NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  VipShow


Nalezeno 146 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátšest:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Jfjdksk) (26.11.2022 12:26) reagovat
Mrdlin: nejvetsi pruser spis je, ze volebni pravo maj dementi jako jsi ty, kteri podporujou Russko a kteri by si prali, aby se vratil rok 68. Jsi obycejna kolaborantska krysa a slepe veris kazdymu nackovi. Zaslouzil bys trest smrt B-)

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (S Ruskými teroristu se nevyjednává. Na Ruské teroristy se střílí) (26.11.2022 12:25) reagovat
@Mrdlin: Vidíš, na tomhle je založená česká společnost. Ale jestli se ti to nelíbí, tak hranice zatím nejsou uzavřené - stále se je proruským sviním nepodařilo zadrátovat. Ale líbí se mi, jak dokážeš ztratit nervíky z někoho, kdo pravděpodobně nedodělal základní školu. ;-)

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 12:22) reagovat
@blmblb: "rus - co slovo, to lez" - To moc přesné nebylo, jedno slovo asi nemůže být lež, jelikož to není výrok. Ale možná existuje příklad výroku, který obsahuje jen jedno slovo, nevím. Ale řekl bych, že to byla spíš jen taková metafora, prostě někdo chtěl pokuázat na to, jak Rusi často lžou. Zejména ti vysoce postavení Rusi, o tom že neplánují napadnout Ukrajinu, že neplánují Ukrajinu okupovat atd.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (MerlinRP (26.11.2022 12:20) reagovat
@S Ruskými teroristu se nevyjednává.: Jasně, že mě chytil raplík, když jsem si uvědomil, že člověk jako ty, který pravděpodobně nedodělal základní školu, protože několikrát propadl, má ve finále stejné volební právo jako já a podílí se na spolurozhodování o tom, kterým směrem se my všichni budem ubírat.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (S Ruskými teroristu se nevyjednává. Na Ruské teroristy se střílí) (26.11.2022 12:15) reagovat
@Mrdlin: Copak, chytil tě raplík, rusáčku? No jestli se ti na rouming.cz nelíbí, tak sem přece nemusíš lézt a šířit tu svoje prorussácký kecy. Jdi na rouming.ru, a tam se bav s rusáckejma nerdama, dřív než skončej v zákopu na Ukrajině, aby NovoruSSko sahalo od Vladivostoku po Lisabon

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (MerlinRP (26.11.2022 12:13) reagovat
@.. Ne. Proč se na to ptáš? Vždyť to vůbec nesouvisí s tím, co jsem dosud psal.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (26.11.2022 12:12) reagovat
Neni to tak dlouho, co tu jeden ubulenej psychopat (nez si zmenil nick) zakoncoval kazdy svuj prispevek slovy "rus - co slovo, to lez". A nenasel se nikdo, kdo by mu to rozporoval, kazdy jen uznale pokyvoval hlavou. Takze "Zničme Ukrajinský národ" jsou tedy tri lzi asi.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (:.) (26.11.2022 12:11) reagovat
mrdline, ty chceš rusácký Lisabon?

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 12:10) reagovat
Pokud by někdo tvrdil, že ruské vyjádření "Zničme Ukrajinský národ" je "pravda" nebo "lež", tak ten někdo vůbec neví, co pravda a lež znamená, a kromě toho že si nepamatuji, že by to tu někdo dělal, tak asi ani nemá smysl se jeho tvrzením zabývat. Pokud řeknu například "Rusové často lžou", týká se to jen Ruských výroků, a ne zvolání a výzev. Ale až to někde u někoho uvidíš, a nejsi si jistý jak to mysll, asi bude lepší se zeptat.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (MerlinRP (26.11.2022 12:08) reagovat
@S Ruskými teroristu se nevyjednává.: Pro Kristovy rány, co děláš na roumingu, ty debile? Tohle bývala stránka nerdů, kteří možná ještě nevzali holku ani za ruku, ale aspoň zvládali celkem bez problémů učivo základní školy. A když už někdy udělali v diskuzi botu, snažili se to přejít mlčením. Ale obhajovat si vlastní tupost by je nikdy nenapadlo. Hele, když máš v palici nasráno, vrať se na Novinky, tam je tobě podobných spousta, nebudeš si aspoň připadat ztracenej.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 12:06) reagovat
0: "Takže pokud se někdo vyjádřil k celku, tak zkrátka nelze tvrdit, že se vyjádřil jen a pouze ke konkrétní podmnožině." Ten někdo se ani k tomu celku (ruských vyjádření) vyjadřovat nemohl ve smyslu pravda/lež. Pokud někdo (poměrně správně) psal že Rusi jen lžou, tak se to automaticky týkalo jen ruských výroků a ničeho jiného. Protože u obecných vyjádření nemá vůbec žádnou hodnotu mluvit o pravdě / nepravdě. Ta obecně žádnou pravdivostní nemají, tak ani o ní nejde mluvit.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (LukeSkywalkerRP (26.11.2022 12:02) reagovat
Stejne jste vsichni neci buzny a vase prispevky nestoji ani za hovno. Kdybyste resili nbeco podstatnyho, treba, ze zvolena vlada CR uprednostnuje cizi zajmy pred zajmy vlastnich obyvatel a volicu...

