Tesla se slevou  |  Domény  |  VPS  |  Webhosting  |  Portrétní focení  |  Dárek od Slona

Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Tesla Model 3 (socketRP (5.8.2020 20:33)
inak z nemecka uz sa pomaly ale isto stava krasny importer elektrickej energie. [odkaz]
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (5.8.2020 20:32)
A pro jistotu ještě další dva kabely, aby na svátky mohli dobíjet i příbuzní nebo kolemjedoucí výletníci.
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (5.8.2020 20:30)
Elektromobilita funguje, dokud je elektromobilů málo, až každej bude chargovat 24/7 doma svůj elektromobil, tak nebudou trafa stíhat a budou se muset rozkopat úplně všechny ulice, aby si každej mohl vyhodit svůj 22kV kabel z okna a nemusel dobíjet. Zeptej se nějakýho elektrikáře, jak tlustý kabel potřebuejš na ulici, kde v každé domácnosti musí být 22kV přívod, nejlépe dva aby mohli oba dospělí v rodině nabíjet auto zároveň a nemuseli ve 3hodiny ráno přehazovat kabely k druhému autu. :-D
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (5.8.2020 20:24)
„elektromobily jsou slepá ulička a půjde se jinou cestou (vodík“

Vodíkový palivový článek vyrábí elektřinu, která dobíjí malý akumulátor, a to celé pohání elektromotor. Jak takové vozidlo potom nejlépe nazvat, hm, že by elektromobil...

Slepá (okrajová) ulička je vodík, na jehož výrobu (ať už z fosilních paliv nebo elektrolýzou), distribuci (podobně jako teď rozvoz po čerpacích stanicích) a stlačování na šílených 350-700 atmosfér spotřebujeme 2,5× víc energie, než kdybychom dobíjeli přímo akumulátor po drátech. V době, kdy se říká, že nebude elektřina na dobíjení, a že výroba je špinavá, je fakt komický ten lobing výrobců vodíkových technologií. Posledně se nechal opít rohlíkem i Sulík a vesele to propagoval.

(Wujc: a samozřejmě dík za nahrávku, na ostatní to určitě působí autenticky a nenuceně, takže paráda ;))
 
re: Tesla Model 3 (RP (5.8.2020 20:14)
@Mem " argumentační klam" > a ja napisal "ked bude cestou ako benzinka", si mrkev!
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (5.8.2020 20:06)
zajet na benzinku stoji malo casu, ale zajet na superčardžer stoji toho casu trosku viac. a ked sa pozriem do buducnosti, vidim samy smart grid a koniec dnesnych casov kedy sa vyroba riadila podla spotreby, a v buducnosti to bude naopak, potom sa tesim na tie momenty ked ti v noci nenabije auto lebo smart grid povedal ze je energia nutna na nieco ine (napriklad napajanie kolbenky)
 
re: Tesla Model 3 (lJb1upSSBLRP (5.8.2020 19:56)
Za pár desítek let říkáš... [odkaz]
Edit: A já myslel, že elektromobily jsou slepá ulička a půjde se jinou cestou (vodík a tak)
EDIT: Wujc - 05.08.2020 19:56:29
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (5.8.2020 19:45)
Bé: když použiju tvůj argumentační klam, tak ne každý má taky benzínku po cestě a musí na ni extra zajet a to ho stojí další čas a kilometry. Za pár (desítek) let až bude dobíjení elektromobilů všude tak se budeme smát tomu, že se dřív muselo jezdit na nějaké speciální místo doplňovat palivo, že nestačilo prostě jen zaparkovat a dobíjet.
 
re: Tesla Model 3 (RP (5.8.2020 19:33)
Nie kazdy parkuje pri dome a zatial co na benzinke natankujem za pat minut za tyzden, na SuperChargeri to vychadza na hodinu (ked bude cestou ako benzinka). Vhodné pre tych, co maju doma megeru...
Edit: @Wujc budes tisknout rucne?
EDIT: Bé - 05.08.2020 19:37:20
 
re: Tesla Model 3 (lJb1upSSBLRP (5.8.2020 19:31)
socket: Pak bude rouming vycházet v tištěné podobě a hamba tomu, kdo bude vystřihávat reklamy!
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (5.8.2020 19:27)
ano a ked nebude elektrika tak zmizi i kopec inych problemu
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (5.8.2020 19:11)
Tak znovu, problém je v tom, že nedostatek superchargerů je srovnatelná situace s tím, když je ropná krize apod. To taky stojí auta hodiny u benzínek a na mnohé se ani nedostane, protože ty nádrže nejsou bezedné. Zatímco když bude superchargerů dost, tak tento problém zmizí. A kdyby byla krize podobná těm ropným, tak elektromobily nabíjet ještě pořád můžeš kdekoliv (asi tě to překvapí, ale zásuvku nemáš doma jen ty, má ji i dost dalších lidí po cestě). ;)
 
re: Tesla Model 3 (al5249RP (5.8.2020 16:54)
Meme, problem je, ze kdyz nekam jedes (coz je asi ocekavane pouziti superchargeru), tak nejsi doma a kdyz nejsi doma, tak se tezko pichnes doma do zasuvky ;-) Kdybys poprosil nekoho cestou, aby ti kousek elektriny pujcil, tak to take mnoho neresi, protoze oc mene budes cekat ve fronte na supercharger, o to dele budes nabijet.
 
