NIS2  |  Domény  |  VPS  |  Tesla se slevou  |  Webhosting  |  Dárek od Slona  |  Portrétní focení


Nalezeno 158 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesáttři:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 15:26) reagovat
Neblbni, to už by dávno měli Ukrajinu celou a hnali se pláněmi do Polska, jako za starých časů jejich předchůdci ze zlaté hordy.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 15:22) reagovat
:. Rusové je nepodceňují. Proto to všechno systematicky ničí. Od začátku války ukořistili a zanalyzovali kde co a západní výzbrou uměj docela dobře ničit.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 15:22) reagovat
Carl: Krom toho, že jich sehnal do 3 milionů, tak stále se jednalo o dobrovolnou dodávku mimo NATO. V podstatě to, co jsem říkal i já - že se tam často posílá vyřazená nebo nadbytečná technika/materiál. Já ale narážel na oficiální zapojení členů NATO do konfliktu. Nebo tím "...nemají ani dohromady" jsi myslel právě tohle podsouvání drobků, ne přímou eskalaci?

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 15:19) reagovat
:. - Jenže ono je právě i jedno, jak je to doopravdy. Jde o to, čemu Rusové věřej a co jim přijde věrohodný. Bohužel, že se jim NATO přiblížilo k hranicím je neoddiskutovatelný, že západ podporuje Ukrajinu taky, že pár pomatenců plánuje na západě jak rozporcovat Rusko stát v médiích pěkně rozmázl. Kdyby na Západě někdo myslel, tak se taková konference nikdy neděje, aby Rusové zůstali ukolébaný. Jenže na Západě moc nemysleli.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 15:11) reagovat
No vidíš, léta. A ta léta plynou :) Opravdu bych ty ukrajinské karty nepodceňoval.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 15:10) reagovat
mi0 - Když Petr Pavel dělal svou muniční iniciativu tak horko těžko sehnal milión nábojů, byly předražený, starý, nefunkční a v porovnání s dronama zastaralý. Do dronů potřebuješ baterie, ty dělá Čína, která to kdykoli může přestat dodávat, postavit továrnu trvá léta a vyškolit inženýry a zvládout výrobu ještě dýl. To je problém. A to jsme jen u jednoho druhu munice.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 15:04) reagovat
Neblbni, kdyby rusákům šlo o přežití, tak mobilizujou Moskvu a Petrohrad. Tohle je jen dobyvačná válka cílící na obnovení sovětského svazu a jeho sféry vlivu. K přežití rusáků nutná není, ačkoliv čím déle bude trvat, tím méně je pravděpodobné, že nějaké rusácko bude existovat; z jedné strany si ho rozebírá čína a na druhé straně hnojí ukrajinské slunečnice.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 15:00) reagovat
Calr: Na Ukrajinu šlo od členů NATO jen asi 5–10 % zásob (většinou starší technika) a i to dokázalo Rusa na roky zastavit, takže tvrdit, že by i zbytek arzenálu nic nezměnil, moc nedává smysl.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 14:55) reagovat
:. Rusové to projebávají na přežití Ruska. To se jim vše zdá jako dobrá cena.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 14:53) reagovat
Human. - To je sice pravda, ale Ukrajina je ještě víc závislá na pomoci za Západu a je na tom ještě hůř. USA ji pouštěj k vodě, protože z toho hovno mají a pro ně je důležitější Čína a dolar a EU nemá na to, aby Ukrajinu sama podporovala. Když včera vymejšlali nějakou habaďůru jako Minsk 3, tak Meloniová, která ji nechtěla, provokačně navrhla vzít Ukrajinu do NATO rovnou a bylo ticho, protože věděli, že na válku s Ruskem nemají ani dohromady.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 14:53) reagovat
rusák sice rozjel výrobu, ale projebat svoje hospodářství na hnojení ukrajinských polí je pitomost.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Vyjebaný kokot) (20.8.2025 14:45) reagovat
Ten Putin je ale curak, kdyz porad mele o tom, at zapad zrusi sankce a pritom jim pomahaji. On chce to russko znicit. Meli by ho odstrelit a trvat na zprisneni sankci.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Human.) (20.8.2025 14:22) reagovat
Čína je spojenec jako Moskva za Varšavské smlouvy - za všechny prachy. A nedělá to z lásky k Moskvě, ale k sobě. Každý den války navíc je na Pekingu Putin víc a víc závislý a přitom má méně prostředků jak se Pekingu bránit. Takhle Rusko hezky pomalu vykrvácí na opačné straně a zbyde závislá kolonie se surovinami a ropnými vrty, které sama ani neumí vyvrtat. A těžko říct kdo vlastně v Pekingu vládne, Putinův kámoš Si včetně svých věrných zmizel z veřejného života, stejně jako kdysi i Mao když byl penzionován