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (S Ruskými teroristu se nevyjednává. Na Ruské teroristy se střílí) (26.11.2022 12:01) reagovat
@Mrdlin: a ta nadnášející blbost by něco a Archimédovým zákonem společného měla? Jinak výbuch silově působí na věž tanku (plus na rusáky, co v něm jedou ve směru Lisabon, jako bonus). Slovo nadnáší není úplně přesné, ale neřekl bych že se vztahuje jen na Archimédův zákon. Možná teda v Ruštině ano, nemluvím jazykem národa zlodějů praček. Ono je to asi ve výsledku jedno, ne? Hlavně že ruský teroristi chcípaj, a Lisabon snad nikdy ruský nebude.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Studená válka 2.0) (26.11.2022 11:57) reagovat
Ne, děkuji: Přesně tak. Takže pokud se někdo vyjádřil k celku, tak zkrátka nelze tvrdit, že se vyjádřil jen a pouze ke konkrétní podmnožině.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (MerlinRP (26.11.2022 11:53) reagovat
@S Ruskými teroristu se nevyjednává: Kdybys rozuměl alespoň fyzice, věděl bys, že výbuch tu věž z tanku nenadnáší. S tím nemá Archimedův zákon vůbec nic společného, víš ...

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Užhorod ) (26.11.2022 11:48) reagovat
:D kusy ruského bordelu

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (S Ruskými teroristu se nevyjednává. Na Ruské teroristy se střílí) (26.11.2022 11:42) reagovat
@Merlin: Akorát že blbost nenadnáší. Ale třeba nadnáši výbuch munice pod věží Ruských tanků, tam krásně nadnese celou věž, mnohdy i s kusy toho ruského bordelu, co je vevnitř. B-)

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 11:39) reagovat
@.0: " Ale výrok stále zůstane jen podmnožinou obecného vyjádření." - S tím asi nejsme ve při. A právě protože je to podmnožina tak nelze na celek aplikovat vlastnosti výroků. Například: Motorky i letadla jsou stroje, které mají kola (až na hydroplány, ale nekomplikujme to). Obojí je schopné jízdy po zemi. Ale asi nebude moc lidí, které by od celé této skupiny očekávali, že bude lítat. Protože motorky nelétají. Podobně je nesmysl očekávat pravdivostní hodnotu u všech vyjádření.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (MerlinRP (26.11.2022 11:38) reagovat
Kdyby blbost nadnášela, bylo by ve stratosféře dost narváno ...

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Studená válka 2.0) (26.11.2022 11:29) reagovat
Ne, děkuji: Uváděj si příklady výroků, jaké chceš. Ale výrok stále zůstane jen podmnožinou obecného vyjádření.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (26.11.2022 11:28) reagovat
@opren: Ty jsi fakt retardík. Já napsal "S vraždením lidí na Ukrajině Jaromír Jaromírovič takový problém nemá, aby to zhudebnil." - Kde vidíš že bych tvrdil, že zhudebnil vraždení lidí v Polsku? Umíš česky? A ano, vím že se naváží do Poláků, že se vyjádření "musí" konzultovat s USA. Ale nevím jak bard "Mirek" došel. Tak rozhodli sami Poláci, nevím o tom že by je k otmu někdo nutli. Pokud ano, kdo? A o dalších věcech? To o těch rybách a husách? To opravdu myslíš vážně?

