HobbyDeník  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  Pravda24

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: re: re: re: re: re: re: re: jak vypada zavist (Nejkulaťoulinkatější kuličkaRP (21.1.2015 21:32)
pro neznalé: TNT je super třaskavina, zatřes a bouchneš
--Colombo

pro znalé: TNT je trhavina, stabilní a bezpečná výbušina
--Nejkulaťoulinkatější kulička 8-)
 
re: re: re: re: re: re: re: jak vypada zavist (Colombo (su v práci)) (21.1.2015 21:20)
V téhle koncentraci dělá vodík s kyslíkem BUM, vzniklá voda ti nepomůže.

Ale vodík má tu výhodu, že ho můžeš vyrábět z obnovitelných zdrojů. Tam ti totiž nějaké výkyvy nezajímají. Prostě naleješ vodu, zapneš větrník a čidlama čekuješ množství vodíku a vody, které doplňuješ/odebíráš.

"The fuel cell is not the worry, it is the Hydrogen itself. It will diffuse though any material, at least if not stored at cryogenic temperatures, and has the unfortunate byproduct of making anything it comes into contact with brittle over time. Thus hoses, fixtures and tanks need to be replaced regularly, and have a much shorter life than the fatigue life they normally have. Much better is to store the Hydrogen as a chemical like methane, ethane or as an alcohol. Slightly lower energy, but much easier to store, and a lot easier to handle and transport. As a bonus you can use some existing engine designs with little modification to combust it."
 
re: re: re: re: re: re: jak vypada zavist (MilaneseRP (21.1.2015 21:15)
Jel jsem v tomhle a ukazovali nam, jak to funguje:
[odkaz]

Prvni otazka z plena byla, co se stane, kdyz to naboura. Pry nic. Verim jim :-D
 
re: re: re: re: re: jak vypada zavist (Colombo (su v práci)) (21.1.2015 21:11)
j, sry, nitroglicerin, pomíchalo se mi to...

Ale ty vodíkové články bezpečné nejsou. Leda by si měl dobrý zdroj.
 
re: jak vypada zavist (_mop_RP (21.1.2015 21:10)
Brom: Proč mi nadáváš jen proto, že máš jiný názor? Myslíš si, že Elon Musk je idiot?

Abdul Hasan: Akumulátory ti vymění kdekoliv pokud po tom bude poptávka. Tohle jsi neviděl? [odkaz] Tak jestli ne, tak proč tady vůbec diskutuješ, když o těch moderních elektromobilech nic nevíš?

Kdyby se to rozšířilo tak to samozřejmě nakopne i výrobce baterek, aby investovali víc do vývoje a vymysleli lehčí baterky s lepšíma vlastnostma, to je snad jasný ne?

Diesel motor existuje už sto let a celou tu dobu ho optimalizovali a zdokonalovali. Elektroauta jsou tu pár let a už teď to auta spolehlivě strčí do kapsy všechny sedany vyšší třídy (Model S)
 
re: re: re: re: jak vypada zavist (MilaneseRP (21.1.2015 21:10)
Nope.
Vodikove clanky jsou (relativne) bezpecne.
TNT je superbezpecny. To o cem ty mluvis je nitroglycerin. TNT se musis hodne snazit, aby vybuchl, klidne bych to v aute pouzival.
Muj favorit je ale hydrazin. Tankovalo by se to normalne jako soucasne palivo, nebot je to tekute. Je to energeticky bohata surovina, takze bys nemusel mit 200L nadrze. Da se to lehce vyrobit v chemicce.

"Hydrazine hydrate is a liquid fuel, easy to handle during filling and its energy density is high. Furthermore, as an environmentally friendly synthetic fuel, hydrazine hydrate results in no CO2 emissions at all. At the same time, high-concentration hydrazine hydrate is designated as a poisonous substance (over 30% concentration) and it must be handled under the same safety standards applicable to gasoline and most industrial chemicals."
[odkaz]
 
re: re: re: jak vypada zavist (Colombo (su v práci)) (21.1.2015 20:58)
Jaharr: Vodíkové články jsou na piču. Si představ, že si takhle budeš jezdit s palivem plným trinitrotoulenu (pro neznalé, TNT, super třaskavina, zatřes a bouchneš)
Benzín nebo nafta jsou proti tomu sluníčka.
 
re: re: re: jak vypada zavist (MilaneseRP (21.1.2015 20:26)
A ohledne smogu ve mestech - v zime skodi diesely, v lete zase skodi benziny. V zime jsou smogy blbejsi, ergo diesely jsou ve mestech vetsi skodici. Benzin s katalyzatorem je celkem eko friendly, ac se to neslusi rikat :).