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 14:15) reagovat
:. - Jak "dál se vojensky nedostane" ? Rusko rozjelo válečnou výrobu ve velkým a má zdroje a za spojence Čínu. Sankce mu spíš pomáhají, protože fungují stejně jako ochranářská cla. Právě, že vojenský na to má i s NATO, a kdyby byla Ukrajina sama, tak už není.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 13:55) reagovat
Neboj, Ukrajina má karet dost, a když se rusák nedohodne, tak ještě mnoho ztratí. To, že rusák couvnul z požadavku na celou Záporožskou a Chersonskou oblast, ukazuje, že by se potřeboval dohodnout. A bude couvat ještě víc. Samozřejmě, pokud bude putin trvat na schůzce v Moskvě a ne na nějaké neutrální půdě (arabské státy, Švýcarsko), tak je jasné každému, že putin ještě pořád chce zdržovat, a doufá, že ještě pořád má šanci Ukrajinu drhnout vojensky. Jenže dál se vojensky nedostane, zbývá mu diplomacie.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 13:42) reagovat
mi0 - Jo, přesně tak to tam je. Ukrajina podle toho už v podstatě neexistuje. Ty jaderné zbraně měla Ukrajina taky zapsané do té deklarace. Takže se jí ani nemůžou vracet, protože by to bylo porušení smlouvy, které vede ke konci Ukrajiny jako státu.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ruSSko) (20.8.2025 13:40) reagovat
Trojtečko, buď musíš mít karty, nebo doufat v dohodu s prezidentem Putinem. Třetí možnost není. A karty nemáš. ;-)

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 13:40) reagovat
Kníkale nezlob.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 13:38) reagovat
mi0 - Asi to maj někde zapsaný, co myslíš? A když už to budeš chtít ignorovat, tak s nima budeš muset válčit, což se právě děje. - Svět se netočí kolem toho, co si tady kdo vyhádáme, ale podle toho, co si říkaj v OSN a co se děje na bojišti.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 13:37) reagovat
Jestli rusácko za posledních 500 let něco ukázalo, a to mnohokrát, tak to, že mít s ním smlouvu je kravina. Bohužel je pořád hodně naivních pitomců, co si myslí, že snad už tentokrát...

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 13:33) reagovat
Například na Ukrajině, takže je i blíže k odběratelům.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 13:32) reagovat
@Zabanovanec: Čo tou deklaráciou vlastne chceš povedať? Že keďže ju do písmena nedodržali, Rusku to dáva právo vraždiť, ničiť a k sebe opäť pripojiť? Tak nech najskôr vrátia Ukrajine nukleárne zbrane, lebo Rusko nedodržalo to memorandum :) Či v tomto prípade je to zdrap papiera a má menšiu váhu ako tá deklarácia (ešte neexistujúceho štátu)? :D