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 11:23) reagovat
Ale zárověň platí výrok, že "Každý Rus je občan teroristického státu", tedy mezi občany teroristické Ruské Federace existuje alespoň jeden Rus, který není terorista. Což pro něj asi není jednoduché, mezi ostatními Rusy podporujícími teror. O tomhle by třeba bard Nohavica mohl udělat nějaku pěknou písničku, a ne se vysmívat Polákům, že se na všechno ptají Američanů. Protože to také není pravda. Čekali na vyjádření Američanů v jedné konkrétní věci, a ne v banálních věcech, jak podsouvá Nohavica

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (opren) (26.11.2022 11:22) reagovat
RF, protoze cast "aby to zhudebnil" je uz zas dalsi lez - on nezhudebnil vrazdeni lidi v Polsku! si projdi ten text te pisniicky - on tam kritizuje to, ze se samtne vyjadreni musi konzultovat s usa. a nejenom o raketach, ale i dalsi veci ... nevim, mam pocit, tady je premira lidi trpicich nejakou fixni ideou, takze veskera diskuse je nesmyslna. jak se rika: nesahej vericim na jejich Boha, a je jedno jestli je to Buh, Babis, Putin, nebo chemictrails, placata zeme, ci antivax ...

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 11:18) reagovat
Uvedu příklad: S výrokem "Každý Rus je terorista" tady mnohý souhlasit nebude, nepletu se? Asi se shodneme, že jde o výrok nepravdivý. Tím pádem je pravdivá negace tohoto výroku: "Existuje alespoň jeden Rus, který terorista není".

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 11:15) reagovat
@Studená válka 2.0: Takže ty tvrdíš, že se dá přiřadit pravdivostní hodnota výzvě "Zničme Ukrajincům všechny elektrárny a rozvody energie!" ? Jinými slovy, z této věty dokážeš určit, jestli je pravdivá, nebo nepravdivá? (Nepodsouvám, ptám se.) Protože podle mě to nejde. Tak je i zbytečné tyto výzvy skrývat do skupiny "Cokoli co Rus řekne je lež"., protože zkrátka o tomhle se rozhodnout nedá, jestli je to lež nebo ne.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Studená válka 2.0) (26.11.2022 10:55) reagovat
Ne, děkuji: Já bych tedy předpokládal, že pokud někdo ví, co je výrok a co ne, a bazíruje na tom, tak napíše "Každý výrok Rusa je lež" a ne "Cokoli co Rus řekne je lež". Zkrátka předpoklady i jejich logické důsledky jsou různé. Už to konečně chápeš?

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (S Ruskými teroristu se nevyjednává. Na Ruské teroristy se střílí) (26.11.2022 10:52) reagovat
@Studená válka 2.0: "Platí to i pro Jugoslávii?" - Co má společného postup NATO proti Jugoslávii na základě rozhodnutí Rady bezpečnosti OSN, o tom že ta situace v Jugoslávii ohrožuje mír a stabilitu v Evropě. A kdyby to Russ nezablokoval, tak by byla i rezoluce OSN, ale Rusovi válka v Evropě nevadila. Oproti tomu Rus útočí na UA pod vylhanými záminkami, navzdory OSN. Vidíš ten rozdíl? Já teda pochybuju, protože tenhle nesmysl s bombardováním Jugoslávie se tu objevuje jako "argument" každý druhý den.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 10:48) reagovat
@Studená válka 2.0: "nevím a nepovažuji za slušné jiným lidem cokoli podsouvat." - Předpoklad, že dotyčný ví, co je výrok a co výrok není, není podsouvání. Mícháš jabka a hrušky dohromady. Zde opět předpokládám, že víš, co znamená míchaní jablek a hrušek dohromady. Ale nepodsouvám ti, že bys tvrdil něco o jabkách, ani o hruškách. Chápeš to?

