavte se nad nimi, nerozčilujte se, oni víc fakt neumí a umět nebudou, oligofrenie jak vyšitá.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 21:43) reagovat
Takže šup hup domů, vymyslet si nějaké malé vítězství jako třeba ponechání Krymu, o který ještě před měsícem Putinovi vůbec nešlo, a snad už vás tu nikdo neuvidí, nebo aspoň přesedláte zpátky na covid. Tam aspoň i s hloupým názorem nejste za až takové čuráčky.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (NN/A) (29.3.2022 21:42) reagovat
blm - rozdíl mezi tebou a izakem je, že umíš aspon psát česky, což mě docela překvapuje. Jinak oba excelujete v psaním úplných debilovin nebo lží.

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (qqqqq) (29.3.2022 21:41) reagovat
Když chceš realitu. Z 3denní "speciální operace" je 33denní válka. Po měsící obléhání nebyli Rusi stále schopni obsadit ani Mariupol. Už dva týdny nulový postup na všech frontách, poslední týden díky protiofenzivě naopak obsazené území ztrácí. Katastrofální ztráty techniky, [tady jen ty 100% potvrzené - https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html] i vojáků. Každý den z Kremlu jiný cíl operace (už si vyberte). Kyjev neobsadí nikdy, naprosto bez šance. A každý to vidí:)

Obrázek 'do something ukraine' Obrázek 'do something ukraine' (Ekonomnom) (29.3.2022 21:41) reagovat
Ekonomika ruska se preorientovava na prazdny regaly, jak za sovetskyho svazu

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující