ByznysDeník  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  HobbyDeník


Nalezeno 176 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátosm:
   

Strana 3/3. předchozí 1 2 3

Odebírat

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 23:58) reagovat
Merline ale hovno, divadlo na TASSu pro krvavé ruské ovce, mimo to se chodilo od domu k domu, vojáci si psali názor lidí a sami vyplňovali "volební lístky", lidi byli nuceni hlasovat za nepřítomné, nebyla vyžadována identifikace. Fakt si tak debilní, že tuhle maškarádu zkoušíš hájit? https://en.wikipedia.org/wiki/2022_annexation_referendums_in_Russian-occupied_Ukraine#Conduct

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (MerlinRP (27.9.2022 23:56) reagovat
@from: Ukrajina je oligarchie se vším, co k tomu patří. V tomhle jsou si Rusko a Ukrajina vlastně naprosto rovni. Pokud jsou na Ukrajině svobodné volby, pak jsou stejně svobodné volby i v Rusku.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (MerlinRP (27.9.2022 23:53) reagovat
@bohyn: Bedny byly průhledné, takže nešlo zpochybnit to, že před začátkem hlasování už v nich nebyly žádné falešné hlasy. Hlasovací lístek se vyplňoval za plentou a překládal se, takže nikdo nemohl vidět odpověď. To, že v našich médiích schválně zveřejňovali fotky voličů, kteří demonstrativně ukazovali na kamery své hlasování, na tom vůbec nic nemění. Vojáci v hlasovacích místnostech nebyli, jen v okolí. Kvůli hrozbě teroristických útoků ukronácků. A těch pokusů o umístění bomby pár skutečně proběhlo.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 23:52) reagovat
Mýlíš se, "Nicméně status Tchaj-wanu jako pulzující, autonomní demokracie je kritický a americký zájem ." https://thediplomat.com/2021/08/why-taiwan-matters-to-the-united-states/ , svět je dělen na demokratické a nedemokratické státy, no a ty demokratické si prostě pomáhají, zjistily, kam by to vedlo, kdyby to nedělaly, ve druhé světové válce. Na opačné straně barikády to platí taky, ale ne úplně, třeba Čína by moc ráda pomohla rusku, ale ztratila by tak západní trhy…

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 23:41) reagovat
@from Zapad stoji za Tchajwanem z dvoch dovodov: 1. cipy 2. nasrat cinu. S demokraciou to nema absolutne nic spolocne.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 23:31) reagovat
Majdan byla iniciativa na náměstí, na základě té iniciativy nějak jednal parlament, který nikdo nezrušil, nebyl to puč. Jestli třeba zítra ruské mrdky na Václaváku zapůsobí svým vystoupením na dostatečné množství poslanců a ti odvolají vládu, taky to nebude puč.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 23:24) reagovat
Asi od 2008 nebyly v rusku mezinárodně kontrolované volby. Typické pro fašismus. neznalec: no vidíš, tak třeba 233 000 mrtvých za osm let konfliktu. A OSN kecá. A že demokracie nakupují od nedemokracií neznamená, že jim pomáhají. Najdi si třeba democracy index Taiwanu a porovnej s Čínou a uvidíš, proč Západ stojí za Taiwanem.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 23:24) reagovat
takze majdan nebol puc? Boli to demokraticke volby s medzinarodnou "Nuland koblizek" ucastou?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 23:19) reagovat
Ukrajina je democracy indexem https://en.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index oceněna jako hybridní režim, což je během války normální, tak by dopadla ve světových válkách i, předválečná Británie, před ruským sraním se do UA byla flawed democracy, o kousek nižší score než má ČR. Probíhají tam mezinárodně kontrolované volby do parlamentu i prezidenti se střídají. Porovnejme s fašistickým ruskem, kde jsou všechny poslední volby relevantní asi jako teď ty referenda.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 23:15) reagovat
@fromicek, cukricek... Citaj aj nieco ine ako nejaku WIKI... https://www.france24.com/en/live-news/20211123-yemen-war-will-have-killed-377-000-by-year-s-end-un alebo https://news.un.org/en/story/2020/12/1078972 ... a demokracie pomahaju demokraciam? Jake to novinky sa clovek dozvie dnes.. Preto Scholz isiel do Saudskej arabie prosit o LNG :) lebo su demokrati ktory si vazia nielen zeny ale aj gejov, tak ako v katare..

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.9.2022 23:11) reagovat
No tak proc se vsichni tak staraji o Ukrajinu? Demokracie to neni, a Rusko neni fasisticke. frome, bez si bulet a lhat nekam do hajzlu a nezasirej to tady temi svymi vylevy emoci.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (sdfgsdfgsdf) (27.9.2022 23:06) reagovat
Merlin je debil

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (27.9.2022 23:05) reagovat
@Merlin Protoze to pseudoreferendum nesplnuje zakladni kriteria svobodneho hlasovani. Hlasovani bez obalky do pruhledne urny, kde organ kontroluje spravnost hlasovani, pochuzkova komise sbira hlasy za nepritomne cleny rodiny a sousedy. Proste saskarna pro debily jako ty, @blb, @Crha, @DB a dalsi nuzny kurvy.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 23:04) reagovat
neznalec: jakých 400 000 mrtvých ročně v Jemenu? 150 000 celkem od 2014. https://en.wikipedia.org/wiki/Yemeni_Civil_War_(2014%E2%80%93present) a jo, breč si, nikoho to nesere, demokracie přednostně pomáhají demokraciím napadeným fašistickými režimy.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (MerlinRP (27.9.2022 23:04) reagovat
@from: Demokratická Ukrajina? Tvl, to už je moc. :D Kdy přijdeš s demokratickou Severní Koreou?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 23:01) reagovat
neznalec: demokratická Ukrajina je od 20. února 2014 napadená fašistickým https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism#Post-Soviet_Russia ruskem. Válka trvá 8,5 roku. USA, Kanada, Finsko, Francie, Německo, Litva pomáhají od 2014, Británie od 2015, další desítky států od 2022 https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_foreign_aid_to_Ukraine_during_the_Russo-Ukrainian_War . Detaily o válce: https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 22:43) reagovat
Alebo: osudy SNOWDENA a ASSANGEA vyvracaju mytus o "Zapadnej demokracii"... Pretoze zabasnuty a prenasledovany novinar je ovela menej ako Cichanovska alebo Navalnyj len preto ze nekyda na rusko?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 22:39) reagovat
A co tak potravinova a liekova blokada Jemenu? Rocne zomrie 400tis ludi. Sere to niekoho?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (MerlinRP (27.9.2022 22:07) reagovat
@bohyn: Proč by se mělo jednat o pseudoreferendum? Co tě vede k tomuto závěru?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (27.9.2022 21:54) reagovat
Pseudopozorovatele pseudoreferenda v pseudorepublikach. Jak prihodne k nuzacke prolhani i prolhanosti nuzackych filcek. 8-)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.9.2022 21:39) reagovat
Nevim, koho myslis, ale pokud neni Syran nebo Kamerunec, tak jsi s temi kecy lhal. B-)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 21:38) reagovat
Jako že se tam byl podíívat ten náš zkurvenej komouš? Vy rusonáckové jste ale tupí.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.9.2022 21:35) reagovat
from: zase lzes, prolhane fasisticke prase. Jen namatkou u tech referend byli i pozorovatele z Francie, Nemecka, Italie, CR a urcite i dalsich zemi. Syrii a Kamerun nevylucuji, byt o tech jsem informace nevidel, ale uvadet je jako jedine je silne zavadejici az lzive.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 21:34) reagovat
@fromik bejvaly: Jo! A preto tam USA od 2014 dodava zbrane, NATO dodava instruktorov a EU nasypalo 17,6 miliardy darov a grantov :) Podla Bloombergu zatial energeticka kriza vysla EU + UK na 500 miliard eur. Takze sa uz nikto nebude pytat co sa s tymi 17 miliardami stalo.. Az sa raz objavia nejake nove "Panama" pejprs a aspon par ludom to docvakne.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 21:31) reagovat
Merlin to je i na tebe debilní ohánět se touhle parodií na referendum.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (MerlinRP (27.9.2022 21:16) reagovat
@from: Plácáš nesmysly, které se vylíhly v tvé choré hlavě a s realitou nemají nic společného. Zkus se nějak smířit s myšlenkou, že obyvatelé Donbasu už mají plné zuby ukrajinského despotizmu a dobrovolně a rádi se připojí k Rusku. Protože i když Rusko rozhodně není ideálné zemí, je to pro ně pořád lepší volba, než nacistická Ukrajina.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 20:08) reagovat
neznalec: rusko zjevně plánovalo anektovat celou Ukrajinu nejpozději od 2014. S Putlerem stejně jako s Hitlerem není možné vyjednávat, řešení bylo už předtím Budapešťské memorandum z 90. let kdy rusko společně s dalšími státy slíbilo garantovat ukrajinskou celistvost, když vydá jaderné zbraně. Nemůžeš jednat se šílencem a jeho šílenost svádět na sebe.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 19:45) reagovat
Jo ty ruskej zmrde, pod dohledem komise ze Sýrie a z Kamerunu. Podvod pro ruské krvavé ovce https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-referendum-hlasovani-valka-okupace.A220927_155102_zahranicni_jhr | https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Russian-occupied_Ukraine_annexation_referendums