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (26.11.2022 10:45) reagovat
@opren: Proč jsi záměrně citoval pouze část té věty? Ta celá věta je. "S vraždením lidí na Ukrajině Jaromír Jaromírovič takový problém nemá, aby to zhudebnil." - Někde se vymezil, aby se neřeklo, přece jen vystupovat potřebuje. Ale to vymezení časem zapadne.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Studená válka 2.0) (26.11.2022 10:43) reagovat
kmikal: Platí to i pro Jugoslávii? /// Ne, děkuji: Co jakože "Asi to každému přišlo zjevné", nevím a nepovažuji za slušné jiným lidem cokoli podsouvat. Na podsouvání názorů jiným lidem jsou tu jiní specialisti. Já jsem tu vždycky četl jen hlášky typu "Kdykoli Rus mluví tak lže" a na to jsem zkrátka reagoval.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (opren) (26.11.2022 10:36) reagovat
"S vraždením lidí na Ukrajině Jaromír Jaromírovič takový problém nemá" zeby dalsi rusky kolaborat, ktery micha pravdu se lzi dohromady? Nohavica se jasne vymezil proti te valce, ucastnil se koncertu na podporu Ukrajiny. takze evidentne s tym problem ma.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 10:34) reagovat
@Studená válka 2.0: Asi to každému přišlo zjevné, a nikdo nečekal, že se na tom někdo zasekne. Mohl ses kdykoliv zeptat. Mezitím se můžeš podívat do učebnic s výrokovou logikou, co je výrok a co výrok není (napovím: u výroku se dá jednoznačně rozhodnout, jestli je pravdivý nebo není).

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (26.11.2022 10:31) reagovat
Ruský terorista ničí v zimě civilní infrastrukturu Ukrajiny, aby miliony lidí ohrozil na životě a donutil je aby mu ustoupili a vzdali se své národní identity a bard Jaromír Jaromírovič Nohavica udělá protestsong, že si Polský prezident dovolil konzultovat s Bidenem situaci, kdy díky těmto útokům v Polsku zahynuli dva lidé, a je na stole aktivace článku 4. S vraždením lidí na Ukrajině Jaromír Jaromírovič takový problém nemá, aby to zhudebnil. Za to by další cena Puškina asi nebyla

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Studená válka 2.0) (26.11.2022 10:28) reagovat
Ne, děkuji: Nikdy jsem tu nečetl, že by to někdo z vás "neretardovaných" takto striktně odlišoval.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (kmikalRP (26.11.2022 10:23) reagovat
blm ty jsi takový zmrd, že bys dokázal obhájit útok Německa v 1990 tím, že tu byla v 1989 revoluce, pako jedno. Je fuk, co se děje v jednom státu, druhý na něj nemá co útočit.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (opren) (26.11.2022 10:19) reagovat
dvoji metre a ty jsi kdy protestoval proti otroctvi v jizni karoline v devatenactem stoleti? ted mas plnou hubu kecu, ale tehdy jsem o tobe nic neslysel

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Dvojí metr morálních majáků) (26.11.2022 10:12) reagovat
Morální majáky, kde jste byli, když německý nacisti poněmčovali české děti? S tím nikdo z vás problém neměl, nikdo to tu nekritizujete. Ale když dají Rusové dětem ukropů možnost, aby z nich v Rusku vyrostli slušní lidé, tak mají hned rosofobové rudo před očima.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (26.11.2022 10:06) reagovat
"no bude si chranit vlastne zaujmy a ide cez mrtvoly a vy tomu tlieskate, hlupaci, potomkovia na vas budu plut" - Zajímavé, zatím je vidět spíše mrtvoly lidí, přes které kráčí Ruský svět od Vladivostoku po Lisabon, a Ukrajina mu stojí v cestě. Kde jde Američan v Evropě přes mrtvoly? Potomci budpu naopak rádi, když je teroristický Rus nepřeveze do Russka na převýchovu, což dělá s Ukrajinskými dětmi. Jako to dělali Němečtí nacisti.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 10:01) reagovat
"Argumentovat tím, co říká Rus, mi přijde dost zvláštní Pořád tu čtu, že Rus jenom lže." - Asi protože jsi retardovaný, a nedokážeš poznat rozdíl mezi výrokem a výzvou. Výrok (lživý) je například věta "Rusko na Ukrajině civilní cíle nebombarduje". Oproti tomu výzva je "Měli bychom denacifikovat Polsko", nebo "Rozšiřme NovoruSSko od Vladivostoku po Lisabon". Těch mají ruský teroristi plnou hubu. Ale chápu, nehodí se ti to do krámu

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (26.11.2022 9:57) reagovat
" rus tu dovava energie 30 rokov bez problemov" - A ikdo mu nebránil, dokud nezačal za prachy za energie budovat NovoruSSko od Vladivostoku po Lisabon, vraždit lidi na Ukrajině a vyhrožovat denacifikací Polsku a dalším zemím. Ale klasika: Rusák tyranizuje lidi v sousední zemi, ale je to chyba Američanů B-) ;-)

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Studená válka 2.0) (26.11.2022 9:56) reagovat
Ne, děkuji: Argumentovat tím, co říká Rus, mi přijde dost zvláštní. Pořád tu čtu, že Rus jenom lže a teď tohle...

