MotorGuru | VipShow | ČasProŽeny | ČasProBydlení | NeposlušnéTlapky | Pravda24 | MyMuži | ByznysDeník | HobbyDeník | TechSvět |
re: Tesla Model 3 (Milanese) RP (10.10.2019 1:42) ⇥ |
↻ |
Novinari hlavne ctou rouming, proto vzdy vydaji clanek o tom, co jsme tu resili (viskozita): [odkaz] |
|
re: Tesla Model 3 (Mem) RP (9.10.2019 16:51) ⇥ |
↻ |
Umí ti novináři na novinkách i něco jiného, než jen přeložit cizí text? Kdyby si to video rozklikli, tak by zjistili, že ten viník na videu už byl před několika dny ztotožněn a je obviněn. Takže končit článek obecnými plky o tom, že video bylo předáno policie, je hodně slabé... | |
re: Tesla Model 3 (fu) RP (9.10.2019 14:10) ⇥ |
↻ |
Motorkář se řidiči tesly pomstil na zrcátku, auto jej u toho natočilo [odkaz] |
|
re: Tesla Model 3 (Mem) RP (5.10.2019 9:48) ⇥ |
↻ |
Ano, čekalo se očividně na příchod fusiáše. | |
re: Tesla Model 3 (Milanese) RP (5.10.2019 3:46) ⇥ |
↻ |
> Mem: Ok, to dava vetsi smysl . Tys nas jen zkousel, jestli pozorne ctem |
|
re: Tesla Model 3 (fu) RP (4.10.2019 8:59) ⇥ |
↻ |
To je snad an pridani do kiwi re: Tesla Model 3 (Mem) R (4.10.2019 8:21) ⇥ ↻ Nízká, vysoká, nebudeme bazírovat na slovíčkách, ne Díval jsem se, že jsem o tom tady na fóru psal už víckrát a pokaždé blbě, jdu se stydět do kouta. |
|
re: Tesla Model 3 (Mem) RP (4.10.2019 8:32) ⇥ |
↻ |
K té spotřebě u motorů PSA (VTI mám právě taky) [odkaz] |
|
re: Tesla Model 3 (Mem) RP (4.10.2019 8:21) ⇥ |
↻ |
Nízká, vysoká, nebudeme bazírovat na slovíčkách, ne Díval jsem se, že jsem o tom tady na fóru psal už víckrát a pokaždé blbě, jdu se stydět do kouta. | |
re: Tesla Model 3 (socket) RP (4.10.2019 7:57) ⇥ |
↻ |
vidim tam viac ako jeden rád. a este taka rypava otazka, aku teplotu ma olej ked je vonku -15 °C? fu: to vim ze mam, ono prudenie vodicky o teplote skoro 300 °C v reaktore sa popisuje dost zlozito. ale mazanim som sa nezabyval |
|
re: Tesla Model 3 (Ingress) RP (4.10.2019 7:38) ⇥ |
↻ |
[odkaz] Tady máš grafíky s viskozitou. Brutálně bych nenazýval změnu v jednom řádu. Kdyby to přeskakovalo 2, 3 nebo 4 tak ano. | |
re: Tesla Model 3 (fu) RP (4.10.2019 7:35) ⇥ |
↻ |
To uz mas zase kinematickou/dynamickou viskozitu... [odkaz] a nema to asi smysl resit samostatne, mazanim se zabyva tribologie... EDIT: fu - 04.10.2019 7:37:11 |
|
re: Tesla Model 3 (socket) RP (4.10.2019 7:32) ⇥ |
↻ |
a ja som si naivne myslel ze viskozita motoroveho oleja sa velmi prudko meni v zavislosti od teploty motora. ale kedze mem meria fps okom tak urcite meria aj viskozitu motoroveho oleja pri vymene/doplneni, vsak. |
|
re: Tesla Model 3 (Ingress) RP (4.10.2019 7:25) ⇥ |
↻ |
Viskozita je jen část... Viskozita je odpor proti tečení. Vysoká viskozita=Láva, Nízká vyskozita = aceton, Láva>med>olivový olej>rtuť>voda>aceton>pára>vzduch To co určuje jestli ti něco někam zateče je primárně rozdíl tlaků (má obecně největší vliv u všech fyzikálních jevů), dále povrchové napětí, vzlínavost/kapilarita... Kdybys tam nacpal rtuť tak ti stejnou škvírou neproleze i když má nižší viskozitu než olej. EDIT: Ingress - 04.10.2019 7:35:05 |
|
re: Tesla Model 3 (fu) RP (4.10.2019 6:58) ⇥ |
↻ |
Si proste nepamatuji, ze viskozita=tekutost^-1 | |
re: Tesla Model 3 (Milanese) RP (4.10.2019 6:09) ⇥ |
↻ |
Kikoti, fakt... > Mem: Pokud je to vysoka viskozita, tak by prave nemel tolik chcat ven, ne? Nebo ho zere primo motor? Kdyby byla nizsi viskozita, zral by ho min? |
|
re: Tesla Model 3 (Duky) RP (3.10.2019 13:31) ⇥ |
↻ |