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (MerlinRP (27.9.2022 19:12) reagovat
Jako vím, že o tom nemáte ani tucha, ale ty referenda probíhají pod dohledem mezinárodních komisí.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.9.2022 17:49) reagovat
Tecka je psychopat, ktery nejake duchodce s klidnym svedomim obetuje za svou ideologii.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 17:45) reagovat
ked Teckovanemu nevadi ze cesky a slovensky dochodcovia budu koli jebnutej politike EU zit v neskutocnej biede, ako odmena za to, ze svojimi rukami vybudovali prosperujuci stat, tak potom je vlastne vsetko v poriadku... ak sa teda zazrakom vyhneme horucej verzii 3ww.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.9.2022 17:12) reagovat
Klid zbrani byl jen jednim z bodu Minskych dohod a porusovaly ho obe strany. Je jen chabou vymluvou, ze proto Ukrajina po nasledujicich sedm let odmitla naplnovat zbyle body dohody. Tecka klasicky lze jako vzdycky.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (:.) (27.9.2022 16:45) reagovat
K diskriminaci nedocházelo, naopak to byla díky průmyslu prosperující část Ukrajiny. Jinak Minsk 2 byl zkraje porušen teroristy, kteří ještě chtěli Děbalceve, a tak se vysrali na domluvené příměří a dál útočili.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 16:20) reagovat
istu paralelu by som tam videl: "k diskriminaci albancu tam dochazelo uz pred eskalaci." vs. "k diskriminaci donbasanu tam dochazelo uz pred eskalaci." Riesenim bolo splnit Minsk2, spravit nezavisly stat "Kosovo" neee.. moja chyba: "DNR a LNR" dat tam medzinarodny KFOR a mohlo byt vsetko v poriadku, zejo... neeeee... hlavne bolo treba zatiahnut EU a rusko do vojny a ako bonus EU do hospodarskej krizy.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (27.9.2022 16:16) reagovat
proč asi? Pust si ten dokument české televize. Ona to tam říká, ze začátku jsme jim pomáhali a pak se otočili a řvali na nás že kosovo je albánské ať vypadnou. Takže se to tam začlo mydlit. Ale srbové jsou víc v právu. Už jen tím, že KFOR ani OSN ignorovlao genocidu Srbů a nadržovali Albáncům. Proč asi.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 15:58) reagovat
Crho k diskriminaci albancu tam dochazelo uz pred eskalaci.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (27.9.2022 15:30) reagovat
Mě je u piče kdo co dobyl. Srbové jsou křesťané a jsou v pohodě, makají a mají nějaké hodnoty. Albánci jsou zkurvení muslimský kurvy a netáhla. Srbové začli Albánce likvidovat až Albánci začli vyvražďovat Srby. Čistky Albánců na Srbech na území Kosova byli legitimní? Ale čistky Srbů na Albáncích v Kosovu jsou špatné? Takto to chceš říct?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 15:04) reagovat
Cyklisto, Srbsko dobylo Kosovo v 1912. Behem jugosla ie se jednalo o autonomni cast srbska, v preddruhovalecne jugoslavii snad dokonce bez autonomie.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (cyklistaRP (27.9.2022 14:50) reagovat
Dobrá je opět neznalost ruské páté kolony. Kosovo Srbsku nikdy nepatřilo, resp. naposledy Kosovo patřilo Srbsku před bitvou na Kosovém Poli někdy 1380. Pak už nikdy samostatnému Srbsku Kosovo nepatřilo.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (:.) (27.9.2022 14:35) reagovat
A tak to srb řešil genocidou, a výboji na území sousedních států ve snaze mít tu svou Jugoslávii jako celek. Ano, naprosto stejná věc se stala na Ukrajině, podle tebe.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (27.9.2022 14:33) reagovat
To není pravda, kosovo bylo srbské, akorát připustili co se nyní děje v evropě. Křesťanský srb měl sotva dvě děti, když to přistěhovaleckej vandrák z albánie měl těch dětí šest až deset. A prostě je Albánci přemrdali. [odkaz]