Pokud proti necemu ve velkych mestech brojit, pak proti vjezdu dieslu.
 
re: re: jak vypada zavist (JaharrRP (21.1.2015 20:14)
jak už to může být efektivní se současným stavem výroby tak už to skoro všude je. A co jak budeš měřit to jak to kdo využívá? kolik ekologie se tím zaplatí tedy bude to globálně opravdu ekologičtější? Třeba pro dědy na vesnicích to ekologický nikdy nebude když najede 3k ročně. Pro velký firmy? Když si můžou dovolit omezený dojezd a budou to využívat dobře tak proč ne (Pošta, PPL a podobní). A navíc ty auta budou těžší- sice uberou na váze motoru a extrémně přidal na váze baterií.

Co samovybíjení? Jak zajistíš, aby akumulátory procházely správnými cykly a neničily se?
Já neříkám že elektromotory jsou na nic, ale myslím si že cesta je ve vodíkových článkách nebo podobné technologii - stačí ti natankovat a jet-ale je to drahý. Nemáš problém, že je víc mrazu a najednou ujedeš polovinu. A samotnej článek může bezproblémů přežít auto a dál se využít- prostě se vyvine několik modelů. - stejně jak u motorů apod.

 
re: re: re: jak vypada zavist (MilaneseRP (21.1.2015 20:13)
> mop:
"Já jsem zmatenej? Vždyť píšeš to samý co já. Já myslim, že řešit velké energetické celky je lepší než miliony těch malých."
Rikal jsi pravy opak. Rikal jsi, ze by nahrazeni dieslu elektroautama strasne moc vyresilo. To je pravy opak te vety nahore. Tak si to utrid, ses zmatenej.

Jinak kolem 70 % emisi CO2 (ne, ze by me CO2 zajimalo, ale je to dobry ukazatel toho, kde je relevantni se snazit o nejaky pokrok) je z vyroby elektriny, jen 20 % je z do...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: jak vypada zavist (jehovista - ten pravyRP (21.1.2015 20:11)
spis uzitecnej idiot
 
re: re: jak vypada zavist (brom) (21.1.2015 20:06)
_mop_: o problemu nevis ani zbla ... elektrarna (35% ucinnost) + prenosova soustava(kdyby 95%) + nabijeni baterii (kdyby 80%) a premena v pohyb (90%)ak a kolik ti vyslo curaci hlavo?
24% a ucninnost spalovaciho motoru je 25-30% .. takze vymrdali .. ty budes nejaka politicka defka
[odkaz]
 
re: jak vypada zavist (Abdul_HasanRP (21.1.2015 19:55)
mop: Nevím, na Šumavu nejezdím, to jsem jen plácnul, jako příklad, si vyber; Karpaty, Jizerky, tam ještě dost chalup nemá elektřinu... Většina aut se ani zdaleka těm 400 km nepřibližuje, ale o to nejde, i když jednou do roka pojedu na druhý konec republiky za tetou, strýcem atd. tak tam prostě s obyč. elektromobilem nedojedu. Kdo ti vymění baterii? berme i možnost, že by se elektromobily rozšířili - kdo ti to vymění? Akumulátory degradují s používáním, pak taky jistá kompatibilita, na sportovní elektromobil nemáš stejný aku jako na VW Up, protože nepotřebuješ pohánět tak velký motor, nevytápíš tak velký prostor a určitě tam nebudeš mít ty 17" obrazovky jako v té Tesle, zato do dědovi "stovky" naleješ to samé jako Mareš do Lamba...
EDIT: Abdul_Hasan - 21.01.2015 19:56:25
 
re: jak vypada zavist (_mop_RP (21.1.2015 19:53)
Jaharr: Všechno je to něco, co se dělá ve velkym, dá se to velice dobře měřit, procesně uřídit a zefektivnit. Půl milionu vejfuků v Praze na ulici těžko.
 
re: re: jak vypada zavist (JaharrRP (21.1.2015 19:49)
A co ekologická stopy výroby těch baterii? Jasný ono je to v číně a tam to nikoho netrápí...
 
re: jak vypada zavist (_mop_RP (21.1.2015 19:45)
terei: Já jsem zmatenej? Vždyť píšeš to samý co já. Já myslim, že řešit velké energetické celky je lepší než miliony těch malých. A já netvrdil, že to bude mít nulovou ekologickou stopu! Jen několikanásobně menší.

Abdul_Hasan: Dojezd? Kolik procent aut ujede denně více než 400 km? Výměnna baterií za 90 sekund je možná, stačí mít poptávku. A kdo nemá na Šumavě elektriku? wtf..
EDIT: _mop_ - 21.01.2015 19:46:10
 
re: jak vypada zavist (Abdul_HasanRP (21.1.2015 19:29)
Jerry: protože na tu elektřinu se fosilní paliva nepoužívají, že?