Tak zase ušetří na výměnách oleje, takže to vyjde cca nastejno... | |
re: Tesla Model 3 (PeterBazaar) RP (3.10.2019 13:01) ⇥ |
↻ |
socket: to musi ist celkom do penazi, nie? | |
re: Tesla Model 3 (socket) RP (3.10.2019 12:03) ⇥ |
↻ |
olej nemenim, kazdych 30k km kupim nove auto. | |
re: Tesla Model 3 (PeterBazaar) RP (3.10.2019 11:58) ⇥ |
↻ |
Olej menim (nie osobne, samozrejme) po 30 000 km, pomedzi to nedolievam - aspon zatial. | |
re: Tesla Model 3 (fu) RP (3.10.2019 11:53) ⇥ |
↻ |
Jsem uplne slunickovy, olej mi to nezere... a jestli, tak 0,2l na 15K, ten pak technik nasledne spali ekologicky v kamnech dilny a okolo rostou kyticky | |
re: Tesla Model 3 (Farář) RP (3.10.2019 11:53) ⇥ |
↻ |
Plus spatna tloustka pistnich krouzku, aby byl co nejmensi odpor a co nejmensi papirova spotreba benzinu. Jinak to sezere mnohem vic, nez 1-2l, myslim ze bych ho ani nemusel menit. Ale to je chyba koncernu, ne moje, ze to tak pojebali, me to akorat otravuje. EDIT: Farář - 03.10.2019 11:54:54 |
|
re: Tesla Model 3 (Mem) RP (3.10.2019 11:50) ⇥ |
↻ |
Olej měním po 15 k, ale mezitím za rok ještě 1-2 litry doleju, protože ekohysterie a předepsaná vysoká viskozita od výrobce, aby se nepatrně snížila spotřeba a CO2. A dolévání oleje už nikdo nezapočítává, takže je to sluníčkové. | |
re: Tesla Model 3 (Farář) RP (3.10.2019 11:46) ⇥ |
↻ |
Olej davam po 15k, o egr nevim, jediny co tak se cistilo sani od karbonu. | |
re: Tesla Model 3 (fu) RP (3.10.2019 11:41) ⇥ |
↻ |
Beru klasiku 4/16V.. ne extremy, co turbo a jeho vymena oleje? nedochazi 150-300Mm? EGR? EDIT: fu - 03.10.2019 11:41:58 |
|
re: Tesla Model 3 (PeterBazaar) RP (3.10.2019 11:33) ⇥ |
↻ |
Tak premia bola vzdy financne narocnejsia na servis. Ak si kupujes premiovu znacku, ten drahsi servis k tomu patri. Ked nic ine, na 12-valci sa meni viac sviecok ako na 3-valci ale samozrejme je toho ovela ovela viac | |
re: Tesla Model 3 (Farář) RP (3.10.2019 11:27) ⇥ |
↻ |
No nerikam, bral jsem ceny za jaky mi to padalo a podle adamsovych veci co vlastne auto na baterky nema, dal je tam to co maji spolecny a to jsou za me pneu, ktery jsou dost drahy at uz 255 19'' nebo 225 17'', obe stahovacky okna, plus byly neplanovane v haji nejaky ventily a kraviny na motoru (ty teda elektromobil nema), tohle k ty pravidelny udrzbe a jsem mozna o dalsi korunu navrch. Proste nemecka kvalitni "premiovka". Naftovy polo jezdilo servis za korunu vcetne vseho. | |
re: Tesla Model 3 (fu) RP (3.10.2019 11:20) ⇥ |
↻ |
Tak nevim vse mama stejne, jen nemam tsi NKG je predepsane vyrobcem vozdila? Vsechny servisaky co znam, nezalezi na znacce, ale na spravnem hozeni jiskry... zbytek je vicemene marketing, muzes koupit svicky jiste i drazsi... 2,5 palivo - 1kc servis? Ti nevim, ale jezdim levneji se starym strepem |
|
re: Tesla Model 3 (Farář) RP (3.10.2019 11:13) ⇥ |
↻ |
fu: Mam 2.0 tsi, mozna to delam spatne ale vzdycky jsem do nej lil benzin, kdysi jsem naftu mel Svicky jsou NGK? po ctyrech stovkach? cca. Benzin je 7,5l takze 2,50 kc na km Dvouhmota u benzinovych motoru moc netrpi, nastesti, a i kdyby, tak dsg si radi jak chce a hodne podtaci, takze to neovlivnim. EDIT: Farář - 03.10.2019 11:14:46 |
|
re: Tesla Model 3 (fu) RP (3.10.2019 11:05) ⇥ |
↻ |
Zhavici svicky se serou mene, ale pak tu prichazi dvojhmota ci jine EU kurvitka DFP apod. | |
re: Tesla Model 3 (PeterBazaar) RP (3.10.2019 10:45) ⇥ |
↻ |
Ano, diesel ma zhavice. So svieckami v benzinovom motore to ma spolocnu jedinu vec - obcas sa seru |
|