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 14:27) reagovat
Nesouhlasím, že Kosovo byla stejná sviňárna jako ruská válka proti Ukrajině probíhající od 20. února 2014. Kosovo bylo etnicky téměř etnicky albánské, okupované oblasti UA nebyly etnicky ruské. Lidé v Kosovu byli skutečně utlačováni na základě etnického původu, lidé na dnes okupované části UA ne, ruské školy atd, něco jako Němci před 1938 v ČSR. Odpor v Kosovu byl z Kosova, okupace části UA z Ruska. Atd.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (Upozornit na pokrytectví není whataboutismus) (27.9.2022 14:00) reagovat
Zde se ale nejedná o omlouvání jedné sviňárny sviňárnou jinou, ale o poukazování na to, že kritik je pokrytec, protože s oblibou páchá ty samé sviňárny.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (27.9.2022 13:47) reagovat
Co je dovoleno pánovi, není dovoleno volovi. Nelze jednu sviňárnu omlouvat jinou. To je oblíbený ruský whataboutismus.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 13:10) reagovat
@cyklista: Presne tak! A preto maju rusi na kryme zakladnu, aby im tam nelezli ukrajinci.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (cyklistaRP (27.9.2022 12:31) reagovat
To je pěkná americká okupace Kosova, které má cca 11000 km2 a US základna 4 km2, to je pěkných 0,04% plochy státu. Ale řekl bych, že jsou v Kosovu za základnu rádi, když už tam nepolezou Srbové.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (ferdus) (27.9.2022 11:54) reagovat
z toho si nic nedělej na tomhle facebooku lidi řešej akorát pravopis češi no co bys chtěl

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (27.9.2022 11:43) reagovat
tak sory že jsem se přepsal a napsal jsem 70 tisíc místo 7tisíc, pořád to je jeden z největších taborů, který USA ve světě má.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (Anonym anonymný ) (27.9.2022 11:29) reagovat
Pan crha it guru a ďalšie blbosti za menom, nemáte náhodou preklep v tom počte vojakov. Na tu malú plôšku a do tak málo kasární sa nezmesti 70.000 vojakov. Jedine žeby žili hlboko pod zemou v nejakých šachtách. Alebo ste len proste drbnuty ako vždy a hadzete sem nepotvrdené fakta ako vždy. Mimochodom na wikipedii sa píše o max kapacite základne 7.000 vojakov. :) https://en.wikipedia.org/wiki/Camp_Bondsteel

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 11:10) reagovat
Tos podla cyklistu tam ti americania len strazia demokraciu, pretoze mierumilovni spoluobcania mali pravo na sebaurcenie, nie ako katalanci alebo rusaci z krymu.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (27.9.2022 11:04) reagovat
Kosovo okupuje americká armáda, která zde má největší základnu na světě o počtu 70.000 vojáků. [odkaz] A dále pak západní společnosti. Kdy telekomunikace ovládla firma Madlin Albraghtové apod... ;-) O nedobrovolných dárcích orgánů radši ani nebudeme začínat.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (27.9.2022 11:01) reagovat
neřekl nikdy žádnej flastenec. B-)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (SEKRP (27.9.2022 10:50) reagovat
neznalec a felvídek je Magyarorszár!!!

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (cyklistaRP (27.9.2022 10:49) reagovat
Milý neznalče, a kdo okupuje Kosovo? Ke komu se Kosovo připojilo?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (27.9.2022 10:45) reagovat
presne ako povedal Vucic... Ak nie su, tak potom Kosovo je Serbija :)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (jas) (27.9.2022 10:38) reagovat
Asi najlepsi obrazok za velmi dlhu dobu.

Strana 3/3. předchozí 1 2 3


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...