_mop_: nevýhody: dojezd, nemožnost téměř okamžitě doplnit zdroj energie, o obnovitelných zdrojích se ani bavit nebudu, protože musí být něčím kryty, a čím jsou kryty? Uhelnými elektrárnami, které jedou na 40 % výkonu a při tomto výkonu není odsiřování, říkají ti něco pojmy jako kyselé deště či měsíční krajina (Krušné hory)? Pak taky nemáš vše závislé na jedné energii, ale je možná jistá variabilita. Nevýhod je po...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: re: re: jak vypada zavist (tereiRP (21.1.2015 19:28)
_mop_ je zase zmatenej, Ale jelikož mi dobře radil s tou amerikou, tak ho hned nepošlu dohajzlu. Ale vysvětlím. Elektrika z obnovitelných zdrojů je v podstatě nesmysl, zaprvé je to 10 -20 krát dražší než konvenční zdroje, a taky jsou obnovitelné zdroje zálohované dalším klasickým zdrojem. Takže na 1MW obnovitelné energie se někde musí postavit 1MV plynové turbíny. Pokud nemáme regulaci vodní elektrárnou, což u nás v podstatě nemáme. Tož to byl první problém. Větší využití jádra je možné, ale ...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: jak vypada zavist (FarářRP (21.1.2015 19:21)
Procento ropy pouzite pro vyrobu paliv do osobnich a nakladnich aut je tak maly, ze bys nepoznal rozdil kdyby vsichni prestali jezdit autem. 8-)
 
re: re: jak vypada zavist (brom) (21.1.2015 18:51)
_mop_: ty musi byt prazska kurva, zamorovat vzduch jinym, jen si to odser v miste spotreby smejde
 
re: jak vypada zavist (_mop_RP (21.1.2015 18:50)
Nehledě na to, že celej ten argument o tom, že výroba elektřiny elektrárnou není zas tak ekologická je úplně směšnej ve srovnání s tím jakou ekologickou i geopolitickou paseku vyrábí těžba ropy. (ano vím, že se ropa používá i na jiné věci než na pohonné hmoty)
 
re: jak vypada zavist (jehovista - ten pravyRP (21.1.2015 18:50)
"Prostě zcela nesporně by kompletní přechod na elektroauta měl jen samé výhody."
Jako treba ze tisicikilometrova streka nebude trvat 10 hodin, ale 20, protoze budes dvakrat "tankovat"?
 
re: re: jak vypada zavist (kapiláraRP (21.1.2015 18:45)
Zapominas na sexy vuni benzinu.
 
re: jak vypada zavist (_mop_RP (21.1.2015 18:44)
jerry: Přesně tak. A ještě se se mnou budou nějaký kykoti hádat jak jsou benzíňáky super protože dělaj hudryhudryhudry a to prostě k autu PATŘÍ.
 
re: jak vypada zavist (jerryRP (21.1.2015 18:40)
Kurva, je to take jednoduche a vyhodne, ale oni ti kreteni furt pouzviaju fosilne paliva.
 
re: jak vypada zavist (_mop_RP (21.1.2015 18:37)
Farář: Já to chápu. Vím co znamená účinnost a vím, že tu energii musí vyrobit elektrárna. Ta ale může být i z obnovitelných zdrojů a taky může být postavená daleko od lidských obydlí, narozdíl od diesel motoru, kterej může bejt účinnej jak chce, ale pořád ti to spaluje přímo pod frňákem.

Prostě zcela nesporně by kompletní přechod na elektroauta měl jen samé výhody.
 
re: jak vypada zavist (MilaneseRP (21.1.2015 18:31)
> mop:
Problem je znovu v tom slove ucinnost. To je terminus technicus, ktery byl zaveden prave proto, aby sly porovnavat vsechny myslitelne cykly mezi sebou (takze i tvuj motor s elektrarnou). Pokud nechces mluvit o teto ucinnosti, pak jednoduse nepouzivej termin ucinnost, ale treba "vliv na ZP". It's that simple.
 
re: re: jak vypada zavist (FarářRP (21.1.2015 18:31)
Tak já nevím proč srovnává účinnost motoru s účinností výroby elektřiny. - protoze mop je kkt a nechape ze tu elektrinu na provoz auta nejdriv vyrobi elektrarna a pak auto prevede na pohyb. :-*
 
re: jak vypada zavist (jehovista - ten pravyRP (21.1.2015 18:11)
PaulZy: To neni spatny. To bude muset bejt cela sit satelitu, ktere to budou distribuovat po cele zemi a rovnou tak ziskame pripravu na obranny stit proti utokum mimozemstanu. To chci!
 
re: jak vypada zavist (_mop_RP (21.1.2015 18:05)
Milanese: Tak já nevím proč srovnává účinnost motoru s účinností výroby elektřiny.

Dle mého selského rozumu, kdyby všechna auta na světě byla elektrická, pak by živ. prostředí i celé lidstvo benefitovalo každým drobným vylepšením elektráren. Každý další obnovitelný zdroj nebo čistá jaderná energie automaticky zlepší provoz elektro aut.
 
 


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...