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (:.) (26.11.2022 9:44) reagovat
ruru: Budeš tyhle sračky psát i v momentě, až si orbán vezme kus Slovenska?

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (ruru) (26.11.2022 9:36) reagovat
tu sa smi troll a idiot, viete vy vobec co cinite? amerika si brani svoje zaujmy a to az tak ze premeni europu na krajinu tretieho sveta a vy tomu len tlieskate, fak mate v tych hlavach hovno. rus tu dovava energie 30 rokov bez problemov, energie su lacne je mozny pokrok, a konkurencia amerike a co urobi american? no bude si chranit vlastne zaujmy a ide cez mrtvoly a vy tomu tlieskate, hlupaci, potomkovia na vas budu plut

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rus? Ne, děkuji) (26.11.2022 8:46) reagovat
Rusi ale nemluví o nějakém zažehnání hrozby vojenské základny na území Ukrajiny. Rusi mluví o tom, že Ukrajina nemá nárok na existenci že je to umělý stát, že Ukrajinský národ neexistuje. A na dobytých územích to zavádějí v praxi. Také mluví o tom, že Ruský svět má nárok na "historické území" od Vladivostoku po Lisabon. Rusi jsou agresivní národ s potřebou imperialistického dobývání. Pokud se chce Evropa ubránit, nedá se nic jiného dělat než do nich střílet, dokud nepochopí, že Lisabon Ruský není

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (26.11.2022 8:43) reagovat
"Jak mají vojenské velmoci rády vojenské základny nepřátelské velmoci za svými humny, jasně ukázala Kubánská krize." - Taky USA začaly masivně bombardovat Kubu a vyřazovat jim eletřinu v zimě, kdyby Kuba nějakou zimu měla? Taky začala unášet kubánské děti a násilně je amerikanizovat jako to dělá Rus? Také anektovala část území Kuby a chtěla ho připojit k USA? Přehlídka dalších Ruských lží online. Rus: co slovo, to lež. Co čin, to zločin.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (S Ruskými teroristu se nevyjednává. Na Ruské teroristy se střílí) (26.11.2022 8:40) reagovat
"Dalším logicky očekávatelným krokem by bylo vybudování amerických vojenských základen na Ukrajině a hlavně na Krymu. " - Ruské bajky, nic takového nemuselo dojít a o základně se dalo jednat diplomaticky. Ale Rus si vybral cestu násilí a teroru (vraždit lidi, dokud nebude po jeho). Protože Rus nic jiného než teror nezná. Tak teď budou Rusi chcípat po tisících, když jim to dělá tak dobře.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (S Ruskými teroristu se nevyjednává. Na Ruské teroristy se střílí) (26.11.2022 8:38) reagovat
"ilegalni statni prevrat a svrzeni legitimniho prezidenta zvoleneho v demokratickych volbach za podpory zapadu vcetne EU" - Janukovyč vyhrál kvůli slibu sblížení s EU, ale pak svoje voliče zradil. Tak toho zmrda Ukrajinci sesadili. Aplikace přímé demokracie v praxi. Od té doby měli Ukrajinci dvoje volby, ve kterých si vždy vybrali prozápadně orientované kandidáty. Kdo o té tzv. ilegalitě převratu rozhodnul, Rus? A i kdyby to bylo nelegální (viz dvoje volby po Majdanu), Rusovi je po tom hovno.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (.....) (26.11.2022 7:42) reagovat
Nojo, zdejsi uderka opet neco nepochopila, zato politicky je vycvicena spravne.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Studená válka 2.0) (26.11.2022 3:49) reagovat
kmikal: Nejen to. Od roku 1991 do roku 2014 byla Ukrajina vojensky neutrální. Jedna z prvních věci, které udělala nová vláda po puči v roce 2014, bylo zrušení vojenské neutrality. Což byla de facto deklarace otevřeného vojenského nepřátelství vůči Rusku. Dalším logicky očekávatelným krokem by bylo vybudování amerických vojenských základen na Ukrajině a hlavně na Krymu. Jak mají vojenské velmoci rády vojenské základny nepřátelské velmoci za svými humny, jasně ukázala Kubánská krize.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (26.11.2022 1:52) reagovat
Nejak jsi, frome, v tom vyctu zapomnel na ten ilegalni statni prevrat a svrzeni legitimniho prezidenta zvoleneho v demokratickych volbach za podpory zapadu vcetne EU. Pise se o nem dokonce i na wiki, tak se dovzdelej. ;-)