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 13:31) reagovat
Jinak ta mapa je dost blbost. Je tam zakreslené Bělorusko a Ukrajina, ale už ne pobaltské státy. Protože kdyby byly, tak někomu docvakne, že i tam je orná půda a dokonce ve Finsku mají ornou půdu. Což je na severu, hned vedle hranice a taky to kdysi bývalo Rusko. - Orná půda ve skutečnosti znamená, že už je oraná, ale v Rusku jsou kvanta půdy, co by snadno oraná bý mohla, jen se o to nikdo nepokouší, protože jí je dost jinde.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 13:30) reagovat
(Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 13:12) - To psal fejk, zloděj nicků

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 13:27) reagovat
@:. "ambici z 2005 zmínil sám zablbanec, a pak se tu hádá, že ambici nikdy neměla a tvrdínám sem pohádky o tom, že NATO prostě jen tak bez ničeho řeklo, že se Ukrajina připojí a basta" A tady melěš o čem, ty vořechu?

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 13:22) reagovat
Co neexistuje? Jste opravdu tak pitomí? Nezávislá Ukrajina vznikla Deklarací nezávistosti, kde se sama definuje jako samostatný, nezávislý a neutrální stát, vy kreténi. S tím ústava nemá nic prolečného, nota bene když ústava nezávislé Ukrajiny vznikla až v roce 1996. Do té doby tam platila ústava Ukrajinské socialistické republiky. Ale v deklaraci nezávislosti je jasně psáno, že jde o neutrální stát. Ze samé podstaty věci nemůžete být neutrální, když se přidáte k jedné straně, jak tohle můžete nepochopit?

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 13:17) reagovat
@Carl: Jo, jo.. problém je, že to tvrdí jen Rusáci, nikdo jiný :) Když odmyslíme to Budapeštianske memorandum, které již tady bylo zmíněno vícekrát, tak měli s Ukrajinou podepsanou i "Velkou smlouvu", kde se opět zavázali respektovat území i suverenitu, nezasahovat do vnitřních věcí a podobně.. ale, jak jsem již psal - jakákoliv smlouva s Ruskem platí jen do tý doby, než si to Rusák rozmyslí :)

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 13:15) reagovat
Tak šup, hledat. Dokud nenajdeš, neexistuje.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 13:12) reagovat
mi0 - Měli na to dokonce mít smlouvu s Ruskem a poznámkou, že pokud to nebudou dodržovat, tak suverenita Ukrajiny automaticky končí.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 13:12) reagovat
A jen tak mimochodem - rusáci celý Donbas nezískají. Nemají na to vojensky a jednání se vyhýbají.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 13:10) reagovat
Nejvtipnější je, že tu ambici z 2005 zmínil sám zablbanec, a pak se tu hádá, že ambici nikdy neměla a tvrdínám sem pohádky o tom, že NATO prostě jen tak bez ničeho řeklo, že se Ukrajina připojí a basta. Tak trochu ignoruje, že Ukrajina je partnerský stát NATO v rámci Partnerství pro mír, a to od 8. 2. 1994. (Mimochodem, o 5 a půl měsíce později se přidalo i rusácko, ale v 2014 bylo z pochopitelných důvodů vykopnuto.) Od listopadu 2002 je Ukrajina v akčním plánu a od dubna 2005 probíhají intenzivní jednání.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 13:02) reagovat
@Zabanovanec: Jo, já jsem ten, co ze sebe dělá vola. Jistě, šmudlo... :D Když to tedy shrnu - v roce 1990 (kdy Ukrajina ještě ani nebyla samostatným státem) přijali deklaraci, kde zmínili neutralitu. Později ale sami uvažovali o vstupu do NATO. Rusko to využilo jako záminku, anektovalo Krym a pak zaútočilo na zbytek země. Po letech tvrdí, že jim stačí Donbas + Krym. Znamená to, že když Ukrajina znovu projeví zájem o NATO, zase zaútočí? A ty kecy o ochraně obyvatelstva byly nakonec jen kecy? :)