re: Tesla Model 3 (fuRP (5.8.2020 14:28)
Nebo vytahnou slunecnicovy olej ze sudu a frci taky, tady ti jebne solarni boure a jsi v pici komplet

Proste neexistuje nejaka genialni technologie, vse ma sve pro a proti.
EDIT: fu - 05.08.2020 14:44:29
 
re: Tesla Model 3 (socketRP (5.8.2020 14:28)
mohli si pichnut do zasuvky magicky stroj vyrabajuci pohonne hmoty z elektriky. urcite to ide.
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (5.8.2020 14:27)
Hlavně je komické řešit to, že je v sezóně zatím stanic málo, když stačí postavit další.
Zatímco když byly ropné krize nebo run na banky/stát, tak se u benzínek stály hodinové fronty, zatímco lidé s elektromobily si to píchnou doma do zásuvky/solárního panelu a frčí.
 
re: Tesla Model 3 (al5249RP (5.8.2020 13:57)
Kazdy si prece potrebuje behem cesty obcas odpocinout, to nesmite videt tak cerne ;-)
 
re: Tesla Model 3 (EboRP (5.8.2020 10:32)
lol ..já si vychutnám svoje 4 minutové tankování a dojezd 980Km B-)
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (5.8.2020 10:16)
[odkaz]
Kdo to říkal, kdo to říkal? Všichni hateři. :-D
 
re: Tesla Model 3 (Zen:RP (5.8.2020 8:23)
Dost jsem se nasmál :-D to je tak na ztrátu homologace, když se auto po rozjetí pak vlastně nesmí skoro ovládat. Furt říkám že ty patladispleje v autech jsou k hovnu. Sic na 10letém autě mám na většinu věcí tlačítka, ale jakmile musím přepnout album nebo složku s hudbou, tak musím patlat na displej, a dost mě to sere. A ovládat hlasem je podle mě další píčovina, dohadovat se s Laurou/Siri/Alexou nebo jak se ta hovadina jmenuje, aby za mě udělala základní věc... Tohle mám v autě taky, teď mi to nefunguje ale nemám nejmenší důvod se s tím srát a zapojovat to.
 
re: Tesla Model 3 (RP (2.8.2020 18:49)
@adams nejdřív budou žaloby na prodlevu hlasového povelu na zrychlení stírání, a pak tam dají páčky. [odkaz]
 
re: Tesla Model 3 (adamsRP (2.8.2020 18:03)
Jé, to je úžasná zpráva. Kéž by to designéry donutilo dělat zase v autech ergonomické ovládání místo těch patlacích kravin, u kterých si člověk jen po hmatu ani neuprdne.
 
re: Tesla Model 3 (Battlecruiser_VencaRP (2.8.2020 17:51)
Problem je v tom, ze nasledne naboural. Kdyby neboural, tak to nikoho nezajima. Stejne by byl pruser, kdyby ovladal sterace packama u volantu a na to by sved, ze naboural
 
re: Tesla Model 3 (RP (2.8.2020 17:47)
Vašek právě zjistil, že se řidič musí plně věnovat řízení vozidla, přes rozhodnutí soudu, a vyvodil z toho konec jedné konkrétní automobilky :-D :-D
EDIT: Bé - 02.08.2020 17:47:49
 
re: Tesla Model 3 (IngressRP (2.8.2020 17:41)
[odkaz] Řidič nesmí za jízdy ovládat dotykový displej :D
Tesla 3 je v hajzlu. :D
 
re: Tesla Model 3 (fuRP (29.7.2020 12:26)
JULY 12, 2020 / 5:37 PM / 17 DAYS AGO to je mi novinka...
 
re: Tesla Model 3 (BGRP (29.7.2020 12:17)
V europe su ludia zvyknuti stahovat sa za davkami (z azie a afriky).
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (29.7.2020 12:12)
Tak hlavy už u VW padají [odkaz]

Otázka je, jestli stihnou nabrat schopné lidi, Musk už hledá pro Gigafactory v Berlíně (a stěžoval si, že v Evropě nejsou lidi zvyklí stěhovat se za prací)
 
re: Tesla Model 3 (Battlecruiser_VencaRP (29.7.2020 11:56)
S tim SW je to taky o tom, ze Tesla ma snad ve svym vyvojovym tymu 50% SW vyvojaru, nekde jsem cetl, ze jsou pro ne extremne duleziti. Vono, kdyz VW na ten SW vyvoj bude srat, tak Teslu nedozenou a ten SW bude proste nedoladenej
 
re: Tesla Model 3 (MemRP (29.7.2020 9:00)
Já se včera podíval na celou tu videorecenzi a pozitivní je, že VW tam zachovalo to dobré, co za léta vypilovali u golfu – komunikativní a přesné řízení, odhlučnění, podvozek, posez. Spotřeba na první pohled taky nevypadala špatně (při běžné jízdě cca 14 kWh/100 km), takže možná ta platforma MEB nebude úplně marná (narozdíl od současného e-Golfu, e-Tronu atd., které jsou neefektivní), stejně tak DC dobíjení 100 a časem snad 120 kW je fajn, kdyby člověk vyrazil na delší cestu.
Co ale dobastlili je částečně interiér (lesklé plasty na místě, kde se poškrábou, tvrdé tam, kde člověk opírá ruku) a hlavně ovládání. Kombinace dotykových prvků s haptickým feedbackem a nedodělaným softwarem, který komplikuje ovládání za jízdy (a můžeme jen hádat, jaké problémy jsou např. i v battery managementu, asistentech atd.), do toho bych teď nešel.