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Turmunbai) (26.11.2022 1:47) reagovat
kmikal: Tesat do kamene. Je potřeba dodat, že ostatní mamrdi mají ruské, nebo od ruska okopčené zbraně. Už teď muselo zvadnout velký množství expanzivních erekcí.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (kmikalRP (25.11.2022 23:07) reagovat
opren: Ukrajina byla v partě s ruskem. Nejpozději do 1991 v rámci SSSR, později už byla taková opatrná bi, v 2014 se s ruskem rozešla natvrdo, když ratifikovala asociační dohodu s EU, následně rusko zaútočilo.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (opren) (25.11.2022 22:56) reagovat
to je zas samy demagog, jeden tvrdi, ze ukrajina byla v parte s ruskem, druhy, ze Nohavica pise pisnicku protoze ho serou Polaci. to je na bednu takoveto prekrucovani.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (Rusáci se v krvi válí, cope HIMARS nezahálí ) (25.11.2022 22:41) reagovat
@DQDLM: a tebe a Rukavicu tak moc sere co dělají Poláci, že proti nim je třeba dělat protestsongy? Chceš jim diktovat co mají dělat a jak? Já myslel že jde o Čechy, ale dobroseři jsou teda teď Poláci?

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (DQDLMRP (25.11.2022 22:27) reagovat
Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí: Pekný pokus dobrosere. Poláci sami přiznali, že čekali na notičky z USA ;-)

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (kmikalRP (25.11.2022 22:16) reagovat
A to si ještě milá putlerofilní děcka odmítáte uznat, že rusko útočí na Ukrajinu, protože Ukrajina se přidala k nám. Je to jako byste měli nějakou partu a vedle rusko mělo taky nějakou partu, a někdo z té jejich party se přidal do té vaší party, tak by mu rusko zkusilo rozmlátit držku. Proto to řešíme víc než nějaký sandnigří Irák, Jemen atd, tohle je útok na nás, útok na někoho, co se k nám přidal. Ale tenhle mentální pokrok, to někteří nedáte.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (kmikalRP (25.11.2022 22:12) reagovat
Čilibou, českým bytostným zájmem je, aby agresor byl odražen a byl zachován status quo, hranice Ukrajiny před rokem 2014. Jen průser rodí průser. Pokud by se ukázalo, že agresor může snadno rozšiřovat své území, zkusili by to další. Čína by zkusila pravděpodobněji Taiwan, Maďarsko (s podporou ruska) jižní Slovensko, Německo klidně znovu ČR atd, kaskáda. Když ruská agrese selže, všichni zmrdi si to příště rozmyslí.

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (osli_hovno) (25.11.2022 22:05) reagovat
"Blahopřejeme, úspěšně jste zvládl vstupní test do petrohradské trollí farmy." VY tu ještě uděláte kariéru!

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (S Ruskými teroristu se nevyjednává. Na Ruské teroristy se střílí) (25.11.2022 22:04) reagovat
@septik: Jj, proti válce s Hitlerem bylo tenkrát spousta slušných lidí. A ty nejsi proti válce, ale proti tomu aby se Ukrajina ubránila. Šmejde

Obrázek 'Kalhota' Obrázek 'Kalhota' (kmikalRP (25.11.2022 22:04) reagovat
"Proti válce" u putlerovců znamená, že se má Ukrajina vzdát a vydat se rusku stejně jako ČSR v 1968. Vyhlazovací a kořistnickou válku proti Ukrajině vede zkurvený fašistický rusko. Válka může skončit dneska, tím že se na to rusko vykašle. A aby se na to vykašlalo, je třeba posílat napadené zemi zbraně. Jinak tu máme precedens jak svině, což by nás mohlo zajímat už proto, že Německo uvidí, že to jde zaútočit na sousední zem a zmrdi "proti válce" ji vydají napospas.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...