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 12:51) reagovat
blm v prestrojeni 4 - ale kolega dole píše, že Ukrajina měla ambice už v roce 2005, tak tomu úplně nerozumím.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 12:48) reagovat
@mi0: Měl jsi stáhnout ocas a mlčet... ovšem pokud sis dal za cíl udělat tu ze sebe totálního vola, prosím, pokračuj.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 12:48) reagovat
@Zabanovanec: Rozlišujem - práve preto som to prirovnal. Oboje sú politické vyhlásenia, nie právne vymahatelné zmluvy. Rozdiel je len v tom, že Budapeštianske memorandum podpísalo aj Rusko… a skončilo to ako každá "dohoda" s Ruskom - ako zdrap toaletného papiera. ;-)

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 12:46) reagovat
On hlavně nerozlišuje mezi deklarací a memorandem. Pro něj je to totéž.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 12:46) reagovat
@Zabanovanec: USA Deklarácia bola revolučný akt - vyhlásenie, že vzniká nový štát. Následne prišla ústava a zákony, ktoré ju naplnili. Ukrajinská deklarácia bola len politické smerovanie ešte v rámci ZSSR, nikdy sa nepremietla do ústavy. Takže porovnávaš revolúciu s nezáväzným politickým papierom. A áno, Budapeštianske memorandum som spomenul práve preto, že hoci ho podpísalo aj Rusko (a ďalší), nakoniec bolo prd platné a Rusi na Ukrajinu zaútočili...

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (blm v prestrojeni 4) (20.8.2025 12:40) reagovat
Ty vole roky, doslova roky tady tem mamrdum vysvetluju, ze memerandum je nezavazna deklarace, a oni to furt nechapou. A ty jim to na prvni dobrou zasmecujes rovnou do xichtu, bravo. :-D

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 12:37) reagovat
Ale líbí se mi, jak napsal, že Budapešťské memorandum je "niž záväzné, len také politické gesto"... Za to bych mu toho bludišťáka fakt dal... :-D

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (blm v prestrojeni 4) (20.8.2025 12:31) reagovat
No ta taky byla jednostranna, bez referenda vsech obcanu puvodniho/nadrazeneho statniho utvaru a porusila tak mezinarodni pravo. Podle ukrobuzen to tak neni smeroplatny a uzemi USA musi byt navraceno Spojenemu Kralovstvi jejiho velicenstva Karla III, aby byla tato historicka krivda napravena. Kdyz trvaji na navraceni Krymu Ukrajine, tak nutne musi dle stejne logiky chtit i tohle.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 12:27) reagovat
Takže třeba Deklarace nezávislosti Spojených států amerických je pro tebe nezávazný blábol, který nikdo nemusí brát vážně? :-D Jako ty jsi solidní jelito.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 12:23) reagovat
@Zabanovanec: Ale to je deklarácia - politické vyhlásenie, žiadny záväzný zákon či ústava. Niečo na štýl memoranda - niž záväzné, len také politické gesto (viď. napr. Budapeštianske memorandum). Ale získavaš bludišťáka za snahu :)

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 12:20) reagovat
..mimochodom, nebol oficiálny dôvod pre začatie vojny "ochrana rusky hovoriacich obyvateľov"? (hoci, na Kryme ich bola väčšina) To už neplatí, teraz je dôvod "teoretická hrozba, že by vstúpili do NATO aj napriek odporu USA"? :D

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 12:20) reagovat
Nebo řeba: "On July 16, 1990, the Verkhovna Rada of the Ukrainian SSR adopted the “Declaration on State Sovereignty of the Ukraine,” which proclaimed the supremacy, independence, completeness, and indivisibility of the power of Ukraine within its territory. But additionally, Ukraine declared its status as a neutral state that would not participate in military blocs and undertook to adhere to three non-nuclear principles: not to use, produce, or acquire nuclear weapons."

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 12:19) reagovat
"Ukraine initially declared its intention to be a neutral state upon gaining independence in 1991, aiming to avoid military alliances. This stance was reflected in the Declaration of Sovereignty and later in the 1996 Constitution."

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (mi0RP (20.8.2025 12:12) reagovat
@Zabanovanec: Mala to v ústave alebo nejakom zákone (tú neutralitu)? Alebo je to len zbožné prianie rusofilov, aby mali nejakú výhovorku? Priamo do zákona si to dali v 2010 a vďaka anexii Krymu to v 2014 zo zákona vyhodili. A, čisto teoreticky, len pre túto diskusiu - ak by to v zákone mali a ak by aj napriek tomu požiadali o vstup do NATO - znamenalo by to, že ktokoľvek ich môže napadnúť, lebo nedodržali svoj vlastný zákon? :) Skús mi to vysvetliť, ako keby som bol tiež rusofil...

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 11:52) reagovat
*požár

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 11:52) reagovat
@wtrfk: Ale už se rozjela jednání o vstupu. Hasit taky začneš, když vypukne pořád a ne až když dohoří. [odkaz]

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (wtrfk) (20.8.2025 11:49) reagovat
Zrejmne dostat nekam pozvanku staci, aby vas prorusky mrdky vyhladily....

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 11:48) reagovat
@:. Proto jsem psal o vyhlášení nezávislosti a že na tom Budapešťské memerondum nic neměnilo.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (blm v prestrojeni 4) (20.8.2025 11:46) reagovat
Ukrajincum fakt, ze vstoupi do NATO, NATO oznamilo v zavarech summitu 2008. Ani Ukrajina nemusela o vstup zadat. Tak moc je jeji vstup do NATO vlastni suverenni rozhodnuti a ne nalajnovano NATO. A vymrdanci tady budou dokola opakovat sracky o tom, jak se NATO rozsirovat nechce, ale proste musi, protoze si o to kazdou chvili nekdo pozada a pak proste nemuze jinak, kdyz ma ty otevreny dvere.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (lmaoRP (20.8.2025 11:44) reagovat
Prijmete Rusko do EU a NATO.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 11:33) reagovat
Myslím, že aktuálně je do členství v NATO nutí rusácko. A i historicky bych řekl, že důvodů mají Ukrajinci plno, ať už historickou zkušenost s rusáky v době sovětského svazu, tak i pozdější vývoj, např. zmařený rusácký pokus o krádež Krymu v první polovině 90. let 20. století.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Carl C .,., 4 ) (20.8.2025 11:26) reagovat
Tak tedy chtěli Ukrajinci členství v NATO sami od sebe, nebo je někdo donutil?

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Špunt) (20.8.2025 11:11) reagovat
Zbanovatše, koho hajýž taqý jsy ty mylovňyku teroru a masovih vrahu šen a ťěďý

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (:.) (20.8.2025 11:08) reagovat
zamrdanče, žádný závazek neutrality Ukrajiny v Budapešťském memorandu není. A nenašel jsem takový závazek ani v Bělověžské dohodě, ani v Deklaraci nezávislosti Ukrajiny.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (wtrfk) (20.8.2025 11:08) reagovat
@Zabanovanec. AAle Uk nec neporusilo. Neni v nato, neni v eu.... prakticky se o tom jen bavili.... nikdo nic nepodepsal..... Ale jak rikas, to je duvod je vyhladit!!!

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (blm v prestrojeni 4) (20.8.2025 11:03) reagovat
Myslim to o maslu na hlave, zlodeji co krici zlodeje nebo svinich, jejichz koupel oxid vodneho se blizi bodu varu.

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (ZabanovanecRP (20.8.2025 11:01) reagovat
@mi0: "Ukrajina získala nezávislost v roce 1991 po rozpadu SSSR a vyhlásila se za neutrální stát;"

Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' Obrázek 'jeden z pravych duvodu valky' (Já myslím že jo ..) (20.8.2025 10:56) reagovat
blm: Myslíš to staré známé přísloví "Mrtvý rusák, dobrý rusák" ?

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující